Ik ken weinig mensen die een mes in hun ribbenkast hebben overleefd. Behalve Rib-I dan, maar daarom heeft ie ook die naam gekozen en daarna nooit meer stoer tegen me gedaanquote:
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die een mes in hun ribbenkast hebben overleefd. Behalve Rib-I dan, maar daarom heeft ie ook die naam gekozen en daarna nooit meer stoer tegen me gedaan
Boehoequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die een mes in hun ribbenkast hebben overleefd. Behalve Rib-I dan, maar daarom heeft ie ook die naam gekozen en daarna nooit meer stoer tegen me gedaan
Ga je nu naar buiten met je matties op de straathoek hangen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ff serieus nu he, ik maak die Fries echt dood.
Ik heb hem de kans gegeevn om er iets fatsoenlijks van te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]fuck de regels met het topic dat eerder is aangemaakt
![]()
![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem de kans gegeevn om er iets fatsoenlijks van te maken![]()
Die regel komt wat mij betreft te vervallen als één van de twee duidelijk een bout-OP is.
Al gezienquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef Roderick2085 het volgende:
morgen ochtend bellen om een afspraak te maken voor sollicitatiegesprek
morgen avond naar Mission Impossible 3
heb ik ergens iets gemistquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Van mij mag je het alvast doen hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef hicham het volgende:
You've done it now man, no one disses the general
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is goed hoor, dan ben ik weg.
[..]
I win
haha, idd, foto's van de motoren zijn er ook niet meerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:01 schreef bwt het volgende:
en de gebruikelijke icoontjes voor de paragrafen zijn ook weg
Pimer heeft alles in de ban gedaan
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:02 schreef shmoopy het volgende:
[bworldpimber][/b] weekje weg uit PTA wegens geklooi.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kijk eens aan, de dames zijn nog wel online![]()
![]()
![]()
Onze OP, wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
*ontwaakt*
Doe dan een Friesche vlag ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even een iets vriendelijker plaatje neergezet
ziet er wel gezellig uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even een iets vriendelijker plaatje neergezet
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
http://members.home.nl/thafreak2 staat de txt voor de op iig
friese vlag staat er nu, de rest heeft worldpimper van zijn space verwijderdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kut OP pic
![]()
Ban voor pimber is trouwens ook wel een beetje flauw aangezien hij op fok zelf bijna niks heeft gedaan
Heb op dat plaatje na eigenlijk niks gezien, linkje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor het gedrag dat die tegen alexxxxx flinkt wel hoor......
twee doodsverwendingen en doelbewust de MC proberen te laten ontsporen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kut OP pic
![]()
Ban voor pimber is trouwens ook wel een beetje flauw aangezien hij op fok zelf bijna niks heeft gedaan
Euw ok die doodsverwensingen niet gezien. Enne sinds wanneer staat de MC dan op rails?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee doodsverwendingen en doelbewust de MC proberen te laten ontsporen.
Maar bans worden niet op het forum besproken he?
Altijd serieus?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Euw ok die doodsverwensingen niet gezien. Enne sinds wanneer staat de MC dan op rails?
Sorry meneer de altijd serieuze mod, had beter moeten weten![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd serieus?ALs jij al mijn texten serieus neemt moet je wel een heel vreemd beeld van me hebben
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ergens vlees vanaf scheuren
sarcasme is dus net barbeknoeien
En terecht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens maar niet bang hoor, heb toch wel een vreemd beeld van je
Ik doe nooit meer stoer tegen Worldpimberquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welneequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik als enige nog wakker was![]()
Of gestolen, maar hij staat in ieder geval morgen in zijn garagequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
heb je toch besloten hem te kopen Fendy ?
Ben net thuis, kruip er ook zo in. Van die Teleshop-reclames krijg je het ook alleen maar koudquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Welnee![]()
Al blijf ik niet erg lang meer op denk ik, wordt steeds kouder hier en het is ook een beetje nutteloos om de verwarming nog omhoog te doen voor even
Whehe inderdaad.. gelukkig kan ik die zenders niet ontvangenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben net thuis, kruip er ook zo in. Van die Teleshop-reclames krijg je het ook alleen maar koud![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Whehe inderdaad.. gelukkig kan ik die zenders niet ontvangen![]()
Zie altijd nog wel even de herhalingen van het journaal en evt. sportjournaal.. of er moet nog iets leuks zijn op nl 3![]()
Zal zo maar afsluiten dan, trusten![]()
Net 5, iedere nacht van 1 tot half 6 britse comedy, kijk het altijdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben net thuis, kruip er ook zo in. Van die Teleshop-reclames krijg je het ook alleen maar koud![]()
Goeie shitquote:
Wat verstandig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Welnee![]()
Al blijf ik niet erg lang meer op denk ik, wordt steeds kouder hier en het is ook een beetje nutteloos om de verwarming nog omhoog te doen voor even
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat verstandig.![]()
Goedemorgen.![]()
Alleen aan de harde werkers onder ons.![]()
![]()
:^quote:
Eindelijk iemand met dezelfde afwijking als ik ..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
Full Cum? Is dat een friesche pr0n movie?
spuit 11...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:19 schreef AndreB. het volgende:
Ben ik trouwens nou de enige die op dit moment niet op MF kan?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:49 schreef kratjuh het volgende:
Dat Fully nog niet gestruikeld is over de TT ...
Je laat je toch niet tegenhouden door een buitje hè?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
klote weer
ik wilde vandaag gaan motorrijden
![]()
Beter is niet hetzelfde als perfect .. Op een goed forum is er altijd ruimte voor verbetering ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef Faithy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat nou Fok is beter.. :^ doet het hier niet eens
Pimberquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kut OP pic
![]()
Waarvoor ga je dan ? Kun je toch gewoon je kop koffie en je kano op de webcam nuttigen ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook weer die kant op, richting mijn ouders. Die hebben eindelijk internet![]()
Morgen werkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarvoor ga je dan ? Kun je toch gewoon je kop koffie en je kano op de webcam nuttigen ?
Bij jou komen ze hun rekening plunderen........lees: kashandelingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:52 schreef Faithy het volgende:
oh, nee, ik Fok! me ook helemaal dood de laatste dagen, maar tsja.. als er al klanten binnenkomen, zoals nu, die gewoon dom zijn (er hangt een bordje: KASHANDELINGEN, komen ze: ik wil mijn rekening opzeggen)
gelukkig mag ik zo lekker met pauze, mijn boerenslalade opeten, en dan nog maar 4 uurtjes genieten van het uizicht op regen, chagerijnige klanten, en Fok!
na 15:00 uur wordt het droog denk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bij jou komen ze hun rekening plunderen........lees: kashandeling![]()
en voor opzeggen gewoon doorsturen naar de volgende balie![]()
Tssss.....als het nou niet héél snel mooi weer wordt, ga ik gewoon in de regen rijden
![]()
Kijk maar op de buienradar bij fulcrumquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je dat besteld dan....
of hoop je dat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Alles goed daar, zo dicht bij de evenaar![]()
Eejquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ongeveeer 20 graden en een paar wolkjesHad ik maar tijd om een beetje te [afbeelding]
Al lang gedaan johquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kijk maar op de buienradar bij fulcrum![]()
Och.....dat is wel jammer.....géén tijd om te rijden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ongeveeer 20 graden en een paar wolkjesHad ik maar tijd om een beetje te [afbeelding]
:^ ik ga ook als het weer een beetje goed eruit zie gelijk op de motor zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Al lang gedaan joh![]()
anders ga ik vanavond nog wel ff een stukkie rijden
[..]
Och.....dat is wel jammer.....géén tijd om te rijden....of ook géén motor
![]()
Misschien mis ik iets maar ik zie niet echt een reden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:05 schreef ThaFreak het volgende:
voor het gedrag dat die tegen alexxxxx flinkt wel hoor......
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
ziet er wel grappig uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef AndreB. het volgende:
Beetje misleidend, maar er is een nieuwe Ghostrider wel een beetje misleidend maar er zit een motor en vuur in![]()
Het regent alweer![]()
Toppiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ ik ga ook als het weer een beetje goed eruit zie gelijk op de motor zitten
Zelfs m'n vriendin wil die graag zien ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef AndreB. het volgende:
Beetje misleidend, maar er is een nieuwe Ghostrider wel een beetje misleidend maar er zit een motor en vuur in![]()
Waarvoor wil je gaan solliciterenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Roderick2085 het volgende:
heb ik weer... ik zou naar m'n oma, ik op de fiets, begint het net te regenen
kom ik daar, is ze niet thuis [afbeelding]
kon ik weer terug door de regen![]()
daarvoor nog bellen voor sollicitatiegesprek, is iedereen vrij, en zit alleen de helpdesk er![]()
Onder welke steen kom jij vandaanquote:
Nee het sloeg niet op de TT maar op een mailtje dat ik voorbij heb mogen zien komen ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarvoor wil je gaan solliciteren
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Tis echt niet de eerste keer dat het woordgrapje in de TT wordt gebruikt hoor
De toorn van worldpimber daalt op de Friezen neder![]()
Kratjuh is mijn tijdelijke juridische zaadwaarnemer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan
Tis echt niet de eerste keer dat het woordgrapje in de TT wordt gebruikt hoor
De toorn van worldpimber daalt op de Friezen neder![]()
Ik vond zaakwaarnemer ook al dubieus genoeg ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kratjuh is mijn tijdelijke juridische zaadwaarnemer.![]()
edit: op verzoek van Kratjuh gewijzigd.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vond zaakwaarnemer ook al dubieus genoeg ...![]()
Ah, je bent bereidt te participeren in de gangbang van Lars' vriendin? Fok!MC ... van alle markten thuisquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee het sloeg niet op de TT maar op een mailtje dat ik voorbij heb mogen zien komen ...
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
Nee nog niks gekocht. Nergens tijd voor, itt de mensen hier![]()
El Presidente isterug en The General heeft een ban
![]()
Ja leuk hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net 5, iedere nacht van 1 tot half 6 britse comedy, kijk het altijd![]()
Coolquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef AndreB. het volgende:
Het regent alweer![]()
Gangbangquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, je bent bereidt te participeren in de gangbang van Lars' vriendin? Fok!MC ... van alle markten thuis
Uhmmm... "Double D" (van DareDevil en niet van wat al die andere denkenquote:[..]
Verzin eens een goede stuntnickname voor me, voor als ik internationaal ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |