quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:56 schreef elixer het volgende:
Dropped-D dus
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
![]()
Kga ook maar eens naar bed. Iedereen veel plezier morgen
dank u voor de tipquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:24 schreef Klingon het volgende:
Zet m'n auto mooi bij de Rijnhal neer. Vijf minuutjes lopen, en je bent na het concert zo weer weg
tering.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:40 schreef Don_Antoin het volgende:
Zo, over een uurtje vertrekken dan ben ik zeker op tijd.
Heb er echt zin!!
Bier?quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:43 schreef Don_Antoin het volgende:
Ja, best een end vanuit het zonnige zuiden van Brabant en natuurlijk doen we alles rustig aan.
Owja en ik moet ook nog bier halen voor onderweg.![]()
Ik vertrek om 10 uur uit Brabant, ook ingang Lquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:51 schreef Don_Antoin het volgende:
Ingang L, maar dan is het hopelijk wel op, want het is voor onderweg.
Je kan nog meereizen![]()
Ga maar bij ingang E staan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik weet niet eens bij welke ingang ik moet zijn
maar ik heb wel al bier gekocht, palm. Omdat ze geen HJ meer hadden
snik...snik....ben er pas rond half vierquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik ga de bus naar het station eens pakken, dan ben ik rond 1 uur daar![]()
![]()
![]()
Veel plezier fok!kers die ook gaan![]()
![]()
Idem Dito.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:15 schreef Dreuzel het volgende:
Wij vertrekken rond 2 uurKan bijna niet wachten!!
Ingang L ook goed?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef deliberator het volgende:
[..]
Ga maar bij ingang E staan.
Drink ik lekker een palmpje met je mee.
![]()
Balen zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:Mijn "date" moet helaas afzeggen wegens overlijden van dr opa
.
Nog leuke meiden die gratis naar Metallica willen?.
Ja, vooral voor haar natuurlijk. Maar ja, het is wel fucking kortdag zo......quote:
Het geld zal me worst zijn. Het had gewoon gezellig geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:47 schreef woeeiiii het volgende:
Probeer dr kaart voor de deur te verkopen!
Ja, 2 euro voor een retour geloof ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:48 schreef Kreuz het volgende:
Rijden er eigenlijk extra bussen van Arnhem CS naar het Gelredome?
plekje vrijhouden he lieverdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zolekker geslapen
Ik ga tegen 13:00 weg hier en ben dan denk ik zo om 14:00 bij Dome.
Heb alleen een enkeltje nodig, terug worden we opgehaald omdat er geen treinen meer rijden naar Tilburg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, 2 euro voor een retour geloof ik.
Dan kost het je ook 2 euroquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:43 schreef Kreuz het volgende:
[..]
Heb alleen een enkeltje nodig, terug worden we opgehaald omdat er geen treinen meer rijden naar Tilburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |