quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef pracissor het volgende:
nee het is geheel anders, dit is heidens!
3x radenquote:op vrijdag 26 mei 2006 18:48 schreef gebleekte het volgende:
wat droom je dan?
de droom zelf kan ik me meestal niet zo goed mee herinneren, maar wel dat ik zo'n geil gevoel heb gehad! en ik vraag me af hoe dat kan.. als je jezelf niet stimuleert.. zit het dan alleen geestelijk?quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:48 schreef gebleekte het volgende:
wat droom je dan?
ook ja.quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef onlyy het volgende:
[..]
de droom zelf kan ik me meestal niet zo goed mee herinneren, maar wel dat ik zo'n geil gevoel heb gehad! en ik vraag me af hoe dat kan.. als je jezelf niet stimuleert.. zit het dan alleen geestelijk?
nou mijn dromen duren altijd langer als 5 seconden...quote:op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef de_loet het volgende:
nou wat ik me dus afvraag soms, het is een feit dat dromen maar een paar seconden duren, dus dan ga je als gast van slap naar spuiten in 5 seconden ofzo. best apart.
mijne ook...quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:02 schreef krydor het volgende:
[..]
nou mijn dromen duren altijd langer als 5 seconden...
nee, dat lijkt alleen maar zo. het duurt echt maar een paar seconden in het echtquote:op vrijdag 26 mei 2006 19:02 schreef krydor het volgende:
[..]
nou mijn dromen duren altijd langer als 5 seconden...
nou, nee hoor, tussen de 5 en 45 minuten ongeveer.quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:04 schreef de_loet het volgende:
[..]
nee, dat lijkt alleen maar zo. het duurt echt maar een paar seconden in het echt
misschien? hahaha ik weet wel zeker van nièt.. daar heeft het dus niks mee te makenquote:op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef grimli het volgende:
misschien heb je ergens een tekort aan
klopt! die theorie dat dromen maar een paar seconden duren is reeds achterhaald.quote:op vrijdag 26 mei 2006 19:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, tussen de 5 en 45 minuten ongeveer.
jammer dat t bij orgasmes meestal wel zo isquote:op zaterdag 27 mei 2006 01:27 schreef 1299 het volgende:
[..]
klopt! die theorie dat dromen maar een paar seconden duren is reeds achterhaald.
volgens mij doet een ellenlang orgasme ook erg pijnquote:op zaterdag 27 mei 2006 01:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jammer dat t bij orgasmes meestal wel zo is![]()
dat ligt eraan.... bij een oraal orgasme krijg ik met verloop van tijd altijd beetje last jaquote:op zaterdag 27 mei 2006 01:53 schreef daeri het volgende:
[..]
volgens mij doet een ellenlang orgasme ook erg pijn![]()
quote:op zaterdag 27 mei 2006 14:29 schreef patrickt37 het volgende:
wat is klaarkomen?
jah dat heb ik ook!quote:op zondag 28 mei 2006 04:14 schreef mirthe het volgende:
ik heb dit ook een paar keer gehad....weet ook nooit meer waarover de droom ging, maar heb altijd wel het gevoel dat het gebeurd door een soort van wrijving....door bijvoorbeeld een dekbed tussen m'n benen (niet alleen geestelijk dus).
nu kom ik ook over het algemeen ook redelijk snel klaar tijdens 'gewone sex', dus dacht altijd dat het daardoor kwam, maar heeft iedereen met deze droomorgasmes da ook....?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |