precies. Dit staat ook in je boeken. Maar de naam angina pectoris (druk op de borst) doet vermoeden dat het dat alleen maar aangeeft en dat de oorzaak nog niet vaststaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:52 schreef m021 het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's Wikipedia nog.
[..]
Dan studeert hij toch nog rechtenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Belachelijk. Op de rechtententamens van de faculteit der rechtsgeleerdheid wordt altijd vriendelijk verzocht die dingen in de tas te stoppen (en uit). Dat is voldoende.
Dat hoeft opzich niet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:48 schreef Bhai het volgende:
Ik kwam dit net toevallig tegen (voor de geinteresseerden): Mobiel mee -> een 1 voor examen.
[..]
Dan studeert hij toch nog rechten
Nee, nierdonoren etc en dialysequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:21 schreef mol_air het volgende:
weer over chimerisme?
"altijd"quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef mol_air het volgende:
lol, echt iets voor jou tox!
Ach ik sta ook altijd in een paars loodschort met een schildklierkapje met "Ferrari" erop
Please elaborate...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef mol_air het volgende:
lol, echt iets voor jou tox!
Die neuroloog? Die is geniaalquote:Ach ik sta ook altijd in een paars loodschort met een schildklierkapje met "Ferrari" erop
die jongen zit te stuiteren achter zn bureau joh en moet het hier even van zich afschrijvenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef m021 het volgende:
[afbeelding]
Nee, zo erg is het niet.Maar veel heb je er niet aan om ons steeds te updaten over je lotingskansen, want het enige wat er gedacht wordt is waarschijnlijk "wat een aansteller".
even snel hier dan, want terugzoeken in al die losse delen is niet te doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:27 schreef mol_air het volgende:
als ik een loodschort aan heb, dan is ie altijd paarsen ik probeer altijd t kapje van dr.Ferrari, ja zo heettie echt, te jatten.
En voor de rest: zie mijn posts ergens heel lang terug m.b.t. mijn baantje
Je wil arts worden of niet hequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef MedicalStudent het volgende:
Pff.. Ik zei toch dat ik misschien 7,9 gemiddeld zou halen voor VWO.
Nou nu spant het erom of dat ik de 7,5 wel haal..![]()
Dacht dat ik sowieso wel in klasse B zou komen en ik heb dus totaal niet geleerd.
Ik moet zeggen dat ik het een beetje heb onderschat. Nouja duimen maar op die 7,5.
![]()
(Ja het is dom)
Ja goed ik wil niet zeggen dat ik erg trots ben op mijn cijfer voor bio, maar ik heb het tenminste gehaald en had daarnaast ook nog een afstudeerstage waar ik wat aan moest doen, moest die ook halen anders wordt ik zowieso niet toegelaten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef MedicalStudent het volgende:
Pff.. Ik zei toch dat ik misschien 7,9 gemiddeld zou halen voor VWO.
Nou nu spant het erom of dat ik de 7,5 wel haal..![]()
Dacht dat ik sowieso wel in klasse B zou komen en ik heb dus totaal niet geleerd.
Ik moet zeggen dat ik het een beetje heb onderschat. Nouja duimen maar op die 7,5.
![]()
(Ja het is dom)
Nee, uiteindelijk heb je 50% kans - ingeloot worden of niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef mol_air het volgende:
Bovendien betekent een hoge categorie niet meteen meer kans op inloting
En als je er naast zit, is het ook weer 50% kans dat de familie van de patient jouw als schuldige ziet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef Kang-He het volgende:
Zo ga je later zeker ook aan het werk als je diagnosen gaat stellen, uiteindelijk is het 50-50 of die persoon een bepaalde ziekte heeft.
Nee precies als je in een vliegtuig op 10km zit heb je niet een grotere kans om neer te storten dan als je thuis in bed ligt. Daarentegen als je voor de tv het Nederlands elftal keihard aanmoedigt is de kans groot dat we winnen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef mol_air het volgende:
baantje: beetje rontgenfoto's maken van dooie mensen als cursisten een ingreep op hem/haar aan t oefenen zijn. Kyphoplasty --> google.
kort genoeg?
en Med.stud. Ik heb ook geen fuck uitgevoerd voor mn examens, oveigens ook niet daarvoor. Heb ook niet echt beziggehouden met loting enzo, ik had zoiets van: "lekker belangrijk". Het blijft een kwestie van mazzel,ookal zit je in een hoge lotingscategorie. Bovendien betekent een hoge categorie niet meteen meer kans op inloting
Verklaar mij eens hoe je kan neerstorten als je in bed ligt, ik weet niet hoor, maar de afstand tussen mijn bed en m'n grond is niet zo groot dat ik te pletter zal vallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:09 schreef Singa het volgende:
[..]
Nee precies als je in een vliegtuig op 10km zit heb je niet een grotere kans om neer te storten dan als je thuis in bed ligt. Daarentegen als je voor de tv het Nederlands elftal keihard aanmoedigt is de kans groot dat we winnen!
Mwhehe, same here, ik besloot pas na m'n VWO-examens definitief dat ik toch wel GNK wilde gaan doen. Heerlijk relaxed was dat, examens doen met het idee van 'Ik moet een 2,2 halen voor een voldoende'quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef mol_air het volgende:
Ik heb ook geen fuck uitgevoerd voor mn examens, oveigens ook niet daarvoor. Heb ook niet echt beziggehouden met loting enzo, ik had zoiets van: "lekker belangrijk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |