quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.thewetnuns.com/sjoewe/alex/![]()
[afbeelding]
Tering zo mooiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.thewetnuns.com/sjoewe/alex/![]()
[afbeelding]
Ik had het al begrepenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
jazeker![]()
Dus Huggie, je kan dus ook helaas niet meerijden![]()
verstandig want anders gaan er allemaal oninteressante mensen brullen dat je van hun een filmpje moet maken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:03 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht nou ben ik wel even klaar met die filmpjes
[afbeelding]
Huggie : hiero!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, vandaag even niet
Je mag hugo wel even meppen
Oh, je hebt gehandicpate hondjes? De hele tijd 'down' zeggen om ze aan hun afwijking te herinneren?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat woord kennen onze hondjes niet hoor
Vanaf nu mogen ze dokkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verstandig want anders gaan er allemaal oninteressante mensen brullen dat je van hun een filmpje moet maken.
Ze leren vrijwel niks hier, alleen dat ze zich moeten gedragen op de momenten dat wij dat zeggenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, je hebt gehandicpate hondjes? De hele tijd 'down' zeggen om ze aan hun afwijking te herinneren?
CRX kost zelfs extraquote:
Ik moet ook eten op de plank hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het nou eigenlijk over 't gluren
Betalen voor seksquote:
Aan eten in je lichaam heb je meerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet ook eten op de plank hebben
[afbeelding]
Je mag wel mee etenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet ook eten op de plank hebben
[afbeelding]
quote:
Ik heb nog lekker etenquote:
dat is een hele berg met triest plasticquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url]
De enige mooie vind ik de donkerblauwe 306 met witte 5spaaks lmvquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat is een hele berg met triest plastic
Er staan ook een paar mooie scirocco's en Corrado's op... vrij standaard allemaal op velgen naquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De enige mooie vind ik de donkerblauwe 306 met witte 5spaaks lmv
2 scirocco's zijn vrijwel standaard volgends mij... en die paarse corrado is helemaal standaard heb ik het idee.quote:
dat was wel duidelijk jaquote:
alleen dat filter al kost rond de 250 euroquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:05 schreef ijsmeis het volgende:
Het is maar goed dat je op feestdagen moet werken dan
Stiekem vind ik het wel meevallenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen dat filter al kost rond de 250 euro
BMC CDA
[afbeelding]
zit goud in volgens mij![]()
Maar jah het is dan wel de meest optimale setup tegenover mijn huidge meest waardeloze![]()
mjah tis vooral het feit dat ik vanaf 1 juni mijn huis moet gaan beginnen te betalen plus dat ik moet sparen voor de inrichting straksquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel meevallenZeker als ik zou werken
Ik weet 'tquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah tis vooral het feit dat ik vanaf 1 juni mijn huis moet gaan beginnen te betalen plus dat ik moet sparen voor de inrichting straks![]()
Ik heb net een dikke bruine drol geanaldquote:
Zo'n gladde donkere of een soepele lichte (die je krijgt na een portie van 20 Vlammetjes) ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb net een dikke bruine drol geanald
[afbeelding]
Zoeen waarvan je denkt dat gaat niet lukken, maar dan BAM BAM BAM het glazuur van de potquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo'n gladde donkere of een soepele lichte (die je krijgt na een portie van 20 Vlammetjes) ?
Grote, zware broden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoeen waarvan je denkt dat gaat niet lukken, maar dan BAM BAM BAM het glazuur van de pot
[afbeelding]
Cleanass of was het een grote teringzooi?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoeen waarvan je denkt dat gaat niet lukken, maar dan BAM BAM BAM het glazuur van de pot
[afbeelding]
Helemaal niksquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cleanass of was het een grote teringzooi?
wat voor filter is dat dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk ja![]()
tering het luchtfilter gebeuren wat ik wil gaat me incl. montage en benodigde parts bijna 400 euro kosten![]()
![]()
Ik wil er niet eens over meepratenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja vrouwen poepen niet, dus die kunnen daar niet over meepraten
Ik ken geen dikke bruine jongens. En die zijn vast te zwaar voor me.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een dikke bruine jongen wegleggen is heel normaal hoor![]()
Container pindasaus verschepenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een dikke bruine jongen wegleggen is heel normaal hoor![]()
een pijp eten lozenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Container pindasaus verschepen
[afbeelding]
Over Pindasaus gesproken.... zometeen Sate en kip tandori met pindasaus etenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Container pindasaus verschepen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over Pindasaus gesproken.... zometeen Sate en kip tandori met pindasaus eten![]()
Je hebt MIJN pindasaus nog nooit geproefd!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over Pindasaus gesproken.... zometeen Sate en kip tandori met pindasaus eten![]()
Ik weet niet over welke pindasaus het nu gaat maar ik wil het nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt MIJN pindasaus nog nooit geproefd!
met nootjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke pindasaus het nu gaat maar ik wil het niet![]()
Bruine trui breienquote:
ja maar ik ben allergisch voor pinda's en notenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Duuuuddeee das echt het lekkerste wat er is![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bruine trui breien
Splinter uit je rug trekken drukken
Nelson Mandela in bad doen op de trein zetten
De berenboot te water laten
Kleien
Boetseren
enz.
etc.
[afbeelding]
Ik zit zonder moeite nasi met pindasaus weg te werken andersquote:
*Een willekeurige neger in nederlands elftal* buiten de selectie zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bruine trui breien
Splinter uit je rug trekken
Nelson Mandela in bad doen
Kleien
Boetseren
enz.
etc.
[afbeelding]
Ruggegraatverlengingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bruine trui breien
Splinter uit je rug trekken
Nelson Mandela in bad doen
Kleien
Boetseren
enz.
etc.
[afbeelding]
Hirschi Ali uitprocederenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*Een willekeurige neger in nederlands elftal* buiten de selectie zetten![]()
Zo had een vriendin van me ook wel een leuk alternatief voor plassen:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Een bruine stropdas punniken
Bielsen leggen
Een bruine beer verzuipen
Even uit mijn aars beulen
Er staat een bruine beer aan 't hek te rammelen
Dat is dan jammer. Ik doe niet meequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je daar als vrouw aan mee kan doen op hoog niveau....
dan wordt je echt gewaardeerd![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je daar als vrouw aan mee kan doen op hoog niveau....
dan wordt je echt gewaardeerd![]()
Alternatief van uit je lul brullenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo had een vriendin van me ook wel een leuk alternatief voor plassen:
Uit je kut kletteren
Ach jaDen Haag
Je zwager een hand gevenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo had een vriendin van me ook wel een leuk alternatief voor plassen:
Uit je kut kletteren
Ach jaDen Haag
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk vooral terug aan de vorige berichtjes
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:17 schreef BoJo het volgende:
ik ga even een rate my poo top score neerzetten![]()
My asshole is red,quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
My asshole is red,
my head turned blue,
and if you realy love me
you'll rate my poo
[afbeelding]
Aangeklopt voor een delletje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wanhopige poging onderwerp PTA related te krijgen....
of een ketje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangeklopt voor een delletje?
[afbeelding]
En dan daaraan verslaafd rakenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
fun maar zit er wel over te denken om met echt cash te spelen
Nee, dat is de toiletwagenverhuurder op ons plataselijke industrieterrein.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangeklopt voor een delletje?
[afbeelding]
sarcasmequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan daaraan verslaafd rakenHeerlijk
Dat commentaar en dat accentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:49 schreef BazzoS het volgende:
http://www.spele.nl/show.php?data=1147374888
SjoeweBerry, the game!
euh. pic(s)?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zn Audi he/ Maa over zn oranje surfmobiel..
ah, maar d'r gaat niets boven een '96-'00 passatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik nog niet geupt, moet je aan lipje vragen
Waar dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
waar?![]()
Whoei, vanavond naar Benny Rodrigues![]()
Dan moet mn Mercedes onderschrift eraanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe waarom sta ik niet in je onderschrift?
1 sollicitatie de deur uit, 4 te gaan
Dan moet er nog een x bij!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik doe ook alles om in te slijmen eh
[afbeelding]
Nog een?!quote:
Ze laten je winnen, om je lekker te maken. Zodat je met echt geld gaat spelenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:22 schreef BoJo het volgende:
ach ik ben van 900 dollar naar 9500 gegaan, nie slecht![]()
het zijn geen computer spelers hoor, en ik was eerst telkens aan het verliezenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze laten je winnen, om je lekker te maken. Zodat je met echt geld gaat spelen
Aaahw, okayquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn geen computer spelers hoor, en ik was eerst telkens aan het verliezen
enne je hoeft niet per se met echt geld te spelen. Maar ik ga het wel een keer proberen. Je kan voor 0.25 en 0.50 spelen enzo. Dat kan geen kwaad![]()
Je bent we extreem lief vandaagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik doe ook alles om in te slijmen eh
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:36 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
kreeg ik met bankdrukken dat ding niet meer omhoog, moest zon beer me helpen voordat dat ding volledig op me nek kwam
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:36 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
kreeg ik met bankdrukken dat ding niet meer omhoog, moest zon beer me helpen voordat dat ding volledig op me nek kwam
Wheheh sta je voor lul danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:36 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
* Alfisti nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben van de stichting kappen met fappen
Met Peu toolsquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, maar d'r gaat niets boven een pre 1980 passatdus het kan niet dat die mooier is.
In de Azijnfabriek in Roermond, een 3 uur durende Back2 Back set met Cleon MacNack, da's op fietsafstand, maar aangezien het k#tweer is toch maar met de auto... Gelukkig ikke geen Bob...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar dan?
ik ga denk ik vanavond naar billy the klit solo en morgen naar lucien foort en deffe le grand.
En dinsdag naar Erick-E samen met Paul-T
Gaat leuk worden dus weer![]()
Nou aj die smaak heb ik altijd gehad maar nu die feesten vaak in den haag zijn ben ik daar heel veel te vinden. Elke dinsdag staat er een top club dj achter de draai tafels.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In de Azijnfabriek in Roermond, een 3 uur durende Back2 Back set met Cleon MacNack, da's op fietsafstand, maar aangezien het k#tweer is toch maar met de auto... Gelukkig ikke geen Bob...
Je hebt wel betere muzieksmaak gekregen zie ik![]()
(voor de mensen die me verder niet kennen, ik luister weinig metal meer tegenwoordig)
heb je al spijt dat je een linkje in een bepaald topic hebt gepost?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit uit brute verveling naar steven segal te turen
[afbeelding]
ik kwam m tegen in de AT en moets metee aan jou denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje, wel eng om buiten PTA (SC) te gaan![]()
overigens een bout topicquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam m tegen in de AT en moets metee aan jou denken
hele logs van poker spelletjes, wie heeft nou zin om dat allemaal door te pluizenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m niet eens bekeken, gewoon koppeligslocatie kopieren gedaan
waar speel jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef Fugie het volgende:
pokertopic zuigt ja, echt geen zak te beleven
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
En ik ga maar uit verveling uit
[afbeelding]
quote:
www.meatspin.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je al spijt dat je een linkje in een bepaald topic hebt gepost?
lamme lulquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is dat voor gehoer dat ik om 22:00 al zo gaar als wat ben?![]()
Nee normaal ga ik op dit tijdstip naar m'n nestquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarvan dan? heb je hele nachten doorgehaald ofzo![]()
ik zat gisteren nog tot na middernacht te pokeren... zo ook maar weer danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee normaal ga ik op dit tijdstip naar m'n nest
Ik rij een volvo dude... oudere man he...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat gisteren nog tot na middernacht te pokeren... zo ook maar weer dan![]()
ja die gast waar ik die 205 aan verkocht ook, hadden we hem overgeschreven, gaf ie me een lift terug naar huis , stak die lul een sigaret op in de autoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij een volvo dude... oudere man he...
Die corsa heb ik vandaag de deur van open gedaan.... er kwam een muffe rooklucht naar buiten en heb hem weer dicht gedaan
tering wat een eikels mensen die roken in hun auto
Ik heb me broer bevolen om niet te roken in m'n auto.... mocht ik rook ruiken dan versta ik dat onder slopen.... en slopen is kopenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die gast waar ik die 205 aan verkocht ook, hadden we hem overgeschreven, gaf ie me een lift terug naar huis , stak die lul een sigaret op in de auto![]()
![]()
gelijk alles meuren naar rook![]()
heb je t raam gelijk helemaal opengedraaid?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die gast waar ik die 205 aan verkocht ook, hadden we hem overgeschreven, gaf ie me een lift terug naar huis , stak die lul een sigaret op in de auto![]()
![]()
gelijk alles meuren naar rook![]()
electrische ramenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je t raam gelijk helemaal opengedraaid?
drukke dag morgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ow ik ga morgen OOk naar de Tractor Pulling in Sint Annapariochie
1996?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef BaraCuda het volgende:
Bij veronica een Opel Tigra met dikke roest![]()
wanneer kwam die auto's voor het eerst op de markt?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
sleutels van de bora ingeleverd![]()
baal er best serieus van![]()
toch raar hoe je je aan een auto kan gaan hechtenquote:
Hoe lang heb je m nou gehad?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
sleutels van de bora ingeleverd![]()
baal er best serieus van![]()
ja en ik snap dat echt niet bij een vwquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
toch raar hoe je je aan een auto kan gaan hechten![]()
dec/jan zoiets was hetquote:
toch een van de fijnste vw's wat ik gereden heb hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en ik snap dat echt niet bij een vw
maar je hebt een audi besteld en die vind ik wel vet![]()
sinds jan heb ik hem vast onder mijn houde gehad iddquote:
had ik na me rijles periode ook een beetjequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga ik dan mijn lesauto straks ook missen waar ik sinds januari 2 uur per week in rijdt?
Ik gok dat ik vooral het comfort ga missen
mijne werken ook en wat de fuck boeien mij die schijt wissersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
Volkswagen is gewoon de shit bo![]()
Die hebben in iedergeval ruitenwissers die werken![]()
Nou, ik was afgelopen woensdag anders ERG blij met de goed werkende Golfjeswissers tijdens die stortbuienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijne werken ook en wat de fuck boeien mij die schijt wissers![]()
die van de 155 werken ook heur, ze stotteren alleen af en toe en als je erg veel zin heb kan je de contactpunten schoon gaan maken en dan doen ze het ook prima.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik was afgelopen woensdag anders ERG blij met de goed werkende Golfjeswissers tijdens die stortbuien
bij m'n maat als het hard waait gaan ze over de A stijl heenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van de 155 werken ook heur, ze stotteren alleen af en toe en als je erg veel zin heb kan je de contactpunten schoon gaan maken en dan doen ze het ook prima.
ze wissen voldoende, ik waardeer mijn auto's niet om hun geweldige wis kwaliteiten![]()
Je hebt gelijk, er zijn inderdaad ergere dingen dan een lege SC.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er nog
Luidspreker pakken en met een turks accent gaan schreeuwen dat je dynamiet en gijzleaars hebtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:38 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Alles is afgezet met linten en ze lopen met kogel vrije vesten rond. Lijpe shit man![]()
Stik van de politie hier.
Is nie goe is nie goe. Ik zweer ik ga opblaas maak. Je weeet tochquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Luidspreker pakken en met een turks accent gaan schreeuwen dat je dynamiet en gijzleaars hebt
Wel live filmen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is nie goe is nie goe. Ik zweer ik ga opblaas maak. Je weeet toch![]()
we lezen het morgen wel op de FPquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
best lijp als je er over denkt. 10X geschoten man dat is nog al wat. We dachten dat het vuurwerk was
Mag niet eens mijn huis uit. Alles is afgezet hier. Nou ze kunnen me wat ik ga zo stappen dus ik ga mooooi de deur uit!
Ga je lol hebben met die pliesiecjickquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
staat wel een lekker wijf bij van de politie![]()
en ik word over een half uurtje gehaald dus dat word nog leuk als ik niet mijn huis uit mag
uit betrouwbare bronnen weet ik dat hij aan de tel zitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Schietpartij in regio Haaglanden en Googolplexian al een paar uur spoorloos.
Oh ja jij deed aan belsexquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uit betrouwbare bronnen weet ik dat hij aan de tel zit![]()
heb z'n nummer nietquote:
Wat een dom wijfquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
ik dacht dat geen stijl een pest had aan fok.
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1327/e46ba5e7/index.html
zullen ze weten dat dit een fokster is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |