Dat is dan weer nepquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Het zijn ze wel echt, maar dan zit er wel een heel team achter, zelfde als het weblog van Jan Marijnissen. Hij doet er zelf geen flikker aan, maar wordt wel onder zijn naam uitgebracht. Echter, er zitten gewoon een team achter omdat die politici geen tijd hebben.
Ja, ze besteden er alleen geen tijd of aandacht aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Die van Wouter Bos ook en van pechthold, vd Laan, vd Ham etc...
Precies, mensen geloven toch niet dat hij dat allemaal zelf doet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ze besteden er alleen geen tijd of aandacht aan.
Wouter Bos met z'n 5000 vrienden, alsof ie niets beters te doen heeft.
De boeken van Jan Marijnissen worden voor 2/3 door ghostwriters geschrevenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Precies, mensen geloven toch niet dat hij dat allemaal zelf doet.![]()
Zo gaat dat met de meeste websites/blogs etc van bekende mensen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ze besteden er alleen geen tijd of aandacht aan.
Wouter Bos met z'n 5000 vrienden, alsof ie niets beters te doen heeft.
Bronquote:Zelf log ik in ieder geval elke dag een keer in, maar dat is te weinig om alle vrienden-verzoeken te accepteren. Een aantal mensen van het partijbureau zorgen ervoor dat dat gebeurt. Ook houden die in de gaten of er inhoudelijke vragen over de politiek bij zitten die we van een antwoord moeten voorzien. Daar gaan we dan proberen gericht antwoord op te geven om deze blog niet te politiek te maken. Via de blog wil ik juist af en toe wat vertellen van de meer persoonlijke ervaringen. De standpunten en politieke actualiteit kunnen jullie wel ergens anders vinden.
Een andere veelgestelde vraag is of ik de echte wel ben. Ik merkte inderdaad dat er dit weekend nog twee andere "JP's" actief waren op hyves. Daar moet je dus niet zijn!
Right, elke dag.quote:
Queen - the show must go onquote:
Waar zijn die D66 figuren dan? vd Laan bijvoorbeeld. JP en Bos had ik al gevonden, maar D66 nog niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Die van Wouter Bos ook en van pechthold, vd Laan, vd Ham etc...
Ik begin steeds meer voor afschaffing van de Tweede Kamer te wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:50 schreef KlaPMonGooL het volgende:
En er zit geen enkel Eerste Kamer-lid op hyves... Hoe zou dat nou toch komen... Wat zijn politici toch lekker makkelijk te doorgronden.
Hoezo onethisch...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:49 schreef Kozzmic het volgende:
Boris van der Ham heeft zelfs zijn eigen entry op Wikipedia geupdate: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Boris_van_der_Ham&action=history
En behoorlijk ook: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Boris_van_der_Ham&diff=4079487&oldid=3451881
Pas geleden bleek toch ook dat veel amerikaanse politici hun eigen pagina aanvulde met allerlei informatie, maar toen bleek dat een politicus onwaarheden publiceerde dus toen werd de hele senaat geblokkeerd. Of zoiets.quote:
Ho, je hebt het wel over amerikanen he.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Pas geleden bleek toch ook dat veel amerikaanse politici hun eigen pagina aanvulde met allerlei informatie, maar toen bleek dat een politicus onwaarheden publiceerde dus toen werd de hele senaat geblokkeerd. Of zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |