Dankjewel. Officieel blijft er geen tijd over voor m'n studie. Maar ik ga zeker wat vakken meepikken die ik nog open heb staan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd. Secretaris van DB is echt een toppositie![]()
![]()
Dan blijft er volgend collegejaar weinig tijd over voor de studie vermoed ik?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:28 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dankjewel. Officieel blijft er geen tijd over voor m'n studie. Maar ik ga zeker wat vakken meepikken die ik nog open heb staan.
@ The Duce, wie is dat?![]()
De huismeester van de JB. Menig jurist (in spé) ontzegt hij de toegang vanwege telefoneren vanuit de JB, "illegaal" surfen, etc.. Zoek hier op Tonyquote:Met de sappigste roddels over de Tony, de JB
De JB is een soort studiecentrum ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef The_Duce het volgende:
[..]
[..]
De huismeester van de JB. Menig jurist (in spé) ontzegt hij de toegang vanwege telefoneren vanuit de JB, "illegaal" surfen, etc.. Zoek hier op Tony
Dank je wel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:00 schreef Sessy het volgende:
Ohja, hey ik had iemand artikelen uit de syllabus verbintenissenrecht beloofd? helemaal vergeten
het is volgens mij deze (ik kan me vandaag niet concentreren dus ik kan het niet checken, ik voel me echt kut vandaag)
markesinis, the german law of obligations vol II - the law of torts, a comparative introduction, 1994 repr with corrections 1997, p 173-180
Jurist in hart en nieren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:00 schreef Sessy het volgende:
ik zat van de week de afgelopen ledenvergadering te annoteren
Juridische Bibliotheek, lekker rustigquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:55 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
De JB is een soort studiecentrum ofzo?
Eh, nou notuleren uiteraard.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:52 schreef Pool het volgende:
Proficiat Morrigun!![]()
[..]
Jurist in hart en nieren.![]()
Dat versje van hem vind ik zo mooi, als ie je betrapt met je blikje colaquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef The_Duce het volgende:
[..]
[..]
De huismeester van de JB. Menig jurist (in spé) ontzegt hij de toegang vanwege telefoneren vanuit de JB, "illegaal" surfen, etc.. Zoek hier op Tony
(c) Tony, 1963 - 20??quote:Drinken in de Juridische Bibliotheek is niet toegestaan, behoudens een flesje water.
Jij hebt je er echt in verdiept he?! Als je op de 2e verdieping in zo'n studiecabine-voor-groepjes gaat zitten gaat ie ook aan iedereen (ook als er maar 1 iemand zit):quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat versje van hem vind ik zo mooi, als ie je betrapt met je blikje cola:
[..]
(c) Tony, 1963 - 20??
of, bij bellen op de gang, vooral als je recht voor het VERBODEN TE BELLEN bord staatquote:Werkt u alleen of in groepsverband? Deze studieplaats is alleen bestemd voor groepen
En vorige keer zei iemand NEE (echt, te hilarisch), mocht ie met een waarschuwing blijven zitten. En IK kon wel mn spullen pakken. Ik ben nooit meer eerlijk tegen Tonyquote:Bent u ervan op de hoogte dat u hier niet mag bellen?
Waarde Academici,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb geen idee of de UvT een concierge heeft...![]()
We hebben wel mannetjes die op kleine golfkarretjes over de campus crossen, is dat ook goed?
Duce, ik ben het wel heel erg eesn met de stelling in je sig. Belachelijk dat HBO'ers dezelfde titels mogen gaan voeren als WO'ers. Wat is dan nog de extra waarde van een WO opleiding?
Ik voel me vandaag wel een beetje een HBO'er: ik ben naar de inzage van mijn tentamen Organisatiewetenschap geweest en daar kreeg ik van de docent te horen dat ik het tentamen niet gehaald had omdat ik "niet genoeg uit mijn hoofd had geleerd"![]()
Succesvol 50 Franse woorden uit mijn hoofd leren is me nog nooit gelukt, laat staan dat ik 700 pagina's over organische organisaties en ontwerparameters in mijn kop krijg gestampt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:08 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Ook de ooit zo mooie corpora worden ter schande gebracht door het wangedrag en de quasi-nihiele inbreng van dit cursistenvolk.
Prima, maar mag ik toevoegen dat ook onder de academici zich sujetten bevinden die na afloop van hun college dagelijks terug naar hun papa en mama gaan, en zich verder beperken tot het zich toeeigenen van de studiestof, zonder ook maar enigszins een studentikoze nevenactiviteit te ontplooien. Een echte academicus is 24/7 academicus. Dat wij ons op onze borst kloppen is volstrekt terecht, maar op de homogeniteit van onze elitaire groep valt nog wel wat aan te merkenquote:
Gatver, dan heb ik al die tijd de verkeerde persoon in gedachten gehad. Diegene van wie ik dacht dat-ie Morrigun was leek als twee druppels water op z'n avatar, minus dat rare brilletje welteverstaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:57 schreef Sessy het volgende:
Ik heb gister morrigun gespot. Hij lijkt niets op zijn avatar.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Prima, maar mag ik toevoegen dat ook onder de academici zich sujetten bevinden die na afloop van hun college dagelijks terug naar hun papa en mama gaan, en zich verder beperken tot het zich toeeigenen van de studiestof, zonder ook maar enigszins een studentikoze nevenactiviteit te ontplooien.
Had je niet toevallig de voorzitter van magister in gedachtes?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Gatver, dan heb ik al die tijd de verkeerde persoon in gedachten gehad. Diegene van wie ik dacht dat-ie Morrigun was leek als twee druppels water op z'n avatar, minus dat rare brilletje welteverstaan.
Omdat elke keer als ik wil en kan gaan, ik dan een college heb... En je wordt nog altijd op je punten en niet op je symposiabezoeken afgerekend aan het einde van de semester/studiejaar/bachelor/etc.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:10 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook wel echt student willen zijn denk ik. En student zijn betekend volgens mij echt niet alleen in de kroeg hangen, hoewel dat natuurlijk heel gezellig is. Er worden genoeg dingen georganiseerd op de universiteit: symposia, lezingen kantoorbezoeken etc. Waarom zo veel mensen daar nooit aan mee doen is mij een raadsel. Ik vind dat soort activiteiten vaak veel nuttiger dan colleges volgen of studieboeken lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |