Ow darn.... thnx.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:42 schreef The_Shining het volgende:
fipo
plaatje moet je nog ff fixen Nokwanda [ img] ipv [ url=![]()
Beiden kende ik nog nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:14 schreef nokwanda het volgende:
Andere plaatjes... maar nu werkt het vast wel
Extra --> Opties --> Webfuncties --> "afbeeldingen laden" aanvinkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Ow darn.... thnx.
Kleine handicap is dat ik met mijn mozzilla geen plaatjes kan zien. Weet niet waar dat aan ligt
De schilder kende ik ook nog niet. Maar ik vind zijn stijl erg leuk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Beiden kende ik nog niet
Leuk schilderij trouwens:
[afbeelding]
"adam and eve seen as two tomatos"
Stond al aangevinkt. En ooit kon ik ook gewoon afbeeldingen zien. Maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:06 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Extra --> Opties --> Webfuncties --> "afbeeldingen laden" aanvinken
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:03 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mogguh....alles goed met je?
Tijd niet gezien. Ik informeerde al naar je.
Gewoon ff opnieuw installeren dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Stond al aangevinkt. En ooit kon ik ook gewoon afbeeldingen zien. Maar nu niet meer.
Ik heb fok bij de toegestane websites gezet nu maar dat helpt ook al niet
aha...zal ik straks eens doen dan. Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:11 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Gewoon ff opnieuw installeren dus
Had je niet veel meer van je jongste monster?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik las het net ja...
Ff paar daagjes niet thuis aan het bivakeren... En nu ff snel mn kans gezien om de pjoeter te kapen!
Alles goed hier!
Vlos heeft me gister goed pijn gedaan met het voelen naar t hoofdje..![]()
T begint nu echt tijd te worden om t kamertje klaar t emaken en de verzekering te bellen of ik nog een kraampakket van ze krijg....
Kan iemand me daar maandag aa herinneren......
Kleine maat luiertjes moet ik ook nog ff halen....
Wat niet eigenlijk....![]()
jaaaaaaaaaa..... tuurlijk wil ik dat wetenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende::D:D
Ja, ik ben er nog steedsin mijn aardse lichaam
Ja, de verjaardag was super!! Ze heeft het erg naar haar zin gehad, ik wil er wel foto's op zetten maar we moeten euh.. ff zoeken naar het usb kabeltje![]()
![]()
En mijn buik wordt best groot nu, ik ben ongeveer 5,5 mnd zwanger
We hebben echo's laten maken en we weten het geslacht. Wil je het weten? De na(a)m(en) houden we sowieso geheim![]()
hey beep.... coole avatar... you gorgeous onequote:
Het is........ weer een meisje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa..... tuurlijk wil ik dat wetenduh... wat dacht je dan?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is........ weer een meisje!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Meiden die zijn alleen maar harentrekkende kattige driftkikkertjes.. Maar narmate ze ouder worden doen ze veel meer
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ow leuk... Hoop dat het lief spelende brave meisjes worden
En dus geen harentrekkende kattige driftkikkertjesMeiden!!!!! ze zijn verschrikkelijk
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Arme Mike
![]()
Nou kan er een boven en een onder trekken...tegelijk
neeheee... geen zieke gedachtes.....een aan zijn hoofdhaar en een aan zijn baardhaar onder aan zijn kin!!!!
Geen idee. Het lijkt me gewoon een vervelend idee als ze geboren is en we komen niet uit de naam....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
En wat als ze geboren wordt en ze ziet eruit als iemand met een heel andere naam?
Da's ook niet de bedoeling, nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me gewoon een vervelend idee als ze geboren is en we komen niet uit de naam....
Haiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me gewoon een vervelend idee als ze geboren is en we komen niet uit de naam....
Ha die nachtvlinderquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
HaiLeuk je weer eens te zien!
Maakt niet uit hoor als de naam nog een probleempje is![]()
Onze dochter was al bijna geboren toen wij nog "ruzie" aan het maken waren over de jongens naam![]()
Was het gelukkig een meisje dus het probleem ook opgelost.
Goede avond allemaal trouwens![]()
By the way... nachtvlinder....motje...hmmm ja..... klopt welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Strangers in the night
lalalalala
Was een beetje druk hier de afgelopen dagen maar morgen om 9 uur ben je de eerste die ik "onder handen" neemquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:
Heb je nog voor me gekeken naar die data?
oewquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Was een beetje druk hier de afgelopen dagen maar morgen om 9 uur ben je de eerste die ik "onder handen" neem![]()
*kuch* mailquote:Op zondag 28 mei 2006 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Dus Lillith......... straks heb ik het "onder handen nemen" wel nodig
*Hoest* en antwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |