Hij wilde er niet meer over zeggen, hij liep zowat boos weg, maar die sfeer onderling, moet vreselijk zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef maril het volgende:
quote]Op zaterdag 27 mei 2006 18:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Bloem- en doofpotaffaire![]()
leuk dat je er even wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
zeg wat is dit. Even weg en ik herken niemand weer. Is het hip om avatars te switchen?
Maar ik moet weer op m'n nichtje passen dus ga weer weg. Moet even veel gaan spelen zodat ze straks moe is en ik ongestoord voetbal kan kijken.
Hoiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
zeg wat is dit. Even weg en ik herken niemand weer. Is het hip om avatars te switchen?
Maar ik moet weer op m'n nichtje passen dus ga weer weg. Moet even veel gaan spelen zodat ze straks moe is en ik ongestoord voetbal kan kijken.
Zou ook zomaar een vriendin kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef Brahimov het volgende:
Oei, gaat ze daar blij mee zijn?
Is Maren uit de gratie?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef maril het volgende:
[..]
Zou ook zomaar een vriendin kunnen zijn.
mallerdquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wilde er niet meer over zeggen, hij liep zowat boos weg, maar die sfeer onderling, moet vreselijk zijn geweest.
Nu mag er weer gequote wordenquote:bewijst maar eens dat de sfeer vaak bepalender is voor succes dan talent
die bovenste quote was niet van mij hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[..]
Nu mag er weer gequote worden![]()
Enneh, helemaal gelijk. Wat een gemiste kans, dat WK van 1990![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we opschieten is ie al vol voordat ze het kan lezen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lijkt me niet onverstandigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die bovenste quote was niet van mij hoor
Tja een beeld heb ik er niet echt bij.... maar Liesbeth Kamerling mag wel een keer langskomenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat vinden jullie mooi aan een toekomstige vriend/vriendin... mijn ideale vrouw heeft blauwe ogen, bruin haar en een tongpiercing... Ellen van Idols komt dus aardig in de richting met 2 uit 3![]()
daar vind ik nou geen klap aanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja een beeld heb ik er niet echt bij.... maar Liesbeth Kamerling mag wel een keer langskomen![]()
ik kijk niet naar uiterlijk, innerlijk is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat vinden jullie mooi aan een toekomstige vriend/vriendin... mijn ideale vrouw heeft blauwe ogen, bruin haar en een tongpiercing... Ellen van Idols komt dus aardig in de richting met 2 uit 3![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar vind ik nou geen klap aanwij zullen dus nooit ruzie krijgen om een vrouw
Ellen van Idols komt bij mij vooral in de richting qua rondingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een zwak voor rood haarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop voor jou dat jouw toekomstige vrouw hetzelfde standpunt inneemtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kijk niet naar uiterlijk, innerlijk is veel belangrijker![]()
Alexis Bledelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kijk niet naar uiterlijk, innerlijk is veel belangrijker![]()
maar een stel mooie ogen en ik ben verkocht
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat jouw toekomstige vrouw hetzelfde standpunt inneemt
hier was eenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat jouw toekomstige vrouw hetzelfde standpunt inneemt
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hier was een [afbeelding] op z'n plaats geweest
Die is idd ook ergquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. in mijn Fobo staat een mooie Foto
Dat kan al gauw...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Heb echt zin in Oranje vanavond.. laat ze aub beter spelen dan Jong Oranje
ik zou naar Ned-Mexico gaan. was de vriend die kaartjes zou regelen te laat met kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Heb echt zin in Oranje vanavond.. laat ze aub beter spelen dan Jong Oranje
Ja.quote:
Améliequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sinds ik de Da Vinci Code heb gezien helemaal weg van Audrey Tatou
nee dat leek me een enorme kutfilm eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dat leek me een enorme kutfilm eigenlijk
rare gozerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dat leek me een enorme kutfilm eigenlijk
Indeed Maril.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef maril het volgende:
[..]
Zou ook zomaar een vriendin kunnen zijn.
ik zeg ook "leek". zal er binnenkort eens voor gaan zitten danquote:
Moet zowel het boek nog lezen als de film nog zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sinds ik de Da Vinci Code heb gezien helemaal weg van Audrey Tatou
Wat heb je gedaaaaaaaan!!quote:
Cindyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat heb je gedaaaaaaaan!!
Ik zoek helemaal geen vriend,ik ben heeeeel erg verliefd, maar het is een onbeantwoorde liefde.
![]()
![]()
Cindy wil niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal geen vriend,ik ben heeeeel erg verliefd, maar het is een onbeantwoorde liefde.
![]()
![]()
sorry mirri, ik vind jou ook heel lief maar je bent gewoon een beetje te jong voor mequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat geldt volgens mij bij jou voor alle vrouwen of niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind audrey als ze frans praat trouwens leuker dan als ze engels praat
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sorry mirri, ik vind jou ook heel lief maar je bent gewoon een beetje te jong voor me
[..]
sorry mirri, ik vind jou ook heel lief maar je bent gewoon een beetje te jong voor me
als ze frans zijn, of de taal machtig zijn, wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat geldt volgens mij bij jou voor alle vrouwen of niet?
VBL is nog steeds bij de burenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Brahimov het volgende:
Wanneer begint het echte oranje eigenlijk?
... ze niet op vrouwen valt? of word ik nu te persoonlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, niet Cindy.![]()
Iemand die niet op mij valt omdat.....![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt toch geen fatsoenlijke manieren, wat maakt jou het uit of het te persoonlijk wordt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
... ze niet op vrouwen valt? of word ik nu te persoonlijk![]()
Brrrr.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef maril het volgende:
Vind haar zo mooiMaura WEst sommige kennen haar als Carly uit ATWT(Mirri en MiLalaa)[afbeelding]
Als ik goed leest iemand anders op wie ze valt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
... ze niet op vrouwen valt? of word ik nu te persoonlijk![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen fatsoenlijke manieren, wat maakt jou het uit of het te persoonlijk wordt?![]()
Subtiel?![]()
Mwoah, wel leuk, maar niet mijn type. Nee, ik vind Alison heeeeel knap.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef maril het volgende:
Vind haar zo mooiMaura WEst sommige kennen haar als Carly uit ATWT(Mirri en MiLalaa)[afbeelding]
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:30 schreef Mirri het volgende:
Maar ik wou dat ik op Keira Knightley leek.![]()
goeie PIquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen fatsoenlijke manieren, wat maakt jou het uit of het te persoonlijk wordt?![]()
Subtiel?![]()
Als je niet arrogant zou zijn, zou je helemaal perfect zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een boefje
en onweerstaanbaar aantrekkelijk![]()
Eigenlijk ben ik alles wat een vrouw nodig heeft![]()
arrogantie en zelfverzekerdheid worden wel vaker met elkaar verwardquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als je niet arrogant zou zijn, zou je helemaal perfect zijn.![]()
KK isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Mwoah, wel leuk, maar niet mijn type. Nee, ik vind Alison heeeeel knap.
Maar ik wou dat ik op Keira Knightley leek.![]()
schoonheid verblind en dat wilde ik jullie niet aandoenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vandaar die vage foto's in je FoBo![]()
eehhmmm ja, eigenlijk geen hol hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat heb jij eraan, als ik op haar lijk?![]()
Nee Vulture heeft het goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik goed leest iemand anders op wie ze valt.
Go Mirri go.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als je niet arrogant zou zijn, zou je helemaal perfect zijn.![]()
had ik al gezegd dat mensenkennis ook een geweldige eigenschap van me isquote:
offtopic in een SC kan nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Laten we het maar weer even over SPT gaan hebben, anders worden onze modjes verdrietig...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
eehhmmm ja, eigenlijk geen hol he
Nou, ik hoop dat je op Nelly Cooman gaat lijken dan
Ze worden toch al hopeloos van ons gezever.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Laten we het maar weer even over SPT gaan hebben, anders worden onze modjes verdrietig...
geintje moppie, ik wens je het allerbeste toe... echt waarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iewiew, waarom wens je me dat toe???![]()
Nee, ik ben tevreden met wie ik ben en hoe ik eruit zie, en ik zou helemaal niets aan mezelf willen veranderen.![]()
Je zei dat je NOG geen relatie hebt, met wie zou je dan BIJNA een relatie hebben?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat mensenkennis ook een geweldige eigenschap van me is![]()
WR 7.00 op de 60mquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
eehhmmm ja, eigenlijk geen hol he
Nou, ik hoop dat je op Nelly Cooman gaat lijken dan
met jouquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je zei dat je NOG geen relatie hebt, met wie zou je dan BIJNA een relatie hebben?
welkom op aardequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:40 schreef Mirri het volgende:
Moet nederland vanavond voetballen ofzo???
11 enorme negers uit Kameroenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:41 schreef Mirri het volgende:
Is het WK al begonnen?
Nee toch?![]()
Oefenwedstrijd dan. Tegen wie moeten ze?![]()
WK begint over ongeveer 2 weken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:41 schreef Mirri het volgende:
Is het WK al begonnen?
Nee toch?![]()
Oefenwedstrijd dan. Tegen wie moeten ze?![]()
Dat zit er niet in.quote:
dan laat maar, dat kost teveel schminkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zit er niet in.![]()
Dan zul je moeten veranderen in DEGENE op wie ik HOPELOOS verliefd ben.![]()
En dan verander ik in Nelly Coolman.![]()
Dit wel, trust me.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Remzz het volgende:
Maar hoezo hopeloos?
Bijna niets is hopeloos hoor
bijzondere bui heb je vandaagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11 enorme negers uit Kameroen
Misschien zit er iets voor je tussen
ik heb trouwens een postaantal waar Arcee een natte box van zou krijgen: 11755
hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij is hij altijd zo.![]()
Waarom eigenlijk, Arcee heeft bijna 83000 posts.![]()
quote:
bijzonder issie dan hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens mij is hij altijd zo.![]()
Waarom eigenlijk, Arcee heeft bijna 83000 posts.![]()
Ik had gisteravond mijn 1000e post, en ik heb het helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bijzonder issie dan he
arcee houdt van even cijfertjes
11755 is dus niets voor hem
ach het is net als de eerste keer sex.... je kijkt er naar uit en voor je het weet is het voorbijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik had gisteravond mijn 1000e post, en ik heb het helemaal vergeten.![]()
Ik keek daar naar uit namelijk.
SC's gaan nooit over het onderwerp van 't forum waar ze in staan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Ik weet natuurlijk niet of je dat kan vergelijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach het is net als de eerste keer sex.... je kijkt er naar uit en voor je het weet is het voorbij![]()
en nu ben ik echt even weg
De kleine lekker afgemat? Nu klaar voor het echte futbal.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:51 schreef MiLalaa het volgende:
hups, ik ben uitgespeeld. Ben het 'foeballuh' beu.
Ja, hè?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
En Arcee, wat leuk dat je hier ook eens langskomt![]()
dus nu ga je het maar kijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:51 schreef MiLalaa het volgende:
hups, ik ben uitgespeeld. Ben het 'foeballuh' beu.
wordt moeilijk. Ik word nu al weer geroepen. Toren bouwen.quote:
is acht uur niet kinderbedtijdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wordt moeilijk. Ik word nu al weer geroepen. Toren bouwen.
De 20000-zone is erg okee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:58 schreef komrad het volgende:
Arcee, ik heb goed nieuws voor je, ik ga hard op weg naar een uber postgetal, te weten
20002![]()
Arme MiLalaa...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wordt moeilijk. Ik word nu al weer geroepen. Toren bouwen.
yeps:quote:
Dat duurt nog wle even voordat die vergeven gaat wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:53 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/1500000
User 1500000 ligt gewoon voor het grijpen.
Unit 13 ga ik opnemen, Oranje maar eens kijkenquote:
Quote van Robben:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:54 schreef MiLalaa het volgende:
ik ga klaarzitten voor het Wilhelmus. Als ze dat niet meezingen, wordt het niks. Zie gisteren, was eigenlijk bij voorbaat al kansloos
Twijfel zelfs of hij weet dat het 15 coupletten zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Quote van Robben:
"Ik zing ook altijd mee met het Wilhelmus. Ik ken niet alle coupletten, maar wat ik moet kennen om mee te zingen, ken ik"
Die Arjen zeg, kent niet eens alle 15 coupletten. Tsk tsk![]()
Unit 13 is inderdaad niet de meest nieuwe serie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
unti 13
dat is toch van tien jaar geleden![]()
klopt maar wel 1 van de beste tv series in NL ooitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
unti 13
dat is toch van tien jaar geleden![]()
teletekst.nos.nlquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef Mirri het volgende:
Zijn jullie blind, HOELAAT BEGINT VOETBAL?
ik kan niet op teletekst kijken
Zou toch niet moeilijk moeten zijn: willemvannassov.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Twijfel zelfs of hij weet dat het 15 coupletten zijn
Nuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef Mirri het volgende:
En natuurlijk 26862.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef komrad het volgende:
[..]
yeps:
20000
20002
20004
20006
20008
20020 enz enz
en natuurlijk
20202![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:03 schreef Bruce117 het volgende:
*kwartet
en de spaties danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zou toch niet moeilijk moeten zijn: willemvannassov.
Wehehe, lullig is dat hè.quote:
halv negenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef Mirri het volgende:
Je kunt moeilijk een couplet met een spatie laten beginnenquote:
een post welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk een couplet met een spatie laten beginnen![]()
van welke aflevering is die foto?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:12 schreef maril het volgende:
ff nog oftopic, Mirri als troost, zij moet ook getroost worden btw
[afbeelding]
Paar weken terug na dat trouwen dat niet door ging geloof ik .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
van welke aflevering is die foto?
Ik heb het vrijdag gemist...![]()
Ik zie hem voor het eerstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
dat geheime wapen van heineken
net weer de reclame
Jij doet toch iets met toerisme?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
net weer de reclame
ik doe idd iets met toeristenme. nee emigratie weet ik niets vanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij doet toch iets met toerisme?![]()
Weet je ook iets over toenemende emigratie van Nederlanders???![]()
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
net weer de reclame
Ik dacht, jij kan me helpen met één van mijn werkstukken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik doe idd iets met toeristenme. nee emigratie weet ik niets vanda's geen toerisme
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht, jij kan me helpen met één van mijn werkstukken.![]()
nee, sorryquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht, jij kan me helpen met één van mijn werkstukken.![]()
Gladianus Smalhartquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef TheVulture het volgende:
ben ik weer... mijn fans kunnen me vinden in het livetopic Ned- KAM
Zo leer je nog eens wat:quote:
Ik ben te ontwikkeld voor Harry Potterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat:
Gladianus Smalhart (Engels: Gilderoy Lockheart) is een personage uit de Harry Potter-verhalen van J.K. Rowling.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat:
Gladianus Smalhart (Engels: Gilderoy Lockheart) is een personage uit de Harry Potter-verhalen van J.K. Rowling.
Ach, je moet toch wat zeggen hier.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben te ontwikkeld voor Harry Potter![]()
heerlijk dat gehap op mijn gespeelde arrogantie
mirri, wij zijn wat ouder dan jij bentquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je Harry Potter niet gelezen?!?!?! Shame on you.
Zekers, maar wel in het Engelsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je Harry Potter niet gelezen?!?!?! Shame on you.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mirri, wij zijn wat ouder dan jij bent
in mijn jeugd was er pinkeltje, bakkertje deeg en snellejelle
quote:en voor de meisjes (en ik soms ook) Floortje Bellefleur
En Arendsoog en Winnetou en Bob Evers en de Kameleonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en voor de meisjes (en ik soms ook) Floortje Bellefleur
Ik heb pinkeltje en snellejelle gelezen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en voor de meisjes (en ik soms ook) Floortje Bellefleur
ik las de meisjes boeken van mijn zussen ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb pinkeltje en snellejelle gelezen.![]()
En de kameleon ook.![]()
Ik las nooit meisjesboeken.
Ik lees nu nog regelmatig een deeltje van Bob Eversquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:48 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En Arendsoog en Winnetou en Bob Evers en de Kameleon![]()
leuke zussenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik las de meisjes boeken van mijn zussen ooken de Penny
Ik las ook altijd die fantasieboeken zoals de GVR, de karbonkel etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik las de meisjes boeken van mijn zussen ooken de Penny
mijn vriendin ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik lees nu nog regelmatig een deeltje van Bob Evers![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik lees nu nog regelmatig een deeltje van Bob Evers![]()
Mathilde vond ik vroeger een geweldig boekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik las ook altijd die fantasieboeken zoals de GVR, de karbonkel etc.![]()
Ja ik ook! En de filmquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mathilde vond ik vroeger een geweldig boek
Er was zelfs ooit een topic over de drie avonturiers.quote:
De schaduwquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Brahimov het volgende:
En de boeken van Jan Schuil, natuurlijk.De AFC'ers
![]()
En, later, Havank![]()
quote:
Wees blij dat Kameroen en Trinidad niet tegelijk spelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
je moet nu trouwens geen zap de neger spelen![]()
Natuurkunde?quote:
Met acht belgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef mitt het volgende:
Roland Garros voor de deur, heerlijk.
Da's best een mooi aantal.quote:
Macht van 2.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Da's best een mooi aantal.
Nederland kan er jaloers op zijn.
Jaaa, ik heb deze week besloten dat ik mijn profielwerkstuk over het vak natuurkunde ga doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb deze week besloten dat ik mijn profielwerkstuk over het vak natuurkunde ga doen.
En het onderwerp. Quantummechanica!
Pittig.![]()
Het lijkt de hele komende week droog te blijven in Parijsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef mitt het volgende:
Roland Garros voor de deur, heerlijk.
Ja, maar ik moet wel doen wat haalbaar is natuurlijk. Quantummechanica is misschien wel de moeilijkste natuurkunde die er "bestaat". Normaal gesproken krijg je dat op de universiteit pas, hoe moet ik ooit informatie erover gaan verwerken als ik het zelf niet eens begrijp..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een echte uitdaging
![]()
http://www.hi.is/~hj/QuantumMechanics/quantum.htmlquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel doen wat haalbaar is natuurlijk. Quantummechanica is misschien wel de moeilijkste natuurkunde die er "bestaat". Normaal gesproken krijg je dat op de universiteit pas, hoe moet ik ooit informatie erover gaan verwerken als ik het zelf niet eens begrijp..![]()
Maar als mijn docent het goedkeurt dan doe ik het zeker weten!
Stoer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
Jaaa, ik heb deze week besloten dat ik mijn profielwerkstuk over het vak natuurkunde ga doen.
En het onderwerp. Quantummechanica!
Pittig.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
http://www.hi.is/~hj/QuantumMechanics/quantum.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Introduction_to_Quantum_mechanics
Mitt, leg even die Argentinië-voorkeur uit, anders neem ik een user-icon van Melle van Gemerden!quote:
misschien leer je iets over de enige leuke kat die er bestaat:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel doen wat haalbaar is natuurlijk. Quantummechanica is misschien wel de moeilijkste natuurkunde die er "bestaat". Normaal gesproken krijg je dat op de universiteit pas, hoe moet ik ooit informatie erover gaan verwerken als ik het zelf niet eens begrijp..![]()
Maar als mijn docent het goedkeurt dan doe ik het zeker weten!
dus je bent dan x aantal dagen pleite?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga morgen skiën maar ik kan er geen kont van![]()
You're welcome!quote:
Zo is Mirri niet.quote:
ik ga indoorskiënquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dus je bent dan x aantal dagen pleite?
waar ga je? Zoetermeer of Landgraaf?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Cool! Ik kan ook wel skiën.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Waar dat? edit: O, daarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
velsen-zuid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar ga je? Zoetermeer of Landgraaf?
dat kan ook iddquote:
Mooi! Ik ga het gewoon hebben over wat quantummechanica is en wat het allemaal verklaart over elektronen en golven. Niet allemaal ingewikkelde formules, want die zijn niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
You're welcome!
Keus genoeg:
Resultaten 1 - 10 van circa 10.600.000 voor quantum mechanics introduction
Ik ga regelmatig in zoetermeer snowboarden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar ga je? Zoetermeer of Landgraaf?
Ik heb afgelopen februari in Winterberg voor het eerst op ski's gestaan, was erg tof. Lag meer dan voldoende echte sneeuw dus ik ben geen expert op het gebied van kunstsneeuwquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig in zoetermeer snowboarden.![]()
Maar hoorde dat het slecht is voor je board, die nepsneeuw.![]()
Gelukkig niet tijdens de OWSquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen februari in Winterberg voor het eerst op ski's gestaan, was erg tof. Lag meer dan voldoende echte sneeuw dus ik ben geen expert op het gebied van kunstsneeuw
dat wordt toch:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
He willen jullie niet zo snel gaan hier... dadelijk is mijn topic vol en dan moet ik weer een nieuwe TT verzinnen om Mirri in the picture te houden
"De quantumaantrekkingskracht tussen Mirri en..."quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
He willen jullie niet zo snel gaan hier... dadelijk is mijn topic vol en dan moet ik weer een nieuwe TT verzinnen om Mirri in the picture te houden
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat wordt toch:
[SPT SC] Sportbar deel # 37... Mirri zoekt een vriendin![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat wordt toch:
[SPT SC] Sportbar deel # 37... Mirri zoekt een vriendin![]()
Maar hij wil niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Nee alsjeblieft niet. Ik zoek een vriend!![]()
Laten we het daar maar op houden.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
specificaties ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Awww...quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Vertel nou niet aan iedereen mijn grote geheim dat ik stapelgek op je ben. Ik weet heus wel dat je mij niet ziet zitten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
je blijft het proberen hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
al ge-editquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vertel nou niet aan iedereen mijn grote geheim dat ik stapelgek op je ben. Ik weet heus wel dat je mij niet ziet zitten.
Jahaa.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je was toch gek op een vrouw?
nu snap ik er niks meer van
Laat het gaan, laat het vallen, laat het looooos... Van Dik Hout.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jahaa.
Maar ik moet het loslaten, ze weet het namelijk allang. Zucht....![]()
Gaat lekker snel bedoel je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:17 schreef Brahimov het volgende:
Gaat lekker, dit topic
Ik nog 104...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:17 schreef Brahimov het volgende:
Nog maar 38 posts
Look who's talking.quote:
ik mag zo ophoudenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:23 schreef Brahimov het volgende:
Ik ga geen macht van 2 halen vandaag, zit nu op 268. Oeps. Het doel is nu een totaal van 8888
je gaat best hardquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:23 schreef Brahimov het volgende:
Ik ga geen macht van 2 halen vandaag, zit nu op 268. Oeps. Het doel is nu een totaal van 8888
Ik zei toch al dat 't niet echt meer liep.quote:
Ik niet.quote:
Spammer.quote:
Ja, ik ga maar eens even weer naar het volgendepostraad-topicquote:
Maar ook geen PS of Urniequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat 't niet echt meer liep.
Zou ik ook zeggen met een postgemiddelde van 23 per dagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef mitt het volgende:
Ze zouden dat postgetal af moeten schaffen.
Of d_h en Arcee.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef Mirri het volgende:
O jee, iemand hier op Fok heeft me 2 minuten geleden uit eten gevraagd.
Mijn gebeden worden verhoord, ik krijg een vriendin!!!![]()
dat zouden we toch stil houdenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef Mirri het volgende:
Die iemand kan nooit ver zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef Mirri het volgende:
Daar zouden we het hier niet over hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef Mirri het volgende:
iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef mitt het volgende:
Ze zouden dat postgetal af moeten schaffen.
ik zag het, leuk, leuk leukquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Niet jij!!![]()
Ik bedoel serieus, kijk maar op mijn fotoboek!![]()
En, ga je het doen ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Niet jij!!![]()
Ik bedoel serieus, kijk maar op mijn fotoboek!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |