Dat denk ik ook. De chips van de PS2 kosten tegenwoordig waarschijnlijk geen drol meer om te produceren, dus voor de kostprijs van de PS3 zal het weinig uitmaken als ze deze chips zouden integreren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:17 schreef Diablos79 het volgende:
Zover ik heb gelezen doen ze een combinatie van hardware en software emulatie, dus waarschijnlijk zal er wel een chipje inkomen die de emulatie helpt.
Zou er iemand zijn zonder Xbox, die wel in het bezit is van deze spellen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
De grootste titels BC:
Wel BC: Barbie Horse Adventures
Niet BC: Splinter Cell, Prince of Persia
of is dat inmiddels opgelost?
Iemand zonder Xbox en met X360 zou best wel eens Splinter Cell willen spelen. Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn zonder Xbox, die wel in het bezit is van deze spellen?
Dat gelul over BC, iemand die de oude spellen nog heeft flikkert zn oude console toch ook niet weg?
Ik weet niet hoeveel aansluitingen jij op je tv hebt zitten, maar 't is natuurlijk wel lichtelijk vervelend om naast je XBox360 ook je XBox op je tv aan te moeten sluiten, alleen omdat je nog 's een oude XBox titel wil spelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn zonder Xbox, die wel in het bezit is van deze spellen?
Dat gelul over BC, iemand die de oude spellen nog heeft flikkert zn oude console toch ook niet weg?
Alle drie de Splinter Cell's doen het gewoon. Eerst goed lezen, dan babbels hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Iemand zonder Xbox en met X360 zou best wel eens Splinter Cell willen spelen. Dat kan dus niet.
Splinter Cell was gewoon een voorbeeld. Er waren een aantal grote titels die het niet deden. Ik ga die BClist toch niet minitieus bijhouden. Dat doen alleen hardcore MS-bashers en X360-bezitters. Ik ben geen van beiden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle drie de Splinter Cell's doen het gewoon. Eerst goed lezen, dan babbels hebben..
Uit die lijst:quote:Ik weet niet welke lijst jij hebt, maar inmiddels doen alle grote titels het zowat.
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
Bij de T van Tom kijken.
Ik mis: Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: Two Thrones. Zomaar twee titels.quote:# Pinball Hall of Fame™
# Pitfall®: The Lost Expedition™
# Predator Concrete Jungle™
# Prince of Persia: The Sands of Time™
# Pro Evolution Soccer 5
# Pro Race Driver™
Dat zijn er 2.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Splinter Cell was gewoon een voorbeeld. Er waren een aantal grote titels die het niet deden. Ik ga die BClist toch niet minitieus bijhouden. Dat doen alleen hardcore MS-bashers en X360-bezitters. Ik ben geen van beiden.
[..]
Uit die lijst:
[..]
Ik mis: Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: Two Thrones. Zomaar twee titels.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel aansluitingen jij op je tv hebt zitten, maar 't is natuurlijk wel lichtelijk vervelend om naast je XBox360 ook je XBox op je tv aan te moeten sluiten, alleen omdat je nog 's een oude XBox titel wil spelen.
Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij doet Panzer Dragoon Orta het ook niet d.m.v. BC en dat is op dit moment een van de weinige XBox spellen die ik nog wel 's wil afstoffen. Oh ja, en psychonauts, maar hoe 't daarmee zit weet ik ook niet. (te lam om te checken)
Volgens http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8996quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zijn er 2.
Echt meer grote titels missen niet. En ze zijn niet al helemaal klaar, ze zeiden dat ze er op een gegeven moment mee gaan stoppen.
En terecht natuurlijk. Hoeveel tijd en resources moet je er nog insteken als inmiddels zoveel het al doet.
Ze hebben NOOIT beloofd dat alle titels het zouden doen by the way.
Klinkt verdacht veel als een belofte...quote:"At launch, Xbox 360 will be backward compatible with the top Xbox games," Xbox PR manager Michael Wolf told GamesIndustry.biz today. "Our goal is to have every Xbox game work on Xbox 360. You will NOT need to purchase a new 'version' - your original games will work on Xbox 360."
"Our goal is"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8996
[..]
Klinkt verdacht veel als een belofte...
ach kom op man. your original games will work on a xbox 360.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Our goal is"
Dat is allerminst een belofte.
En hij zegt alleen dat je geen nieuwe versie van het spel hoeft te kopen, wat ook zo is.
Zonder het eerste stukje wordt die uitspraak ook best uit zijn context geruktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ach kom op man. your original games will work on a xbox 360.
valt me op dat je nu een stuk vergeeflijker bent dan met uitspraken van Ken Kutaragi, waar je iedere lettergreep gaat uitpluizen of hij die wel nagekomen is.
true, maar belofte blijft belofte.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonder het eerste stukje wordt die uitspraak ook best uit zijn context gerukt
Hypocriet gedrag is dan ook een instinctief menselijk iets. Met name m.b.t. mensen die je in hoger aanzien hebt dan anderen. Betrap mezelf er ook wel 's opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ach kom op man. your original games will work on a xbox 360.
valt me op dat je nu een stuk vergeeflijker bent dan met uitspraken van Ken Kutaragi, waar je iedere lettergreep gaat uitpluizen of hij die wel nagekomen is.
Iemand met een Xbox zou ook best wel eens Gran Tourismo 4 willen spelen. Dat kan dus ook niet. Wat kut van Microsoftquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Iemand zonder Xbox en met X360 zou best wel eens Splinter Cell willen spelen. Dat kan dus niet.
Wat een wereldvergelijking. Echt. Hulde!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iemand met een Xbox zou ook best wel eens Gran Tourismo 4 willen spelen. Dat kan dus ook niet. Wat kut van Microsoft![]()
Wat een absurde vergelijking en totaal niet relevantquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iemand met een Xbox zou ook best wel eens Gran Tourismo 4 willen spelen. Dat kan dus ook niet. Wat kut van Microsoft![]()
Wat een vergelijking omgquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Proestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |