Mwoa, ik vind sommige nummers (lees: 1 op de 8 die er uitgebracht worden door hem) wel ok...Maar dat wigger gebeuren dat iedereen erbij wil lopen als die lamzak is idd onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef descendent1 het volgende:
Zijn er nu echt mensen met een zo erge wansmaak dat ze 50 cent de man vinden; en zijn muziek 'dope'??![]()
Kom op zeg; natuurlijk wordt 50 cent gedist; dat wil je toch ook alleen maar; daar vraagt ie sodemieter om jeweet toch!
Als je als boze neger zijnde een beetje stoer gaat lopen doen over bling bling en bitches; en in elke clip van je laat zien wat voor dure kutauto en kutkettingen je nu weer hebt gekocht; en tevens hoe goed je ondertussen al een constante frons kunt trekken op die rotkop van je; dan VRAAG nee, dan SMEEK je erom om hard gedisst te worden.
Bij deze dus.![]()
Ja maar dat huren van zo'n auto kan ik ook niet betalenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Eens. Altijd pimpen met z'n gehuurde auto's. En die beats van hem
, allemaal van die gare bagger.
Het gaat om de manier waaropquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die zich druk maken om andere mensen die het best goed doen
Dan ben je wel arm inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ja maar dat huren van zo'n auto kan ik ook niet betalen![]()
Ja; ik heb er de hele nacht van wakker gelegen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die zich druk maken om andere mensen die het best goed doen
Maybachje huren is niet goedkoop, maar hij betaalt het denk ik ook niet, daar heeft ie een platenmaatschappij voor die zn clips dokken (gok ik, maar grote kans dus..)quote:
Nou ja invloed, hij laat een hoop gehersenspoelde 14 jarige zijn cd kopen waarmee hij rijk word.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef Zyggie het volgende:
Bizar dat 50 cent zo'n invloed heeft op de cultuur en muziek in Nederland, dat is al genoeg om hem te dissen. Inhoudsloze bagger op een klote beatje die het hele nummer doorgaat.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; ik heb er de hele nacht van wakker gelegen...En nu trek ik door dat slaapgebrek de hele dag net zo'n chagrijige rotkop als hij...
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Slicky het volgende:
k von m dope maar hijs een snitch, geef mij the game maar
*Proestquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Slicky het volgende:
k von m dope maar hijs een snitch, geef mij the game maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |