antwoord ligt erg voor de hand, wat hebben mensen die muziek delen op het internet voor op mensen die dat niet doen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:04 schreef placebeau het volgende:
Waarom mogen de platenmaatschappijen volgens the guardian blij zijn met mensen die illegaal muziek verspreiden op het net.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:18 schreef placebeau het volgende:
Welkom bij het zeshonderdzevenentachtigste deel van
tja, ongeveer juist, het gaat eigenlijk om online kopen, maar goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:38 schreef jerver73 het volgende:
platen kopen? ben overigens weer even slapen
Ik zie nu ook pas de discografie.quote:
sack+1quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
R. Kelly & Jay-Z
Daisy+1quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Garbage?
Klopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
hij heeft met z'n tengels iig aan Nevermind van Nirvana gezeten volgens mij![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Andrew Bird?
Dik en grijs, heel erg grijs... Maar nog steeds niet te beroerd de volumeknop helemaal naar rechts te draaien. M'n oren piepen nog van het concert eergisteren...quote:
Nee, je denkt te moeilijk. Denk meer letterlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Seattle...Underground...'beats me?
Nee, ik zoek een woord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
het was een onderdeel van een groter label ??
Zoiets. Maar niet goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:41 schreef ranja het volgende:
suburban?
dat het under ground is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:43 schreef ranja het volgende:
en wat betekent dat?
Italiaanse al wat oudere meneer welteverstaanquote:
Op de grens van italo met jaren tachtig electro. De man heeft een paar jaar geleden een comeback gemaakt na twintig jaar afwezig te zijn geweest. Hij ging een keer surfen op internet en kwam er achter dat zijn werk en artiestennaam in de afgelopen twee decennia langzamerhand bij liefhebbers heel bekend was geworden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Italo?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:08 schreef jerver73 het volgende:
bobby orlando?
quote:is het muzikale alter ego van de Italiaanse keyboard speler en zanger Maurizio Dami.
scoorde aan het begin van de jaren tachtig enkele danshits met 'Problemes D'Amour' en 'Dance Boy Dance'. Vooral 'Problemes D'Amour' bleek later van grote invloed op de house en techno pioniers in Chicago en Detroit en
werd één van de godfathers van de huidige electro scene. Maar daar had hij zelf geen weet van, totdat hij in de jaren negentig op internet zijn artiestennaam overal zag opduiken. Dami is inmiddels 54 jaar en keert na ruim twintig jaar terug als
. Hij maakte een nieuw album, samen met Kiko en The Hacker, en staat komende zondag 20 juni in de Amsterdamse Melkweg op een avond met de toepasselijke titel: History Repeating.
Same here.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, nou die nrs zeggen me helemaal niets iig..
Er moet nog iets van achteren toegevoegd worden aan de achternaamquote:
bijnaquote:
Alexander Robot.i.kquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:53 schreef GLO het volgende:
Nee, Robotnick natuurlijk
Ik heb echt nog nooit van die man gehoord en ik dacht de geschiedenis van de house en electro toch aardig te kennenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Alexander Robotnick.![]()
GLO +1
Ik had verwacht dat-ie wel bekend was hier. En soms worden natuurlijk de meest vage artiesten in een klap geraden.
Nee, heb al andere plannen voor vanavond, maar je brengt me wel op een idee voor een vraagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Iemand hier zin om vanavond naar de muziekanten nacht te gaan in de Melkweg?
Ik lees zojuist te horen dat ik via festivalinfo.nl een prijs heb gewonnen, maar is een beetje kort dag omdat het dus vanavond is....
Er zijn optredens te zien van Solo, Johan en Voicist.
http://www.muzikantennacht.nl/page.php?pageAlias=mn_index_rock
Neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef jerver73 het volgende:
....... ze spelen vanavond in de melkweg is dat het antwoord op je vraag?
... omdat de twee andere leden van de bassist z'n band eerder óók al een Duiveltje hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:13 schreef GLO het volgende:
Nee, nee, nee en nee.
De keuze van de bassist was de enige die wel verraste, voor de oningewijde dan. Voor de volgers van de Duiveltjes-uitreiking door de jaren heen, was-ie juist heel logisch...
Nee, een ventquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef ranja het volgende:
Janneke Riplet?
Overigens niet slecht bedacht, want:quote:
quote:Eerder winnaars waren onder andere Marco Borsato, Paskal Jakobsen (Bløf), Anouk, Martijn Bosman (Kane), Michel van Schie (Anouk), Will Maas (Ilse DeLange) en Tiësto.
Tja, daar kan ik ook niks aan doen. Ik ben geen collegamuzikantquote:
...zodat nu de hele band zo'n beeldje op de schoorsteenmantel heeft staanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef GLO het volgende:
[..]
... omdat de twee andere leden van de bassist z'n band eerder óók al een Duiveltje hebben gewonnen.
Het verleden-lijstje was maar een greep hè. De bewuste medebandleden van de gezochte bassist stonden daar niet bijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aha, ja, I see..maar was de enige uit het verleden-lijstje waarvan ik een bassistennaam kon noemen.
Da's een kwartet. Voicst is het idd ook niet. Een bekender trio.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef jerver73 het volgende:
di rect?
Eigenlijk Bart, maar zijn nick is natuurlijk ook goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:51 schreef Skanqua het volgende:
Bartman!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:01 schreef jerver73 het volgende:
allebei hard days night gecovered?
hehehehe.... ik was al bang dat ik dit zou gaan krijgen... en geworpen is idd niet geheel correecct want heet was een keizersnee...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ah vrouwelijk. ik wilde al bijna michael jackson roepen![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Britney Spears?
quote:Gwen Stefani gives birth to son Kingston
It's a boy for Gwen Stefani and her rocker husband, Gavin Rossdale.
Kingston James McGregor Rossdale was born by Caesarean section Friday at Cedars-Sinai Medical Center, according to Stefani spokesman Dave Tomberlin. The baby weighed 71/2 pounds.
"Both mother and child are doing well," Tomberlin said in a statement.
It's the first child for singer Stefani, 36, and Rossdale, 38, who were married in 2002. Rossdale, who fronted the rock band Bush, has a 16-year-old daughter with fashion designer Pearl Lowe.
quote:This classic rock dirge appears on... , the one album you can never listen to in its entirety unless you own a bong the size of a mop.
In, bassist/grump
plays the unctuous doctor who medicates tortured rock star
voiced by guitarist/better singer
. Disturbing references to pricking needles and hallucinatory ships abound, with
singing like a demented Peter Lorre.
A great pile-driver guitar solo byat the end prevents us from wanting to bury ourselves alive.
Het is!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het album lijkt me The Wall van Pink Floyd.
Uiteraardquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Comfortably numb?
die heb ik nog nooit in de PF versie gehoordquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Comfortably numb?
Oh, je mist niks. De versie van de Scissor Sisters is veel beterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit in de PF versie gehoord
Ik herken alleen de heren op de bovenste foto...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mensen, er staat een vraag open waarvan de stelster naar bedje wil...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef ranja het volgende:
Op elke foto staan 2 mensen uit een groep van 5?
Wie denk jij dat de derde zijn?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef ranja het volgende:
Ik zit heel erg te denken wie de 2e ook weer zijn en of de 3e zijn die ik denk dat het zijn...
Nee, die zijn het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef ranja het volgende:
Strokes, 2/5e dan
Ga door, ga door....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef ranja het volgende:
Tja. dan wordt het gokken op basis van 1 plaatje
op alledrie plaatjes staat een Simon?
Simon LeBon en Nick Rhodes van Duran Duranquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goed, wie staan er op de bovenste foto?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Simon LeBon en Nick Rhodes van Duran Duran
Yup!quote:
Lee Towers en Anita Meijer moest ik aan denkenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Berkery het volgende:
Bij 'run to me' moet ik aan zo'n klef jaren '80 nummer denken. Weet alleen niet meer van wie
Lee Towers en Anita Meyer. Maar laat ik je vertellen dat dat niet het orgineel isquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Berkery het volgende:
Bij 'run to me' moet ik aan zo'n klef jaren '80 nummer denken. Weet alleen niet meer van wie
Ja zoiets. En bedanktquote:Op zondag 28 mei 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Lee Towers en Anita Meijer moest ik aan denken
Dat klopt en dat maakt de 8 vol.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Asmodian het volgende:
She May Call You Up Tonight is toch van Left Blanke?
Yayquote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat klopt en dat maakt de 8 vol.
Asmodian +1
Dank je. En stom, ik had er meer moeten weten. Vooral de Zombies geven me nu echt een 'owja' gevoelquote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Asmodian +1
1. I See the Rain - Marmelade
2. And Your Bird Can Sing - Beatles
3. It's All Over Now, Baby Blue - Bob Dylan
4. Who Knows Where the Time Goes? - Fairport Confention
5. Cinnamon Girl - Neil Young
6. Alone Again Or- Love
7. Warmth of the Sun - Beach boys
8. Different Drum - Stone Ponies / Linda Ronstadt
9. Kids Are Alright - The Who
10. Sunday Morning - velvet underground
11.Everybody Knows This Is Nowhere - Neil Young
12. Care of Cell #44- Zombies
13. Monday, Monday - Mama's & Papa's
14. She May Call You Up Tonight - Left Blanke
15. Run to Me - bee gees
Ik neem aan dat iedereen gewoon lijstjes van 15 zit te maken en niet steeds 1 of 2 per post wil roepenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Asmodian het volgende:
Geef mij eens 15 adelijke/koninklijke artiesten/bands
EDIT aangezien niemand post: Het moge toch wel duidelijk zijn dat ik artiesten/bands bedoel met adelijke of koninklijke titels in hun naam. Het doet mij er niet toe of het Nederlandse, Engelse, Franse, Duitse, Spaanse, Zanzibarese of whatever titels zijn.
Ik vinnet helemaal perfect, en zal ook Stephanie goedrekenen - heb immers pas later ge-edit dat ik adelijke titels zoek. En daarnaast weer ik ook dat je er best meer kon verzinnen, zoals Kings of Convenience, Paul King, Queens of the Stone Age, Duke Ellington, Count Basie, Kaiser Chiefs, etc.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef ranja het volgende:
Prince
Princess
King
Queen
Prince Buster
Prince Mohammed
King Diamond
Queen Adreena
Queen Bee
Queen Latifah
Fresh Prince
King Sunny Ade
Mark King
Kings of Leon
Stephanie (de enige echte princes in het rijtje)
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen gewoon lijstjes van 15 zit te maken en niet steeds 1 of 2 per post wil roepen
Slaapse!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik was pas bij 10 toen jij je antwoord postte
en nu ga ik slapen
Run to you.. brian adamsquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Berkery het volgende:
Shit, dit is mijn favoriete type vraag (omdat ik er normaal goed in benquote:Op zondag 28 mei 2006 00:37 schreef ranja het volgende:
In Nederland hebben ze 0 hits gehad
In de UK hebben ze de volgende top 40 hits gehad:
WHW
EA
MH
WKOF
RTOS
D
S
FMS
P
Welke band?
Nee, ik zie het echt niet. Kan nergens chocola van makenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:42 schreef ranja het volgende:
periode 1987-1992
Ja, ik weet het. Ik ken ze vast, nu ff nietquote:Op zondag 28 mei 2006 00:42 schreef ranja het volgende:
periode 1987-1992
WHW = Wild Hearted Womanquote:Op zondag 28 mei 2006 00:37 schreef ranja het volgende:
In Nederland hebben ze 0 hits gehad
In de UK hebben ze de volgende top 40 hits gehad:
WHW
EA
MH
WKOF
RTOS
D
S
FMS
P
Welke band?
Merkwaardig dat jullie allebei dezelfde fout maken: het is The Left Banke, niet Blankequote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Asmodian +1
1. I See the Rain - Marmelade
2. And Your Bird Can Sing - Beatles
3. It's All Over Now, Baby Blue - Bob Dylan
4. Who Knows Where the Time Goes? - Fairport Confention
5. Cinnamon Girl - Neil Young
6. Alone Again Or- Love
7. Warmth of the Sun - Beach boys
8. Different Drum - Stone Ponies / Linda Ronstadt
9. Kids Are Alright - The Who
10. Sunday Morning - velvet underground
11.Everybody Knows This Is Nowhere - Neil Young
12. Care of Cell #44- Zombies
13. Monday, Monday - Mama's & Papa's
14. She May Call You Up Tonight - Left Blanke
15. Run to Me - bee gees
Glo +1quote:Op zondag 28 mei 2006 02:36 schreef GLO het volgende:
[..]
WHW = Wild Hearted Woman
MH = Martha's Harbour
WKOF = What Kind Of Fool
kan niet missen: All About Eve
Niet zo merkwaardig aangezien het een copy/paste isquote:Op zondag 28 mei 2006 02:40 schreef GLO het volgende:
Merkwaardig dat jullie allebei dezelfde fout maken: het is The Left Banke, niet Blanke
En overigens ook Marmalade, Fairport Convention en Stone Poneys...![]()
quote:
Die had ik hier nog niet voorbij zien komen, dus: bij deze.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:12 schreef Berkery het volgende:
Lionel Richie
Doe maar een nieuwe vraag dan, Belsen is off-line.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef pyl het volgende:
Heintje Davids. Die heb ik onlangs zelf nog gevraagd.![]()
Ik ben nooit offline (maar soms wel even weg).quote:Op zondag 28 mei 2006 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe maar een nieuwe vraag dan, Belsen is off-line.
Het zegt mij helemaal niets en volgens mij ben ik de enige nietquote:Op zondag 28 mei 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Okay, daar gaat-ie. Zet je zorgen opzij en zing mee:
Degene die de laatste ontbrekende noemt, krijgt het punt.
Nee hoor! Leer het toch eens!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zegt mij helemaal niets en volgens mij ben ik de enige niet
Da's Blah Blah Magazines van Gruppo, maar meezingen levert alleenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Okay, daar gaat-ie. Zet je zorgen opzij en zing mee:
Did you read that review?
Some guy tries to tell you
We are a kind of![]()
Let’s go hahahaha
We are a cross between
In blah blah magazines
We are a cross between
and eh ……
This week your enemy
Tells you we’re like![]()
Next week I’m like![]()
Let’s go hihihihi
We are a cross between
In blah blah magazines
We are a cross between
and eh ……
Yes, it’s true we steal every tralala we hear
Yes, it’s true we’re likewe’ve got no ideas of our own
Think we better stop now
Wish I had the know-how
To tell folk from disco
Let’s go hohohoho
We are a cross between
In blah blah magazines
We are a cross between
and eh ……
,
,
,
,
![]()
Welke bands / artiesten zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
Degene die de laatste ontbrekende noemt, krijgt het punt.
Geen idee, hoewel ze me wel vaag bekend voorkomen, vooral die rossige ter linkerzijdequote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef Skanqua het volgende:
Parkeren dan maar...
Ik zal zo goed zijn om de boel weer op gang te brengen met: wie zijn dit?
[afbeelding]
Mij ook inderdaad. Ik meen deze gasten ook live te hebben gezien, maar omdat ik het maar vagelijks herinner denk ik dat ze op Lowlands zaten...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Geen idee, hoewel ze me wel vaag bekend voorkomen, vooral die rossige ter linkerzijde
Yes! Maar Athlete is het niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:56 schreef Skanqua het volgende:
Het is een andere opstelling dan je zou verwachten...
edit: op Lowlands zou je ze afgelopen jaar gezien kunnen hebben ja
Dan ga ik het lijstje bands af dat ik heb gezien en niet kan herinneren hoe ze er uit zienquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef GLO het volgende:
Editors?
Die had ik just niet geradenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:01 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
De zanger staat helemaal achteraan...
GLO +1
Daarvan zou ik alleen van The Bravery zeker weten dat ze het niet waren, die zien er veel showier uit. Maar Editors was ook maar een gokquote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die had ik just niet geraden. Ging nog Nine Black Alps, The Doves en The Bravery gokken
Van Joe Jackson toch? Sunday Papers dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:05 schreef GLO het volgende:
Maak de tekst af:
Mother doesnt go out any more
Just sits at home and rolls her spastic eyes
But every weekend through the door
Come words of wisdom from the world outside
If you want to know about the bishop and the actress
If you want to know how to be a star
If you want to know about the stains on the mattress
You can read it in the .......................
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:09 schreef Asmodian het volgende:
Sunday Papers
Idd, van Joe Jacksonquote:Op zondag 28 mei 2006 14:10 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Van Joe Jackson toch? Sunday Papers dan?
Pas die LP gekocht...![]()
Yayquote:
Zoveel om uit te kiezen en toch twee dezelfdequote:Op zondag 28 mei 2006 14:18 schreef placebeau het volgende:
U2
Front 242
2 unlimited
day one
2pac
the jurassic 5
the jackson five
UB40
2 Belgen
a thousand clowns
GLO +1quote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef GLO het volgende:
1 Giant Leap
2 Unlimited
3 Doors Down
Jurassic 5
7 Seconds
Nine Black Alps
Ten Sharp
Eleven
Twelfth Night
Matchbox 20
En wat voor bandsquote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Zoveel om uit te kiezen en toch twee dezelfde
Ha, hoeft al niet meerquote:Op zondag 28 mei 2006 14:25 schreef Skanqua het volgende:
Matchbox 20?
Wat Skanqua zei... Shit, kan niet geloven dat ik dit inkoppertje gemist heb door lunch te bereidenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:25 schreef Skanqua het volgende:
Matchbox 20?
quote:The South London foursomewas comprised of childhood friends.
formed in early 2000 after several Oasis-tailored incarnations and arrived at an experimental indie rock kind of style.
spent the next year writing and recording, and their self-titled EP appeared on Regal Recordings in 2002.
Vooruit dan!quote:
Yay!quote:
Ik moest ook rennen voor Athlete tussen de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand in, wel jammer dat je die andere dan half mist. Maar Athlete maakt 't de wel weer de moeite waard!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
En Athlete is zeker. Heb de helft van Kaiser Chiefs op Lowlands moeten missen om ze te zien. ff een vraagje bedenken
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef Skanqua het volgende:
Shrek 2
De volgende keer kun je beter een vraag in een nieuwe post stellen om verwarring te voorkomen.quote:
Die zag ik ook meteen, maar zoals ik ge-edit had: Counting Crows, maar dan Nick Cave & The Bad Seeds, Tom Waits, Joseph Arthur en Eels erbij... appeltje-eitje...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wow
![]()
Hoe zag je dat zo snel? (terwijl mensen echt een half uur deden over 'O Brother Where Art Thou', die ik makkelijker vond). Laat me raden - Nick Cave & The Bad Seeds?
Skanqua +1
Excuses, is ook stom van mequote:Op zondag 28 mei 2006 14:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De volgende keer kun je beter een vraag in een nieuwe post stellen om verwarring te voorkomen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
Ik kan die gast met dat vage haar even niet plaatsen, dus eerst ff gokjes: The Brakes?
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:52 schreef bigshadow het volgende:
Ok go!
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:53 schreef bigshadow het volgende:
Hot Hot heat natuurlijk dan, ik haal die twee altijd door elkaar op een of andere manier![]()
Oja! die zag ik vrijdag nog op MTV2!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:53 schreef bigshadow het volgende:
Hot Hot heat natuurlijk dan, ik haal die twee altijd door elkaar op een of andere manier![]()
Doet me denken aan Sigur Ross, is dat een beetje de goede richting op?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:58 schreef bigshadow het volgende:
Bandages is een tof nummer!![]()
Welk album van welke band?
[afbeelding]
Nee, niet echtquote:Op zondag 28 mei 2006 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doet me denken aan Sigur Ross, is dat een beetje de goede richting op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |