abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:36:18 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38374681
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Maar je vind het wel ok als andere mensen het afkeuren? En je vind het wel ok als er iemand geslagen wordt omdat hji opkomt voor homorechten? Of is een voorwaarde dat je je alleen mag bemoeien emt de zaken in eigen land?

Waarom vind je het terecht dat hij geslagen werd. Wáárom? Dat is toch niet goed als het met iemand gebeurt die uit het land zelf komt, en toch ook niet goed als het gebeurt met iemand uit een ander land, en het is toch eigenlijk nooit terecht dat iemand geslagen wordt voor zijn/haar opvattingen?

Leg dan eens uit waarom je het terecht vind. En zeg niet "dat staat in de OP", probeer het maar gewoon opnieuw en duidelijk uit te leggen, dan snap ik (en waarschijnlijk anderen) misschien beter hoe jij denkt en is er duidelijkheid.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38374817
Vraag 1: Nee
Vraag 2: Ligt eraan hoe
Vraag 3: Nee, maar als je toch wil gaan als relnicht moet je ook niet gaan janken als je een schuine neus hebt
Vraag 4: Omdat het een sukkel is die gewoon zichzelf met zijn eigen zaken moet bezig houden
Vraag 5: Er is wel meer niet terecht. Als jij een irritant ventje bent en ligt uit te dagen in de kroeg en ik sla jou op jouw neus, dan mag dat niet maar dan is het toch erg terecht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:42:13 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38374886
Is een homo die opkomt voor andere homo's per definitie een relnicht?
Hoogachtend,
Erik.
pi_38375056
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag 3: Nee, maar als je toch wil gaan als relnicht moet je ook niet gaan janken als je een schuine neus hebt
Vraag 4: Omdat het een sukkel is die gewoon zichzelf met zijn eigen zaken moet bezig houden
Vraag 5: Er is wel meer niet terecht. Als jij een irritant ventje bent en ligt uit te dagen in de kroeg en ik sla jou op jouw neus, dan mag dat niet maar dan is het toch erg terecht
Je maakt een hele grote fout om een homo demonstratie in Rusland te vergelijken met canal pride in Amsterdam. Dat is totaal niet te vergelijken en heeft niets met relnichten te maken. Al betwijfel ik of relnichten bij de canalpride wel een goede benaming is
ijs_beer fan!
pi_38375360
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Is een homo die opkomt voor andere homo's per definitie een relnicht?
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:04:54 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38375714
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee
Dan is het dus niet terecht dat hij geslagen werd (en ik vind dat iemand slaan eigenlijk nooit terecht is).
Hoogachtend,
Erik.
pi_38375750
Tuurlijk wel, had hij maar niet moeten komen
pi_38375776
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:46 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je maakt een hele grote fout om een homo demonstratie in Rusland te vergelijken met canal pride in Amsterdam. Dat is totaal niet te vergelijken en heeft niets met relnichten te maken. Al betwijfel ik of relnichten bij de canalpride wel een goede benaming is
Het was een gay pride parade
pi_38375813
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk wel, had hij maar niet moeten komen
Stel er loopt iemand op straat en ziet dat iemand een propje op straat gooit, die persoon zegt er wat van en wordt doodgeslagen.
Had hij er dan maar niets van moeten zeggen? Eigen schuld dikke bult want hij ergerde de dader.
ijs_beer fan!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:09:12 #185
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38375856
ey Diego.

kneus.
pi_38375928
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Le-zen
quote:
MOSKOU - De Russische politie, militante orthodoxe christenen en neofascisten hebben zaterdag een betoging voor homorechten in Moskou met geweld afgebroken. Volgens de autoriteiten werden circa honderd betogers en relschoppers opgepakt wegens openlijke geweldpleging of deelname aan een verboden demonstratie. (...) Aanvankelijk was zaterdag een GayPride-parade gepland in Moskou. Het gemeentebestuur besloot vorige week echter die te verbieden. De werkgroep voor de rechten van homo's in het Europees Parlement noemde het verbod "een lelijke smet" op het mensenrechtenblazoen van Rusland, dat sinds vorige week voorzitter is van de Raad van Europa. Dat is een organisatie van Europese landen die opkomt voor de bescherming van de mensenrechten.
Bron: nu.nl
pi_38376009
Wijs een op dit linkje aan waar jij een gay pride ziet? Waar jij iets ziet wat maar ENIGZINS vergelijkbaar is met gaypride Amsterdam

Jongen echt je spreekt zó dom dat ik me niet kan voorstellen dat je het allemaal meent.
ijs_beer fan!
pi_38376427
Hij was verboden, maar dat hield de relnichten niet tegen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:26:27 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38376452
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was je er bij?
Hoogachtend,
Erik.
pi_38376469
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.
Mag er aub een slotje op dit kuttopic.
ijs_beer fan!
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 17:28:44 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38376545
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
op deze manier kun je ook een islamitische bomaanslag op vrijwel elk westerse regeringscentrum goedpraten ... of het doodslaan van de relschopper die deze Duitser in zijn gezicht heeft geslagen

tenzij hij door een politieagent geslagen is, is het gewoon niet terecht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_38376600
Een bomaanslag ga je dus vergelijken met een klap?
pi_38376716
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hahaha, Engels begrijpt hij ook niet
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 17:45:10 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38377153
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een bomaanslag ga je dus vergelijken met een klap?
ja

als de vergelijking niet klopt hoor ik graag argumenten waarom niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:47:08 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38377226
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja

als de vergelijking niet klopt hoor ik graag argumenten waarom niet
Had hij daar maar niet moeten zijn.

[/DiegoArmandoMaradona]

Het enige argument wat naar voren komt .
Hoogachtend,
Erik.
pi_38377259
Omdat een bomaanslag en een klap niet met elkaar te vergelijken zijn
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:54:32 #197
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38377457
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
essentie dude, essentie.
ben jij nou echt zo simpel als een zandkorrel of ben je je aan het inleven in een zandkorrel? Ik mis echt elke vorm van verdieping bij jou.
put
your
clothes
on!
pi_38377505
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
het effect niet, het uitgangspunt is hetzelfde
pleased to meet you
pi_38377706
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:55 schreef moussie het volgende:

[..]

het effect niet, het uitgangspunt is hetzelfde
Wat is het uitgangspunt dan?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:02:58 #200
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38377726
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is het uitgangspunt dan?
intolerantie jegens een ander...
put
your
clothes