Wat reageer je op een topic van 2 jaar oud?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef J.Herrer het volgende:
Hasj is gewoon kut en je voelt er geen zak van
Echte G's smoken wiet
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Wat reageer je op een topic van 2 jaar oud?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een lemming die 2 jaar geleden gestart is?
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet dan een staafje rollen van je hasj en die door de vloei van de peuk heensteken, zodat hij vast blijft zitten, dan de peuk kleiner maken door hem in te drukken zodat hij in het glas klemt:
[ afbeelding ]
Je moet uiteraard wel eerst de hasj aansteken en dan in het glas hangen. Daarna uitblazen indien het gaat branden. De hasj gloeit dan en vult het glas met rook. Dan gewoon het glas aan je mond zetten en de rook inademen.
Hoe kan dat nou? je noemt jezelf softyquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef die plakhash maar aan mij, als ik net gedouchd heb zijn m'n vingers te glad om fatsoenlijk een jointje dicht te kunnen draaien.
Ik ben ook stoer.
Aight, we hebben een pro.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef Flashwin het volgende:
dat is juist de goeie shit, kankernoobals het afrokkelt is het stront
was getekend,
een ex hardcore stoner
tevens verkapte kijk mij eens veel afweten van drugs dus ik ben pas stoer en ts is een kankernoob post
Ben je me aan het stalken bitch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? je noemt jezelf softy
Oh, bij mijn vaste shop heet 't creme melana, dat zal wel ongeveer het zeflde zijn. Het is in ieder geval superzachteplaktroep. Heerlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:21 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aight, we hebben een pro.
Ik moet altijd lachen om die kereltjes die "superpolm" hebben, die zo hard is als een stuk hout. En maar met die aansteker klungen. Je voelt er geen reet van als je het rookt, maargoed "je doet het voor de smaak"
Totdat ik ze eens Cream Manili liet roken (Maroc hasj, dat is dan wel weer goed van die berberapen) en ze konden niet meer lopen. Hoezo, je voelt em niet
.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, bij mijn vaste shop heet 't creme melana, dat zal wel ongeveer het zeflde zijn. Het is in ieder geval superzachteplaktroep. Heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |