het is geen archiefquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
En vervolgens gaan we natuurlijk lopen zeuren dat het archiefmateriaal is en kom je met een foto van je kever op de proppen
je brengt me straks nog op ideeënquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zijn vinnen, want het leven begon in de zee
Dat weten we, maar zeuren is volkssport nummer 3, na seks en klagen.quote:
Hij's mooi, misschien iets te donker (maar ik heb een brakke monitor) lever maar inquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
Ik zag de wedstrijd en moest gelijk aan één van mijn foto's denken. Alleen doen ik de 'regels' las begon ik weer te twijfelen. Onderstaande foto heb ik opzich alleen qua contrast en verzadiging aangepast. Is het te veel of niet....?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd!
Volgens mij kan dit goed hoor, mooie fotoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
Ik zag de wedstrijd en moest gelijk aan één van mijn foto's denken. Alleen doen ik de 'regels' las begon ik weer te twijfelen. Onderstaande foto heb ik opzich alleen qua contrast en verzadiging aangepast. Is het te veel of niet....?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd!
Tnxquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer dat je net dat groen in de grill bovenaan ziet. Voor de rest mooie foto.
Oeh! #3 is mooi!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
In de categorie vervoer heb ik het volgende in de aanbieding;
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
4 ZW
[afbeelding]
Ik zou het gewoon doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef roger_dry het volgende:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd!
Je moet je horizon ff rechtzetten, hij loopt nu een beetje bolquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
1
Oeh, mooie foto's Puckzzz! De laatste twee vind ik wel persoonlijk wat minder, maar de eerste drie mogen er zeker zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
4 ZW
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:29 schreef stil het volgende:
Ik dacht ook een leuk idee te hebben voor het onderwerp vervoer
We hadden vandaag een solextocht op het programma,personeelsuitje denk leuk neem camera mee, maar nee hoor ga ik er bij liggen, en zit ik nu onder de schaafwonden, twee hechtingen boven mijn wenkbrauw, spierpijn, bril kapot en camera kapot![]()
Ja verder valt het gelukkig mee, mijn oog zit dicht en is blauw, en mijn heler echterkant van het gezicht is opgezet,maar dat al allemaal wel weer afzakken. en even afwachten of ik morgen eeb]n beetje normaal het bed uit kan komenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's kut zeg
Maar verder gaat het wel goed met jou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |