Nieuwe deelnemers, nieuwe meningen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef k_man het volgende:
[..]
We hébben het dus al eens geprobeerd. Waarom zouden we een mislukt experiment gaan herhalen?
Zonde hoor..quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef lostminds het volgende:
[..]
er is net een hele rel geweest over copyrights op fok en dan wil jij dat de foto's zonder naam geplaatst worden
als ik uberhaupt nog mee doe met een fotowedstrijd dan zal dat helaas met duidelijke en lastig verwijderbare naamsvermelding zijn![]()
Klopt, maar helaas onvermijdelijk met het huidige fokbeleidquote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Klopt, maar helaas onvermijdelijk met het huidige fokbeleid
Om 22u00 precies, jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Is dat onderwerpen-stem-topic nou nog niet open![]()
quote:
Offy kloon!quote:
is ook niet erg hoopgevendquote:Laatste bezoek: 4 dagen, 12 uur, 2 minuten geleden
dan doe je onderwerp 5: - vrij in te vullenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef Offy het volgende:
Ik vraag me af of Ilford voor die tijd nog iets laat horen, op mijn mail heb ik nog geen reactie gehad en dit:
[..]
is ook niet erg hoopgevendAls ik om 10 uur nog niets heb gekregen stemmen we gewoon op 4 onderwerpen, lijkt me ook genoeg
Maar jij bent nu geen wedstrijdcoördinator meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef Subhuman het volgende:
Vrije opdracht is juist al het onderwerp van de jaarlijkse fotowedstrijd; toen ik de wedstrijd nog deed mocht vrije opdracht hierom niet en omdat het dan zo lastig is punten te geven.
Ik ben zo snel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Maar jij bent nu geen wedstrijdcoördinator meer(maar je hebt wel een punt
)
Dat doe je snel trouwens, dat stemmen
Ik zou niet eens weten hoe ik 3 fotos in 1 moet plakken met photoshopquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Er zitten leuke onderwerpen bij! Ik denk er nog even over voordat ik mijn stem ergens aan verbind.
Een ideale kans om iets te leren dus!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik 3 fotos in 1 moet plakken met photoshop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |