pak dan minder gewichtquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef LedZep het volgende:
Inderdaad, dat bedoel ik. En ik kwam geen millimeter vooruit.
Hij gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
DBB is overigens echt pijlsnel met die nieuwe server![]()
Dat klopt ja. Ze traint onder begeleiding van Dries zelf en heeft ook een tijdje een log bijgehouden op dbb (pagina 5 ofzo nu van de trainingslogs-sectie).quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:46 schreef Tommy__ het volgende:
zat net op de site van monsterstrenght en kwam het volgende tegen:
[afbeelding]
ze is net 16 en ze heeft een 70kg bp eb een 115kg squat terwijl ze maar 56kg weegt![]()
klopt dit wel zo'n beetje![]()
Ben je nog van plan een wedstrijd te gaan doen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan ik niet plaatsen met:
[..]
Als je doel spieropbouw is, waarom ipv je energie te verspillen aan quarter pin squats, geen full squats?
Maar als spieropbouw je hoofddoel niet is heb ik niets gezegd.
Anyway, hier vanavond weer rug/traps (wtf? een split schema?!). Trainen gaat de laatste tijd goed, focus iets meer op achterliggende punten (armen en kuiten).
Qua voeding ben ik teruggezakt naar 4300kcal /d. Dat zal icm bepaalde middelen genoeg zijn om eens te zakken naar 7% ofzo.
Ja vette sport is het toch ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef Killa_Bee het volgende:
[..]
wat zijn je stats dan? (kracht en massa) btw leuk om te zien dat zelfs op Fok bodybuilding bruist van leven!!
Ja zo heb ik ook 4 jaar soort van verspilt, maarja ik leer nu nog steeds elke maand wel weer wat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Killa_Bee het volgende:
ah okelk z'n eigen trainigstijl! ik train niet dual factor omdat ik geen tijd heb...single factor tot failure werkt prima zo ben ik toch van 62 naar 82 kg gegaan bij lengte van 1m79 @8-10%, doel is fitness fysiek meer dan bodybuildingfysiek.
je krachtstats zijn toch niet zo vreselijk slecht, met een gewicht van 74kg vind ik je deadlift wel sterk! Ik doe zelf overal iets meer maar ik train ook al 3 jaar en weeg meer.
Het enige dat mij soms stoort is hoe dat mensen 'trainen' en 'trainen' apart zien, in je beginperiode is het normaal dat je wat aanpapt en fouten maakt, maar dat moet je bij je trainingsperiode rekenen vind ik!! ook die machines!! hoe lang train je dan al in totaal?
Time will tell.quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben je nog van plan een wedstrijd te gaan doen?
[..]
Email sentquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:04 schreef mister_popcorn het volgende:
willen de heren die captain crushers willen mij even een email sturen met welke ze willen + adres, zal ik vanavond uitzoeken hoeveel het kost. Voordat ik bestel doe ik dan nog wel even emailen naar jullie wat de prijs inc verzenden zal worden en of jullie dat goed vinden.
Inderdaad ... voor erk wissewasje zijn die klootjokers dikcht... dit zijn juist de dagen dat we lekker kunnen trainenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:27 schreef Fugie het volgende:
en maandag is die heoresportschool weer dicht
Ik dacht dat jij flink over de 100 woog met 10%, of was dat na een kuur?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb me al in geen tijden gewogen. Gok op iets onder de 90 bij 9%.
Tering wat een poten, het val me alleen altijd zo tegen hoe ding benen eruit zien als je ze ontspant...quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:57 schreef Gio het volgende:
Ik ben benieuwd wat deze vent kan squatten:
http://youtube.com/watch?v=ZBv8Jqi-FzA
Wees blij, ik train altijd op maandag, maar ik denk dat ik het verplaats naar dinsdag. Want op zo'n dag staat die hele zaak vol met van die vetkleppen. Van die gasten met een suikerdrankje die lekker solidair met elkaar zijn en alles bezet houden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:18 schreef Hiekie_ het volgende:
[..]
Inderdaad ... voor erk wissewasje zijn die klootjokers dikcht... dit zijn juist de dagen dat we lekker kunnen trainen
Nee, heb de 100 nooit in 't zich gehad hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:20 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij flink over de 100 woog met 10%, of was dat na een kuur?
Onder de toonbank is het nog wel heel makkelijk te krijgen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef Webkim het volgende:
Ephedra is in Nederland toch niet meer vrij verkrijgbaar sinds vorig jaar? Ik heb geen idee wat ze nu in stackers stoppen en of dat even effectief is. Of gaan de ephedra-houdende gewoon onder de toonbank door?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef BertV het volgende:
ohja, zet je emmer met eiwitpoeder nooit op een heet gasfornuis...
![]()
Ik heb eerst gevoeld of het fornuis koud was... En dat was ie ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |