quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef pracissor het volgende:
nee het is geheel anders, dit is heidens!
3x radenquote:op vrijdag 26 mei 2006 18:48 schreef gebleekte het volgende:
wat droom je dan?
de droom zelf kan ik me meestal niet zo goed mee herinneren, maar wel dat ik zo'n geil gevoel heb gehad! en ik vraag me af hoe dat kan.. als je jezelf niet stimuleert.. zit het dan alleen geestelijk?quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:48 schreef gebleekte het volgende:
wat droom je dan?
ook ja.quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef onlyy het volgende:
[..]
de droom zelf kan ik me meestal niet zo goed mee herinneren, maar wel dat ik zo'n geil gevoel heb gehad! en ik vraag me af hoe dat kan.. als je jezelf niet stimuleert.. zit het dan alleen geestelijk?
nou mijn dromen duren altijd langer als 5 seconden...quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef de_loet het volgende:
nou wat ik me dus afvraag soms, het is een feit dat dromen maar een paar seconden duren, dus dan ga je als gast van slap naar spuiten in 5 seconden ofzo. best apart.
mijne ook...quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:02 schreef krydor het volgende:
[..]
nou mijn dromen duren altijd langer als 5 seconden...
nee, dat lijkt alleen maar zo. het duurt echt maar een paar seconden in het echtquote:op vrijdag 26 mei 2006 19:02 schreef krydor het volgende:
[..]
nou mijn dromen duren altijd langer als 5 seconden...
nou, nee hoor, tussen de 5 en 45 minuten ongeveer.quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:04 schreef de_loet het volgende:
[..]
nee, dat lijkt alleen maar zo. het duurt echt maar een paar seconden in het echt
misschien? hahaha ik weet wel zeker van nièt.. daar heeft het dus niks mee te makenquote:op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef grimli het volgende:
misschien heb je ergens een tekort aan
klopt! die theorie dat dromen maar een paar seconden duren is reeds achterhaald.quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, tussen de 5 en 45 minuten ongeveer.
jammer dat t bij orgasmes meestal wel zo isquote:op zaterdag 27 mei 2006 01:27 schreef 1299 het volgende:
[..]
klopt! die theorie dat dromen maar een paar seconden duren is reeds achterhaald.
volgens mij doet een ellenlang orgasme ook erg pijnquote:op zaterdag 27 mei 2006 01:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jammer dat t bij orgasmes meestal wel zo is![]()
dat ligt eraan.... bij een oraal orgasme krijg ik met verloop van tijd altijd beetje last jaquote:op zaterdag 27 mei 2006 01:53 schreef daeri het volgende:
[..]
volgens mij doet een ellenlang orgasme ook erg pijn![]()
quote:op zaterdag 27 mei 2006 14:29 schreef patrickt37 het volgende:
wat is klaarkomen?
jah dat heb ik ook!quote:op zondag 28 mei 2006 04:14 schreef mirthe het volgende:
ik heb dit ook een paar keer gehad....weet ook nooit meer waarover de droom ging, maar heb altijd wel het gevoel dat het gebeurd door een soort van wrijving....door bijvoorbeeld een dekbed tussen m'n benen (niet alleen geestelijk dus).
nu kom ik ook over het algemeen ook redelijk snel klaar tijdens 'gewone sex', dus dacht altijd dat het daardoor kwam, maar heeft iedereen met deze droomorgasmes da ook....?
dat is bij mij niet zo, het gebeurt gewoon soms, ook al heb ik voordat ik ging slapen nog een bergje orgasme's gehad, valt geen pijl op te trekken....quote:op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef xcuz_me het volgende:
ik heb het ook een aantal keren gehad. erg vreemde gewaarwording... je wordt echt zo wakker van
![]()
. ik heb het ook alleen gehad na een tijd lang geen orgasme te hebben gehad, zoals een aantal hier ook al zeiden.
terwijl je slaapt?quote:op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
ik zou je vriend wakker maken
quote:op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef intelligence het volgende:
mijn vriendin zegt dit ook wel eens te hebbe, dacht dat t alleen maar sappige verhalen waren maar t blijkt dus echt te kunnen
jouwe ook vertelde ze mequote:op vrijdag 2 juni 2006 21:12 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
je vriendin komt dus wat tekort bij jou?
het wordt nu echt hoogtijd voor wetenschappelijk onderzoek. ben wel benieuwd hoe dat dan uitgevoerd moet worden.quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:42 schreef onlyy het volgende:
ik heb het zelf een aantal keren meegemaakt..klaarkomen terwijl ik slaap! ik doe dus niks met mezelf, ik droom alleen maar-> zijn dus alleen maar gedachtes. ik wordt dan 'vaag' wakker op het hoogtepunt. de volgende dag herrinner ik het me nog vaag. hebben veel meiden dit? of komt dat niet zoveel voor.. is het zoiets als een natte droom bij jongens?
een loom, licht wazig gevoel, watten in je hoofdquote:op vrijdag 2 juni 2006 21:07 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
wat is een daas hoofd?
nee, je zegt dat je niet nog een orgasme kan krijgen. lijkt me het zelfde?quote:op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef pune het volgende:
dat zeg ik niet. het voelt op dat moment alleen alsof het een subclimax was. en dat maakt het spannend en tegelijkertijd ongrijpbaar.
ofzo.
ik zie nergens terug dat ik dat beweer. wat ik bedoel is het onverwachte gevoel van ontlading bij het wakker worden, waardoor ik niet weet hoe het proces daarnaartoe, tijdens mijn slaap dus, voelde.quote:op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
[..]
nee, je zegt dat je niet nog een orgasme kan krijgen. lijkt me het zelfde?
maar je bent dus niet meer zo geil dat je nog een orgasme kan krijgen?
het is herinnerenquote:op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef trekhaaksjaak het volgende:
ik heb wel eens gedroomt dat ik een vrouw was, en dat ik mezelf vingerde. en dat werd net geen natte droom..![]()
die droom is zover ik me herrinderen kan, het hoogtepunt van al m'n seksistische dromen bij elkaar geweest
je droomt altijd in je rem (rapid eye movement) slaap, deze duurt gemiddeld zo'n 15 minuten, maar kan ook in enkele gevallen een uur duren. dromen lijken alleen wel veel langer altijd.quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, tussen de 5 en 45 minuten ongeveer.
ja dat heb ik dus ook al een paar keer zo gehad. je komt wel klaar, maar het lijkt net alsof het net niet helemaal afgemaakt wordt. alsof het net niet genoeg is of zo. das best frustrerend soms ja.quote:op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef pune het volgende:
dat zeg ik niet. het voelt op dat moment alleen alsof het een subclimax was. en dat maakt het spannend en tegelijkertijd ongrijpbaar.
ofzo.
geile slet !quote:op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef shhhake het volgende:
mmm, heb het regelmatig.... denkend aan de geilste seks, de geilste fantasien in een ochtendroom...
wakker worden terwijl je poesje dan in extase is en schokbewegingen maakt... super!!!
zo wil ik elke ochtend wel wakker worden!![]()
heb ik idd ookquote:op maandag 31 juli 2006 16:06 schreef lva het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook al een paar keer zo gehad. je komt wel klaar, maar het lijkt net alsof het net niet helemaal afgemaakt wordt. alsof het net niet genoeg is of zo. das best frustrerend soms ja.
gewoon afmaken danquote:op maandag 31 juli 2006 16:06 schreef lva het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook al een paar keer zo gehad. je komt wel klaar, maar het lijkt net alsof het net niet helemaal afgemaakt wordt. alsof het net niet genoeg is of zo. das best frustrerend soms ja.
iets voor jou??quote:op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef skellem2006 het volgende:
de conclusie van dit topic is dus dat vrouwen gewoon net zo geil zijn als wij kerels....![]()
![]()
johquote:op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef skellem2006 het volgende:
de conclusie van dit topic is dus dat vrouwen gewoon net zo geil zijn als wij kerels....![]()
![]()
nee dat lijkt me logisch.quote:op donderdag 10 augustus 2006 16:52 schreef p8 het volgende:
op die ene keer na dat ik een brandwond op mn lul hadmaar ook toen had ik geen natte droom
jij ziet ze vliegen... het is wetenschappelijk bewezen dat dromen tot maximaal 45 minuten kunnen aanhouden. het kan indd 5 seconden duren, maar in die tijd kun je geen natte droom krijgen... ook wetenschappelijk bewezen.quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef de_loet het volgende:
nou wat ik me dus afvraag soms, het is een feit dat dromen maar een paar seconden duren, dus dan ga je als gast van slap naar spuiten in 5 seconden ofzo. best apart.
vertel....quote:op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef appelsap het volgende:
ik heb het laatst een keer gehad. heel vreemd vond ik het, maar wel erg lekker.
zorgen dat je zo snel mogelijk klaarkomt?quote:op donderdag 14 september 2006 11:16 schreef wpoeh het volgende:
ik heb dit soort dromen ook regelmatig, alleen vind ik ze vreselijk: ik word daarna altijd wakker met een mega kramp in mijn onderbuik waar ik soms zelfs misselijk word van de pijn. zijn er meer mensen die dit hebben en zo ja, hoe voorkom je zo'n kramp of wat kan je doen als je zo'n kramp hebt om de pijn te verzachten?
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 11:06 schreef mr_ban het volgende:
[..]
jij ziet ze vliegen... het is wetenschappelijk bewezen dat dromen tot maximaal 45 minuten kunnen aanhouden. het kan indd 5 seconden duren, maar in die tijd kun je geen natte droom krijgen... ook wetenschappelijk bewezen.
dus dat gelul kun je bij je houden wijsneus![]()
ervaring?quote:op donderdag 14 september 2006 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
jouw idee dat je niet in 5 seconden kan klaarkomen, alive of slapend, is ook naar het land de fabelen te verwijzen.
als je bij een spermabank niet zo snel klaarkomt duwen ze ff een 20cm lange metalen dildo in je reet, tegen je prostaat, spuit je bijna meteen, zelfs nog met een slappe.
quote:
dat kun je ook normaal zeggen he, zaademmer.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 11:06 schreef mr_ban het volgende:
[..]
jij ziet ze vliegen... het is wetenschappelijk bewezen dat dromen tot maximaal 45 minuten kunnen aanhouden. het kan indd 5 seconden duren, maar in die tijd kun je geen natte droom krijgen... ook wetenschappelijk bewezen.
dus dat gelul kun je bij je houden wijsneus![]()
waarom heb ik dat nou nooit?quote:op zondag 17 september 2006 18:13 schreef frappelsien het volgende:
vaak zo wakker geworden![]()
meestal zijn de dromen echt extreem als ik zo wakker word![]()
dromen kun je sturen.quote:op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef whoopsydaisy het volgende:
degene die zulke dromen kan sturen wordt vast heel rijk!
quote:op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
hoe zorg je er nou voor dat je het krijgt in je slaap?![]()
quote:op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef nanking het volgende:
[..]
dromen kun je sturen.
dat heet lucide dromen, als ik het goed heb loopt er in truth een centraal topic over.
edit: lucide dromen deel 3
ja hallo, dat topic staat niet voor niks in truquote:op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ja maar dat lukt mij nooit.en als ik al weet dat ik droom word ik meteen wakker.
![]()
niet opgeven. op een keer zal het lukken.quote:op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ja maar dat lukt mij nooit.en als ik al weet dat ik droom word ik meteen wakker.
![]()
ja oke ik ga er zo heen.quote:op dinsdag 19 september 2006 23:44 schreef laton het volgende:
[..]
ja hallo, dat topic staat niet voor niks in tru![]()
ja ik hoop het.quote:op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef biancavia het volgende:
[..]
niet opgeven. op een keer zal het lukken.
dat was niet wat ik bedoeldequote:op dinsdag 19 september 2006 23:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ja oke ik ga er zo heen.![]()
niet mee bemoeienquote:op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef nanking het volgende:
hoi,
mail/msn/fotoboek.
maar niet hier.
die van mij krijg ik echt niet wakker als hij slaaptquote:op zaterdag 27 mei 2006 22:30 schreef tally het volgende:
het is heerlijk om klaar te komen in je slaap..
gebeurt mij ook wel eens ja..
wakker worden en dan boven op je man duiken
jij zo te zien ook niet.quote:op dinsdag 19 september 2006 23:57 schreef laton het volgende:
[..]
niet mee bemoeienjij snapt niets van de hetero paringsdans.
sinds wanneer ben jij moderator?quote:op dinsdag 19 september 2006 23:59 schreef nanking het volgende:
[..]
jij zo te zien ook niet.
en nu ontopic!
gewoon je lekker je eigen ding doen roosjeroosje1988!quote:op dinsdag 19 september 2006 23:56 schreef laton het volgende:
dat als het daar staat het onmogelijk werken kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |