Mwoa, ik vind sommige nummers (lees: 1 op de 8 die er uitgebracht worden door hem) wel ok...Maar dat wigger gebeuren dat iedereen erbij wil lopen als die lamzak is idd onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef descendent1 het volgende:
Zijn er nu echt mensen met een zo erge wansmaak dat ze 50 cent de man vinden; en zijn muziek 'dope'??![]()
Kom op zeg; natuurlijk wordt 50 cent gedist; dat wil je toch ook alleen maar; daar vraagt ie sodemieter om jeweet toch!
Als je als boze neger zijnde een beetje stoer gaat lopen doen over bling bling en bitches; en in elke clip van je laat zien wat voor dure kutauto en kutkettingen je nu weer hebt gekocht; en tevens hoe goed je ondertussen al een constante frons kunt trekken op die rotkop van je; dan VRAAG nee, dan SMEEK je erom om hard gedisst te worden.
Bij deze dus.![]()
Ja maar dat huren van zo'n auto kan ik ook niet betalenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Eens. Altijd pimpen met z'n gehuurde auto's. En die beats van hem
, allemaal van die gare bagger.
Het gaat om de manier waaropquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die zich druk maken om andere mensen die het best goed doen
Dan ben je wel arm inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ja maar dat huren van zo'n auto kan ik ook niet betalen![]()
Ja; ik heb er de hele nacht van wakker gelegen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Maybachje huren is niet goedkoop, maar hij betaalt het denk ik ook niet, daar heeft ie een platenmaatschappij voor die zn clips dokken (gok ik, maar grote kans dus..)quote:
Nou ja invloed, hij laat een hoop gehersenspoelde 14 jarige zijn cd kopen waarmee hij rijk word.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef Zyggie het volgende:
Bizar dat 50 cent zo'n invloed heeft op de cultuur en muziek in Nederland, dat is al genoeg om hem te dissen. Inhoudsloze bagger op een klote beatje die het hele nummer doorgaat.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; ik heb er de hele nacht van wakker gelegen...En nu trek ik door dat slaapgebrek de hele dag net zo'n chagrijige rotkop als hij...
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Slicky het volgende:
k von m dope maar hijs een snitch, geef mij the game maar
*Proestquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Slicky het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
The Game...
![]()
Dope; snitch...Boze negertaal...
![]()
Waar heeft ie zn brommert gelaten dan?quote:
bij de c1000quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar heeft ie zn brommert gelaten dan?![]()
The Gamequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Slicky het volgende:
Verpatst voor een gangsterbakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
i hope yall got ya playa's cardsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
The Game![]()
.
Fresh like uhhh Impala uhhh.
En dan dat nummer van hem met R. Kelly, bijna exact hetzelfde.
Ja hoor; zolang je er maar niet ook net als hem bij gaat lopen; dezlefde maniertjes aanneemt en niet in de trein keihard dat soort 'muziek' door je telefoon laat schallen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef Slicky het volgende:
mja IEDER ZE EIGE SMAAK TOCH?
Ingeruild voor zo'n pauperbak!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
met dit taalgebruik welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef Slicky het volgende:
mja IEDER ZE EIGE SMAAK TOCH?
30 inch velgen?quote:
Je hebt nog helemaal geen rijbewijs...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef yosander het volgende:
[..]
30 inch velgen?
Zou 'm eerlijk gezegd wel willen hebben!!
heey en ik dan, ik ben gewend grote voertuigen te rijdequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal geen rijbewijs...![]()
Ik welLever maar bij mij af dat ding.
Jij heb geen geldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey en ik dan, ik ben gewend grote voertuigen te rijde![]()
hEhE vETtE SmILEEeeYsSS Je WeEt ToCH fF ZeKerquote:
De vuilniswagen telt niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey en ik dan, ik ben gewend grote voertuigen te rijde![]()
Das een dekmantelquote:
Br33Z@h-alertquote:
Doe ik lekker welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja hoor; zolang je er maar niet ook net als hem bij gaat lopen; dezlefde maniertjes aanneemt en niet in de trein keihard dat soort 'muziek' door je telefoon laat schallen.![]()
knip
kloon van?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Br33Z@h-alert![]()
Of gewoon een kloon natuurlijk...
Lloyd Banks maakt wel goeie nummersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef Horsemen77 het volgende:
[afbeelding]
en deze kneus danwat een baggerkop
Verkopen....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal geen rijbewijs...![]()
Ik welLever maar bij mij af dat ding.
Zoemba lip.....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef Horsemen77 het volgende:
[afbeelding]
Werkt ie toevallig in de macaroni-fabriek waar die van die Spongebob (quote:
Kratje bier?quote:
Zo goed he, zelf verzonne?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Werkt ie toevallig in de macaroni-fabriek waar die van die Spongebob () en nummer-macaroni maakt? Anders kan ie beter gewoon van de aarde afvallen.
Je moeder!!!quote:
Ik wilde je net vragen van wie jij nu een kloon was...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je moeder!!!![]()
!!!11!!!einz111!! Pwnd
!!!
quote:
Ik heb geen moeder meer, dankjewel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je moeder!!!![]()
!!!11!!!einz111!! Pwnd
!!!
Oja?? Van wie dan??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen van wie jij nu een kloon was...Maar ik weet het nu..
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:10 schreef Slicky het volgende:
lul
gewoon gohquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:12 schreef Slicky het volgende:
wat goh
Ja, maar......quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:14 schreef descendent1 het volgende:
Af jullie: met moeders (of ze er nu nog zijn of niet) wordt niet gedisst!![]()
![]()
behalve dan als de moeder invloed heeft in het topicquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:14 schreef descendent1 het volgende:
Af jullie: met moeders (of ze er nu nog zijn of niet) wordt niet gedisst!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:31 schreef A.Petacchi het volgende:
Ui onderzoek blijkt 50 cent toch niet zo stoer te zijn:
http://www.6pack.tv/default.php?search=boer&log=181&cont=viewLog&s=wmp500
Ik ook wel, om hem dan gelijk te verpatsen en een andere auto te kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef yosander het volgende:
[..]
30 inch velgen?
Zou 'm eerlijk gezegd wel willen hebben!!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:47 schreef Chrrris het volgende:
Hij maakt goede muziek![]()
Voor de balans hier![]()
[lap tekst]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:47 schreef Chrrris het volgende:
Death gotta be easy, 'cause life is hard
Hij heeft het natuurlijk over tha life in tha hood; waar hij en al die andere boze negers zn homies vandaan komen.. jeweets..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef babba het volgende:
[..]! Dat rijdt in sportwagens en heeft huizen zo groot als een kasteel
Hij heeft anders wel dope lyrics:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef Horsemen77 het volgende:
[afbeelding]
quote:Banks is cooler than the other side of the pillow.
..te gespiertquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:09 schreef Ivatje het volgende:
Ik val niet op negers maar 50 cent is toch aantrekkelijk!!![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:09 schreef Ivatje het volgende:
Jezus, discriminerend + slechte smaakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:09 schreef Ivatje het volgende:
wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef Bellator het volgende:
Nu maar wachten op dWc die denkt dat mensen die 50 Cent niet leuk vinden alleen maar naar rock of klassieke muziek luisteren.
HEJ THIJS!quote:
Bespeur ik enige jaloezie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef descendent1 het volgende:
Blaaaat eigenlijk ben ik heel erg jaloers op hem
Blaaaaaaat
quote:
Niets; is allebei best leuk. (hoewel opera minder is wat mij betreft... )quote:
Hij doet zich mss wel stoerder voorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; als niet kansloze ben ik echt jaloers op iemand die zijn succes te danken heeft enkel en alleen maar omdat ie veel stoerder doet dan ie in werkelijkheid is.
![]()
Die opmerking (post) meen je toch niet echt serieus he?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die een heel topic doorspitten op zoek naar een quote om de TS te dissen en dan aankomen met zoiets...quote:
Maar gelijk heeft ze wel, niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mensen die een heel topic doorspitten op zoek naar een quote om de TS te dissen en dan aankomen met zoiets...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:44 schreef TheMorpher het volgende:
Vroeger was ie wel goed, maar nu maakt ie alleen maar van die commerciële shit.
Ja...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar gelijk heeft ze wel, niks aan toe te voegen.
Mensen die 50 cent dissen, terwijl ze nooit zo groot en rijk als hem worden.![]()
Pure jaloezie en afgunst.![]()
Ik vind veel muziek van Mobb Deep nou ook niet echt om over naar huis te schrijven en NWA is imo gewoon erg slecht (maar wel grappig). Nu kun je als argument gebruiken dat bovenstaande wel oprechte hardcore rapnegers uit Compton of Queens zijn, dat was 50 Cent ook voordat ie naar Interscope ging.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja hoor; zolang je er maar niet ook net als hem bij gaat lopen; dezlefde maniertjes aanneemt en niet in de trein keihard dat soort 'muziek' door je telefoon laat schallen.![]()
Wat ik je wel zou aanraden: als je 50 cent echt goed vindt; luister eens naar de echte hiphop; de ouwere; zoals de oudere Mobb Deep; NWA; CNN; Big-Pun; (en KRS one; maar die kent iedereen) etc etc. Vergeleke bij dat vind ik lui als 50 cent echt helemaal zum Kotzen.![]()
Hakkûhbar danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef Bellator het volgende:
Nu maar wachten op dWc die denkt dat mensen die 50 Cent niet leuk vinden alleen maar naar rock of klassieke muziek luisteren.
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt veel over hem zeggen, maar niet dat hij nep is...
Ach hij is 1 keer in zn been geschoten en hij is een gangster. Was vast een verdwaalde kogel ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt veel over hem zeggen, maar niet dat hij nep is...
Niet echt. *Poef*50cent lift mee op de commerciele trein*Poef*quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog één keer: Wat heeft hij allemaal bereikt? Gesigned onder Eminem & Dr. Dre, z'n eigen G-Unit met Lloyd Banks, Young Buck, Tony Yayo, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc Olivia, Mase & Hot Rod met hun eigen albums enzo, waarvan 50 Cent's solo-album minstens 11 miljoen keer over de toonbank ging, een eigen film gedeeltelijk gebaseerd op z'n eigen leven en nog 3 andere grote filmrollen waar hij nu mee bezig is, een eigen kledinglijn, een eigen drankje, een eigen horlogelijn, een eigen..
Je kan z'n muziek (haha ik noem het muziek: D:;D!!) dan wel kut vinden, jullie piemeltjes worden op z'n minst stijf als jullie zien wat 'ie allemaal bereikt heeft
.
Mobb Deep heeft 'ie nog meer verneukt dan dat ze al waren, en Mase is altijd al poep geweest. Die kerel kon beter in dat klooster ofzo van 'm blijven, want niemand zat op een comeback van één van de slechtste rappers ooit wachten lijkt mij...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog één keer: Wat heeft hij allemaal bereikt? Gesigned onder Eminem & Dr. Dre, z'n eigen G-Unit met Lloyd Banks, Young Buck, Tony Yayo, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc Olivia, Mase & Hot Rod met hun eigen albums enzo, waarvan 50 Cent's solo-album minstens 11 miljoen keer over de toonbank ging, een eigen film gedeeltelijk gebaseerd op z'n eigen leven en nog 3 andere grote filmrollen waar hij nu mee bezig is, een eigen kledinglijn, een eigen drankje, een eigen horlogelijn, een eigen..
Je kan z'n muziek (haha ik noem het muziek: D:;D!!) dan wel kut vinden, jullie piemeltjes worden op z'n minst stijf als jullie zien wat 'ie allemaal bereikt heeft
.
Wat is er mis met niet underground willen blijven maar gewoon naar het grote publiek toe willen?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:56 schreef felic. het volgende:
[..]
Niet echt. *Poef*50cent lift mee op de commerciele trein*Poef*
Pas je wel op dat je je eigen mening niet als feiten gaat beschouwenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mobb Deep heeft 'ie nog meer verneukt dan dat ze al waren, en Mase is altijd al poep geweest. Die kerel kon beter in dat klooster ofzo van 'm blijven, want niemand zat op een comeback van één van de slechtste rappers ooit wachten lijkt mij...
Zal ik doenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je je eigen mening niet als feiten gaat beschouwen.
Sla me met een hamer, maar ik vond hun oude shit (ook Shook Ones pt. 2 enzo wat iedereen helemaal geweldig vindtquote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
Maar vind je serieus dat Mobb Deep na Hell on Earth nog maar enigzins in de buurt kwam van The Infamous??
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
Maar vind je serieus dat Mobb Deep na Hell on Earth nog maar enigzins in de buurt kwam van The Infamous??
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog één keer: Wat heeft hij allemaal bereikt? Gesigned onder Eminem & Dr. Dre, z'n eigen G-Unit met Lloyd Banks, Young Buck, Tony Yayo, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc Olivia, Mase & Hot Rod met hun eigen albums enzo, waarvan 50 Cent's solo-album minstens 11 miljoen keer over de toonbank ging en het album wat daarop volgde minstens 5 miljoen keer, een eigen film gedeeltelijk gebaseerd op z'n eigen leven en nog 3 andere grote filmrollen waar hij nu mee bezig is, een eigen kledinglijn, een eigen drankje, een eigen horlogelijn, een eigen..
.
Wanneer ben je volgens jou dan een gangsterquote:Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef felic. het volgende:
[..]
Ach hij is 1 keer in zn been geschoten en hij is een gangster. Was vast een verdwaalde kogel ofzo.
50cent gangster..![]()
![]()
mee eens, ik ben dan ook een beroepsdisser op het gebied van kleingeld als de man in kwestie.quote:Als je als boze neger zijnde een beetje stoer gaat lopen doen over bling bling en bitches; en in elke clip van je laat zien wat voor dure kutauto en kutkettingen je nu weer hebt gekocht; en tevens hoe goed je ondertussen al een constante frons kunt trekken op die rotkop van je; dan VRAAG nee, dan SMEEK je erom om hard gedisst te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |