Ik wilde ook iets anders met benenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, die benen zijn fabuleus, dat is bijna niet te verbeteren, noch evenaren.
De foto is vanuit een origineel oogpunt genomen, maar verder zou ik deze niet doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Elefes het volgende:
Dit is een van de foto's die ik gemaakt heb afgelopen maandag:
[afbeelding]
Iemand commentaar/kritiek/...?
Ik zat te twijfelen of ik hem in zwart wit moest doen, vanwege het groene deelnemersplaatje voor op de auto. Ook twijfel ik nog over het bovenste stuk; of ik dat er af moet croppen.
vanuit dat standpunt is een rondvaartboot ook geen vervoerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
Hm, in hoeverre is een reuzenrad vervoer? Het eindpunt is namelijk hetzelfde als het begin.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
De foto is vanuit een origineel oogpunt genomen, maar verder zou ik deze niet doen.
Het plaatje leidt af en die dingen van boven leiden ook best wel af. Heb je niet meer foto's gemaakt?
Jammer dat je net dat groen in de grill bovenaan ziet. Voor de rest mooie foto.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Elefes het volgende:
Dit is een van de foto's die ik gemaakt heb afgelopen maandag:
[afbeelding]
Iemand commentaar/kritiek/...?
Ik zat te twijfelen of ik hem in zwart wit moest doen, vanwege het groene deelnemersplaatje voor op de auto. Ook twijfel ik nog over het bovenste stuk; of ik dat er af moet croppen.
Gewoon doen en moge de beste winnenquote:
Dat zijn vinnen, want het leven begon in de zeequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef Chanty het volgende:
Gewoon doen en moge de beste winnenEr zijn immers ook meer auto's, vliegtuigen etc
Ik had alleen zooooo gehoopt dat niemand aan het meest prehistorische vervoersmiddel zou denken
het is geen archiefquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
En vervolgens gaan we natuurlijk lopen zeuren dat het archiefmateriaal is en kom je met een foto van je kever op de proppen
je brengt me straks nog op ideeënquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zijn vinnen, want het leven begon in de zee
Dat weten we, maar zeuren is volkssport nummer 3, na seks en klagen.quote:
Hij's mooi, misschien iets te donker (maar ik heb een brakke monitor) lever maar inquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
Ik zag de wedstrijd en moest gelijk aan één van mijn foto's denken. Alleen doen ik de 'regels' las begon ik weer te twijfelen. Onderstaande foto heb ik opzich alleen qua contrast en verzadiging aangepast. Is het te veel of niet....?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd!
Volgens mij kan dit goed hoor, mooie fotoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
Ik zag de wedstrijd en moest gelijk aan één van mijn foto's denken. Alleen doen ik de 'regels' las begon ik weer te twijfelen. Onderstaande foto heb ik opzich alleen qua contrast en verzadiging aangepast. Is het te veel of niet....?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd!
Tnxquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer dat je net dat groen in de grill bovenaan ziet. Voor de rest mooie foto.
Oeh! #3 is mooi!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
In de categorie vervoer heb ik het volgende in de aanbieding;
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
4 ZW
[afbeelding]
Ik zou het gewoon doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd!
Je moet je horizon ff rechtzetten, hij loopt nu een beetje bolquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
1
Oeh, mooie foto's Puckzzz! De laatste twee vind ik wel persoonlijk wat minder, maar de eerste drie mogen er zeker zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
4 ZW
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:29 schreef stil het volgende:
Ik dacht ook een leuk idee te hebben voor het onderwerp vervoer
We hadden vandaag een solextocht op het programma,personeelsuitje denk leuk neem camera mee, maar nee hoor ga ik er bij liggen, en zit ik nu onder de schaafwonden, twee hechtingen boven mijn wenkbrauw, spierpijn, bril kapot en camera kapot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |