abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38664586
Woehoe, we zijn van de kunstvoeding af.

Omdat Finn de eerste dag amper zuigreflex had, waren we op dag 2 toch maar begonnen met het vingervoeden van kunstvoeding en met kolven. Gelukkig ging ie snel beter zuigen en toen werd het aanleggen, kolven en dan nog kunstvoeding om aan te vullen. Toen werd het steeds minder kunstvoeding en na het aanleggen nog kolven en dat vingervoedend nageven en vandaag proberen we dus ook niet meer na te kolven. Tot nu toe gaat het goed, dus ik hoop dat het vanavond ook goed gaat. 's Nachts, 's morgens en 's middags slaapt ie heel veel tussen de voedingen door, ideaal, maar 's avonds is het huilen geblazen en dan weten zowel mama als Finn het even niet meer. Lang leve de hormonen Vanmiddag ben ik voor het eerst weer buiten geweest en morgen ga ik lekker even met Finn naar buiten. Morgen ook de laatste dag dat de kraamzorg er is (*slik*).
pi_38666081
Tamea, welkom!!

En het gaat echt wel lukken hoor zonder kraam. Wat fijn dat Finn nu goed aan de borst drinkt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38667309
Ik ben er ook heel erg blij mee. Het is nog wel met tepelhoedje en dat wil ik hem nog proberen af te wennen, maar als dat niet lukt is het ook prima. En de huiluurtjes vallen vanavond ook erg mee, volgens mij weten we steeds beter wat we willen van elkaar

donderdag 8 juni 2006 @ 21:16:20 #154
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38671037
tja, huil uurtjes
Maar goed, het is al niet meer midden in de nacht.
Alleen vooral 's avonds erg veel last van krampjes.

En sinds maandag zit ze onder de uitslag. Begon met een paar pukkeltjes maar vandaag zit ze helemaal onder... Ook op haar borstkas beginnen er pukkeltjes te komen. Kan dit nog van de hormonen komen? Iemand een idee?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:30:23 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38671647
saartje lastig hoor fuente snap dat het veel evrdriet doet.

Merlijn laat het ze maar zien hoor!
maxje ook al zo knap!

lekker dat de bv nu steeds beter gaat tamea en welkom nog hier prachtventje heb je hoor.

tazz kunnen inderdaad nog puistjes zijn van de hormonen. als je het niet vertrouwt dan kan je altijd het cb bellen of naar de ha gaan

En ook welkom Romijn, wat een prachtventje heb je martineke proficiat nog en dat je maar mooi vele verhalen vertellen komt hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_38671907
Fijn Tamea!

Klinkt wel als ontzwangeren voor baby's Tazz
pi_38671978
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef Tazz het volgende:
Ook op haar borstkas beginnen er pukkeltjes te komen. Kan dit nog van de hormonen komen? Iemand een idee?
Kan inderdaad, of van de warmte.
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:43:46 #158
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38672257
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:

tazz kunnen inderdaad nog puistjes zijn van de hormonen. als je het niet vertrouwt dan kan je altijd het cb bellen of naar de ha gaan
Misschien dat we morgen toch even naar de huisarts gaan. Mijn vrouw heeft nog steeds last van de keizersnee. Ik weet niet of ik dit hier al heb gemeld, maar maandag naar de huisartsenpost geweest voor antibioticum, maar dat helpt gedeeltelijk. Nu krijgt ze ook op andere plekken pijn. De HA maar eens laten kijken of de ontsteking zich uitbreid ofzo. Kan gelijk Mahre mee voor haar pukkels.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:28:00 #159
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38674416
Zieke kindjes beterschap !

En wat gaan jullie hard allemaal !

En welkom nieuwe beebjes!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Redactie Frontpage donderdag 8 juni 2006 @ 23:36:55 #160
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_38677268
Mijn vader belde net, en hij had goed nieuws mbt mijn neefje. Hij wordt dinsdag geopereerd, en na de operatie heeft hij 75% kans deze ziekte te overleven. Als hij het overleeft, heeft hij nogeens 75% kans op een normaal leven, zij het dat het nooit een topsporter zal worden, maar verder kan hij normaal leven. Voor de andere 25% raakt hij geestelijk gehandicapt, maar daar denk ik dan lieevr maar niet aan. Nouja, wel goed nieuws allemaal, ik hoop dat ik Kim met een aantal jaren vrolijk zie spelen met haar neefje!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_38677630
Wat fijn Djeez/Ingrid Dinsdag al.. spannend voor jullie allemaal, sterkte nog weer
pi_38678549
wat een ommekeer in het perspectief voor dit kindje djeez, fantastisch! lijkt me voor je zus & de rest van je familie ook wel heel bizar allemaal. maar het blijft dus nog wel even erg spannend inderdaad, ik ga duimen dat je neefje toch nog een flinke tijd van dit leven zal mogen genieten!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:46:56 #163
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_38682747
Goed nieuws hoor Djeez

Merlijn heeft vannacht liggen spoken. Meneer wilde niet gaan slapen en bleef maar huilen en zeuren. Hij wilde ook al niet meer aan de borst bij Randa. Op een gegeven moment heb ik hem maar opgepakt en ben ermee naar beneden gegaan.
Nadat ik de tv even aan had gezet werd meneer rustiger en op een gegeven moment lag hij zelfs rustig in de box te spelen, hierna heb ik hem mee naar boven genomen. Na nog een volle luier heeft hij toch nog wat gedronken en is gaan slapen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:32:20 #164
105850 Fuente
mamamuts
pi_38683750
Tamea, welkom en fijn dat het voeden goed gaat!

Tazz, Sara was ook zo'n pukkelkindje, bij haar kwam het van de overgang van borst naar fles. Kan echter ook van borstvoeding komen, van hormonen, van warmte enz. Als je het niet vertrouwt, idd even naar het CB bellen/gaan.

Djeez, wat fijn

Merlijn jij spookie! Maar het is ook wel gezellig met papa beneden he

Sara heeft vannacht perfect geslapen, tot 8 uur vanmorgen. Ze heeft geen koorts meer en hoesten is ook over. Ze heeft alleen nog een heel wit gezichtje en onder 1 oogje echt een donkere 'wal'.
Maar vanmorgen was ze wel weer lekker gek en vrolijk en lekker de boel aan het afbreken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 16:26:02 #165
3926 crew  Djeez
pi_38697691
Kim had vanmiddag een megadikke, keiharde keutel met bloed. Daarna kreeg ze fruithapje. Een kwartier later kwam er nog een keiharde keutel, met daarachteraan flinke diarree.
(Ze had 2,5 dagen niet gepoept.)
Ze krijgt elke dag 13ml lactulose, zoals voorgeschreven.Wel zijn we maandag begonnen met fruithapje.
Zou het daar dan aan kunnen liggen? Het is echt hartverscheurend. Ze heeft zoveel pijn!
Maar de kinderarts zegt dat het normaal is en wil niet verder onderzoeken.
Iemand enig idee of je een second opinion kunt aanvragen? Zal dat nut hebben?

Gelukkig gaat verder alles goed!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:27:23 #166
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_38697733
second opinion mag volgens mij altijd alleen hoe dat werkt heb ik geen idee van.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 16:33:34 #167
3926 crew  Djeez
pi_38697956
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef Magneet het volgende:
second opinion mag volgens mij altijd alleen hoe dat werkt heb ik geen idee van.
Wij ook niet. Maar ik (Ingrid) moet maandag toch zelf naar de ha. Dan vraag ik het daar wel.
pi_38699312
Fijn dat ze toch iets kunnen doen Djeez en dat het nog een behoorlijk grote kans op succes heeft ook.

Hier zijn we weer aan de kunstvoeding. Finn kreeg kennelijk toch te weinig vocht binnen want hij had weer uraten in z'n urine. Nu is het dus kolven, dat vingervoeden en dan kunstvoeding vingervoedend bijvoeden zodat we weten wat ie binnenkrijgt en mijn productie beter op gang komt.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:32:16 #169
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38711105
Zow, wat een verschrikkelijk nieuws van Thijs. En het neefje van Djeez en Ingrid.

Dan vallen onze problemen wel mee: De pukkels en uitslag bij Mahre is niet verontrustend. Schijnt volkomen "normaal" te zijn. Mijn vrouw is door de huisarts weer terug gefloten. De ontsteking trekt niet weg. Ze moet nu nog rustiger aan doen. (Wat ze ontzettend moeilijk vind).
pi_38726309
Iedereen, wij gaan zo weg op vakantie, wij zijn zaterdag over 2 weken terug.
Dat wou ik nog even melden. Iedereen een prettige 2 weken en sterkte voor iedereen die het nodig heeft.

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_38727112
Fuente, fijne vakantie! Geniet ervan!

Ingrid en Djeez, ik hoop dat de operatie gaat lukken bij jullie neefje!

Tamea, balen! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met de bv

Amber kruipt nu echt als een gek. Ze gaat de hele kamer door en il nu ook steeds naar de gang. Alleen moet ze over een drempel en dat vind ze nog wat eng.. (hihi drempelvrees). Maar het lukt haar toch om eroverheen te gaan, ze neemt gewoon een duik. Soms wil ze sneller kruipen dan dat ze kan en dan valt ze voorover... Ze is ook vershcrikkelijk nieuwsgierig, maar dan stoot ze ook wel eens haar hoofdje.. tja leermomentjes..
Mies was van de week zo trots dattie een cadeautje gekocht heeft:

ze vind m echt helemala geweldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:28:15 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38728241
Fuente veel pelzier!!

hihi zo een , bijna dezelfde hebben we voor arwen voor sint gehaald leuk hoor en knap! hier dan een beetje gebuikschuifkruip en vanmiddag trok ze zich tot zit in de box .
Ze begint ook te huilen als we na deze leeg is en madam gaat rammen met de fles we haar fles pakken, of wat speelgoed als ze moet slapen De dramaqueen

tazz je vrouwtje moet echt rusten hoor!

tamea succes met het voeden het lijkt me best zwaar zo!
pi_38731202
oh oh oh Amber heeft nu de kast met dvd's ontdekt.. ze zat net even op haar gemakkie alle dvdtjes eruit te halen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:11:04 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38731378
geweldig

ochjeej dat wordt nog wat.. mja je merkt eigenlijk pas echt wat je allemaal weg moet halen als ze al kruipen

knap hoor ambertje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_38744753
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:11 schreef pinquit het volgende:
geweldig

ochjeej dat wordt nog wat.. mja je merkt eigenlijk pas echt wat je allemaal weg moet halen als ze al kruipen

knap hoor ambertje
ik heb al niets op de grond staan, heel het huis is Amberproof, alleen als de tv aanstaat, tja dan kan ze bij de dvd;s

Is het bij julile in huis ook zo warm? Tis hier al 27 graden. Op Ambers kamer is het nog warmer. We hebben het campingbedje op de gang gezet, daar is het beter dan ophaar kamertje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 11 juni 2006 @ 11:44:32 #176
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_38744903
We gaan zo zwemmen met Tobias. Lekker afkoelen in een subtropisch zwembad .De eerste keer, afgelopen dinsdag, ben ik met een vriendin en haar jongste zoontje geweest, hij had er zoveel lol in! Nu gaan we met zijn drietjes.
Tobias is begonnen met kruipen (klinkt al heel wat zo), ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij echt vooruit komt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 11 juni 2006 @ 12:45:48 #177
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38745688
hier ook erg warm. campingbedje al buiten in de schaduw gezet.
Binnen op haar kamertje is 26 graden... veels te warm...
  zondag 11 juni 2006 @ 13:13:19 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38746144
het is bij ons in de woonkamer lekker koel, maar op de slaapkamers is het heet ja.

ramen en deuren dichthouden (klinkt gek maar tis toch zo ), dan houd je de warmte buiten
pas 's avonds als het af gaat koelen en waaien alles tegen elkaar open zetten, zodat het 's nachts wat koeler is.

en wij hebben een 1persoons onderlaken over de keukendeur gedaan, past precies en dat kaatst de zon lekker af
  zondag 11 juni 2006 @ 13:19:14 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38746296
Hier staat de zon pal op de achterkant en het slaapkamertje op de voorkant is hier heel goed te doen boven

saffier leuk is dta he zijn net kleine salamandertjes zo hier zet het niet echt door maar ach ja komt vanzelf wel

we hebben vast een eetstoeltje gekocht lang leven de snuffelmarkt voor 10 euro en zo goed als nieuw nog
pi_38746501
Hier in huis is het gelukkig nog niet zo warm. Dadelijk gaan we naar een oranjefeestje allemaal verkleed. Mijn neefje wordt zes en tja met een voetbalwedstrijd van Nederland op de tv maak je er een oranje feestje van.

Merlijn was daarstraks ook weer echt boos, hij kon niet bij zijn speeltje en ja kruipen gaat alleen nog maar opzij. Al moet ik zeggen dat het "kruipen" steeds beter gaat. Op het kinderdagverblijf zien ze niet dat hij vooruit probeert te komen en denken dat het hem niet lukt om om te rollen, maar dat rollen gaat prima. Tja hij legt zijn hoofd op de grond en doordat hij zich maar met één voet afzet lijkt het alsof hij probeert om te rollen. Ach ja, het komt vast goed.
  zondag 11 juni 2006 @ 13:37:12 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38746787
Whaha schoonvader had net arwen in badje egdaan het bad hoeft echter niet meer leeg die is al leeg * dweilen gaat*
  zondag 11 juni 2006 @ 13:48:14 #182
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38747092
lol

max heeft nu ook door dat ie kan spetteren met zijn voeten in t bad
  Redactie Frontpage zondag 11 juni 2006 @ 22:45:29 #183
3926 crew  Djeez
pi_38763962
Kim probeert wel om te kruipen, maar het wil niet lukken.
Mijn schoonmoeder denkt dat je niet gaat kruipen, maar meteen gaat lopen.
Ingrid en haar zusje hebben nml ook niet gekropen.
  zondag 11 juni 2006 @ 23:32:43 #184
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38765847
Fijn dat er nog iets goeds nieuws is voor jullie neefje sterkte nogmaals, lijkt me ook heel zwaar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage zondag 11 juni 2006 @ 23:42:44 #185
3926 crew  Djeez
pi_38766120
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Fijn dat er nog iets goeds nieuws is voor jullie neefje sterkte nogmaals, lijkt me ook heel zwaar
Bedankt, en voor jullie heel veel sterkte!
  Redactie Frontpage maandag 12 juni 2006 @ 18:35:32 #186
3926 crew  Djeez
pi_38785570
Lorenzo wordt niet morgen, maar donderdag geopereerd.
De rest van het verhaal komt nog wel. We zijn nu te boos en teleurgesteld.
  Licht Ontvlambaar maandag 12 juni 2006 @ 21:19:16 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38791530
Jeetje Djeez en Ingrid, ik lees nu pas het verhaal over jullie neefje. Vervelend dat hij dinsdag pas geopereerd wordt, hopelijk gaat de operatie wel goed. Daar zal ik zeker voor duimen! En wat je zegt is zo ontzettend waar, 'als het maar gezond is' da's het allerbelangrijkste. Door de gebeurtenissen van de afgelopen tijd heb ik dat gevoel ook steeds weer als ik naar Isa kijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38809917
ingrid en djeez, veel sterkte met jullie neefje, hoop dat het snel donderdag is voor jullie

hoi meiden,
ben alweer veels te lang niet geweest, maar alles gaat goed hier
joey is nu alweer de 3 maanden gepasseerd, wat gaat de tijd toch hard zeg.

als joey ligt te slapen,en ik ga praten , schikt hij er zo van dat hij ineens hard gaat krijsen, zelfde geld als hij bij me ligt op de bank en ik kijk een serie, en ik moet lachen of ik reageer erop, dan gaat tie er ook van huilen, lijk wel of hij heel schikkerig is de laatste tijd, is dat een fase ofzo? moet ik m wat meer wennen aan harde geluiden?
het is namelijk wel zo dat als hij slaapt ik wel automatisch wat zachter doe.
ik vind het echt zo zielig als hij zich rot schikt.

hij begint nu ook te schaterlachen, en kan zichzelf lekker vermaken in de box door speeltjes te grijpen sta er nog van te kijken hoe snel dat zich ontwikkeld allemaal, echt prachtig.

ik ga ff wat eten
tot gauw weer
pi_38810390
Hee Pinquit, jij zocht toch nog een autostoeltje? Ik heb nog een Easybob staan en die moet weg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:41:59 #190
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38810424
hallo allemaal

mag mijn babietje ook in de lijst 31 mei Romijn

andere keer kom ik wel vertellen hoe het allemaal gaat, heb het druk met mijn 2 kids incl me huishouden draaiende houden
pi_38810553
martineke nog gefeliciteerd met je prachtige zoon , tis een heerlijk ding
pi_38811799
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:24 schreef Girly het volgende:

als joey ligt te slapen,en ik ga praten , schikt hij er zo van dat hij ineens hard gaat krijsen, zelfde geld als hij bij me ligt op de bank en ik kijk een serie, en ik moet lachen of ik reageer erop, dan gaat tie er ook van huilen, lijk wel of hij heel schikkerig is de laatste tijd, is dat een fase ofzo? moet ik m wat meer wennen aan harde geluiden?
Ja dat herken ik van toen mijn dochter 3 maanden was. Die kon zich ook ineens een hoedje schrikken. Is overgegaan, was dus zeker een fase.
Variety is the spice of life
pi_38811972
Myrthe had dat na de verhuizing de eerste tijd wel (ok, toen was ze heel wat ouder, maar toch een fase, net zoals een 'eenkennigheid' met 3 maanden). Hou je wel vast want je gaat vast commentaar krijgen op je foute opvoeding ('dan moet je ze ook maar vanaf het begin aan harde geluiden laten wennen').
pi_38812096
Ben al aardig gewend als fulltime mama, dus ik zal me hier ook eens melden

Veel beterschap voor alle zieke babytjes, vooral voor het neefje van Djeez en Ingrid. Wat een horrorverhaal.. Krijg er kippevel van! Hopelijk gaat alles na de operatie weer een stuk beter.

Tamea, ik hoop dat de borstvoeding bij jou goed gaat nu! Bij mij ging het de eerste dagen goed, daarna moest ik ook bijvoeden ivm nutraten in de urine. Maar daar kon ik een electrische kolf voor huren zodat hij mijn melk bijgevoed kreeg. Wel uit een flesje, cupfeeding lukte me niet.
Dat flesje was een minder goed idee, want na die bijvoeding kreeg Merlijn last van tepel-speen verwarring waardoor het aanleggen heel pijnlijk en moeizaam ging. Toen ben ik meer gaan kolven en heb ik een speciale fles met brede speen gekocht die de borst simuleert.
Nu kolf ik nog steeds, vooral voor 's nachts. Kost veel minder tijd doordat het aanleggen nog steeds een beetje moeizaam gaat. Geef alleen nog 'live' voeding 's avonds als ik toch lekker relaxed voor de tv zit of in bed lig.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_38816905
Net weer even wezen wegen. Amber weegt nu 8200 gram en is 66 cm. Qua gewicht zit ze netjes op het gemiddelde, qua lengte zit ze er nog steeds ruim 4 cm onder.. klein dikkertje dus

Amber slaapt momenteel heel erg veel. Zal wel door de warmte komen, maar denk ook door doorkomende tandjes. Ze zit maar te bijten op van alles en ze kwijt verscrikkelijk. Heb al gevoelt, voel een hele boel bobbeltjes, maar nog niet echt iets scherps. Alleen linksboven voel ik volgens mij iets...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:40:11 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38820528
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:40 schreef Vicky het volgende:
Hee Pinquit, jij zocht toch nog een autostoeltje? Ik heb nog een Easybob staan en die moet weg...
wat lief dat je aan me dacht
maar ik heb net vorige week een easybob autostoeltje gehaald voor weinig geld
maar bedankt voor t aanbod iig
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:41:10 #197
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38820564
amber misschien tandjes!
en ook want dat zal pijn doen.

spannend
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:43:47 #198
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38820662
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:24 schreef Girly het volgende:

hey girly leuk dat je eens komt vertellen!

Max schrikt soms ook zo hard dat ie moet huilen.
vaak ook van een plotseling geluid, ziet er inderdaad erg zielig uit.
vanochtend ook in de badkamer, k zette de ladyshave aan oeps! maakt ook een rotgeluid dat apparaat.

plaats snel weer es een foto van kleine joey!
  Redactie Frontpage dinsdag 13 juni 2006 @ 21:34:05 #199
3926 crew  Djeez
pi_38827773

[ Bericht 100% gewijzigd door Djeez op 14-06-2006 14:09:44 (is niet meer van toepassing) ]
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 21:38:39 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_38827941
ehm, ik weet niet waar het over gaat, maar mongool word je niet, dat is een aanlegfoutje in de chromosomen, 1tje te veel.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')