abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43590442
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:55 schreef SHE het volgende:
Mijn eerste avond ( lees sollicitatie ) in Get Down Cafe Utrecht tijdens mijn studie tijd. Ik had al wel ruim barervaring, maar was erg zenuwachtig omdat ik als enige meisje een bar alleen zou draaien...en dat in een toko vol bronstige late teens en jonge twintigers. Als klap op de vuurpijl doet het barpersoneel om de 2 uur ook nog een kleine 'act' op de bar ..het welbekende heehoo liedje

Sjors staat daar dus achter de bar lekker te tanken om de zenuwen weg te werken ( wij mochten drinken achter de bar ) ..maar ik was zo godsgruwelijk zenuwachtig dat ik voor dat we opengingen al ruim een liter wijn had weggewerkt.
Lang verhaal kort....bij de eerste bar act kon ik mijn evenwicht nog wel bewaren....bij de tweede lazerde ik er vanaf...molde 300 glazen en had een liter shooter over mijn shirtje en broek

Ik ben overigens aangenomen
nostalgie

Mijn cooldown herinneringen komen naar boven... Dank hiervoor!
pi_43677421
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:15 schreef huize het volgende:
Doet die kennelijk toch iets goed met zn dressing !
jij noemt het goed, ik noem het tragisch.
pi_43677604
quote:
Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een rotstreek, ik lunch ook vaak samen met een groep vrienden maar de fooi gaat echt wel helemaal naar het personeel en om dat niet zo te doen zou ik echt schoftig vinden.
pi_43677624
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef SHE het volgende:
Sowieso vraag ik me af , wat jouw definitie van een acceptabel etablissement is, als je daar komt waar ze je koffieboontjes voorschotelen bij de koffie
En waarom is dat in godsnaam nou weer niet okee
pi_43683553
Ook zo'n mooie: `Die hertenbiefstuk,wat voor vlees is dat eigenlijk?`
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  maandag 20 november 2006 @ 07:27:30 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_43708138
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:11 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ook zo'n mooie: `Die hertenbiefstuk,wat voor vlees is dat eigenlijk?`
Dat komt van de Varkenshaas
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 20 november 2006 @ 07:58:41 #182
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_43708275
quote:
Op maandag 20 november 2006 07:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat komt van de Varkenshaas
en die varkenshaas komt bij de kont van de koe vandaan
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 20 november 2006 @ 08:06:07 #183
45206 Pietverdriet
pi_43708311
quote:
Op maandag 20 november 2006 07:58 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

en die varkenshaas komt bij de kont van de koe vandaan
  maandag 20 november 2006 @ 08:12:00 #184
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_43708350
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_43709770
Ik zat hele lange tijd terug in een cafe met vrienden te drinken toen m'n stoel brak. Die heb ik nonchalant geruild met een stoel van een andere tafel. De keer daarop gingen we weer wat drinken daar, zei de ober bij het serveren van de drankjes dat als er deze keer een stoel breekt ik hem er ook bij kan roepen.
pi_43711334
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:52 schreef xman het volgende:
Ik zat hele lange tijd terug in een cafe met vrienden te drinken toen m'n stoel brak. Die heb ik nonchalant geruild met een stoel van een andere tafel. De keer daarop gingen we weer wat drinken daar, zei de ober bij het serveren van de drankjes dat als er deze keer een stoel breekt ik hem er ook bij kan roepen.
Ik moet erkennen dat de ober een punt heeft...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 20 november 2006 @ 11:09:00 #187
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_43711409
Misdraging van mijn dochtertje (okay, ze kan er verder weinig aan doen, maar toch):

Afgelopen zomer op vakantie geweest in Duitsland. Mijn vrouw is in de vakantie jarig, dus op haar verjaardag lekker uit eten in een redelijk sjiek restaurant. Eten was perfect, ook de kinderen smullen...

Alleen op een gegeven moment wordt mijn dochter erg wit in haar gezicht (voelde zich al niet zo lekker die dag) en voordat ze ook maar iets kon doen komt alles wat ze die dag had gegeten er weer uit, midden over de tafel (mijn vrouw probeert het nog op te vangen met haar handen, maar dat lukte dus niet echt)... Ik heb nooit geweten dat een restaurant zo stil kon worden. Een gedeelte van de gasten zit echt met afschuw te kijken, een ander gedeelte kijkt met medelijden naar dat arme kind en een gedeelte (waaronder ondergetekende) kon een grijns niet onderdrukken...

Maar, complimenten voor het personeel, binnen 1 minuut was ons hele tafel leeggemaakt, het linnen vervangen en overnieuw bestek ed uitgezet... Mijn dochtertje werd meegenomen naar de keuken om schoongemaakt te worden en AL onze eten werd opnieuw geserveerd (mijn perfekte lambsrack was bijna op, dus dat kwam goed uit!). Toen we ons afvroegen waar ons kind bleef kregen we te horen dat ze in haar hemdje en onderbroek in de keuken zat te wachten omdat 1 van de serveersters gauw naar huis werd gestuurd om schone kleding te halen, die konden we later dan wel terug brengen).

Je kunt je wel voorstellen dat we daar niet weggingen zonder een echte grote fooi achter te laten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_43711483
grappig topic
  maandag 20 november 2006 @ 11:14:33 #189
45206 Pietverdriet
pi_43711530
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Hallahan het volgende:
Misdraging van mijn dochtertje (okay, ze kan er verder weinig aan doen, maar toch):

Afgelopen zomer op vakantie geweest in Duitsland. Mijn vrouw is in de vakantie jarig, dus op haar verjaardag lekker uit eten in een redelijk sjiek restaurant. Eten was perfect, ook de kinderen smullen...

Alleen op een gegeven moment wordt mijn dochter erg wit in haar gezicht (voelde zich al niet zo lekker die dag) en voordat ze ook maar iets kon doen komt alles wat ze die dag had gegeten er weer uit, midden over de tafel (mijn vrouw probeert het nog op te vangen met haar handen, maar dat lukte dus niet echt)... Ik heb nooit geweten dat een restaurant zo stil kon worden. Een gedeelte van de gasten zit echt met afschuw te kijken, een ander gedeelte kijkt met medelijden naar dat arme kind en een gedeelte (waaronder ondergetekende) kon een grijns niet onderdrukken...

Maar, complimenten voor het personeel, binnen 1 minuut was ons hele tafel leeggemaakt, het linnen vervangen en overnieuw bestek ed uitgezet... Mijn dochtertje werd meegenomen naar de keuken om schoongemaakt te worden en AL onze eten werd opnieuw geserveerd (mijn perfekte lambsrack was bijna op, dus dat kwam goed uit!). Toen we ons afvroegen waar ons kind bleef kregen we te horen dat ze in haar hemdje en onderbroek in de keuken zat te wachten omdat 1 van de serveersters gauw naar huis werd gestuurd om schone kleding te halen, die konden we later dan wel terug brengen).

Je kunt je wel voorstellen dat we daar niet weggingen zonder een echte grote fooi achter te laten...
Vertel ook ff wel restaurant dit was, dat hebben ze wel verdient.
  maandag 20 november 2006 @ 11:26:55 #190
430 Hallahan
pi_43711832
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel ook ff wel restaurant dit was, dat hebben ze wel verdient.
Dit was het volgens mij, lag aan het pleintje met die beren in het fontein voor de kenners

Restaurant Graacher Tor
Michael Mast
Graacher Strasse 3
54470 Bernkastel-Kues
  maandag 20 november 2006 @ 11:32:21 #191
45206 Pietverdriet
pi_43711999
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:26 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Dit was het volgens mij, lag aan het pleintje met die beren in het fontein voor de kenners

Restaurant Graacher Tor
Michael Mast
Graacher Strasse 3
54470 Bernkastel-Kues
Ah, bij Trier in de buurt, mooie omgeving daar.
  maandag 20 november 2006 @ 11:40:23 #192
430 Hallahan
pi_43712239
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, bij Trier in de buurt, mooie omgeving daar.
yep, een km of 40 stroomopwaarts... echt hele mooie omgeving, iets meer dan 2 uur uur rijden en je hebt het echte 'buitenland' gevoel...

en om de 1 of andere reden zijn de duitsers waarmee ik in gesprek kom altijd het tegendeel van de cliché beelden die 'wij' van ze gebben...
  maandag 20 november 2006 @ 11:45:52 #193
45206 Pietverdriet
pi_43712393
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:40 schreef Hallahan het volgende:

[..]

yep, een km of 40 stroomopwaarts... echt hele mooie omgeving, iets meer dan 2 uur uur rijden en je hebt het echte 'buitenland' gevoel...

en om de 1 of andere reden zijn de duitsers waarmee ik in gesprek kom altijd het tegendeel van de cliché beelden die 'wij' van ze gebben...
:-)
dat zal je dan nog wel vaker gebeuren, ik woon als jaaaaren in Duitsland, en het cliche wat Nederlanders hebben klopt van geen kanten.
pi_43713545
Duitsland was zo ongeveer ons vaste vakantieland in mein Jugend. Dat clichébeeld heb ik dus nooit gehad

Dat restaurantverhaal gaat desondanks nog iets verder dan de beleefdheid en klantvriendelijkheid die ik al gezien had.
Wij kwamen vaak laat terug in onze hotels. Keuken dicht natuurlijk. Maar dan gingen ze in veel gevallen speciaal voor ons, de kleumende kindjes, nog ff warme choco met slagroom maken oid.
Nederland is sowieso het kindonvriendelijkste land ter wereld zo ongeveer qua horeca.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43714225
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Nederland is sowieso het kindonvriendelijkste land ter wereld zo ongeveer qua horeca.
Nou zijn Nederlandse kinderen vaak ook erg horeca-onvriendelijk..
pi_43714709
Volgens mij gaan we volledig offtopic, maar in Duitsland kun je prima eten. Bovendien zijn Duitse ontbijten altijd veel beter dan Franse
pi_43715339
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:58 schreef dvr het volgende:

[..]

Nou zijn Nederlandse kinderen vaak ook erg horeca-onvriendelijk..
Daar heb je ws. ook een punt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43715638
Klasse topic. De eerste keer dat ik er een helemaal gelezen heb.
  maandag 20 november 2006 @ 14:43:36 #199
150815 Tha-CheF
guess who's back
pi_43717316
TVP, werk ook in de horeca zal morgen ofzo wel een verhaaltje neerzetten
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
pi_43718354
leuk om een keer van de andere kant te horen Kan me voorstellen dat klanten soms tenenkrommend zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')