quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:56 schreef elixer het volgende:
Dropped-D dus
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
![]()
Kga ook maar eens naar bed. Iedereen veel plezier morgen
dank u voor de tipquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:24 schreef Klingon het volgende:
Zet m'n auto mooi bij de Rijnhal neer. Vijf minuutjes lopen, en je bent na het concert zo weer weg
tering.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:40 schreef Don_Antoin het volgende:
Zo, over een uurtje vertrekken dan ben ik zeker op tijd.
Heb er echt zin!!
Bier?quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:43 schreef Don_Antoin het volgende:
Ja, best een end vanuit het zonnige zuiden van Brabant en natuurlijk doen we alles rustig aan.
Owja en ik moet ook nog bier halen voor onderweg.![]()
Ik vertrek om 10 uur uit Brabant, ook ingang Lquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:51 schreef Don_Antoin het volgende:
Ingang L, maar dan is het hopelijk wel op, want het is voor onderweg.
Je kan nog meereizen![]()
Ga maar bij ingang E staan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik weet niet eens bij welke ingang ik moet zijn
maar ik heb wel al bier gekocht, palm. Omdat ze geen HJ meer hadden
snik...snik....ben er pas rond half vierquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik ga de bus naar het station eens pakken, dan ben ik rond 1 uur daar![]()
![]()
![]()
Veel plezier fok!kers die ook gaan![]()
![]()
Idem Dito.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:15 schreef Dreuzel het volgende:
Wij vertrekken rond 2 uurKan bijna niet wachten!!
Ingang L ook goed?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef deliberator het volgende:
[..]
Ga maar bij ingang E staan.
Drink ik lekker een palmpje met je mee.
![]()
Balen zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:Mijn "date" moet helaas afzeggen wegens overlijden van dr opa
.
Nog leuke meiden die gratis naar Metallica willen?.
Ja, vooral voor haar natuurlijk. Maar ja, het is wel fucking kortdag zo......quote:
Het geld zal me worst zijn. Het had gewoon gezellig geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:47 schreef woeeiiii het volgende:
Probeer dr kaart voor de deur te verkopen!
Ja, 2 euro voor een retour geloof ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:48 schreef Kreuz het volgende:
Rijden er eigenlijk extra bussen van Arnhem CS naar het Gelredome?
plekje vrijhouden he lieverdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zolekker geslapen
Ik ga tegen 13:00 weg hier en ben dan denk ik zo om 14:00 bij Dome.
Heb alleen een enkeltje nodig, terug worden we opgehaald omdat er geen treinen meer rijden naar Tilburg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, 2 euro voor een retour geloof ik.
Dan kost het je ook 2 euroquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:43 schreef Kreuz het volgende:
[..]
Heb alleen een enkeltje nodig, terug worden we opgehaald omdat er geen treinen meer rijden naar Tilburg.
nu pas?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef Kreuz het volgende:
Ah oke, het begint nu toch echt te kriebelen![]()
Ben jij gek zeg. Nee geen interessequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef Longmen het volgende:
Wil dr nog iemand zn veldplek ruilen voor een zitplek?![]()
Jij staat in zo'n groen shirtje met je rug naar het podium toe?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:54 schreef tulpje6 het volgende:
Ik ga vanavond werken bij Metallica, niks leukers dan lekker aanpoten met n muziekje erbij -waar andere mensen flink geld voor neerleggen- en nog betaald toe krijgen ook
Ik ga wel heel stevig zitten balen als ik op de promenade wordt neergezet ipv op het veld![]()
2300 zou het afgelopen zijn heb ik gelezen (in dit topic?)quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef Professional het volgende:
Hopelijk is het gedaan om 12 uur, anders kan ik naar Nijmegen lopen!!
Ik ben er pas laat, nou ja laat uurtje of 1830. Hebben toch zitplaatsen, komt allemaal goed.
Ik kreeg bij het lezen ook de kleur groen door ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:00 schreef Zon het volgende:
[..]
Jij staat in zo'n groen shirtje met je rug naar het podium toe?![]()
gaaaaaf.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Cyclopssss het volgende:
[afbeelding]
Those were the dayz......
Wrongquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het lezen ook de kleur groen door ja.![]()
Oke blauw dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
WrongIt's blue. Ik sta in mijn blauwe outfit in een veldbar tussen de andere smurfen
(dat hopen we tenminste)
Is er trouwens ook eten op het veld te krijgen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
WrongIt's blue. Ik sta in mijn blauwe outfit in een veldbar tussen de andere smurfen
(dat hopen we tenminste)
Niet schrikken he als je hoort: HEEYY HEATWAVE!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb heel groot het logo van mijn oude stamkroeg op mijn rug: SamSam.
Ja daar zijn er waarschijnlijk meer van.quote:
Is me al vaker gebeurd hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet schrikken he als je hoort: HEEYY HEATWAVE!!Al is die kans wel erg klein.
![]()
Maar je hebt tenminste iets herkenbaars aan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is me al vaker gebeurd hoor.
Minimeeting.
Nu de muziek nog.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Cyclopssss het volgende:
[afbeelding]
Those were the dayz......
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zolekker geslapen
Ik ga tegen 13:00 weg hier en ben dan denk ik zo om 14:00 bij Dome.
Wat is er mis gegaan ..quote:
Ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar zodra een band een setlist speelt die ze x jaar geleden ook al konden spelen, bekruipt mij het gevoel dat ze er mee moeten kappen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:08 schreef ilmonco76 het volgende:
Dit zou de setlist moeten zijn, minder cool als op RAR met 3 cruciale Ride the lightning tracks
The Ecstasy of Gold
Motorbreath
Fuel
Wherever I May Roam
New Song
The Unforgiven
Battery
Master of Puppets
The Thing That Should Not Be
Welcome Home (Sanitarium)
Disposable Heroes
Leper Messiah
Orion
Damage Inc.
Sad But True
Nothing Else Matters
One
Enter Sandman
Die Die Die my Darling
Seek and destroy
Ik vond het een erg gaaf concert.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Spatel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar zodra een band een setlist speelt die ze x jaar geleden ook al konden spelen, bekruipt mij het gevoel dat ze er mee moeten kappen.
Het heet niet voor niks Escape from the Studio tour hè.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Spatel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar zodra een band een setlist speelt die ze x jaar geleden ook al konden spelen, bekruipt mij het gevoel dat ze er mee moeten kappen.
daar zat ik in... gelukkig... de volgende keer ga ik mooi met de auto naar het gelredome. Wat was het openbaarvervoer terug kut hequote:[b]Op vrijdag 9 juni 2006 03:12 schreef
[knip]
Er kwam trouwens nog een treintje, voor de laatkomers.
Whehe ik zag het ja, ik liep nog langs de bushaltes toen ik richting m'n auto liep... Daar stond bijna nog meer volk op de bus te wachten dan dat er totaal op het veld stondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:16 schreef sociologist het volgende:
[..]
daar zat ik in... gelukkig... de volgende keer ga ik mooi met de auto naar het gelredome. Wat was het openbaarvervoer terug kut he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |