nee dat leek me een enorme kutfilm eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dat leek me een enorme kutfilm eigenlijk
rare gozerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dat leek me een enorme kutfilm eigenlijk
Indeed Maril.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef maril het volgende:
[..]
Zou ook zomaar een vriendin kunnen zijn.
ik zeg ook "leek". zal er binnenkort eens voor gaan zitten danquote:
Moet zowel het boek nog lezen als de film nog zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sinds ik de Da Vinci Code heb gezien helemaal weg van Audrey Tatou
Wat heb je gedaaaaaaaan!!quote:
Cindyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat heb je gedaaaaaaaan!!
Ik zoek helemaal geen vriend,ik ben heeeeel erg verliefd, maar het is een onbeantwoorde liefde.
![]()
![]()
Cindy wil niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal geen vriend,ik ben heeeeel erg verliefd, maar het is een onbeantwoorde liefde.
![]()
![]()
sorry mirri, ik vind jou ook heel lief maar je bent gewoon een beetje te jong voor mequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat geldt volgens mij bij jou voor alle vrouwen of niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind audrey als ze frans praat trouwens leuker dan als ze engels praat
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sorry mirri, ik vind jou ook heel lief maar je bent gewoon een beetje te jong voor me
[..]
sorry mirri, ik vind jou ook heel lief maar je bent gewoon een beetje te jong voor me
als ze frans zijn, of de taal machtig zijn, wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat geldt volgens mij bij jou voor alle vrouwen of niet?
VBL is nog steeds bij de burenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Brahimov het volgende:
Wanneer begint het echte oranje eigenlijk?
... ze niet op vrouwen valt? of word ik nu te persoonlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, niet Cindy.![]()
Iemand die niet op mij valt omdat.....![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt toch geen fatsoenlijke manieren, wat maakt jou het uit of het te persoonlijk wordt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
... ze niet op vrouwen valt? of word ik nu te persoonlijk![]()
Brrrr.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef maril het volgende:
Vind haar zo mooiMaura WEst sommige kennen haar als Carly uit ATWT(Mirri en MiLalaa)[afbeelding]
Als ik goed leest iemand anders op wie ze valt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
... ze niet op vrouwen valt? of word ik nu te persoonlijk![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen fatsoenlijke manieren, wat maakt jou het uit of het te persoonlijk wordt?![]()
Subtiel?![]()
Mwoah, wel leuk, maar niet mijn type. Nee, ik vind Alison heeeeel knap.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef maril het volgende:
Vind haar zo mooiMaura WEst sommige kennen haar als Carly uit ATWT(Mirri en MiLalaa)[afbeelding]
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:30 schreef Mirri het volgende:
Maar ik wou dat ik op Keira Knightley leek.![]()
goeie PIquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen fatsoenlijke manieren, wat maakt jou het uit of het te persoonlijk wordt?![]()
Subtiel?![]()
Als je niet arrogant zou zijn, zou je helemaal perfect zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een boefje
en onweerstaanbaar aantrekkelijk![]()
Eigenlijk ben ik alles wat een vrouw nodig heeft![]()
arrogantie en zelfverzekerdheid worden wel vaker met elkaar verwardquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als je niet arrogant zou zijn, zou je helemaal perfect zijn.![]()
KK isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Mwoah, wel leuk, maar niet mijn type. Nee, ik vind Alison heeeeel knap.
Maar ik wou dat ik op Keira Knightley leek.![]()
schoonheid verblind en dat wilde ik jullie niet aandoenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vandaar die vage foto's in je FoBo![]()
eehhmmm ja, eigenlijk geen hol hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat heb jij eraan, als ik op haar lijk?![]()
Nee Vulture heeft het goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik goed leest iemand anders op wie ze valt.
Go Mirri go.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als je niet arrogant zou zijn, zou je helemaal perfect zijn.![]()
had ik al gezegd dat mensenkennis ook een geweldige eigenschap van me isquote:
offtopic in een SC kan nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Laten we het maar weer even over SPT gaan hebben, anders worden onze modjes verdrietig...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
eehhmmm ja, eigenlijk geen hol he
Nou, ik hoop dat je op Nelly Cooman gaat lijken dan
Ze worden toch al hopeloos van ons gezever.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Brahimov het volgende:
Laten we het maar weer even over SPT gaan hebben, anders worden onze modjes verdrietig...
geintje moppie, ik wens je het allerbeste toe... echt waarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iewiew, waarom wens je me dat toe???![]()
Nee, ik ben tevreden met wie ik ben en hoe ik eruit zie, en ik zou helemaal niets aan mezelf willen veranderen.![]()
Je zei dat je NOG geen relatie hebt, met wie zou je dan BIJNA een relatie hebben?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat mensenkennis ook een geweldige eigenschap van me is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |