GMTAquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
The Game...
![]()
Dope; snitch...Boze negertaal...
![]()
Waar heeft ie zn brommert gelaten dan?quote:
bij de c1000quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar heeft ie zn brommert gelaten dan?![]()
The Gamequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Slicky het volgende:
k von m dope maar hijs een snitch, geef mij the game maar
Verpatst voor een gangsterbakquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
i hope yall got ya playa's cardsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
The Game![]()
.
Fresh like uhhh Impala uhhh.
En dan dat nummer van hem met R. Kelly, bijna exact hetzelfde.
Ja hoor; zolang je er maar niet ook net als hem bij gaat lopen; dezlefde maniertjes aanneemt en niet in de trein keihard dat soort 'muziek' door je telefoon laat schallen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef Slicky het volgende:
mja IEDER ZE EIGE SMAAK TOCH?
Ingeruild voor zo'n pauperbak!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
met dit taalgebruik welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef Slicky het volgende:
mja IEDER ZE EIGE SMAAK TOCH?
30 inch velgen?quote:
Je hebt nog helemaal geen rijbewijs...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef yosander het volgende:
[..]
30 inch velgen?
Zou 'm eerlijk gezegd wel willen hebben!!
heey en ik dan, ik ben gewend grote voertuigen te rijdequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal geen rijbewijs...![]()
Ik welLever maar bij mij af dat ding.
Jij heb geen geldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey en ik dan, ik ben gewend grote voertuigen te rijde![]()
hEhE vETtE SmILEEeeYsSS Je WeEt ToCH fF ZeKerquote:
De vuilniswagen telt niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey en ik dan, ik ben gewend grote voertuigen te rijde![]()
Das een dekmantelquote:
Br33Z@h-alertquote:
Doe ik lekker welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja hoor; zolang je er maar niet ook net als hem bij gaat lopen; dezlefde maniertjes aanneemt en niet in de trein keihard dat soort 'muziek' door je telefoon laat schallen.![]()
knip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |