nostalgiequote:Op zondag 28 mei 2006 13:55 schreef SHE het volgende:
Mijn eerste avond ( lees sollicitatie ) in Get Down Cafe Utrecht tijdens mijn studie tijd. Ik had al wel ruim barervaring, maar was erg zenuwachtig omdat ik als enige meisje een bar alleen zou draaien...en dat in een toko vol bronstige late teens en jonge twintigers. Als klap op de vuurpijl doet het barpersoneel om de 2 uur ook nog een kleine 'act' op de bar ..het welbekende heehoo liedje
Sjors staat daar dus achter de bar lekker te tanken om de zenuwen weg te werken ( wij mochten drinken achter de bar ) ..maar ik was zo godsgruwelijk zenuwachtig dat ik voor dat we opengingen al ruim een liter wijn had weggewerkt.
Lang verhaal kort....bij de eerste bar act kon ik mijn evenwicht nog wel bewaren....bij de tweede lazerde ik er vanaf...molde 300 glazen en had een liter shooter over mijn shirtje en broek
Ik ben overigens aangenomen![]()
jij noemt het goed, ik noem het tragisch.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:15 schreef huize het volgende:
Doet die kennelijk toch iets goed met zn dressing !
Wat een rotstreek, ik lunch ook vaak samen met een groep vrienden maar de fooi gaat echt wel helemaal naar het personeel en om dat niet zo te doen zou ik echt schoftig vinden.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
En waarom is dat in godsnaam nou weer niet okeequote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef SHE het volgende:
Sowieso vraag ik me af , wat jouw definitie van een acceptabel etablissement is, als je daar komt waar ze je koffieboontjes voorschotelen bij de koffie![]()
Dat komt van de Varkenshaasquote:Op zondag 19 november 2006 14:11 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ook zo'n mooie: `Die hertenbiefstuk,wat voor vlees is dat eigenlijk?`
en die varkenshaas komt bij de kont van de koe vandaanquote:Op maandag 20 november 2006 07:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt van de Varkenshaas
quote:Op maandag 20 november 2006 07:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
en die varkenshaas komt bij de kont van de koe vandaan
Ik moet erkennen dat de ober een punt heeft...quote:Op maandag 20 november 2006 09:52 schreef xman het volgende:
Ik zat hele lange tijd terug in een cafe met vrienden te drinken toen m'n stoel brak. Die heb ik nonchalant geruild met een stoel van een andere tafel. De keer daarop gingen we weer wat drinken daar, zei de ober bij het serveren van de drankjes dat als er deze keer een stoel breekt ik hem er ook bij kan roepen.![]()
Vertel ook ff wel restaurant dit was, dat hebben ze wel verdient.quote:Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Hallahan het volgende:
Misdraging van mijn dochtertje (okay, ze kan er verder weinig aan doen, maar toch):
Afgelopen zomer op vakantie geweest in Duitsland. Mijn vrouw is in de vakantie jarig, dus op haar verjaardag lekker uit eten in een redelijk sjiek restaurant. Eten was perfect, ook de kinderen smullen...
Alleen op een gegeven moment wordt mijn dochter erg wit in haar gezicht (voelde zich al niet zo lekker die dag) en voordat ze ook maar iets kon doen komt alles wat ze die dag had gegeten er weer uit, midden over de tafel (mijn vrouw probeert het nog op te vangen met haar handen, maar dat lukte dus niet echt)... Ik heb nooit geweten dat een restaurant zo stil kon worden. Een gedeelte van de gasten zit echt met afschuw te kijken, een ander gedeelte kijkt met medelijden naar dat arme kind en een gedeelte (waaronder ondergetekende) kon een grijns niet onderdrukken...
Maar, complimenten voor het personeel, binnen 1 minuut was ons hele tafel leeggemaakt, het linnen vervangen en overnieuw bestek ed uitgezet... Mijn dochtertje werd meegenomen naar de keuken om schoongemaakt te worden en AL onze eten werd opnieuw geserveerd (mijn perfekte lambsrack was bijna op, dus dat kwam goed uit!). Toen we ons afvroegen waar ons kind bleef kregen we te horen dat ze in haar hemdje en onderbroek in de keuken zat te wachten omdat 1 van de serveersters gauw naar huis werd gestuurd om schone kleding te halen, die konden we later dan wel terug brengen).
Je kunt je wel voorstellen dat we daar niet weggingen zonder een echte grote fooi achter te laten...
Dit was het volgens mij, lag aan het pleintje met die beren in het fontein voor de kennersquote:Op maandag 20 november 2006 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel ook ff wel restaurant dit was, dat hebben ze wel verdient.
Ah, bij Trier in de buurt, mooie omgeving daar.quote:Op maandag 20 november 2006 11:26 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Dit was het volgens mij, lag aan het pleintje met die beren in het fontein voor de kenners![]()
Restaurant Graacher Tor
Michael Mast
Graacher Strasse 3
54470 Bernkastel-Kues
yep, een km of 40 stroomopwaarts... echt hele mooie omgeving, iets meer dan 2 uur uur rijden en je hebt het echte 'buitenland' gevoel...quote:Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, bij Trier in de buurt, mooie omgeving daar.
:-)quote:Op maandag 20 november 2006 11:40 schreef Hallahan het volgende:
[..]
yep, een km of 40 stroomopwaarts... echt hele mooie omgeving, iets meer dan 2 uur uur rijden en je hebt het echte 'buitenland' gevoel...
en om de 1 of andere reden zijn de duitsers waarmee ik in gesprek kom altijd het tegendeel van de cliché beelden die 'wij' van ze gebben...
Nou zijn Nederlandse kinderen vaak ook erg horeca-onvriendelijk..quote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Nederland is sowieso het kindonvriendelijkste land ter wereld zo ongeveer qua horeca.
Daar heb je ws. ook een punt.quote:Op maandag 20 november 2006 12:58 schreef dvr het volgende:
[..]
Nou zijn Nederlandse kinderen vaak ook erg horeca-onvriendelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |