en qanders gaat jerruh hem bijles geven?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou wijs mijn mond aangezien het een vriend van jerruh is en die kan meelezen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja dat verschil tussen Nederlands en Duits
Daar heb ik bij me vorige baan nog eens een hele erge blunder meegemaakt
ik moest van het NT netwerk een userid op de ene duitse server afvoeren en die op een andere duitse server weer aanmaken.
Dus ik braaf na afloop een email gestuurd naar m/n duitse collega dat userid X op de server angemacht werden kan......
Belt hij 5 minuten later op en zegt, Frauen werden in der Disco angemacht aber nicht am netzlaufwerk![]()
![]()
en vanaf toen sprak ik dus alleen maar Duits met hem over de telefoon maar ging email verkeer braaf in het Engels![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
en qanders gaat jerruh hem bijles geven?![]()
Heb al een topicreport geplaatsquote:
Doch sicher jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Musst dass nicht gespeichert werden auf die Festplatte?
Ja maar die mogen dus alle tweequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Klavier? Bedeuten Sie nicht der Tastatur?
Ik hou niet van androgynquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen help me out here
androgyne schoonheid
hij komt niet op gang
Ik welquote:
Cillian Murhpy kan wel... al heeft ie zo'n rare botstructuur in z'n hoofdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik welAlthans, de voorbeelden die TheaterMaMa gepost heeft danwel
betastaturquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik vind Tastatur echt zo'n woord dat een kind gebruikt voor toetsenbord+computer
Het boeit mij niet meer wat wel of niet kan, tbh. Ik omarm mijn wansmaakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cillian Murhpy kan wel... al heeft ie zo'n rare botstructuur in z'n hoofd
Die jongen van The Crying Game en Stargatequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik welAlthans, de voorbeelden die TheaterMaMa gepost heeft danwel
Maar ik weet voor de rest niet zoveel androgyns :-/
Ik ken beide series/films niet (laatste heb ik wel eens van gehoord)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen van The Crying Game en Stargate
niemand houdt van androgyn.quote:
Behalve Jaye Davidsonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
niemand houdt van androgyn.
Androgyn is per definitie lelijk.
Dus ik ben niemand. Waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alsof elke post die Cairon op Fok achterlaat van smaak getuigdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dus ik ben niemand. Waar heb ik dat vaker gehoord
Ik vind Jaye wel mooi in Stargatequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
niemand houdt ik hou niet van androgyn.
Androgyn is per definitie vind ik lelijk.
Hou jij eigenlijk van androgyn, Stroekie?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alsof elke post die Cairon op Fok achterlaat van smaak getuigd
Er zijn zeker androgyne mensen die er mooi uitzien. Al vindt ik dan Marylin Manson en Micheal Jackson weer absoluut niet mooi. Maar ja bij geen van deze 2 is "natuurlijk" schoonheid aanwezig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk van androgyn, Stroekie?
doe je wel zwemvliezen aan, want hier op Strijp staan mega plassen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet naar de stad voor een zwembroek en mega foute zonnebril
Koop zo'n lolita-zonnebril.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet naar de stad voor een zwembroek en mega foute zonnebril
fair enoughquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zijn zeker androgyne mensen die er mooi uitzien. Al vindt ik dan Marylin Manson en Micheal Jackson weer absoluut niet mooi. Maar ja bij geen van deze 2 is "natuurlijk" schoonheid aanwezig.
Ik ben altijd nogal een liefhebber geweest van David Bowiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo vind ik die laatste 2 geplaatste foto's van gitarist Owen weer wel mooi![]()
Maar dat is gewoon ook een erg mooie manquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal een liefhebber geweest van David Bowie
Nee ik verwacht niet dat het nog droog wordt voor het einde van koopavondquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo toch maar eens naar de stad, uitstel tot het droog is heeft weinig zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Dat geeft niet hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Cairon liever dan CDP.
Nee, maar ik was zo intensief bezig dat ik bijna flauw viel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:28 schreef Dave het volgende:
Je was al fietsend je studieboek aan het doornemen, en kwam toen bijna onder de tram?
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:29 schreef LuQas het volgende:
Ik heb nog nooit met iemand van fok! geneukt.
Dat is toch dat Neplatijn dat gebruikt wordt om een lettertype mee te testen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:35 schreef Dave het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Soho, exitcafé.. wilde naar youII, maar er zaten daar alllemaal pottenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:35 schreef LuQas het volgende:
[..]Waar ben jij geweest dat je nu pas ontwaakt?
Aha, die route heb ik de nacht ervoor afgelegd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Soho, exitcafé.. wilde naar youII, maar er zaten daar alllemaal potten. Toen vond ik het wel genoeg. De rest wilde weer naar terug naar de soho of exitcafé en ik ging dus richting huis en rond 6:00 lag ik daadwerkelijk te maffen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is toch dat Neplatijn dat gebruikt wordt om een lettertype mee te testen?
Is dat dat abattoir waar kleine jongens verdwijnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Loods 5.
Danspalen.. daar zaten we dus al die tijdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Aha, die route heb ik de nacht ervoor afgelegd.
Maar het exitcafe is niet goed voor mij. Ik moet uit de buurt gehouden worden van danspalen als ik alcohol op heb.![]()
Nee, dat is de magische meubelplek waar ik vandaag naar toe zou gaan als het geen kutweer was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Is dat dat abattoir waar kleine jongens verdwijnen?
Een korte broek is gevaarlijk mocht je naar Irak gaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef Cairon het volgende:
morgen ga ik een nieuwe sportbroek kopen, wat zal ik doen, een lange of een korte broek?
Gelukkig heb ik dat benzyolperoxide-spul.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Dave het volgende:
Misschien is er koopavond?
Nee.quote:vr. 10.00 - 17.30 uur
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, bah. Nee, dan ga ik morgen wel.
quote:za. 10.00 - 17.00 uur
Lengte of breedte?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een tof gevoel dat als je, omdat je eigen maat broek er niet meer tussen hangt, een maat kleiner neemt, en dat die dan enorm goed blijkt te passen.
Ik ben er gewoon helemaal opgewekt van.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:59 schreef Dave het volgende:
Je bent toch niet zo'n iel mager scharminkeltje he?
Euh?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef Cairon het volgende:
mensen ik zie dat ik binnen korte tijd gebanned zal worden
Beginnende homo's zijn wel vaker van dik naar dun gegaan.. lang leve fitness-obsessed-gaynessquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nee, niet bepaald.
Het tegenovergstelde komt net iets meer in de richting.
Beter!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nee, niet bepaald.
Het tegenovergstelde komt net iets meer in de richting.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eoWGRi4t5x0
Dat lijkt me een fijne film.
Familie van?quote:Starring: Gael Garcia Bernal
ik doe geen fitnessquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef Manias het volgende:
[..]
Beginnende homo's zijn wel vaker van dik naar dun gegaan.. lang leve fitness-obsessed-gayness
Toch alleen in R&P mag 'k hopen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef Cairon het volgende:
mensen ik zie dat ik binnen korte tijd gebanned zal worden
Ja, doe maar een kortequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Een korte broek is gevaarlijk mocht je naar Irak gaan.
Ieuw, nee. Bernal is vast de Spaanse equivalent van 'de Vries' ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:04 schreef Manias het volgende:
[..]spontaneous gay-anti-fat-gene activation!
Ja, iedereen wil toch op z'n gemak schjiten.quote:
Ook daar vind ik hem nog best mooi.quote:
quote:Biography for
Gael García Bernal
Height
5' 5" (1.65 m)
Nee hoor, maar wij willen het ook zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef Manias het volgende:
hm een exje van mij heeft.. nou ja.. nude pix op een profiel gezet met doorschijnend wit onderbroekjeieuw
ben ik preuts dat ik dat.. raar vind
Heb er een linkje van gemaakt. Plaatje rechtstreeks werkte niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef Cairon het volgende:
error
Wat houdt je tegen?quote:
Zit wel naakt in trouwens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb er een linkje van gemaakt. Plaatje rechtstreeks werkte niet.
neem m!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij's wel lekker. Alleen een beetje een plastische nick.
Ikke zien... * Dave's voorkeur deel *quote:
ik had jou minder rechtlijnig ingeschatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
is daar een bijzondere reden voor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoa-oa-oa! I feel good.
Goedemiddag mensjes.
Ja:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is daar een bijzondere reden voor?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een tof gevoel dat als je, omdat je eigen maat broek er niet meer tussen hangt, een maat kleiner neemt, en dat die dan enorm goed blijkt te passen.
Ik ben er gewoon helemaal opgewekt van.
Geil. Ben benieuwd of Martin al weer beter is, anders heb je Jeroen Phaff als Judas geloof ik.quote:
Ik had het juist andersomquote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Euhm. Je mag van mij wel lul of pik zeggen hoor.
Dat is kut.quote:
Yep. Maar goed, scheelt me weer broeken meenemenquote:
Elluk nadeel heb sun foordeel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Maar goed, scheelt me weer broeken meenemen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef Dave het volgende:
"Koddig".
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef Dave het volgende:
"Wat vind je van m'n donkerpaarse, kloppende genotsknots piemel?"
"Best koddig."quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef Dave het volgende:
"Wat vind je van m'n donkerpaarse, kloppende genotsknots?"
*knock, knock*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef Dave het volgende:
kloppende
(W)ho's there?quote:
Ik zie jou er nog wel voor aan ook, om dat te vragen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef TehRockstar het volgende:
Gatver.
"Wat vind je van mijn piemel?"
"Een lief ding!"
Zoiets.
"Wat een grappige billen heb jij!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef Dave het volgende:
Mja, zoiets. "Ook nog een biskwietje?"
Soggy biscuit?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef Dave het volgende:
Mja, zoiets. "Ook nog een biskwietje?"
Ik jou ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog wel voor aan ook, om dat te vragen.
"Wat vind je van mijn piemel? En zo? En vanuit deze hoek? En met dat licht?"
"...met mijn koddige piemel."quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:38 schreef Dave het volgende:
"Nee, ik paal je liever grondig door."
Wheheh, yeah. Wat ken je me toch goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik jou ook.
"Wat vind je van mijn vagina? Lelijk he! Had ik maar een piemel!"
Insgelijks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh, yeah. Wat ken je me toch goed.
Ja, anders heet het harde plasser.quote:
't Is wel ernstig als je ze kan "draperen"...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef Dave het volgende:
"En als ik m'n schaamlip zo drapeer?"
Zelfs de grote schaamlippen niet? Heb nooit zo opgelet bij biologie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is wel ernstig als je ze kan "draperen"...
Ovidequote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef Manias het volgende:
voor de 90s homos!
kijk uit maloot een cocosnoot!
Ovide en z'n vriendjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef Manias het volgende:
voor de 90s homos!
kijk uit maloot een cocosnoot!
De kleine zijn meer drapeergeschikt dan de grote. Maar zelfs die... ik moet er even niet aan denken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelfs de grote schaamlippen niet? Heb nooit zo opgelet bij biologie..
Penne of fusili?quote:
Rijmt goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:44 schreef Manias het volgende:
kijk uiiittt mallootttt een cocosnoot! wie laat ons lachen gieren! ovide en zn vrienden!
Fijn om te weten dat ik een lach op je mooie snoetje heb weten te krijgenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef Cairon het volgende:
error
dat is nou zo jammer he ben ik net te laatquote:
een emmerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisteren weer een nieuw woord geleerd weet hier iemand te zeggen wat een aker is![]()
jij hebt gezocht op vandale.nlquote:
hier werd het gebruikt als een ander woord voor anusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt gezocht op vandale.nl
nee het is streektaal hoop ik
dat ken wel sijn Neerlandicus, maar een aker is een emmer die aan een lange stok vastzitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier werd het gebruikt als een ander woord voor anus
ik lag blauw van het lachen![]()
als jij het zegtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
We gaan allemaal naar de hel.
overigens om geruchten te voorkomen de jongens bij mij zijn allen 18+quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo werd er ook door een jongen gevraagd of diegene die orale sex bdrijt het over het algemeen vervelend vind als deze middels een hand op het achterhoofd gestimuleerd of gestuurd werd
het was een dolle avond gisteren![]()
En dat terwijl 14-17 cm gemiddeld is!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
overigens om geruchten te voorkomen de jongens bij mij zijn allen 18+
hier? geschokt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
phiew ik ben blij dat er tenminste iemand reageerd ik was bang dat iedereen te geschokt was
voor nog geen 15 euro heb je 3 schijfjes met 5 uur jeugdsentimentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef Dave het volgende:
Hebben ze Q&Q bijd e Praxis?
Tisser?quote:
Je zet dit niet voor niets hier neerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo naar de kapper. Willen jullie nog een voor-na foto of geloven jullie het zo ook wel?
Nee hoor, gewoon weer twee handen lang en de rest mag eraf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zet dit niet voor niets hier neer
Maar zo heel veel ga je d'r toch niet vanaf laten knippen???? toch
Nee niet met korte lokjes naar USA vertrekken hoor![]()
Nee dan geloven ze je paspoort niet meerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zet dit niet voor niets hier neer
Maar zo heel veel ga je d'r toch niet vanaf laten knippen???? toch
Nee niet met korte lokjes naar USA vertrekken hoor![]()
Jah ...quote:
M'n staart staat uberhaupt niet op de foto. Dus of ie nou 10 of 20 cm is...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan geloven ze je paspoort niet meer
Bij mij deden ze in NY erg moeilijk, ander kapsel en andere kleur.
quote:
Brr zwaar klote allemaal. Nou jah hopelijk ken je met cash ook rondkomenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
GodverdeGVD
-kutpincode-
WRAGH!!!!!!
Een terecht Caps Lock dus!!!
Ik ga trainen in centerparcsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel lief van dat meisje dat ze voor je gaat bellen morgen.
Wat ga je in CP doen? Ben je maandagochtend nog wel online om me uit te zwaaien, jawel toch??
En waarom heb je nog geen foto gepost?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat voor een zwembroek hebbe gij gekocht?![]()
Een kei lelijke wijdequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
Nou ik heb er dus 1 zoals op je Avatar maar die doe'k dus niet aan .quote:
Zolang ie je prostaat maar raaktquote:
Ik wil om half elf weg. Dus daarvoor kan misschien wel. En anders geef ik je nu vast een hele dikke knuffel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga trainen in centerparcseen heel weekend lang.
Hoe vroeg maandag? Ik moet gewoon werken en kan daar niet op fok.
Straks gaan jullie zwemmen en kom je achter dat de rest nu van die strakke zwembroekjes aan heeftquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kei lelijke wijde
Maar dat komt omdat al die dansers stom zijn en geen verstand hebben van zwembroeken, dus die strakke met pijpjes die hebben ze nooit aan en vorig jaar was ik de enige die dat wel had en voelde ik me niet op mijn gemak en dus en dus en dus. Ik ben hyper.
Ik neem ze beide meequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Straks gaan jullie zwemmen en kom je achter dat de rest nu van die strakke zwembroekjes aan heeft
Van die wijde boxershort bedoel ik. Niet van die prostaat. Nou ja, dat snap ik ook wel, maar daar reageerde ik dus niet op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef Dave het volgende:
Nou ja, ik snap het in ieder geval.
Ik dacht al...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Van die wijde boxershort bedoel ik. Niet van die prostaat. Nou ja, dat snap ik ook wel, maar daar reageerde ik dus niet op.
Ja, in Arnhem was het gewoon een sport om niet in je ogen gestoken te worden door de duizenden uiteindes van ontelbare plu's. En de winkelstraatjes zijn daar (waar ik was) al zo smal.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja in de stad is het 1groot oerwoud van parapluies
zal ik zeggen dat de zon schijnt? Of zal ik dat maar laten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja in de stad is het 1groot oerwoud van parapluies
Je mag 'm hier heen sturen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef error het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat de zon schijnt? Of zal ik dat maar laten?
ik moest op Demor al volop slalommen, en daar is toch plek zat zou je zeggenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in Arnhem was het gewoon een sport om niet in je ogen gestoken te worden door de duizenden uiteindes van ontelbare plu's. En de winkelstraatjes zijn daar (waar ik was) al zo smal.
Gih, jij ook al....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:59 schreef Vlarp het volgende:
Wrraaaaahhhhggg!!
*oren terg*
Wat een KUT dag....
Laten we het er op houden dat we vandaag hebben kunnen merken dat 50% van de nederlanders collectief vrij wasquote:
Strak planquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik me in te houden...
Zullen we een kutdagmeeting houden en er alles gewoon uit góóien?
zeg dan ook echt op z'n brabantsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Brr zwaar klote allemaal. Nou jah hopelijk ken je met cash ook rondkomen
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg dan ook echt op z'n brabants
wa vur unne zwembox hedde gai gehaolt
Das maandag pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik heb CDP gemist op KETNET...
Okay deal!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat we vandaag hebben kunnen merken dat 50% van de nederlanders collectief vrij was
[..]
Strak plan
Aan de telefoon.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:30 schreef Nuvole het volgende:
Is dat CDp nu op Ketnet?
Wat is relatieplanet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wordt ik eigenlijk depresief van relatieplanet
www.relatieplanet.nlquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is relatieplanet?
Saai.. ik ga vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:46 schreef Jerruh het volgende:
n'avond!
vanavond is het het feest!!!! ik heb er zin an!! hoe is het hier?
Ik geloof TheaterMaMa op z'n woordquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.relatieplanet.nl
een datingsite/profielensit dus, maar een voor dit topic niet zo'n bekende als www.gay.nl
ja maar gay.nl heeft een ander doel als relatieplanetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.relatieplanet.nl
een datingsite/profielensit dus, maar een voor dit topic niet zo'n bekende als www.gay.nl
nu al!?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai.. ik ga vroeg naar bed.
Morgen opname's voor Sinterklaas
gay.nl is meer voor dates en sex en relatieplanet meer voor relatie'squote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar gay.nl heeft een ander doel als relatieplanet
maar....eh.... 32? Klopt dat wel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gay.nl is meer voor dates en sex en relatieplanet meer voor relatie's
dat idee heb ik er wel van jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft Gay.nl seks en dates als doel?
gaan we het daar nou weeeeeeeeeeeeeeeeer over hebbenquote:
chatboy nog meerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef Manias het volgende:
gaydar is meer sex..
weer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaan we het daar nou weeeeeeeeeeeeeeeeer over hebben
ja dat klop
je ja voor iemand van 32 zie ik er behoorlijk oud uit
bedankt
Nou, ik had je niet veel ouder geschat hoor... (35 ofzo)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat klop
bedankt
Ach dat gedoe over leeftijdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat klop
bedankt
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
wonderer:
http://www.volkskrant.nl/(...)aan_Japan?source=rss gaaf
Dan krijg je alleen maar meer spierpijnquote:
heheheheehe neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar meer spierpijn
Warmhouden en eiwitten stouwen.
Iets mis met je modem?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:59 schreef Manias het volgende:
hmmmm waarom o waarom disconnect mijn msn de _hele_ tijd elke 20 mins ofzo
En ASOT al gevonden en op je HD geparkeerd?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Iets mis met je modem?slagroomsoesjes
nou WOW blijft wel connected..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Iets mis met je modem?slagroomsoesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |