quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Goran op Wimbledon was ook altijd smullen, vooral zijn finale tegen Rafter was echt genieten
jaaaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Goran op Wimbledon was ook altijd smullen, vooral zijn finale tegen Rafter was echt genieten
moet dan nouquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Mirri het volgende:
Rara, welke sportheldin is dit?![]()
[afbeelding]
Novotna - Grafquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jaaa![]()
racket mep-categorie was vroeger volgens mij en m'n moeder - met wie ik altijd gezellig op woensdagmiddagen tennis keek -: Novotna en ... Korda.... brrrr
Ireen Wust?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Mirri het volgende:
Rara, welke sportheldin is dit?![]()
[afbeelding]
petr kordaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jaaa![]()
racket mep-categorie was vroeger volgens mij en m'n moeder - met wie ik altijd gezellig op woensdagmiddagen tennis keek -: Novotna en ... Korda.... brrrr
sabatini, die was pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Novotna was, Korda had een schijtgezicht
die was retegeilquote:
Is die Rob Bolland-kloon Beornquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
Korda was enorm mietig terwijl ie stoer probeerde te doen. En Beorn geeft licht, speelt voor boei ofzo.
w. oldeheuvel en oltropquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is die Rob Bolland-kloon Beorn![]()
![]()
Wat heeft ie met zijn haar gedaan... en wie zijn die kneuzen die Ireen omhoog houden?
beetje in het Kuerten genre. Diep en volquote:
Je moest haar in beweging zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik nou best meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |