en qanders gaat jerruh hem bijles geven?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou wijs mijn mond aangezien het een vriend van jerruh is en die kan meelezen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja dat verschil tussen Nederlands en Duits
Daar heb ik bij me vorige baan nog eens een hele erge blunder meegemaakt
ik moest van het NT netwerk een userid op de ene duitse server afvoeren en die op een andere duitse server weer aanmaken.
Dus ik braaf na afloop een email gestuurd naar m/n duitse collega dat userid X op de server angemacht werden kan......
Belt hij 5 minuten later op en zegt, Frauen werden in der Disco angemacht aber nicht am netzlaufwerk![]()
![]()
en vanaf toen sprak ik dus alleen maar Duits met hem over de telefoon maar ging email verkeer braaf in het Engels![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
en qanders gaat jerruh hem bijles geven?![]()
Heb al een topicreport geplaatsquote:
Doch sicher jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Musst dass nicht gespeichert werden auf die Festplatte?
Ja maar die mogen dus alle tweequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Klavier? Bedeuten Sie nicht der Tastatur?
Ik hou niet van androgynquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen help me out here
androgyne schoonheid
hij komt niet op gang
Ik welquote:
Cillian Murhpy kan wel... al heeft ie zo'n rare botstructuur in z'n hoofdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik welAlthans, de voorbeelden die TheaterMaMa gepost heeft danwel
betastaturquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik vind Tastatur echt zo'n woord dat een kind gebruikt voor toetsenbord+computer
Het boeit mij niet meer wat wel of niet kan, tbh. Ik omarm mijn wansmaakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cillian Murhpy kan wel... al heeft ie zo'n rare botstructuur in z'n hoofd
Die jongen van The Crying Game en Stargatequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik welAlthans, de voorbeelden die TheaterMaMa gepost heeft danwel
Maar ik weet voor de rest niet zoveel androgyns :-/
Ik ken beide series/films niet (laatste heb ik wel eens van gehoord)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen van The Crying Game en Stargate
niemand houdt van androgyn.quote:
Behalve Jaye Davidsonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
niemand houdt van androgyn.
Androgyn is per definitie lelijk.
Dus ik ben niemand. Waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
niemand houdt van androgyn.
Androgyn is per definitie lelijk.
tuurlijk wel, alsof elke post die Cairon op Fok achterlaat van smaak getuigdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dus ik ben niemand. Waar heb ik dat vaker gehoord
Ik vind Jaye wel mooi in Stargatequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
niemand houdt ik hou niet van androgyn.
Androgyn is per definitie vind ik lelijk.
Hou jij eigenlijk van androgyn, Stroekie?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alsof elke post die Cairon op Fok achterlaat van smaak getuigd
Er zijn zeker androgyne mensen die er mooi uitzien. Al vindt ik dan Marylin Manson en Micheal Jackson weer absoluut niet mooi. Maar ja bij geen van deze 2 is "natuurlijk" schoonheid aanwezig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk van androgyn, Stroekie?
doe je wel zwemvliezen aan, want hier op Strijp staan mega plassen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet naar de stad voor een zwembroek en mega foute zonnebril
Koop zo'n lolita-zonnebril.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet naar de stad voor een zwembroek en mega foute zonnebril
fair enoughquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zijn zeker androgyne mensen die er mooi uitzien. Al vindt ik dan Marylin Manson en Micheal Jackson weer absoluut niet mooi. Maar ja bij geen van deze 2 is "natuurlijk" schoonheid aanwezig.
Ik ben altijd nogal een liefhebber geweest van David Bowiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo vind ik die laatste 2 geplaatste foto's van gitarist Owen weer wel mooi![]()
Maar dat is gewoon ook een erg mooie manquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal een liefhebber geweest van David Bowie
Nee ik verwacht niet dat het nog droog wordt voor het einde van koopavondquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo toch maar eens naar de stad, uitstel tot het droog is heeft weinig zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Dat geeft niet hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Cairon liever dan CDP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |