"...met mijn koddige piemel."quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:38 schreef Dave het volgende:
"Nee, ik paal je liever grondig door."
Wheheh, yeah. Wat ken je me toch goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik jou ook.
"Wat vind je van mijn vagina? Lelijk he! Had ik maar een piemel!"
Insgelijks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh, yeah. Wat ken je me toch goed.
Ja, anders heet het harde plasser.quote:
't Is wel ernstig als je ze kan "draperen"...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef Dave het volgende:
"En als ik m'n schaamlip zo drapeer?"
Zelfs de grote schaamlippen niet? Heb nooit zo opgelet bij biologie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is wel ernstig als je ze kan "draperen"...
Ovidequote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef Manias het volgende:
voor de 90s homos!
kijk uit maloot een cocosnoot!
Ovide en z'n vriendjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef Manias het volgende:
voor de 90s homos!
kijk uit maloot een cocosnoot!
De kleine zijn meer drapeergeschikt dan de grote. Maar zelfs die... ik moet er even niet aan denken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelfs de grote schaamlippen niet? Heb nooit zo opgelet bij biologie..
Penne of fusili?quote:
Rijmt goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:44 schreef Manias het volgende:
kijk uiiittt mallootttt een cocosnoot! wie laat ons lachen gieren! ovide en zn vrienden!
Fijn om te weten dat ik een lach op je mooie snoetje heb weten te krijgenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef Cairon het volgende:
error
dat is nou zo jammer he ben ik net te laatquote:
een emmerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisteren weer een nieuw woord geleerd weet hier iemand te zeggen wat een aker is![]()
jij hebt gezocht op vandale.nlquote:
hier werd het gebruikt als een ander woord voor anusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt gezocht op vandale.nl
nee het is streektaal hoop ik
dat ken wel sijn Neerlandicus, maar een aker is een emmer die aan een lange stok vastzitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier werd het gebruikt als een ander woord voor anus
ik lag blauw van het lachen![]()
als jij het zegtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
We gaan allemaal naar de hel.
overigens om geruchten te voorkomen de jongens bij mij zijn allen 18+quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo werd er ook door een jongen gevraagd of diegene die orale sex bdrijt het over het algemeen vervelend vind als deze middels een hand op het achterhoofd gestimuleerd of gestuurd werd
het was een dolle avond gisteren![]()
En dat terwijl 14-17 cm gemiddeld is!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
overigens om geruchten te voorkomen de jongens bij mij zijn allen 18+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |