Dan begin je in het café bij Carré in de pauze van een uitverkochte voorstelling!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En hoe begin je in hemelsnaam? [afbeelding]
Je kan er moeilijk voor gaan solliciteren!
Moet je zeker eerst beginnen in cafés en dergelijke.
Ik wil meteen in een uitverkocht Carré staan!
Met de juiste mensen slapen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En hoe begin je in hemelsnaam? [afbeelding]
Je kan er moeilijk voor gaan solliciteren!
Moet je zeker eerst beginnen in cafés en dergelijke.
Ik wil meteen in een uitverkocht Carré staan!
Bonaventure Kalou brengt broer Salomon in allerijl naar Ivoorkust na proces-nederlaag.quote:
Heb je die vrouwelijke cabaretières van tegenwoordig wel eens goed bekeken?quote:
Je moet over lijken gaan in die wereld. Alles voor je carriëre. Al heeft de directrice van Carré nog zo'n grote snor, verlepte borstjes en een onplofte egel in d'r kruis, alles voor je carriëre.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die vrouwelijke cabaretières van tegenwoordig wel eens goed bekeken?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet over lijken gaan in die wereld. Alles voor je carrière. Al heeft de directrice van Carré nog zo'n grote snor, verlepte borstjes eneen onplofte egel in d'r kruis, alles voor je carrière.
Prachtige omschrijvingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet over lijken gaan in die wereld. Alles voor je carriëre. Al heeft de directrice van Carré nog zo'n grote snor, verlepte borstjes eneen onplofte egel in d'r kruis, alles voor je carriëre.
Vrouwen en humor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die vrouwelijke cabaretières van tegenwoordig wel eens goed bekeken?
Dat is een typefout. En ik ging ervan uit dat hij die later wel zou veranderen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Leuk, hoor, dat verbeteren.. Maar doe dan ineens iets aan 'eneen'.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rena en grapjes.,
,
!!!
Sorry, Erik. [afbeelding]
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een typefout. En ik ging ervan uit dat hij die later wel zou veranderen!
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
VRAAG:
Moet er een T achter "houd" in de volgende zin:?
"Wat houd(t) je tegen?"
Ik weet het niet zeker. Anders vroeg ik het niet.quote:
Nee. Bij een vraag, waarin 'je' na het werkwoord komt, komt er geen 't' achter de stam.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
VRAAG:
Moet er een T achter "houd" in de volgende zin:?
"Wat houd(t) je tegen?"
En "wat" is niet het onderwerp?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Bij een vraag, waarin 'je' na het werkwoord komt, komt er geen 't' achter de stam.
Nu breng je mij ook aan het twijfelen... zo had ik er namelijk nog niet naar gekeken!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En "wat" is niet het onderwerp?
Ik ben vast erg dommig aan het redeneren...
'Wat' is inderdaad het onderwerp, vervang 'je' maar eens door 'jou'. En dan moet er dus wel een 't' acher 'houdt'.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu breng je mij ook aan het twijfelen... zo had ik er namelijk nog niet naar gekeken!![]()
Zie de post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Paltos? Bupatih? Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |