abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38656296
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:06 schreef Sessy het volgende:

[..]

The_Duce wat loop je nou te zeiken de hele tijd. Dit is ook gewoon een gezellig forum waar mensen over hun tentamens en inzages en werkstukken komen vertellen, wat zeik je nou?
Zitten wij te wachten op jouw treinperikelen, chronische klachten, opnames in vage Russische ziekenhuizen, etc.. ?
pi_38656842
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Zitten wij te wachten op jouw treinperikelen, chronische klachten, opnames in vage Russische ziekenhuizen, etc.. ?
Maak je niet zo druk man. Dan lees je haar posts toch niet?
pi_38656873
quote:
Liever dat soort min of meer herkenbare verhalen dan dit gedoe.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_38657042
Pff. Alle arresten doorgelezen, onderstreept en verwijzingen naar artikelen aangebracht. Iemand nog meer tips als voorbereiding voor een tentamen over de procesgang, normen van bestuur en schadevergoedingen? (S&B dus)
pi_38657666
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:37 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk man. Dan lees je haar posts toch niet?
Indd..je ziet toch al aan de naam+avatar wie een bericht schrijft. Irriteer je je eraan dan sla je toch gewoon haar posts over...
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:17:11 #131
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_38663042
Algemene Rechtsleer ging ook lekker bagger. Ik kan me een onvoldoende veroorloven, maar dit viel wel erg zwaar. Op naar Europees Recht dat ik wél erg goed wil maken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_38686516
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef VeX- het volgende:
Algemene Rechtsleer ging ook lekker bagger. Ik kan me een onvoldoende veroorloven, maar dit viel wel erg zwaar. Op naar Europees Recht dat ik wél erg goed wil maken.
Balen voor je. Hopelijk gaat Europees recht beter.

Ik had een 5 voor Internationaal Recht

Een vriendin van me heeft de helft van het tentamen niet ingevuld en wat ze had ingevuld sloeg ook nergesn op en die had een 4,5

Het vervelendste is dat ik moet werken op de dag van en voor de herkansing dus dat zit er niet in. Ik zal dinsdag maar eens naar de inzage gaan en dan zal ik het volgend jaar maar opnieuw gaan doen...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:44:16 #133
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_38698378
quote:

[..]

Ik vind jou wel lief hoor

Neuh, dit voegt verder ook weinig toe aan de discussie, maar he, ik ben vrij vandaag!
Nulla verba sed acta
pi_38706588
Vakantie. Als er geen hele rare dingen meer gebeuren met 60 punten in de pocket. Yeah.
pi_38707690
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:05 schreef Sessy het volgende:
Overigens, kut NS. Gisteren mijn inzage gemist. Waarom? Omdat tussen Den Bosch en Tilburg geen treinen reden en de NS OOOK GEEN BUSSEN inzette. Ze beloofden steeds dat de eerstvolgende intercity richting roosendaal WEL zou rijden, en zeiden dan dat die niet rijdt een halfuur later maar dat de volgende zou rijden.
Iemand heeft zichzelf ten overstaan van een honderdtal Tilburgse studenten onder een goederentrein geworpen op Tilburg-West. Ze zijn sowieso al een half uur bezig geweest met opruimen. Daar kunnen de NS geen rekening mee houden
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38707760
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef bladibladibla het volgende:

Vanavond trouwens Magister feest hè? Wie weet dat ik nog even langs ga...
Nog geweest? Ik wel. Vanaf heden ga ik niet meer zoveel bier op één avond drinken. Was wel een leuk feestje
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38721047
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog geweest? Ik wel. Vanaf heden ga ik niet meer zoveel bier op één avond drinken. Was wel een leuk feestje
Waar heb ik dat soort uitspraken toch eerder gehoord?

Ik ben uitiendelijk niet meer geweest. Ik zat bij Bolle te eten en toen belde mijn werk op dat ze nog mensen zochten voor diezelfde avond. Ben toen maar gaan werken...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38722228
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

En het erge is dat jij waarschijnlijk donders goed weet wie ik ben, maar ik echt geen flauw benul heb wie jij bent.
pi_38726664
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:18 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

En het erge is dat jij waarschijnlijk donders goed weet wie ik ben, maar ik echt geen flauw benul heb wie jij bent.
De persoon van wie ik bijna zeker wist dat jij het zou zijn ben ik niet tegengekomen donderdagavond. Dus óf ik weet het niet 'donders goed', óf ik heb teveel in de buurt van de achterste bar gestaan. Als ik eerdergenoemde persoon tegen was gekomen, was ik met de nodige biertjes op wel in staat geweest om mijn vermoeden te verifieren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Captain_Redbeard op 10-06-2006 17:46:19 ]
Lelijke @@p!
pi_38728097
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

De persoon van wie ik bijna zeker wist dat jij het zou zijn ben ik niet tegengekomen donderdagavond. Dus óf ik weet het niet 'donders goed', óf ik heb teveel in de buurt van de achterste bar gestaan. Als ik eerdergenoemde persoon tegen was gekomen, was ik met de nodige biertjes op wel in staat geweest om mijn vermoeden te verifieren.
Haha. Nou ik was er in ieder geval op de BBQ. Ben rond een uur of half 11 naar huis gegaan (trainingafspraak de volgende ochtend). Kans bestaat dus dat je het alsnog goed hebt.
pi_38734875
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Iemand heeft zichzelf ten overstaan van een honderdtal Tilburgse studenten onder een goederentrein geworpen op Tilburg-West. Ze zijn sowieso al een half uur bezig geweest met opruimen. Daar kunnen de NS geen rekening mee houden
Hmm heb ook een keer zo iets meegemaakt, en iedereen moest er ook nog langs toen het metrostation werd "geeavacueerd" en ehm nouja het is gewoon echt aso...
pi_38734931
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef smvs het volgende:
Vakantie. Als er geen hele rare dingen meer gebeuren met 60 punten in de pocket. Yeah.
Goed gedaan!!!
pi_38734983
Ik zat in de trein van Den Bosch naar Zwolle en die gaat langs Nijmegen, ben dus een Nijmeegse rechtenstudent daar tegengekomen, raakten wat aan de praat en zo, heb nou een emailtje te versturen een dezer dagen.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:03:01 #144
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_38775001
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Sessy het volgende:
Ik zat in de trein van Den Bosch naar Zwolle en die gaat langs Nijmegen, ben dus een Nijmeegse rechtenstudent daar tegengekomen, raakten wat aan de praat en zo, heb nou een emailtje te versturen een dezer dagen.
Nulla verba sed acta
  maandag 12 juni 2006 @ 12:10:05 #145
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_38775185
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Dat de trein tussen Den Bosch en Zwolle ook in Nijmegen stopt, dat volg ik nog, maar verder zit ik geloof ik met dezelfde vraagtekens.

Misschien is het een reactie hierop: http://www.treinreizigers.nl/
  maandag 12 juni 2006 @ 12:13:02 #146
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_38775243
De eerste reactie die ik zie, gaat toevallig nog over het traject Nijmegen-Zwolle ook!

http://www.treinreizigers.nl/ovontmoetingen_837.html
pi_38775347
Dat kan geen toeval zijn!
pi_38775437
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Sessy het volgende:
Je hebt een date Komen die eigenlijk ook tot stand middels aanbod en aanvaarding (6:217 BW)?
  maandag 12 juni 2006 @ 12:27:12 #149
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_38775634
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je hebt een date Komen die eigenlijk ook tot stand middels aanbod en aanvaarding (6:217 BW)?
Voor mijn papertje dat ik aan het schrijven ben, lees ik toevallig net in Snijders dat het recht om te huwen geen vermogensrecht in de zin van art. 3:6 is. Is het een haalbare conclusie om dan te stellen dat het verbintenissenrecht niet van toepassing is en dat we hier een date analoog kunnen stellen aan een huwelijk of zie je beren op de weg, DD?
pi_38775927
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:27 schreef Pool het volgende:

[..]

Voor mijn papertje dat ik aan het schrijven ben, lees ik toevallig net in Snijders dat het recht om te huwen geen vermogensrecht in de zin van art. 3:6 is. Is het een haalbare conclusie om dan te stellen dat het verbintenissenrecht niet van toepassing is en dat we hier een date analoog kunnen stellen aan een huwelijk of zie je beren op de weg, DD?
Je hebt gelijk dat het twee aparte afdelingen binnen het privaatrecht zijn, maar je zou een redenering naar analogie kunnen loslaten op de onderhavige materie, dat is niet zoals in het strafrecht verboden. Overigens denk ik dat een vordering tot nakoming niet zal slagen, gelijk de wetsbepaling die dat stelt aangaande de huwelijksbelofte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')