MILF-leeftijd, jaartje of 40 dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:16 schreef McCarthy het volgende:
welke leeftijd moet ik aan denken?
Je wilt haar niet even voorstellen aan pa en ma? Zijn die ook meteen op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
liefst haar huis omdat vreemde terretoria over het algemeen geil maakt.
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Je wilt haar niet even voorstellen aan pa en ma? Zijn die ook meteen op de hoogte.
Dan ziet ma ook meteen waar pa altijd moet "overwerken".quote:Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemen![]()
geil johquote:Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemen![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Dan ziet ma ook meteen waar pa altijd moet "overwerken".
hoe oud zijn beide heren dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Voor Fuif-Duif en McCarthy zit er niks anders meer op![]()
Het is dit of ranzige topics blijven openen tot hun pik zwart ziet![]()
![]()
alhoewel dat best wel triest zou zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
geen idee eigelijk, maar ze moeten beide boven de 20 40 zijn![]()
Heuh.. m'n bier is me meer waardquote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Whehe![]()
maak trouwens even een gift over, daar gaat het tenslotte om![]()
Ik voel mij genoodzaakt hier op te reageren. Vergeet niet, beste A321456, het is een opsomming van uit hun verband gerukte TT's die een volstrekt misplaatst beeld trachten te geven van mijn persoon (en van McCarthy).quote:
trek het je niet aan, je kan er immers niks aan doenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik voel mij genoodzaakt hier op te reageren. Vergeet niet, beste A321456, het is een opsomming van uit hun verband gerukte TT's die een volstrekt misplaatst beeld trachten te geven van mijn persoon (en van McCarthy).
Prima planquote:Op zondag 28 mei 2006 02:07 schreef Nosh het volgende:
Ik stel voor dat als we niet minstens een bedrag voor een puike negerin bij elkaar krijgen, we gewoon van het geld een brok crack cocaine kopen.
Dan leggen we dat bij het station, met een touwtje eraan, en dan haal je zo een stuk of 4,5 stuks binnen (plus een verdwaalde rugzaktoerist). Als we geen kwaliteit kunnen krijgen, gaan we wel voor kwantiteit!
Check je mailquote:Op zondag 28 mei 2006 02:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Prima plan![]()
![]()
maak je even een euro over, anders zit die crack er ook niet in.
Ik blijf gedurende de hele inzameling overzichten van de stand van zaken gevenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe PL het straks verder voor zich ziet. Wat gaat hij met het geld doen? Hoe komt het geld uiteindelijk bij ons (McCarthy en mij) terecht? Of gaan wij tweeën met PL meeten en neemt hij ons mee naar de hoeren, alwaar hij de financiën regelt?
Ik vind dat de donateur dit soort informatie behoort te krijgen.
Maar mag ik het geld anders ook simpelweg op mijn spaarrekening zetten en bedanken voor een hoertje?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:23 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik blijf gedurende de hele inzameling overzichten van de stand van zaken geven![]()
Het geld komt natuurlijk bij jullie terecht, hoe we dat precies gaan doen is iets waar ook juist jullie (Fuif-Duif & McCarthy) inspraak in hebben.
Dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op zondag 28 mei 2006 02:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar mag ik het geld anders ook simpelweg op mijn spaarrekening zetten en bedanken voor een hoertje?
Gaan ze samen 1 nemen of ieder een andere ?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:23 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik blijf gedurende de hele inzameling overzichten van de stand van zaken geven![]()
Het geld komt natuurlijk bij jullie terecht, hoe we dat precies gaan doen is iets waar ook juist jullie (Fuif-Duif & McCarthy) inspraak in hebben.
ultime win-win situatie... voor het hoertje.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar mag ik het geld anders ook simpelweg op mijn spaarrekening zetten en bedanken voor een hoertje?
Thanksquote:Op zondag 28 mei 2006 02:28 schreef Chrrris het volgende:
Goed iniatief Pony lover, respect 14.gif
Dus ik ben mede afhankelijk van de donateurs in welk levend wezen ik voor het eerst mijn penis deponeer?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de bedoeling![]()
de donateurs hebben overigens ook inspraak in de precieze besteding van de eindopbrengst, daar kan ik niet alleen over beslissen.
Hey, ben jij niet de partner van Ryan3quote:Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef Stali het volgende:
[..]
ultime win-win situatie... voor het hoertje..
de keuze van de prostituee is natuurlijk aan jouw, maar een heel ander doel kun je niet zonder overleg kiezen nee.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus ik ben mede afhankelijk van de donateurs in welk levend wezen ik voor het eerst mijn penis deponeer?
quote:Groningen, Nieuwstad 23 II, Gabriela (uitstekend)
Na een verkennende wandeling door Muur/Hoekstraat waar niks te beleven viel doorgelopen naar de Nieuwstad, waar nog een redelijk aanbod was.
Weer een heerlijke ervaring rijker - ditmaal bij Gabriela, een Tsjechische blonde in de Nieuwstad, nummer 7 (er zijn 3 nummer 7's naast elkaar, het was geloof ik het middelste raam). Lekker blond, leuk koppie, en prachtig figuurtje, met een klein A-cupje.
Na het vragen wat er mogelijk was in het Duits (Engels spreekt ze niet) ben ik gelijk naar binnen gegaan, want voor E 50 kreeg je het hele pakket: PMC/NMC/beffen/alles uit/zoveel standjes als je wilde.
Eenmaal binnen rustig uitgekleed, gewassen (wel op verzoek overigens!) Daarna begon ze mn hele lijf van onder tot boven te likken, ook ballen en de onderkant van mn lul. Overgegaan in een 69 positie, dit keer MC.
Neuken had ze vervolgens een klein beetje glijmiddel voor nodig, maar was keurig gedoseerd (niet zo'n enorme klodder) Dit ging zo lekker 15 minuten door in 3 standjes, na afloop nog ff gewassen en gepraat (ze is hier pas 1 maand in Groningen), en kreeg ik nog een cola aangeboden in een plastic bekertje (Weil es so heis ist hier hehe) Lekker opgedronken en toen op naar de FEBO om bij te tanken.
Al met al een DIKKE aanrader!
Of ik heb veel geluk de laatste tijd, of het 'aanbod' is gewoon beter geworden, ik hoop voor mijn medewandelaars het laatste!
Daar mag je best heen hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 02:34 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, op hookers.nl sprak de volgende mij wel aan:
Gabriela
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=49804
[..]
Ik ben niet het verlengstuk van R3 maar kennelijk wel weer de lul?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hey, ben jij niet de partner van Ryan3?
Waar slaat dit op? Ryan3 en jij hadden toch zo'n weblog?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben niet het verlengstuk van R3 maar kennelijk wel weer de lul?
Ik kan mijn snuit nergens op Fok laten zien of ik word als verlengstuk van R3 gezien. Mag ik dan alsjeblieft voor zijn lul kiezen? Die is namelijk nog vele malen groter dan zijn ego.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ryan3 en jij hadden toch zo'n weblog?
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:34 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, op hookers.nl sprak de volgende mij wel aan:
Gabriela
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=49804
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |