Wie is dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Syytön het volgende:
"want," zo sprak hij buiten zinnen; "echte schoonheid zit van binnen".
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sorry hoor, maar die is er dan wel op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef Miss-V het volgende:
Anna Nicole Smith
idd. Ook niet onflatteus deze foto, gewoon grappige picsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:09 schreef static het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die is er dan wel op vooruit gegaan.
ik zou het er desalniettemin wel op kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ashlee Simpson
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is nog zwanger ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:09 schreef static het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die is er dan wel op vooruit gegaan.
waarom zegt niemand tegen haar dat ze er belachelijk uit ziet als ze dat doetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Takkembah het volgende:
En daar is het kusje weer(Lohan)
[afbeelding]
Zo. Díe is diep gezakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:10 schreef apestaartje het volgende:
Kelly *gniffelt* (Ja, je kunt zeggen dat elke foto van hem/haar onflatteus is, maar deze is nog een graadje erger.)
[afbeelding]
D'r armen en gezicht zijn mooi bruin en dan van die albino-tieten erbij.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:42 schreef Copycat het volgende:
Scarlett Johansson heeft met de make-up doos van haar moeder gespeeld:
[afbeelding]
Met dank aan pberends (dat ik dat ooit zou zeggen) .
Wat is hier onflatteus aan?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:22 schreef Radobe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toni Braxton en een windvlaag
Niet goed de Nutribronze van L'oreal ingesmeerd. (Daar maakt ze reclame voor nl.)quote:Op zondag 11 juni 2006 18:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
D'r armen en gezicht zijn mooi bruin en dan van die albino-tieten erbij.![]()
Dat ze in dr string staat te zingen? Misschien?quote:
dus als t niet de bedoeling was ,is t onflatteus?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat ze in dr string staat te zingen? Misschien?
Ok, ze heeft een achterwerk dat gezien mag worden, maar ik denk niet dat dit de bedoeling was.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:50 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
dus als t niet de bedoeling was ,is t onflatteus?![]()
Is gewoon een lekker wijf zo hoor. Denk dat 99% procent van de mannen hier weinig problemen mee heeft.
ik vind de string onflatteusquote:Op maandag 12 juni 2006 07:22 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik vind zingen in je string behoorlijk onflatteus. En dan die lichaaamshouding op foto 1.
quote:Op maandag 12 juni 2006 07:22 schreef Radobe het volgende:
[..]
En dan die lichaaamshouding op foto 1.
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dan kunnen we bijna alle artiesten die optreden hier neerzetten he?!?!
[afbeelding]
Is dat Rihanna?![]()
jepquote:
En bedenk: camera adds 5 poundsquote:Op maandag 12 juni 2006 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
nee, haar lijf is te dun
dat is ook een kunstquote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef daeri het volgende:
[..]
zo mager, en dan toch nog te strakke kledingdat om haar been zit veel en veel te strak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |