Kan inderdaad, of van de warmte.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef Tazz het volgende:
Ook op haar borstkas beginnen er pukkeltjes te komen. Kan dit nog van de hormonen komen? Iemand een idee?
Misschien dat we morgen toch even naar de huisarts gaan. Mijn vrouw heeft nog steeds last van de keizersnee. Ik weet niet of ik dit hier al heb gemeld, maar maandag naar de huisartsenpost geweest voor antibioticum, maar dat helpt gedeeltelijk. Nu krijgt ze ook op andere plekken pijn. De HA maar eens laten kijken of de ontsteking zich uitbreid ofzo. Kan gelijk Mahre mee voor haar pukkels.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:
tazz kunnen inderdaad nog puistjes zijn van de hormonen. als je het niet vertrouwt dan kan je altijd het cb bellen of naar de ha gaan![]()
Wij ook niet. Maar ik (Ingrid) moet maandag toch zelf naar de ha. Dan vraag ik het daar wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef Magneet het volgende:
second opinion mag volgens mij altijd alleen hoe dat werkt heb ik geen idee van.
ik heb al niets op de grond staan, heel het huis is Amberproof, alleen als de tv aanstaat, tja dan kan ze bij de dvd;squote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:11 schreef pinquit het volgende:![]()
![]()
geweldig
ochjeej dat wordt nog wat.. mja je merkt eigenlijk pas echt wat je allemaal weg moet halen als ze al kruipen
knap hoor ambertje![]()
Bedankt, en voor jullie heel veel sterkte!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Fijn dat er nog iets goeds nieuws is voor jullie neefje sterkte nogmaals, lijkt me ook heel zwaar
Ja dat herken ik van toen mijn dochter 3 maanden was. Die kon zich ook ineens een hoedje schrikken. Is overgegaan, was dus zeker een fase.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:24 schreef Girly het volgende:
als joey ligt te slapen,en ik ga praten , schikt hij er zo van dat hij ineens hard gaat krijsen, zelfde geld als hij bij me ligt op de bank en ik kijk een serie, en ik moet lachen of ik reageer erop, dan gaat tie er ook van huilen, lijk wel of hij heel schikkerig is de laatste tijd, is dat een fase ofzo? moet ik m wat meer wennen aan harde geluiden?
het is namelijk wel zo dat als hij slaapt ik wel automatisch wat zachter doe.
ik vind het echt zo zielig als hij zich rot schikt.
wat lief dat je aan me dachtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:40 schreef Vicky het volgende:
Hee Pinquit, jij zocht toch nog een autostoeltje? Ik heb nog een Easybob staan en die moet weg...
hey girlyquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:24 schreef Girly het volgende:
als joey ligt te slapen,en ik ga praten , schikt hij er zo van dat hij ineens hard gaat krijsen, zelfde geld als hij bij me ligt op de bank en ik kijk een serie, en ik moet lachen of ik reageer erop, dan gaat tie er ook van huilen, lijk wel of hij heel schikkerig is de laatste tijd, is dat een fase ofzo? moet ik m wat meer wennen aan harde geluiden?
het is namelijk wel zo dat als hij slaapt ik wel automatisch wat zachter doe.
ik vind het echt zo zielig als hij zich rot schikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |