ajo!!!quote:Franck Ribery van Marseille naar Lyon, voor geld plus de keuze uit Anthony Reveillère, Sidney Govou en John Carew. Zeer serieus bod dus!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:14 schreef Cart_man het volgende:
Zonde dat Sheva voor het geld kiest.
Denk jequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]Alsof hij zich nog druk hoeft te maken om geld. Hij kan bij Milan hetzelfde salaris eisen als bij Chelsea als ie dat wil hoor.
Hij ging toch om familie-omstandigheden naar Londen?
Denk jij van niet dan?quote:
Als jij nu goed verdiend, en je kan naar een ander bedrijf waar je nog meer verdiend doe je dat toch ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:30 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Denk jij van niet dan?. Denk niet dat Shev in één klap een contract afbreekt om zomaar te vertrekken naar chelsea terwijl hij bij Milan altijd op handen gedragen werd.
Haha, als dat een kutbedrijf is niet. En als mijn huidige bedrijf me altijd goed behandeld heeft is dat niet nodig. En denk je nou echt dat shevchenko nog meer geld nodig heeft...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als jij nu goed verdiend, en je kan naar een ander bedrijf waar je nog meer verdiend doe je dat toch ook![]()
Frank van der Struijk wil dolgraag, maar nu Maaskant niet komt....quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Niemand naar PSV.
Ving ik net op, zou het waar zijn?
Lijkt me dat hij wel wat beter kan dan ASWHquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Frank van der Struijk wil dolgraag, maar nu Maaskant niet komt....
Geloof je het zelf? Of gelooft alleen je alter-ego het?quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Ging natuurlijk over PSV. Had met Robert meegekomen, indien die assistent was geworden.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Of gelooft alleen je alter-ego het?
zat er dik in, denk dat ze dan wel zo ongeveer uitgekocht zijn bij Chelseaquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Radegast het volgende:
Roberto Carlos voor twee jaar naar Chelsea. Handtekening wordt hoogstwaarchijnlijk nog voor het WK begint gezet...
Allang over de top die gozer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Radegast het volgende:
Roberto Carlos voor twee jaar naar Chelsea. Handtekening wordt hoogstwaarchijnlijk nog voor het WK begint gezet...
Ze zijn wel erg obsceen aan het inkopen zeg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:59 schreef rubbereend het volgende:
zat er dik in, denk dat ze dan wel zo ongeveer uitgekocht zijn bij Chelsea
Oh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef daaaaan het volgende:
Toch zijn ze bij Chelsea beter bezig dan bij Real Madrid.
Ze kijken daar ook veel naar de mentaliteit van een speler en kopen ook veel spelers in die nog moeten doorbreken.
Vorig seizoen al 200 miljoen euri verlies, ben benieuwd hoe de cijfertjes er komend jaar uitzien bij Chelsea...quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg obsceen aan het inkopen zeg.
En die salarissen die ze moeten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |