QFTquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Ori het volgende:
Ik vind het kut dat Dragonball Z gestopt is.
Er zijn ook veel kleine series met een ep of 10-20quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Het lastige is dat je nu niet meer echt zo met Anime kan beginnen (Hoewel ik het vroeger erg leuk vond). Alle anime zijn bij aflevering 100 of 200 enzovoorts.
Ik weet t, nog ff doorbijten jongeman!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:13 schreef Kazu het volgende:
Ik word er ook schijtziek van idd, de laatste ep (186) was echt de meest idiote filler die ik ooit heb gezien. Verschrikkelijk gewoon hoe erg ze een goeie serie kunnen verknallen...
Geeft nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:01 schreef Orealo het volgende:
check
Het grote Anime/Manga topic deel 18! onigiri
[Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*)
*hug*quote:
Whehe, mee eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:13 schreef Panzer het volgende:
Naruto volg ik uberhaupt al een hele poos niet meer... het werd te eentonig.
Bleach
wat hij zegtquote:
Downloading DragonBallZ All Episodes English 51% 29,62GBquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef Ori het volgende:
Ik vind het kut dat Dragonball Z gestopt is.
Nee hoor, tijdens mijn basisschooltijd volgde ik ook animequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:54 schreef Nosh het volgende:
Mensen die anime kijken nadat ze de basisschool leeftijd gepasseerd zijn
(Redactie Games)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:54 schreef Nosh het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:59 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
(Redactie Games)
Ja precies.
precies! (behalve het einde dan)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:56 schreef Sextreme het volgende:
Full Metal Alchemist!
oy hall of famerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FillersEn Bleach is ook bagger tegenwoordig.
Dat komt door de fillers.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:35 schreef zBus het volgende:
kan ik alleen meer be-amen, wat de fuck stelt naruto nog voor, vroeger was het vet met gaara en orochimaru maar nu is het echt om te huilen
Idd, dat stukje uit je ava, toen was het echt nog de bomb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:35 schreef zBus het volgende:
kan ik alleen meer be-amen, wat de fuck stelt naruto nog voor, vroeger was het vet met gaara en orochimaru maar nu is het echt om te huilen
Oh, is er een FMA film? Ff proberen te downloaden dan maarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:56 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Dan moet je ff de FMA film kijken, die gaat daarover verder...
Heyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, is er een FMA film? Ff proberen te downloaden dan maar
Jij ook al?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:06 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Unknownnet vriend.
kunnen ze wel hoop alleen dat ze het niet doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Slowchat..
Is er al iets bekend over de volgende aflevering? Als de laatste filler niet midden in een verhaal is, zal binnenkort toch wel de orginele verhaallijn verder gaan? Ze kunnen ons toch niet veel langer meer latem wachten..
Lekker dan.quote:The episode which is entitled: Laughing Shino - continues on the Naruto anime filler arc that started one day less than a year ago and is now on its 50th consecutive episode and shows no time of stopping soon
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, is er een FMA film? Ff proberen te downloaden dan maar
Lol er zijn anime waarbij zelfs een volwassenen toch echt goed zal moeten opletten wil die het verhaal kunnen volgens. Het is echt niet zo dat elke anime een kinderfilmpje is, er zijn er meer dan genoeg die kwalitatief van een veel hoger niveau zijn dan de gemiddelde tv serie waar iedere dag miljoenen mensen naar kijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:54 schreef Nosh het volgende:
Chiiiiiiiiiiii!quote:
Gisteren precies 1 jaar!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:16 schreef shine87 het volgende:
* die fma film is leuk*
*on-topic*
hoelang hebben we nu alweer fillers? kan niet eens meer herinneren wat de laatste serieuze aflevering was... ach jah terug naar de manga dan maar =P
laatste aflevering was toch dat naruto gewond weg gedragen en meegenomen werd door kakashi, en dat itachi en die makker van em daar in de grond zaten? Bij die grote battle tussen Naruto en Sasuke bij die 2 beelden aan de rivier.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:16 schreef shine87 het volgende:
* die fma film is leuk*
*on-topic*
hoelang hebben we nu alweer fillers? kan niet eens meer herinneren wat de laatste serieuze aflevering was... ach jah terug naar de manga dan maar =P
Nee joh! Ik zit nu op 156 en ik ben gestopt te kijken door de fillers.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:39 schreef Kazu het volgende:
Wat zBus zegt, dat was de laatste serieuze aflevering. Volgens mij was dat ergens in de richtin van 150/160, maar we hebben zeker al 20 filler eps gehad.
Teh horr0r
Haha, ik blijf wel de anime volgen. Die manga's zijn niks voor mij. Ik lees af en toe een stukje bleach als ik hem voorbij zie komen maar dan nog snap ik er geen klap vanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef Kazu het volgende:
Oh god, Naruto heeft m'n hersens gewist...
Ik heb de manga gelezen tot daar waar de laatste ep afliep, ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot de anime verder ging. Maar op dit tempo weet ik niet of ik dat vol houd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door -Strawberry- op 28-05-2006 09:18:58 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg een ingeving.. de fillers.. ehmmmm... ja dit is het.... over een week.. stoppen de fillers.![]()
Haha.. ik heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef Sextreme het volgende:
Anime fans only!
Waarom stoppen de Naruto fillers nou niet?
Eerst stond er dat ze zouden ophouden bij Naruto 186, nu heb ik die net gekeken. Dit was wel de meest stupide aflevering!
Godverdomme, ik wil zien hoe het afloopt met Sasuke![]()
Die vond ik echt hilarisch..quote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
enige filler die leuk was is die met kakashi zijn masker
dat is nooit niet bagger geweest. zoals alle tekenfilmsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En Bleach is ook bagger tegenwoordig.
Afleveringen die niet in de manga staan en dus niks met het verhaallijn te maken hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn fillers?
Waar gaat het dan wel over?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Afleveringen die niet in de manga staan en dus niks met het verhaallijn te maken hebben
Dan volgen ze de officiele verhaallijn van de manga niet meer. Meestal zijn het dan van die weggooi afleveringen.. dat doen ze zodat ze de manga niet inhalen. Maar het blijft verrot.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn fillers?
Of jij bent gewoon niet zo slim.quote:
Een side-story verhaal wat ze bijna ter plekke verzinnen.quote:
Dat ging over een aflevering van Naruto, de zoveelste filler.quote:
Inderdaad, dat wilde ik ook net zeggen.quote:
Hoe pompom van ha!.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:08 schreef outcast_within het volgende:
hoe! pompom pom
ha! pompom pom
hoe!
Iemand die dit naruto nummer kent?
tis geen berent botje of didgeriehoe hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoe pompom van ha!.
Doe eens stukje opnemen ofzo![]()
Ooh ja die didgeriehoe is wel tofquote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tis geen berent botje of didgeriehoe he
Begint het daarmee??? Zo ja...quote:Op maandag 5 juni 2006 18:08 schreef outcast_within het volgende:
hoe! pompom pom
ha! pompom pom
hoe!
Iemand die dit naruto nummer kent?
Doe niet zo moeilijk en vertel het gewoon.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef outcast_within het volgende:
is ook. maar ik wil weten of iemand dmv mijn geweldige fonetiek kan raden welk liedje dat was.
hoe! pompom pom
ha! pompom pom
hoe!
het is altijd wanneer het spannend word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |