Idd, net als Dr. Arztquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zouden zo 2 figuranten uit de achtergrond kunnen zijn die ze nu volwaardig invullen met een echte acteur, er zijn echt veel figuranten in beeld vaak die je zo slecht ziet dat het niet zou opvallen als er een character uit naar voren springt
http://www.davidlachapelle.com/videos/lost_voice.htmlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef sleepflower het volgende:
Weet niet of dit heel oud is, maar vond het wel heel cool:
http://www.youtube.com/watch?v=XxscvJU2a6s
Daar werd al flink in gespoilerd, met one is a cop, one is saint. Maar goed.. kut promo gelukkig is die het niet geworden anders zouden ze veel minder kijkers hebben denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.davidlachapelle.com/videos/lost_voice.html
Dit is het origineel.
joh al zouden ze zeggen dat 1 een kanibaal is, figuranten genoeg die nog ingevult moeten wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:53 schreef Chen het volgende:
[..]
Daar werd al flink in gespoilerd, met one is a cop, one is saint. Maar goed.. kut promo gelukkig is die het niet geworden anders zouden ze veel minder kijkers hebben denk ik.
Hoe ging die quote van hurley ook alweer, met die stukjes Artz op zijn lichaam?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:19 schreef Chen het volgende:
Ja alleen ging Arzt wel erg snel dood.
Oke dat magnetisme ben ik voor de helft met je eens enkel omdat me iets dwars zit, namelijk het volgende.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb net (pas) de season final gezien, geweldig!
en daarnaa twee uur lang de voorgaande topics doorgelezen
Effe een paar dingen die nog niet of nauwelijks zijn genoemd die mij opvielen:die "blast" die volgde op het omdraaien van de sleutel door Desmond was volgens mij een EMP (Electromagnetic Pulse) die o.a. electronische apparatuur buiten gebruik stelt (en daarmee de energie bron die de electromagneet oplaadde). Is op zichzelf niet dodelijk trouwens. op het moment dat Desmond te laat terugkomt om de code in te toetsen was het mooi weer, op het moment dat het vliegtuig neerstort door het opgewekte magnetische veld als gevolg van het niet intoetsen van die code was er echter een storm (en dat zou dus ongeveer op het zelfde moment geweest moeten zijn) Als Michael wordt vrijgelaten verteld "Henry" hem het volgende: "Take this boat and follow a compass bearing of 3-2-5, and if you do that exactly you and your son will find rescue.". Dus een bearing van 325 (volgens mij NNW) biedt een uitgang uit de magnetische "schil" om het eiland?
Alles heeft inderdaad veel te maken met magnetisme volgens mij en ik vond die theorie over Mu ook erg interessant!
Volgens mij zaten die gasten gewoon in een station, niet in een vliegtuig?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Op het moment dat de code niet werd ingevoerd, kregen 2 mensen in een vliegtuig dat signaal opgevangen.
Nou het leek van mijn kant uit dat ze in een vliegtuig zaten, anders hadden ze de apparatuur wel heel anders opgesteld. Daarbij lijkt het me dat tijdens een storm een station niet behoort te bewegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef Kokstra het volgende:
Zo, de finale gezien en het was errug goed. Goed seizoen ook trouwens, NA afl. 12. En zoals altijd zijn er weer vragen beantwoord, maar zijn er weer meer bijgekomen...
[..]
Volgens mij zaten die gasten gewoon in een station, niet in een vliegtuig?
Wat kunnen we hieruit dan concluderen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef DarkManta het volgende:
Dat zit me dwars dat er 1 van die others tegen Michael zegt, vaar naar deze coordinaten en kijk op je compas.
Als daadwerkelijk zo`n EMP de lucht ingaat, dan werkt geen enkele compas meer.
Wat ik ook vreemd vond was dat Walt in het begion zijn hond totaal niet kon missen.
Nu neemt Walt afscheid en kraait niet eens naar zijn hond.
Damn nu ga ik ook nog een keer kijken, nu zijn er twijfelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:51 schreef truStie het volgende:
Kijk die aflevernig opnieuw, no way dat die 2 lui in een vliegtuig zaten
Ja of zoeken naar nieuwe theorieenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef splendor het volgende:
Ohja dat was het.
Ik schrok me wel de tering toen trouwens..
Kunnen we niet de komende paar weken tot seizoen 3 begint gewoon collectief elke donderdag oude afleveringen van Lost kijken en dan hier bespreken alsof ze net zijn uitgezonden? Beetje hopeloos maar ik mis de goede oude tijd toen er nog Lost op tv kwam...Wanneer begon seizoen 3 ook alweer?
dat weet dus nog niemandquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:50 schreef Del_Toro het volgende:
iemand al http://www.lost-theory-ge(...)eries_theory_gen.php gezien
btw wie gaat er nu zoeken naar boosts in elektromagnetische energie als je ventje vermist wordt?
quote:http://film.wanadoo.nl/nieuws.asp?id=3916
Rodriguez vindt gevangenis super
geplaatst: 30/5/2006
Rodriguez vindt gevangenis superMichelle Rodriguez heeft geen spijt van haar keuze om een celstraf uit te zitten in plaats van het verrichten van een taakstraf van 240 uur. De 27-jarige actrice, bekend uit de televisieserie Lost, noemt haar ervaring in de gevangenis in de Engelse krant The Daily Telegraph 'geweldig'. "Ik houd van mensen en in de gevangenis zaten hele pure mensen."
Rodriguez was niet bang dat haar tijdens de vijf dagen in de bajes iets zou overkomen. "Ik geloof in het lot", verklaart ze. "Als ik vermoord word in de gevangenis, dan is dat nu eenmaal zo. Maar mijn medegevangenen bleken erg cool te zijn." Bovendien vindt Rodriguez dat ze goed van zich af kan bijten.
Eind april verkoos Rodriguez een celstraf en het betalen van een boete van ruim vierhonderd euro boven het verrichten van een taakstraf. Ze was in december gearresteerd op Hawaï toen ze met een borrel op achter het stuur zat. Na aftrek van één dag voorarrest bleef een celstraf van vijf dagen over.
Rodriguez speelt in Lost de rol van politievrouw Ana Lucia. Begin mei overleed het karakter in de serie. Volgens de producenten van de tv-serie heeft de strafvervolging van Rodriguez niets te maken met het verdwijnen van haar personage uit Lost.
haha jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Merkie het volgende:
Mooi dat ze het ff verklappen voor de Nederlandse kijkers.
In The Pearl was toch geen computer te zien?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:56 schreef mikezwet het volgende:
Ik zat te denken, micheal zat toen te "chatten" op die computer. Het was ten zeerste verboden om de computer voor andere doeleinden dan de code intypen te gebruiken..... en hoe wist walt (als het walt was) dat micheal achter die computer zat. Waarschijnlijk door die controlle hatch.
The Others bedoel je? Dat zou dan betekenen dat ze nóg een hatch hebben, waar wel een computer te vinden is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Was gewoon een lokkertje van die anderen
Eén scherm deed het maar toen Locke er was, misschien werkten de andere camera's die op de computer gericht zijn eerst ook. En het kamp van The Others was nep (achter die deur naar een nieuwe hatch was alleen maar een rotswand).quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:28 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
In The Pearl was toch geen computer te zien?![]()
Ik vraag me trouwens wel af waar Walt dan wel een computer heeft gevonden, zo te zien was er in het kamp van the Others niet een. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het niet Walt was die met Michael zat te chatten. Hmm het blijft een vage serie.
OK, vanuit de Pearl heeft Walt misschien kunnen zien dat het Michael was, maar hoe kon hij dan chatten zonder een computer? Die schermen waren toch gewoon televisies met videobeelden erop, geen computerbeelschermen (er was ook nergens een toetsenbord dacht ik)? En ik weet dat het kamp van the Others nep was, daarom was er ook geen computer waarmee Walt heeft kunnen chatten, dus misschien is er nóg een andere hatch die wij nog niet gezien hebben, maar waar the Others wel geweest zijn en waar wel een computer staat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Eén scherm deed het maar toen Locke er was, misschien werkten de andere camera's die op de computer gericht zijn eerst ook. En het kamp van The Others was nep (achter die deur naar een nieuwe hatch was alleen maar een rotswand).
Er stond een computer waarmee Locke dat logboek uitprintte.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:38 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
OK, vanuit de Pearl heeft Walt misschien kunnen zien dat het Michael was, maar hoe kon hij dan chatten zonder een computer?
Misschien is er nog een andere in-/uitgang? Dat was bij The Swan ook zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:15 schreef NielZjuh het volgende:
Nouja lijkt me lastig dat Walt zat te chatten vanuit de Pearl, er zat namelijk een vliegtuig op die hatch?
Ja en? De serie is toch nog niet afgelopen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef 2Drix het volgende:
Er zouden toch 6 hatches zijn, er zijn er nu nog maar 4 bekend....of was dat maar een gerucht![]()
Er zijn al 7 dharma-logo's bekend dacht ik (http://lostpedia.com/wiki/The_Logos), dus 6 hatches moet dan wel lukken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef 2Drix het volgende:
Er zouden toch 6 hatches zijn, er zijn er nu nog maar 4 bekend....of was dat maar een gerucht![]()
In Amerika mogen militaire gevangenissen gewoon bezocht worden. Schotland heeft volgens mij geen militaire gevangenissen en ik weet niet of ze daar dan wel regels voor hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef Noorman het volgende:
Vraagje: is bezoek verboden in een militaire gevangenis ofzo?Anders had Penny toch, enge vader of geen enge vader, Desmond gewoon in de bak op kunnen zoeken?
Ik denk dat ze niet wou geloven dat Desmond iets slechts had gedaan en dat ze die confrontatie niet aan wou gaan.quote:PENELOPE: I thought you might have read it while you were away.
DESMOND: I was in prison, not away.
Misschien zoekt ze haar vriendje helemaal niet, maar zit haar vader ook op het eiland en zoekt ze die. Ze zal waarschijnlijk dan iets weten van de activiteiten die daar plaats vinden...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:50 schreef Del_Toro het volgende:
iemand al http://www.lost-theory-ge(...)eries_theory_gen.php gezien
btw wie gaat er nu zoeken naar boosts in elektromagnetische energie als je ventje vermist wordt?
Ze zeggen toch iets van; we found him?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze haar vriendje helemaal niet, maar zit haar vader ook op het eiland en zoekt ze die. Ze zal waarschijnlijk dan iets weten van de activiteiten die daar plaats vinden...
Die "him" zou dan of d'r pa of Desmond kunnen zijn.quote:
Vond ik zo stom, steeds zeggen dat er weinig tijd is maar toch netjes blijven praten met hoofdletters en leestekensquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:56 schreef mikezwet het volgende:
Ik zat te denken, micheal zat toen te "chatten" op die computer.
Ja, was irritant.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:28 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Vond ik zo stom, steeds zeggen dat er weinig tijd is maar toch netjes blijven praten met hoofdletters en leestekens![]()
Ik vind trouwens dat ze goed kunnen acteren.![]()
'All the Best Cowboys Have Daddy Issues'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Pilstonnetje het volgende:
Die "him" zou dan of d'r pa of Desmond kunnen zijn.
Iedereen heeft trouwens "dad-issues", Penelope en Desmond nu ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |