Dat is het grote verschil met pinkpop, op pinkpop heb je maar 3 podium's. Dus is het er ranzig druk, als ik iets wil zien ben ik er minstens 1 uur van te voren. Anders kun je nooit meer vooraan staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef ralfseltje het volgende:
Hoe is de drukte bij pinkpop rond de podia's eigenlijk? Bij Lowlands zijn de tenten tussen de optredens door vrijwel leeg, is dit bij pinkpop ook zo? Of moet je al heel vroeg bij een poduim gaan staan om bij je favoriete band een beetje vooraan te kunnen staan?
Helemaal niet tof.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:21 schreef zjroentje het volgende:
Tof dat het al bijna uitverkocht is!
Bijna helemaal uitverkocht zei hij.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:42 schreef Prep2Fight het volgende:
ausverkauft
hat der Jan gesagt in Tagesblatt Der Limburger
Las ik net op een ander forum...
Kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:19 schreef superheist het volgende:
[..]
Neen, via eropuitinlimburg.comSiegfried heeft wel via Brand gewonnen dacht ik, en die kan 3 dagen, ik neem aan dat jij dat dan ook mag
Gaat dat kaartje in je plakboek ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt
Als je via de Brand-quiz gewonnen hebt krijg je een officieel 3 dagenkaartje (zo'n 'mooie' dus en niet zo'n lelijk ticketservice ding)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:45 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Kun je dan ook aangeven waarom je een overvol terrein leuker vind dan iets meer de ruimte?
lijkt me niet..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees in het blaadje dat ik bij mn ticket kreeg dat Maandag bezoekers geen bandje krijgen, de zondag bezoekers wel dan?
Plattegrondquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef greatgonzo het volgende:
vroegah stond er nog wel eens een plattegrond van het festival terrein en campings op het net (en in de nieuwe revu oid), is dat nu ook nog ergens te vinden?
verders: heb er zin an!!
heb je die gescanned oid? kun je misschien nog een iets grotere maken, zodat de straatnamen ook leesbaar zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |