Er was zelfs ooit een topic over de drie avonturiers.quote:
De schaduwquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Brahimov het volgende:
En de boeken van Jan Schuil, natuurlijk.De AFC'ers
![]()
En, later, Havank![]()
quote:
Wees blij dat Kameroen en Trinidad niet tegelijk spelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
je moet nu trouwens geen zap de neger spelen![]()
Natuurkunde?quote:
Met acht belgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef mitt het volgende:
Roland Garros voor de deur, heerlijk.
Da's best een mooi aantal.quote:
Macht van 2.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
Da's best een mooi aantal.
Nederland kan er jaloers op zijn.
Jaaa, ik heb deze week besloten dat ik mijn profielwerkstuk over het vak natuurkunde ga doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb deze week besloten dat ik mijn profielwerkstuk over het vak natuurkunde ga doen.
En het onderwerp. Quantummechanica!
Pittig.![]()
Het lijkt de hele komende week droog te blijven in Parijsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef mitt het volgende:
Roland Garros voor de deur, heerlijk.
Ja, maar ik moet wel doen wat haalbaar is natuurlijk. Quantummechanica is misschien wel de moeilijkste natuurkunde die er "bestaat". Normaal gesproken krijg je dat op de universiteit pas, hoe moet ik ooit informatie erover gaan verwerken als ik het zelf niet eens begrijp..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een echte uitdaging
![]()
http://www.hi.is/~hj/QuantumMechanics/quantum.htmlquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel doen wat haalbaar is natuurlijk. Quantummechanica is misschien wel de moeilijkste natuurkunde die er "bestaat". Normaal gesproken krijg je dat op de universiteit pas, hoe moet ik ooit informatie erover gaan verwerken als ik het zelf niet eens begrijp..![]()
Maar als mijn docent het goedkeurt dan doe ik het zeker weten!
Stoer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
Jaaa, ik heb deze week besloten dat ik mijn profielwerkstuk over het vak natuurkunde ga doen.
En het onderwerp. Quantummechanica!
Pittig.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
http://www.hi.is/~hj/QuantumMechanics/quantum.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Introduction_to_Quantum_mechanics
Mitt, leg even die Argentinië-voorkeur uit, anders neem ik een user-icon van Melle van Gemerden!quote:
misschien leer je iets over de enige leuke kat die er bestaat:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel doen wat haalbaar is natuurlijk. Quantummechanica is misschien wel de moeilijkste natuurkunde die er "bestaat". Normaal gesproken krijg je dat op de universiteit pas, hoe moet ik ooit informatie erover gaan verwerken als ik het zelf niet eens begrijp..![]()
Maar als mijn docent het goedkeurt dan doe ik het zeker weten!
dus je bent dan x aantal dagen pleite?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga morgen skiën maar ik kan er geen kont van![]()
You're welcome!quote:
Zo is Mirri niet.quote:
ik ga indoorskiënquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dus je bent dan x aantal dagen pleite?
waar ga je? Zoetermeer of Landgraaf?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Cool! Ik kan ook wel skiën.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Waar dat? edit: O, daarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
velsen-zuid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar ga je? Zoetermeer of Landgraaf?
dat kan ook iddquote:
Mooi! Ik ga het gewoon hebben over wat quantummechanica is en wat het allemaal verklaart over elektronen en golven. Niet allemaal ingewikkelde formules, want die zijn niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
You're welcome!
Keus genoeg:
Resultaten 1 - 10 van circa 10.600.000 voor quantum mechanics introduction
Ik ga regelmatig in zoetermeer snowboarden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar ga je? Zoetermeer of Landgraaf?
Ik heb afgelopen februari in Winterberg voor het eerst op ski's gestaan, was erg tof. Lag meer dan voldoende echte sneeuw dus ik ben geen expert op het gebied van kunstsneeuwquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig in zoetermeer snowboarden.![]()
Maar hoorde dat het slecht is voor je board, die nepsneeuw.![]()
Gelukkig niet tijdens de OWSquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen februari in Winterberg voor het eerst op ski's gestaan, was erg tof. Lag meer dan voldoende echte sneeuw dus ik ben geen expert op het gebied van kunstsneeuw
dat wordt toch:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
He willen jullie niet zo snel gaan hier... dadelijk is mijn topic vol en dan moet ik weer een nieuwe TT verzinnen om Mirri in the picture te houden
"De quantumaantrekkingskracht tussen Mirri en..."quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
He willen jullie niet zo snel gaan hier... dadelijk is mijn topic vol en dan moet ik weer een nieuwe TT verzinnen om Mirri in the picture te houden
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat wordt toch:
[SPT SC] Sportbar deel # 37... Mirri zoekt een vriendin![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat wordt toch:
[SPT SC] Sportbar deel # 37... Mirri zoekt een vriendin![]()
Maar hij wil niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Nee alsjeblieft niet. Ik zoek een vriend!![]()
Laten we het daar maar op houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |