abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:33:42 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_38641051
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ja, die benen zijn fabuleus, dat is bijna niet te verbeteren, noch evenaren.
Ik wilde ook iets anders met benen Dus niets verbeteren, noch evenaren. Gewoon een heel ander idee.... maar wel met benen ja

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty op 08-06-2006 00:19:48 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_38641073
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Elefes het volgende:
Dit is een van de foto's die ik gemaakt heb afgelopen maandag:

[afbeelding]

Iemand commentaar/kritiek/...?
Ik zat te twijfelen of ik hem in zwart wit moest doen, vanwege het groene deelnemersplaatje voor op de auto. Ook twijfel ik nog over het bovenste stuk; of ik dat er af moet croppen.
De foto is vanuit een origineel oogpunt genomen, maar verder zou ik deze niet doen.
Het plaatje leidt af en die dingen van boven leiden ook best wel af. Heb je niet meer foto's gemaakt?
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:37:17 #278
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_38641204
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
Hm, in hoeverre is een reuzenrad vervoer? Het eindpunt is namelijk hetzelfde als het begin.
vanuit dat standpunt is een rondvaartboot ook geen vervoer
terwijl dat wel zo is toch ?
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
pi_38645307
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

De foto is vanuit een origineel oogpunt genomen, maar verder zou ik deze niet doen.
Het plaatje leidt af en die dingen van boven leiden ook best wel af. Heb je niet meer foto's gemaakt?
Helaas niet.. Mevrouwtje van die auto was er zo omheen aan het drentelen En er waren te veel mensen om die auto om nog even rustig wat foto's te maken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 8 juni 2006 @ 07:20:14 #280
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38645313
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Elefes het volgende:
Dit is een van de foto's die ik gemaakt heb afgelopen maandag:

[afbeelding]

Iemand commentaar/kritiek/...?
Ik zat te twijfelen of ik hem in zwart wit moest doen, vanwege het groene deelnemersplaatje voor op de auto. Ook twijfel ik nog over het bovenste stuk; of ik dat er af moet croppen.
Jammer dat je net dat groen in de grill bovenaan ziet. Voor de rest mooie foto.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 8 juni 2006 @ 07:25:04 #281
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38645326
shit, ik had ook een benen idee..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 juni 2006 @ 07:58:32 #282
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38645538
In de categorie vervoer heb ik het volgende in de aanbieding;

1

2

3

4

4 ZW
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:39:30 #283
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38645965
mooi spul Puckzzz

Je moet nummer 3 onmiddelijk in sturen.

volgende week donderdag nummer 4, twee dagen erna nummer 4 zw/w, de dag erna nummer 2 en net voor sluiting nummer 1, want die is toch het mooist van allemaal

hihihihihi
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_38646143
En vervolgens gaan we natuurlijk lopen zeuren dat het archiefmateriaal is en kom je met een foto van je kever op de proppen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:07:38 #285
52229 Chanty
pi_38646380
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 07:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
shit, ik had ook een benen idee..
Gewoon doen en moge de beste winnen Er zijn immers ook meer auto's, vliegtuigen etc
Ik had alleen zooooo gehoopt dat niemand aan het meest prehistorische vervoersmiddel zou denken
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:22:14 #286
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38646673
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef Chanty het volgende:
Gewoon doen en moge de beste winnen Er zijn immers ook meer auto's, vliegtuigen etc
Ik had alleen zooooo gehoopt dat niemand aan het meest prehistorische vervoersmiddel zou denken
Dat zijn vinnen, want het leven begon in de zee
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:28:59 #287
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38646839
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
En vervolgens gaan we natuurlijk lopen zeuren dat het archiefmateriaal is en kom je met een foto van je kever op de proppen
het is geen archief

maar die foto van de kever kan ik wel eens opzoeken ja
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:31:34 #288
52229 Chanty
pi_38646904
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat zijn vinnen, want het leven begon in de zee
je brengt me straks nog op ideeën
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:43:27 #289
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38647221
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
het is geen archief
Dat weten we, maar zeuren is volkssport nummer 3, na seks en klagen.
pi_38650822
Ik weet niet of deze foto ook maar een klein beetje een kans heeft, maar ik vind hem zelf heel mooi omdat ik er een zo'n goede herrinnering aan heb.
Ik was 4 weken geleden in LA, en ik ging van Long Beach terug naar mijn hostel in Hollywood, toen de metro (bovengronds) ineens niet meer verder ging vanwege een ongeluk verderop. Moest iedereen eruit en toen stond ik daar ineens, eind van de middag, in een wijk waar ik niet moest zijn en ook nooit zou zijn gekomen als er geen ongeluk was gebeurd. Maar ik heb nergens beter de sfeer van Los Angeles geproeft als in die buitenwijk, echt een onbeschrijvelijk gevoel, ook omdat alles oranje was vanwege de zon. Maar ik heb daar zo erg genoten..

Ik heb trouwens twee en half uur gelopen totdat ik weer verder kon met de metro.

donderdag 8 juni 2006 @ 12:09:56 #291
150789 roger_dry
less is more
pi_38651563
Ik zag de wedstrijd en moest gelijk aan één van mijn foto's denken. Alleen doen ik de 'regels' las begon ik weer te twijfelen. Onderstaande foto heb ik opzich alleen qua contrast en verzadiging aangepast. Is het te veel of niet....?

Ik ben benieuwd!
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:58:09 #292
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38653233
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
Ik zag de wedstrijd en moest gelijk aan één van mijn foto's denken. Alleen doen ik de 'regels' las begon ik weer te twijfelen. Onderstaande foto heb ik opzich alleen qua contrast en verzadiging aangepast. Is het te veel of niet....?

[afbeelding]

Ik ben benieuwd!
Hij's mooi, misschien iets te donker (maar ik heb een brakke monitor) lever maar in
pi_38653990
quote:

[afbeelding]

Ik ben benieuwd!
Volgens mij kan dit goed hoor, mooie foto
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 07:20 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Jammer dat je net dat groen in de grill bovenaan ziet. Voor de rest mooie foto.
Tnx . En dat groen vond ik ook al vervelend, misschien aanpassen of gewoon dat stuk er af snijden.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38671124
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:

1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]

4
[afbeelding]

4 ZW
[afbeelding]
Oeh! #3 is mooi!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:18:32 #295
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_38671133
quote:

[afbeelding]

Ik ben benieuwd!
Ik zou het gewoon doen.
Het is een mooie plaat.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_38671732
quote:

1
Je moet je horizon ff rechtzetten, hij loopt nu een beetje bol straks gaan mensen nog denken dat de aarde rond is oid
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_38672185
quote:

1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]

4
[afbeelding]

4 ZW
[afbeelding]
Oeh, mooie foto's Puckzzz! De laatste twee vind ik wel persoonlijk wat minder, maar de eerste drie mogen er zeker zijn
Voor de wedstrijd eventueel zou ik voor de eerste gaan.
pi_38676780
Mijjn idee van vervoer, iets wat een voorwerp van punt a naar punt b brengt Zo ook bij deze container hijskranen

pi_38677041
Ik dacht ook een leuk idee te hebben voor het onderwerp vervoer
We hadden vandaag een solextocht op het programma,personeelsuitje denk leuk neem camera mee, maar nee hoor ga ik er bij liggen, en zit ik nu onder de schaafwonden, twee hechtingen boven mijn wenkbrauw, spierpijn, bril kapot en camera kapot
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_38677108
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:29 schreef stil het volgende:
Ik dacht ook een leuk idee te hebben voor het onderwerp vervoer
We hadden vandaag een solextocht op het programma,personeelsuitje denk leuk neem camera mee, maar nee hoor ga ik er bij liggen, en zit ik nu onder de schaafwonden, twee hechtingen boven mijn wenkbrauw, spierpijn, bril kapot en camera kapot
Da's kut zeg Maar verder gaat het wel goed met jou
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')