Ow darn.... thnx.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:42 schreef The_Shining het volgende:
fipo
plaatje moet je nog ff fixen Nokwanda [ img] ipv [ url=![]()
Beiden kende ik nog nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:14 schreef nokwanda het volgende:
Andere plaatjes... maar nu werkt het vast wel
Extra --> Opties --> Webfuncties --> "afbeeldingen laden" aanvinkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Ow darn.... thnx.
Kleine handicap is dat ik met mijn mozzilla geen plaatjes kan zien. Weet niet waar dat aan ligt
De schilder kende ik ook nog niet. Maar ik vind zijn stijl erg leuk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Beiden kende ik nog niet
Leuk schilderij trouwens:
[afbeelding]
"adam and eve seen as two tomatos"
Stond al aangevinkt. En ooit kon ik ook gewoon afbeeldingen zien. Maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:06 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Extra --> Opties --> Webfuncties --> "afbeeldingen laden" aanvinken
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:03 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mogguh....alles goed met je?
Tijd niet gezien. Ik informeerde al naar je.
Gewoon ff opnieuw installeren dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Stond al aangevinkt. En ooit kon ik ook gewoon afbeeldingen zien. Maar nu niet meer.
Ik heb fok bij de toegestane websites gezet nu maar dat helpt ook al niet
aha...zal ik straks eens doen dan. Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:11 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Gewoon ff opnieuw installeren dus
Had je niet veel meer van je jongste monster?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik las het net ja...
Ff paar daagjes niet thuis aan het bivakeren... En nu ff snel mn kans gezien om de pjoeter te kapen!
Alles goed hier!
Vlos heeft me gister goed pijn gedaan met het voelen naar t hoofdje..![]()
T begint nu echt tijd te worden om t kamertje klaar t emaken en de verzekering te bellen of ik nog een kraampakket van ze krijg....
Kan iemand me daar maandag aa herinneren......
Kleine maat luiertjes moet ik ook nog ff halen....
Wat niet eigenlijk....![]()
jaaaaaaaaaa..... tuurlijk wil ik dat wetenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende::D:D
Ja, ik ben er nog steedsin mijn aardse lichaam
Ja, de verjaardag was super!! Ze heeft het erg naar haar zin gehad, ik wil er wel foto's op zetten maar we moeten euh.. ff zoeken naar het usb kabeltje![]()
![]()
En mijn buik wordt best groot nu, ik ben ongeveer 5,5 mnd zwanger
We hebben echo's laten maken en we weten het geslacht. Wil je het weten? De na(a)m(en) houden we sowieso geheim![]()
hey beep.... coole avatar... you gorgeous onequote:
Het is........ weer een meisje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa..... tuurlijk wil ik dat wetenduh... wat dacht je dan?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is........ weer een meisje!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Meiden die zijn alleen maar harentrekkende kattige driftkikkertjes.. Maar narmate ze ouder worden doen ze veel meer
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ow leuk... Hoop dat het lief spelende brave meisjes worden
En dus geen harentrekkende kattige driftkikkertjesMeiden!!!!! ze zijn verschrikkelijk
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Arme Mike
![]()
Nou kan er een boven en een onder trekken...tegelijk
neeheee... geen zieke gedachtes.....een aan zijn hoofdhaar en een aan zijn baardhaar onder aan zijn kin!!!!
Geen idee. Het lijkt me gewoon een vervelend idee als ze geboren is en we komen niet uit de naam....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
En wat als ze geboren wordt en ze ziet eruit als iemand met een heel andere naam?
Da's ook niet de bedoeling, nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me gewoon een vervelend idee als ze geboren is en we komen niet uit de naam....
Haiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me gewoon een vervelend idee als ze geboren is en we komen niet uit de naam....
Ha die nachtvlinderquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
HaiLeuk je weer eens te zien!
Maakt niet uit hoor als de naam nog een probleempje is![]()
Onze dochter was al bijna geboren toen wij nog "ruzie" aan het maken waren over de jongens naam![]()
Was het gelukkig een meisje dus het probleem ook opgelost.
Goede avond allemaal trouwens![]()
By the way... nachtvlinder....motje...hmmm ja..... klopt welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Strangers in the night
lalalalala
Was een beetje druk hier de afgelopen dagen maar morgen om 9 uur ben je de eerste die ik "onder handen" neemquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:
Heb je nog voor me gekeken naar die data?
oewquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Was een beetje druk hier de afgelopen dagen maar morgen om 9 uur ben je de eerste die ik "onder handen" neem![]()
*kuch* mailquote:Op zondag 28 mei 2006 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Dus Lillith......... straks heb ik het "onder handen nemen" wel nodig
*Hoest* en antwoordquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende::D:D
Ja, ik ben er nog steedsin mijn aardse lichaam
Ja, de verjaardag was super!! Ze heeft het erg naar haar zin gehad, ik wil er wel foto's op zetten maar we moeten euh.. ff zoeken naar het usb kabeltje![]()
![]()
Leuk !!quote:En mijn buik wordt best groot nu, ik ben ongeveer 5,5 mnd zwanger
We hebben echo's laten maken en we weten het geslacht. Wil je het weten? De na(a)m(en) houden we sowieso geheim![]()
Alsnog vergeten.....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:43 schreef draculettetje het volgende:
oeps ik ben even de computer helemaal vergeten!
Maar als nog Dank je wel nok!voor mijn redding.
Nu gaat mijn hoofd weer het katoen opzoeken, een drukke avond vandaag!
Ps zoessie als je dit leest vergeet je niet dat oma jarig is![]()
R stan hier en daar nog wel wat spulletjes... Maar dat moet nog ergens achteruit een rommelkamer getrokken worden, opgeleukt enz...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je niet veel meer van je jongste monster?
Natuurlijk geen luiertjes
Het duurt ookniet echt lang meer, he. Maandje, anderhalf?
Ow weer een meisje!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is........ weer een meisje!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
R stan hier en daar nog wel wat spulletjes... Maar dat moet nog ergens achteruit een rommelkamer getrokken worden, opgeleukt enz...
Een bedje moet ook nog gehaald worden..
De vloer moet nog bedekt....
Kleertjes zijn het probleem ook niet...
Uhm.... kraampakket....
Daar moet de verzekering nog even over gebeld worden en als dat niet vergoed wordt moet dat ook nog ff gehaald worden....
Verder natuurlijk de " gewone" huishoudelijke taken die al weken zijn blijven liggen....
Uhm.....
flesjes? Misschien ook wel handig.... T badje heeft geen stop geloof ik.... Uhm.... die rommelkamer waar de spulletjes uit getrokken moeten worden had ik eigenlijk als " verloskamer" in gedachte... Maar ja dat gaat waarschijnlijk niet door, dus moet daar ook weer iets anders op gevonden worden.....
Ach...... Over 2 dagen mag t pas thuis geboren worden dus.....
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:39 schreef Mirage het volgende:
jémig, vamp dit schiet echt al op !!!
Woei !
Als je nog wat nodig hebt, even gillen.. zal ik ook even een blik werpen in mijn kasten
*kleng........hol geluid hoort vanuit Mirage's kasten aangezien de helft al ingepakt is*quote:Op zondag 28 mei 2006 15:39 schreef Mirage het volgende:
jémig, vamp dit schiet echt al op !!!
Woei !
Als je nog wat nodig hebt, even gillen.. zal ik ook even een blik werpen in mijn kasten
jah !quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*kleng........hol geluid hoort vanuit Mirage's kasten aangezien de helft al ingepakt is*
Jahaa!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
en de badkamer gepoetst en de kelderbox hélemaal leeg gehaald (tróep) en onder mijn bed is alles weg en en....
je wordt er wel moe van hoor
maar dat geeft niet, je krijgt er ook wat voor terug !!!
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jahaa!!!
Meer ruimte voor nog meer "troep"
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
en de badkamer gepoetst en de kelderbox hélemaal leeg gehaald (tróep) en onder mijn bed is alles weg en en....
je wordt er wel moe van hoor
maar dat geeft niet, je krijgt er ook wat voor terug !!!
oooooo God,quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alles onder het bed van mijn EW-tje uitgehaald
![]()
Beidequote:Op zondag 28 mei 2006 19:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
oooooo God,
je kan nu zeker meteen een lading stof uit je longen laten zuigen ?
of was het een meer plakkerige bedoening ?
Heb je grofvuil al gebeld ?
Goed van jou!quote:Op maandag 29 mei 2006 08:26 schreef nokwanda het volgende:
Hey girl...vergeet niet vandaag de kraamzorg te bellen voor je kraampakket en te vragen of het wel of niet vergoed wordt.
quote:Op maandag 29 mei 2006 08:23 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen Baaj en anderen die nog wakker moeten worden
quote:Op maandag 29 mei 2006 08:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]hoi nokkie.
ik verbaas me nogsteeds over de kwaliteit van je userpic, niet als in fotokwaliteit maar meer dat je een leuk gezicht erop hebt.
Was je dood?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge![]()
Barra leeft weer ...of zoiets
Valt mee. een stom klein ding op een onmogelijke plek. En ik had niet genoeg latex. Moet ik wachten tot ik mijn geld heb en een emmer kan kopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Goed van jou!
en hoest met jou verwondingen enzo.......
mogguh allemaal
ik herken je verhaal voor de verandering weer eens helemaal....quote:Op maandag 29 mei 2006 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Valt mee. een stom klein ding op een onmogelijke plek. En ik had niet genoeg latex. Moet ik wachten tot ik mijn geld heb en een emmer kan kopen.
Maar..... het wordt wel mooi. Ik vond ook nog een leuk stofje op zolder voor een sprei en gordijnen. Wie wat bewaard.......
Ik moet toegeven dat wit wel ruimtelijk maakt als de ruimte klein is. Alleen deed het vanochtend wel pijn aan mijn ogen toen ik er voorbij liep. Ik zou het op mijn slaapkamer niet moeten....al dat wit.
Ik heb ook een gruwelijke hoop troep. Maar daar haal ik soms toch heel nuttige dingen tussenuit.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik herken je verhaal voor de verandering weer eens helemaal....
Maar hier is het vooral wi iets bewaard krijgt een heleboel troep!!
Zit er ook een tuintje bij?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:56 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker huisje recht naast mn huidige beste vriend (mn andere beste vriend zit vast)
zijn eigenlijk beiden mn beste vriend.
het is voor de verandering eens een beneden woning, en daar ben ik erg blij mee.
nu mn lichaam nog, maar ik denk dat ik zonder stress in een beneden woning mischien mezelf kan healen, vroeger kon ik ook energie uit boomblaadjes halen.
Rommelkloot is nog te aardig hierquote:Op maandag 29 mei 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook een gruwelijke hoop troep. Maar daar haal ik soms toch heel nuttige dingen tussenuit.
Zoals gister een voeteneind van een bed. Het kopeind was kapot en ik kon het niet meer gebruiken als bed. Staat al 5 jaar op zolder. Gister had ik een grote plank nodig en die had precies de goede afmeting en stijl.
Die lappen die ik bewaar ook.....op mijn slaapkamer hangen nu weer gordijnen die ik 10 jaar geleden ook gebruikte en die jaaaren op zolder lagen.
Zelfs oude stukken hout of pvc-pijp. latjes, blokjes hout....... echt zooi die anderen weggooien.
Mijn moeder noemt me rommelkloot.
Maar @Baaj..... ik las net dat je een ander huisje krijgt...... vertel eens. Lekker huisje?
Lekker zo'n nieuw begin!quote:Op maandag 29 mei 2006 08:56 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker huisje recht naast mn huidige beste vriend (mn andere beste vriend zit vast)
zijn eigenlijk beiden mn beste vriend.
het is voor de verandering eens een beneden woning, en daar ben ik erg blij mee.
nu mn lichaam nog, maar ik denk dat ik zonder stress in een beneden woning mischien mezelf kan healen, vroeger kon ik ook energie uit boomblaadjes halen.
bedankt, ik denk er ook zo over.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zit er ook een tuintje bij?
Lekker.... met goeie vriend een biertje pakken in de tuin op een warme zomeravond.
Dat geeft energie.
De ruimte waarin je leeft kan heel veel verschil maken.
Ik ben blij voor je
quote:
Hoe was het om dood te zijn?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was je dood?
Kijk..... nu krijgen we hier echt een truth onderwerp. Hoe was het om dood te zijn?
Waarom ben je teruggekomen? Heb je het Licht gezien?
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Hoe was het om dood te zijn?
Kut geen fuck aan! je kan niets eten. je slaapt half. krijgt niets mee, je antwoord niet op mensen
Waarom ben je teruggekomen?
Om de mensheid (met name het vrouwlijke gedeelte) lastig te vallen
Heb je het Licht gezien?
Ja maar heb daarna heel hard "DOE VERDOMME DAT LICHT UIT IK HEB KOPPIJN!!!" geroepen.
dus...
quote:
Heb je het linkje dat ik je gister stuurde nog bekeken?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben alle seasons van the xmen tekenfilms aan het downloaden... hoezo kansloos
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die keek ik in het weekend altijd op bed toen ik zwanger was van EW
OMFG het is idd al weer zolang geleden!!!!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef nokwanda het volgende:
13 jaar geleden dus... toen was jij 9, is het niet?
Zorg je wel dat je zelf een beetje heel blijft?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben nu mn huis aan het opruimen (oude huis) alle rotzooi in dozen en dan de vullis in, onder andere veel boekjes en boeken en boekerigen.
en zooi, en rommeltjes en dingessen
muziekje derbij, (nee geen koekje derbij) en BG @ opruimt.
nu wel even pauze .. net n splinter in mn duim zat vast in handschoen dus de duim er maar afgeknipt (de handschoenduim)
en later mn pols open gehaald aan het kartonnen dozending, whehe
naja ik even koffie en dan weer verder.
ey babe... long time no seequote:
ik gaat tenonder!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je zelf een beetje heel blijft?
ok dan, want je moet niet stuk gaan hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik gaat tenonder!
(tuurlijk blijft BG heel, ik ben gebouwd om niet stuk te gaan, iig niet compleet stuk.. zoals een porselijnen vaasje dat je op de betonnen grond tieft... dat dus niet.
quote:
quote:Marietje is volgens mij nog steeds spoorloos.......![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey babe... long time no seeik miste je al
quote:hebben we trouwens al wat van marietje gehoord?
Joh ik zeg toch, BG gaat niet stuk!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
ok dan, want je moet niet stuk gaan hoor.
Ja! onhandige klunzen!!!1quote:Op maandag 29 mei 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
En verder...... gaan we nu allemaal onze kluswonden beschrijven?
Eerst ik, nu Baaj.
Lekker stel onhandige klunzen zijn we
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja! onhandige klunzen!!!1![]()
Wacht .. baaj? dat ben ik..ik ben heul geen klunz, het was strategisch!
![]()
sommige mensen zijn beter met eenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja! onhandige klunzen!!!1![]()
Wacht .. baaj? dat ben ik..ik ben heul geen klunz, het was strategisch!
![]()
hahah dexxer?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige mensen zijn beter met een
Kryss 12 DP charges 15% SSI 30% DI
armor ignore.. roit ik kan je nu al vertellen dat je mischien 1 of 2 hits maakt en dan op de grond ligt tegen mij, ik was een van de top mage duelists.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe
mage
1x Armor ignore
1x strangle
1x painspike
1x Deadly poison
ey voila
nog 6 posts tot de 11000 binnen een jaar!
hehe ik speel nu helaas niet meer... speelde op Archeronne. best coole freeshard alleen werd daar de plug gepulled... en heb nu geen zin en tijd meer om alles weer te trainen / verdienen.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
armor ignore.. roit ik kan je nu al vertellen dat je mischien 1 of 2 hits maakt en dan op de grond ligt tegen mij, ik was een van de top mage duelists.
nox mage half-tank dus (gebruikte amper mn wapen)
en strangle en painspike hebben totaal geen nut op mij aangezien ik zelfs met minor poison nog mijn spells perfect kan timen (en je weet hoe snel die damage hits gaan)
painspike heeft geen nut omdat die casting net zo lang duurt als een lightning en de kans krijg je daar niet voor bij mij
als laatste is Deadly poison dan het enige wat ik irri vind omdat cure daar niet al te best tegen werkt maar hey, *orange petals* !!![]()
nice try though.
welke shard speel jij? een freeshard?
mijn leukste combo overigens was, An ex por (stop newbie stop! u dont need to run for me.. since u cant) Vas ort flam, Vas ort Flam, Kal Vas Flam, an mani. (OOooOOo, omgosh did i just 0wn j00?)
success verzekerd op welk tegenstander dan ook, op de duelists na want die healen altijd alles.. ik speel offensive btw.
en won praktisch elk tourney op 1 na (naked no fc fcr tegen mn beste vriend die een nights kiss had, nou lachen joh, teng teng teng dood. )
ok genoeg game praat.
we zijn tenslotte in het ouwehoer topic in TRU.
ik ben iig best opgeschoten met mn huis, wc douche en woonkamer geschoonmaakt gestofzogen en gespulletjes RAUS..
zometeen even naar stad om meer dozen te halen.
maare Barra, als je dus uo nog speelt, en op een freeshard zeg dan ff welke dan ga ik die ook es bekijken.
counter stike sourcequote:
niet doen... heb hem gewoon legaal gekocht (50 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 16:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Btw ik kan battlefield 2 kopen gekopieerd voor 5 euro en online doetie het ook. Doen of niet?
pff die tijd was echt zo vet..UO is echt het vetste mmorpg ter wereld,quote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik speel nu helaas niet meer... speelde op Archeronne. best coole freeshard alleen werd daar de plug gepulled... en heb nu geen zin en tijd meer om alles weer te trainen / verdienen.
trouwens die pain spike werkt wel erg goed aangezien die de stamina wegvreet ( die je als mage al niet zo hoog zal hebben aangezien je je int en str hoog moet hebben (tankmage) ) waardoor de strangle keihard inbeukt in combinatie met de Deadly Poison hoekt dat er erg hard in ( ook nog omdat de painspike alleen al 30 dmg doet en een armor ignore ook zoiets!
owja orange petals ownen!![]()
wij hadden een huis (18*18 3 verdiepingen) dat was onze "kas" we kwamen om in die dingen!
quote:
ik ga vanavond wat pics uploadenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
nog geen reactie van barra over mijn UO pics..
hmmmmmm
ken hetquote:Op maandag 29 mei 2006 18:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coole pics Baaj!![]()
ik had op een andere schard een uber groot slot.... 2 18*18 huizen aan elkaar vast gemaakt... een heel slot!![]()
dat was echt uber
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef UncleScorp het volgende:
Ouwehoer zal blijkbaar nooit de #100 halen![]()
Hoe snel alles toch kan omslaan.
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ik maak me ook zorgen.
En Marietje.... als je dit leest en niet even post om ons te laten weten dat je in orde bent kill ik je
sorrysorryquote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
doesnt feel good........
heeft iemand der fone nummer ofzo??
ben al aan 't lezen. Nok en Barra ook weg dus?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:41 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... iedereen weg blijkbaar ... lees mirage-dank-topic anders maar es door![]()
Barraquote:[b]Op dinsdag 30 mei 2006 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ja ik realiseer me de gevolgen hiervan![]()
dat lillith ook der werk moet doen en deze post moet deleten... wij zijn op dat forum te vindenquote:
ah ok, thanx voor de linkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat lillith ook der werk moet doen en deze post moet deleten... wij zijn op dat forum te vinden
marietje![]()
Zie haar profiel voor mailadres, als dat op forum@fok.nl staat is haar account nu van FoK en kan zij er niks meer mee....quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:26 schreef UncleScorp het volgende:
Kan je dat ergens checken dan ?
Heeft nokwanda d'r account óók gesheredderdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef SolidasRock het volgende:
Nokwanda!![]()
De gezelligste meid van TRU zomaar zelfgeschredderd
![]()
Pffffrrrt... nokkie en ruzie...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sorry dacht dat je ruzie gehad had met haar ofzo...
Ja erg duidelijk is hij niet héquote:
Gaat het alweer een beetje beter met je ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Is ook zo.
Ja met buikquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Met buik bedoel je?
Hee beste vriendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind dat dromenvanger een kans verdient.
Waarom is ze geen mod meer???quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Mirage is geen mod meer dromenvanger, je hebt wat gemist, en mag ik je vragen een appart topic aan te maken, je spammed best wel
iig groeten.
nee, was een intern iets.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:19 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Waarom is ze geen mod meer???
Lig toch niet aan mijn a-sociale gedrag van toen of wel?
Ik zit vol frisse visiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee, was een intern iets.
je moet lekker doorgaan met je blog project trouwens,
zo te zien zit je vol energie.
Waarom post jij hier onder een andere naam ? Klonen mag immers niet ? Of heb je geen ban meer ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:33 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga zo even ergens anders hier schrijven, ben moe aan het worden.
Vraag dan ff of ze je willen * ontbannen * anders krijg je er straks óók nog narigheid mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:22 schreef Sight_key het volgende:
Jawel. Maar die ban had er eigenlijk al lang af moeten zijn, deze naam had ik trouwens al veel langer. Normaal krijgen mensen een ban van 48 uur, en mijn ban zit er al 1 1/2 maand op.
Ik zal straks Yvonne even spreken via msnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vraag dan ff of ze je willen * ontbannen * anders krijg je er straks óók nog narigheid mee.
Oversight raakte ook verder in de problemen door een kloon.![]()
Valt reuze mee, vaak ben ik zo water-dicht als maar zijn kanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:48 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij heb jij in dit leven al zoveel * gebruikt * dat je van die leuke tochtgaten hebt in je aura![]()
Dat komt het vinden van je identiteit niet ten goede![]()
Ffffpieeeuw dat is gelukkig goed voor je afgelopen, ik was ff bang dat je weer 't haasje zou zijn.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ffffpieeeuw dat is gelukkig goed voor je afgelopen, ik was ff bang dat je weer 't haasje zou zijn.![]()
Wie is de jarige?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd met je verjaardag nog
Leuke dag gehad?
Mooi. dan krijgen we nu Dromenvanger weer terug is weer wat meer leven in TRUquote:
Dromenvanger was gister jarig!quote:
Ben plan is om ooit helemaal te stoppen ermee, ben vandaag al bezig om weer eens 2 maanden compleet zonder te doen. Het is rotzooi voor mij. Pure rotzooi en inderdaad merk ik het nu erg goed en dan heb ik niet eens erg veel gedronken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ffffpieeeuw dat is gelukkig goed voor je afgelopen, ik was ff bang dat je weer 't haasje zou zijn.![]()
Enne als je regelmatig gebruikt krijg je echt gaten in je aura ik dacht niet dat dát zomaar vanzelf weer overgaat![]()
Maarre ik ga nu aan 't werk.![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd met je verjaardag nog
Leuke dag gehad?
Dankjewel lieve Aliceyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, bij deze dan nog gefeliciteerd Dromenvanger!
Thank you!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dromenvanger welkom back en nog gefeliciteerd![]()
Goede morgen allemaal![]()
Morge, ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Fijn dat er weer wat mensen langs komen in het topic.
Ik heb ook liters nodig, koffie is niet eens sterk genoeg. Ik heb benzine nodig!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ben bang dat een extra bakje niet genoeg is, zullen wel liters worden
Thee is ook lekker, ik schakel straks over op water, eerst maar eens bijtanken van koffie helemaal. Dan kan daarna water gedronken worden.quote:
Als het aan mij ligt blijft deze topic helemaal in leven. Ik zit toch veel online en heb altijd wel wat te schrijvenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Fijn dat er weer wat mensen langs komen in het topic.
Ik drink ook veel water. Schijnt nog gezond te zijn ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:57 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Thee is ook lekker, ik schakel straks over op water, eerst maar eens bijtanken van koffie helemaal. Dan kan daarna water gedronken worden.
Water zuivert het lichaam. Lichaam bestaat bijna alleen uit water. Wij zijn toch ook uit water ontstaan met wat atomen erbij? Ik drink het water uit de kraan hier, hier is het water goed uit de kraan, het water is hier schoon uit de kraan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik drink ook veel water. Schijnt nog gezond te zijn ook.
Rode sokken aan de voeten, prima manier om goed te * aarden *quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Om even helemaal back on earth te komen dus!!!!!
Thank you!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
hé wb dromenvanger![]()
en nog een laattijdige happy birthday![]()
Je maakt er zowaar een persoonlijk topic van![]()
![]()
Inderdaad!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rode sokken aan de voeten, prima manier om goed te * aarden *![]()
![]()
en veel meer water drinken![]()
Thank you beste kerel!!!quote:
Thank you!!!!!!!!!!!!quote:
Inderdaad maar het topic leeft weer en daar ben ik dankbaar voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef deedeetee het volgende:
asjemenou Dromenvanger, wat ben jij productief......![]()
De zon kan hier rustgevend zijn. Er stond net een milde zon in de hemel te stralen, en ik voelde de lekkere warmte van de zon op mijn gezicht en lichaam. En dan ook het licht dat erbij komt kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad maar het topic leeft weer en daar ben ik dankbaar voor.![]()
Dat gevoel overgens van zo'n eerste dag mooi lenteweer na lange periodes slecht weer herken ik wel.
Het gevoel alsof er een deurtje in jezelf open gaat, geeft mij een heerlijk rustig gevoel, ik kan er echt van genieten.
Heb ik ook wel eens aan gedacht (werken bij dierenbescherming o.i.d), ben alleen bang dat ik me dat allemaal teveel aantrek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik stroom ook. Ik ben energieIk ben constant bezig met lekker stromen, het stroomt omdat ik mezelf veranderd heb helemaal. Ook mijn lichaam stroomt lekker, de energie door mijn lichaam stroomt geweldig goed
Alsof het ideaal is. En ook alles in mijn hersens gaat geweldig lekker okey. Alsof het de perfecte harmony is in het hele gebeuren en dan schrijf ik dus ook door. Dan stroomt alles eruit. En dan tik ook sneller dan het denken dus daarom gaat het zo met schrijven
Toch fijn als mensen toch waarderen dat je schrijft, ik schrijf dus ook naar anderen. Ik schrijf omdat ik het zelf prettig vind, en ook omdat mensen misschien lezen. Maar ik schrijf richting de lezer, en al is er maar 1 lezer.
Het idee dat iemand meeleest is vaak al genoeg om aan te zetten tot doorgaan. Mensen willen graag gehoord worden, dat is gewoon zo. Mensen willen graag dat je luisterd naar ze.
Als iemand tegen mij praat, dan luister ik dus ook. Tis niet zo dat ik alleen maar over mezelf praat in het echt en over mezelf schrijf. Als iemand tegen mij praat dan ben ik vaak 1 en al oor. En probeer ik alles op te vangen.
Enige probleem nog dat is dat ik moeite heb met lezen van lange teksten. Maar dat geduld en die concentratie komt nog wel een keer.
Thee is lekker, ik ga overschakelen op rooi-bessen thee binnenkort, is goede thee en zuivert het lichaam.
In de tuin kijken is ook mooi!!!! Zien hoe alles groeit en bloeit en staat. De natuur is mooi.
Zou ook graag voor WWF willen werken als vrijwilliger. Mensen die haaien vermoorden aanpakken. Opsporen van mensen die dieren mishandelen en nog meer. Of voor de recherche werken bij de politie of wat dan ook.
In principe wil ik al het werk doen
Als er maar een uitdaging inzit en als het maar resultaat laat zien.
10 vissersboten oppakken die dolfijnen vermoorden en unieke vissoorten en haaien. 10 vissersboten aanpakken per uur. En zo in 1 jaar tijd alle mensen eruit nemen die de natuur kapot maken en levende beesten bedreigen. Mensen die diersoorten bedreigen aanpakken.
Zulk werk wil ik doen. Het liefst zou ik het complete bewustzijn van die mensen veranderen, mensen wakker schudden die hier moeder natuur lopen te verzieken massaal.
Maar dan zou het mooi zijn als die mensen uit zichzelf het licht zien en dat ze fout bezig zijn.
Snap dat niet dat ze netten uitgooien in zee waar ze unieke dieren kapot mee maken, dat doe je toch niet
Dan krab je toch eerst 10 keer achter je oren of je wel goed bezig bent of niet??
Soms snap ik bepaalde soorten mensen niet, wat die mensen denken ook. Wat die mensen bezielt ook.
Ik hecht gewoon veel waarde aan dieren, ben een grote dierenvriend. Ieder dier hou ik van. Dierenmishandeling
Is inderdaad treurig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik mis trouwens wel Mirage en Nokwanda, wil ik even zeggen erbij. 2 schatten van dames zijn het. Maar het is hun keuze.
Ik heb ook een tijd voorgenomen om niet meer op fok te komen, maar ik keer altijd terug hier. Omdat er te leuke mensen rondlopen om niet meer te komen hier.
Afstand nemen is dan belangrijk. Betrokken zijn bij is nodig anders doe je het werk niet met je hart. Maar ook afstand kunnen nemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens aan gedacht (werken bij dierenbescherming o.i.d), ben alleen bang dat ik me dat allemaal teveel aantrek.
Ik kan echt heel erg boos worden als mensen dieren mishandelen of verwaarlozen.
Ik denk niet dat ik die eigenaren dan rustig te woord kan staan.
Ik denk ook niet dat dat werk is dat ik na werktijd los kan laten.![]()
Thank you my friendquote:
Zo'n beslissing maak je gewoon op dat moment, als je geen zin meer hebt dan maak je die beslissing even. Moment-opname is dat.quote:
Maar zo zou het wel moeten zijn. Je hobby maken van je werk. Je hele leven moet een grote hobby zijn. En omdat werken een groot gedeelte uitmaakt van het leven, zal werken ook een hobby moeten zijn. Maar dan ligt het er ook aan hoe je tegen werken aankijkt en welke collega's je hebt en ga zo door.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:49 schreef senesta het volgende:
Tja, je werk als hobby is natuulijk altijd het mooiste, dan ben je echt bevlogen.
Photoshop kan ik nog niet mee werken, wil ik ook nog leren. Mooi programma is dat!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Cool. buikpijnMaar verder wel cool. ik heb net via bittorrent photoshop cs2 gedownd. maar er staan geen setup bij. alleen een icoontje met info en 2 bestanden waar ik geen programma voor heb om ze te openen. weet ook niet welk programma ik daarvoor nodig heb. ik heb de link gekregen van barra dus ik vraag het hem zondag wel omdat ik nu bij mijn opa&oma ben
.
Het zou ook nog kunnen dat God door mensen is geschapen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef Electro-Worm het volgende:
God bestaat niet.. Tenminste dat denk ik. T zou best gewoon een mens zijn. en dat god vreemd is gegaaan met maria en jezus kwam. maar iedereen in jeruzalem hebben ozef wijsgemaakt dat god een soort engel was ofzo
Ik blaas graag leven in de brouwerij. Ik ben gewoon graag actief aanwezig. En dan vind ik het echt super als mensen ook reageren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef BaajGuardian het volgende:
(@dromenvagers post)
haha, inderdaad.
Truth leeft weer op met dromenvanger trouwens
over xmen gesproken. ik ben vndaag met 3 vrienden naar x-men last stan geweest. Is wel vette filmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet het niet allemaal. Ik weet wel dat je als mens je hele samenstelling kunt veranderen.
Ik kan als ik wil mijn armen loskoppelen van mijn lichaam en mijn hoofd eraf halen, en als ik wil dan zet ik het daarna weer terug. Ik kan straks mijn benen eruit halen en terug zetten, of ik zet mijn armen waar mijn benen zijn en zo kan ik mezelf omvormen straks helemaal.
Komt allemaal goed. Totale invloed en controle.
Uit elkaar vallen.
Lekker zelf voor X-MEN spelen. Super power!!!!!!!!
Ik zal eens vragen de volgende keer dat ik in die winkel kom.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef senesta het volgende:
Mooi beeld hoor, wat is dat voor beeld?
Is het ook een soort boeddha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |