Thnx, zal nog wat proberen dan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Eens Snakelady, de tweede is een erg leuk idee
Ik zou wel nog even wat spelen met achtergronden, composities en eventueel je dochter op het dingNu staat hij wel heel erg in het midden op de foto.
Absoluut. Denken buiten het kader is OK, maar als het resultaat niet in 1 oogopslag met vervoer te maken heeft, dan ben je toch te ver van het onderwerp af gedwaald.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk
maar ik denk ook dat je moet denken in de denkpatronen van anderen, en dus wanneer je een hoogspanningsmast gaat fotograferen, je afvragen of mensen zich realiseren dat dat ook vervoer van iets is. ik denk nl van niet. en dan gaan mensen dus weer neit stemmen op je ondanks dat je een mooie foto neergezet hebt.
Oow. in dat geval mijn excuses voor de slechte grap en het feit dat ik te lui ben om terug te lezenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:18 schreef k_man het volgende:
Ook niet meer als je al de tweede bent die 'm maakt...![]()
Dit is ook vervoer. Anders kwam de mens niet ver...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Vervoer zonder wielen
Mijn idee!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dit is ook vervoer. Anders kwam de mens niet ver...
[afbeelding]
Maak je eigen creatieve versie hiervanquote:
Ehm, welke foto's?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:20 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
gelukkig weer een paar daagjes in NYC en de volgende foto's gemaakt:
archiefwerk laten zien, dat doe ikquote:
ohhhh mijn versie wordt ook heeeeeeeeel anders, maar tochquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak je eigen creatieve versie hiervan
ja, die benen zijn fabuleus, dat is bijna niet te verbeteren, noch evenaren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:52 schreef Chanty het volgende:
ohhhh mijn versie wordt ook heeeeeeeeel anders, maar toch
Ik wilde ook iets anders met benenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, die benen zijn fabuleus, dat is bijna niet te verbeteren, noch evenaren.
De foto is vanuit een origineel oogpunt genomen, maar verder zou ik deze niet doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Elefes het volgende:
Dit is een van de foto's die ik gemaakt heb afgelopen maandag:
[afbeelding]
Iemand commentaar/kritiek/...?
Ik zat te twijfelen of ik hem in zwart wit moest doen, vanwege het groene deelnemersplaatje voor op de auto. Ook twijfel ik nog over het bovenste stuk; of ik dat er af moet croppen.
vanuit dat standpunt is een rondvaartboot ook geen vervoerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
Hm, in hoeverre is een reuzenrad vervoer? Het eindpunt is namelijk hetzelfde als het begin.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
De foto is vanuit een origineel oogpunt genomen, maar verder zou ik deze niet doen.
Het plaatje leidt af en die dingen van boven leiden ook best wel af. Heb je niet meer foto's gemaakt?
Jammer dat je net dat groen in de grill bovenaan ziet. Voor de rest mooie foto.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Elefes het volgende:
Dit is een van de foto's die ik gemaakt heb afgelopen maandag:
[afbeelding]
Iemand commentaar/kritiek/...?
Ik zat te twijfelen of ik hem in zwart wit moest doen, vanwege het groene deelnemersplaatje voor op de auto. Ook twijfel ik nog over het bovenste stuk; of ik dat er af moet croppen.
Gewoon doen en moge de beste winnenquote:
Dat zijn vinnen, want het leven begon in de zeequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef Chanty het volgende:
Gewoon doen en moge de beste winnenEr zijn immers ook meer auto's, vliegtuigen etc
Ik had alleen zooooo gehoopt dat niemand aan het meest prehistorische vervoersmiddel zou denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |