het is trouwens de bedoeling dat je de hasj op je vloeitje met shag mikt, niet op de tafel ernaast..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Ben je aan het verbrokkelen en omdat je net gedouched hebt zijn je vingers een beetje droog. Dan blijft die hasj overal plakken en zit het overal behalve op tafel
Overigens is dit een verkapt ik-gebruik-drugs-dus-ik-ben-stoer-topic
Verkapt-ik-laat-altijd-anderen-mijn-joint-draaien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verkapt ik-gebruik-drugs-dus-ik-ben-stoer-topic
maare als hij klaar is bel ff
Maar heb je dan ook rendement?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Op de Egyptische manier roken, hoef je het niet te verkruimelen.
Da's wel slim idd. Na het douchen zijn m'n handen altijd gaar en heb ik geen grip op de vloei.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef kyraaa het volgende:
heb ik hier met de wie tnooit last van...
ik draai ze voordat ik ga douchen....
Dan had zijn vader ze maar niet moeten planten, okayquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Baleog het volgende:
ik denk dat de here-jezus niet blij is dat jullie van die "stickies" roken!
wat is de Egyptische manier?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Op de Egyptische manier roken, hoef je het niet te verkruimelen.
mwah.. stiekum had hij ze gewoon zelf willen oprokenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Dan had zijn vader ze maar niet moeten planten, okay![]()
Dat zijn pas adviesenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:24 schreef RijstNatie het volgende:
als je nou slim bent dan snij je met een mes, 1 lange streep van het plakje hasj af...
die streep kan je mooi in de joint leggen en zo hoef je dus niks te kruimelen.
Je moet dan een staafje rollen van je hasj en die door de vloei van de peuk heensteken, zodat hij vast blijft zitten, dan de peuk kleiner maken door hem in te drukken zodat hij in het glas klemt:quote:
Kan ook, maar een glas is cool.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:36 schreef RijstNatie het volgende:
jezus zoveel moeite met dat glas, koop dan gewoon een pijpje van 5euro, tering zeg...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet dan een staafje rollen van je hasj en die door de vloei van de peuk heensteken, zodat hij vast blijft zitten, dan de peuk kleiner maken door hem in te drukken zodat hij in het glas klemt:
[afbeelding]
Je moet uiteraard wel eerst de hasj aansteken en dan in het glas hangen. Daarna uitblazen indien het gaat branden. De hasj gloeit dan en vult het glas met rook. Dan gewoon het glas aan je mond zetten en de rook inademen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verkapt-ik-laat-altijd-anderen-mijn-joint-draaien.
maar dit is maar mcgyver style.. gemaakt van alledaagse voorwerpenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef RijstNatie het volgende:
waterpijp das nog cooler... letterlijk
Behalve als je dan wiet hebt ipv hasjquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:42 schreef Baleog het volgende:
trouwens ideaal als je geen longvloei meer hebt![]()
Heb je je toevallig afgedroogd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ben je aan het verbrokkelen en omdat je net gedouched hebt zijn je vingers een beetje droog. Dan blijft die hasj overal plakken en zit het overal behalve op tafel
gepourquoiriliseerd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef Asics het volgende:
heb je de hash wel gepourquoiriliseerd?
Prutser, gebruik dan ook een aansteker om de hasj te verzachten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Met plakhasj helpt dat toch echt voor geen zier. Blijft net zo goed aan je klauwen kleven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Prutser, gebruik dan ook een aansteker om de hasj te verzachten.
Goed verwarmen het stukje hasj met een beweging van je duim de hasj er af schrapen en het zo met 1 beweging in je joint gooien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Met plakhasj helpt dat toch echt voor geen zier. Blijft net zo goed aan je klauwen kleven.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Dan had zijn vader ze maar niet moeten planten, okay![]()
No shit Sherlock?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Prutser, gebruik dan ook een aansteker om de hasj te verzachten.
In t zwembad is t ook kut, geen grip whatsoeverquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's wel slim idd. Na het douchen zijn m'n handen altijd gaar en heb ik geen grip op de vloei.
Het is pas irritant als de bende tussen je nagels gaat zitten, probeer het daar maar 's uit te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Geef die plakhash maar aan mij, als ik net gedouchd heb zijn m'n vingers te glad om fatsoenlijk een jointje dicht te kunnen draaien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Wat reageer je op een topic van 2 jaar oud?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef J.Herrer het volgende:
Hasj is gewoon kut en je voelt er geen zak van
Echte G's smoken wiet
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Wat reageer je op een topic van 2 jaar oud?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een lemming die 2 jaar geleden gestart is?
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet dan een staafje rollen van je hasj en die door de vloei van de peuk heensteken, zodat hij vast blijft zitten, dan de peuk kleiner maken door hem in te drukken zodat hij in het glas klemt:
[ afbeelding ]
Je moet uiteraard wel eerst de hasj aansteken en dan in het glas hangen. Daarna uitblazen indien het gaat branden. De hasj gloeit dan en vult het glas met rook. Dan gewoon het glas aan je mond zetten en de rook inademen.
Hoe kan dat nou? je noemt jezelf softyquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef die plakhash maar aan mij, als ik net gedouchd heb zijn m'n vingers te glad om fatsoenlijk een jointje dicht te kunnen draaien.
Ik ben ook stoer.
Aight, we hebben een pro.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Flashwin het volgende:
dat is juist de goeie shit, kankernoobals het afrokkelt is het stront
was getekend,
een ex hardcore stoner
tevens verkapte kijk mij eens veel afweten van drugs dus ik ben pas stoer en ts is een kankernoob post
Ben je me aan het stalken bitch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? je noemt jezelf softy
Oh, bij mijn vaste shop heet 't creme melana, dat zal wel ongeveer het zeflde zijn. Het is in ieder geval superzachteplaktroep. Heerlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:21 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aight, we hebben een pro.
Ik moet altijd lachen om die kereltjes die "superpolm" hebben, die zo hard is als een stuk hout. En maar met die aansteker klungen. Je voelt er geen reet van als je het rookt, maargoed "je doet het voor de smaak"
Totdat ik ze eens Cream Manili liet roken (Maroc hasj, dat is dan wel weer goed van die berberapen) en ze konden niet meer lopen. Hoezo, je voelt em niet
.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, bij mijn vaste shop heet 't creme melana, dat zal wel ongeveer het zeflde zijn. Het is in ieder geval superzachteplaktroep. Heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |