Eminem en ICPquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef skiczukie het volgende:
Ah, en nu nog de ICP-haters, wellicht omdat Eminem ze niet okee vond ofzo?
Ja, ik heb een hekel aan ICP omdat Eminem het zegt..quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef skiczukie het volgende:
Ah, en nu nog de ICP-haters, wellicht omdat Eminem ze niet okee vond ofzo?
Ik heb een hekel aan 50 Cent omdat iedereen het een commerciële kankerlijer vindt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan ICP omdat Eminem het zegt..![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wu-Tang Clan.
Okee, dit gaat werkelijk nergens over.
Me too, het is wel welletjes geweest nu.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:14 schreef skiczukie het volgende:
Ik krijg eigenlijk een beetje genoeg van dat gezeik over muziek altijd.
Slotje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Me too, het is wel welletjes geweest nu.
Iedereen luistert wat hij of zij leuk vind, let that be the end of it.
you bet!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hierover wordt gezwegen dus waarschijnlijk geluisterd
Maar idd, erg goed. ik noemde net al PUTS. Ook zeer de moeite waard.
Dear DikkeSpuug, u r a fag.quote:
Kool Moe Dee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:55 schreef Apropos het volgende:
Waarom heeft niemand The Treacherous Three genoemd?
Tja zo zijn er wel meer goede artiesten die een slecht nummer hebben uitgebracht, of een slechte samenwerking zijn aangegaan. Om hem nou op een nummer te gaan afrekenen terwijl hij samen met ATCQ geweldige albums en een paar echte classisc zoals Midnight Marauders heeft afgeleverd is erg overdreven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik zal niet generaliseren en zeggen dat alle hiphop kut is, maar Q-Tip:![]()
Waarom moet hij nou weer een nummer van R.E.M. verkrachten?![]()
Luister maar eens naar The Outsiders - R.E.M. Die Q-tip waar jij zo weg van bent heeft daar een gastrol. Echt zonde dat die rapper er tussendoor komt![]()
Ahgossie, het mannetje stalkt me. Triest figuurquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En als je Abba luistert ben je natuurlijk heel slim![]()
Stalken, je doet jezelf te veel eerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, het mannetje stalkt me. Triest figuur
Racisme en ontkenning van de evolutietheorie. Da's de Wu-Tang Clan, dat kan niet missen.quote:We are original man, the Asiatic black man
The maker, the author, the cream of the planet earth
Father of civilization
At one time it was told to me
Yeah
That man came from monkeys, ha ha ha
That we were swingin from trees
I hardly can believe that unless I'm dumb deaf and blind
Save the children
You ever heard about, the ape man?
Gonna be free
And the ape woman?
Afgrijselijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:17 schreef MrSASO het volgende:
Neerlands trots
Niet echt Hip-Hop maar toch.
THC - In the Noordside.
THC - Zina.
Dacht ik al dat iemand dat zou zeggenquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Racisme en ontkenning van de evolutietheorie. Da's de Wu-Tang Clan, dat kan niet missen.
Valt nog mee met de gemiddelde Jedi Mind Tricks lyrics.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Racisme en ontkenning van de evolutietheorie. Da's de Wu-Tang Clan, dat kan niet missen.
Klikken op een signaturelink valt nu ook al onder het begrip stalken?quote:Ahgossie, het mannetje stalkt me. Triest figuur
real muthafucking Gsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:34 schreef MrSASO het volgende:
Ook leuk
Dr Dre & Snoop doggy dogg - Dre Day.
Eazy E - Real Muthafuckin Gs.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan 50 Cent omdat iedereen het een commerciële kankerlijer vindt.
Dat was een vermakelijke beef.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:34 schreef MrSASO het volgende:
Ook leuk
Dr Dre & Snoop doggy dogg - Dre Day.
Eazy E - Real Muthafuckin Gs.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:15 schreef Quannum het volgende:
Mc Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
http://www.youtube.com/watch?v=dgcizimYxqM
old school y'all!
Wat een totale onzin. Echt, totale onzin.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Marruk het volgende:
Waarom hiphop stinkt? Simpel.
Hoeveel hiphoppers, rappers en rnb'ers zijn naar een conservatorium gegaan? 'DE' plek om zang en muziek onder de knie te krijgen? Je zult zien dat bij vrijwel elke vorm van muziek er veel mensen naar een conservatorium zijn gegaan en dus muziek tot kunst hebben verheveld.
De eerste flipflopper die dit proces heeft ondergaan moet ik echter nog ontdekken.
Zodoende is hiphop
Nou ja de rappert van JMT is eerder een soort van Moslim Extremist, en de DJ een self-proclaimed boeddhistquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Valt nog mee met de gemiddelde Jedi Mind Tricks lyrics.
Diepe teksten over communisme, godsdienst en hun gevoelens. Oh, en daarna zeggen ze dat alle homo's afgemaakt moeten worden, en het Christendom de enige weg is.
[..]
Klikken op een signaturelink valt nu ook al onder het begrip stalken?
Je punt is duidelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat een totale onzin. Echt, totale onzin.
Had ik al gezegd dat het onzin is?
Als jij denk dat er qua muziek alleen hiphop is rock muziek is het heel droevig gesteld met muzikale ontwikkeling..quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad hè, zo triest. De kunnen er gewoon niet tegen dat die hiphop/urban-mensen er beter en leuker uitzien dan die gare rockers/alto's/gothics, vandaar die haat
.
Weet je wel hoeveel beroemde kunstenaars niet de kunstacademie niet gedaan hebben? Ik heb zelf geen idee, maar vast een hele hoop.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk.
En zo goed onderbouwd, ook! Echt, goed onderbouwd!
Had ik al gezegd dat het goed onderbouwd is?
Neerlands trots? Ga fietsen man.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:17 schreef MrSASO het volgende:
Neerlands trots
Niet echt Hip-Hop maar toch.
THC - In the Noordside.
THC - Zina.
100% mee eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Neerlands trots? Ga fietsen man.
Hiphop is voor het grote publiek de verzamelnaam geworden voor negers, bitches, bling en rappers zoals 50 cent. Zij denken dat alles wat in de top 40 staat het enige is wat uitkomt op hiphopgebied.. Niet dus. "Underground" (voor zover dat underground genoemd kan worden) komen er platen uit die commercieel gezien minder aantrekkelijk zijn maar binnen het genre zelf een grote aanhang hebben. Díe acts (ook genoemd door TS, maar ook een heleboel anderen) genieten minder aandacht op commercieel vlak maar worden door de vaste aanhang met open armen ontvangen. Deze acts zouden eens beluisterd moeten worden door al die zogenaamde deskundige critici en dan mogen ze hun mening daarna bijstellen.
Ik heb gezegd.
Mwogh, ik vind het wel meevallen. Hoeveel hiphopkneuzen kunnen nu een instrument bespelen? Het merendeel weet niet eens dat een piano een slaginstrument is, en dat is 'musicus'? Ik zou me kapot schamen als ik zo'n hiphopgast zou zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat een totale onzin. Echt, totale onzin.
Had ik al gezegd dat het onzin is?
Ik zie hiphop dan ook niet echt als muziek, maar wel als een kunstvorm (echte hiphop dan he). Muziek en klanken hebben altijd nog een ondergeschikte rol gespeeld bij hiphop, waar het om gaat zijn de ritmes en de teksten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef Marruk het volgende:
[..]
Mwogh, ik vind het wel meevallen. Hoeveel hiphopkneuzen kunnen nu een instrument bespelen? Het merendeel weet niet eens dat een piano een slaginstrument is, en dat is 'musicus'? Ik zou me kapot schamen als ik zo'n hiphopgast zou zijn
Zogenaamde deskundige critici hoeven hun mening niet bij te stellen want just de Hiphop voor negers, bitches, bling en rappers zoals 50 cent is wat "de jeugd van tegenwoordig" (quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hiphop is voor het grote publiek de verzamelnaam geworden voor negers, bitches, bling en rappers zoals 50 cent. Zij denken dat alles wat in de top 40 staat het enige is wat uitkomt op hiphopgebied.. Niet dus. "Underground" (voor zover dat underground genoemd kan worden) komen er platen uit die commercieel gezien minder aantrekkelijk zijn maar binnen het genre zelf een grote aanhang hebben. Díe acts (ook genoemd door TS, maar ook een heleboel anderen) genieten minder aandacht op commercieel vlak maar worden door de vaste aanhang met open armen ontvangen. Deze acts zouden eens beluisterd moeten worden door al die zogenaamde deskundige critici en dan mogen ze hun mening daarna bijstellen.
Ik heb gezegd.
Het is hiphop man. Wat moet je nu met een panfluit of cello in hiphop? Dat moet gesampled worden. Hiphop = sampling.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef Marruk het volgende:
[..]
Mwogh, ik vind het wel meevallen. Hoeveel hiphopkneuzen kunnen nu een instrument bespelen? Het merendeel weet niet eens dat een piano een slaginstrument is, en dat is 'musicus'? Ik zou me kapot schamen als ik zo'n hiphopgast zou zijn
Sorry maar piano is toch een snaarinstrument? Dat heb ik iig vroeger geleerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef Marruk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Sorry maar piano is toch een snaarinstrument? Dat heb ik iig vroeger geleerd![]()
Misschien is die zelf wel zo'n 'hiphopgast'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]Lijkt me ook wel. Hoe komt die gozer erbij dat het een slaginstrument is.
Dat moet wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Misschien is die zelf wel zo'n 'hiphopgast'
de HipHoppende Homies hebben gelijk:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef Marruk het volgende:
Mwogh, ik vind het wel meevallen. Hoeveel hiphopkneuzen kunnen nu een instrument bespelen? Het merendeel weet niet eens dat een piano een slaginstrument snaarinstrument is, en dat is 'musicus'? Ik zou me kapot schamen als ik zo'n hiphopgast zou zijn
bronnnquote:FAMILIE: Snaarinstrumenten, ook wordt de piano wel ingedeeld bij de toetsinstrumenten.
het merendeel.. tenminste van de amerikaanse echte hip hopquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef Marruk het volgende:
[..]
Sta me toe om ook even te zeggen dat dit (pas op he, komt ie!) totale onzin is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Marruk het volgende:
Hoeveel hiphoppers, rappers en rnb'ers zijn naar een conservatorium gegaan? 'DE' plek om zang en muziek onder de knie te krijgen? Je zult zien dat bij vrijwel elke vorm van muziek er veel mensen naar een conservatorium zijn gegaan en dus muziek tot kunst hebben verheveld.
De eerste flipflopper die dit proces heeft ondergaan moet ik echter nog ontdekken.
Zodoende is hiphop
ignorance is blissquote:De eerste flipflopper die dit proces heeft ondergaan moet ik echter nog ontdekken.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Marruk het volgende:
Zodoende is hiphop
Nu nog steeds... alleen ben jij blijkbaar te kortzichtig om verder te kijken dan je neus lang is!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat het commercieel materialistisch is, vroeger was hiphop puik, nu nietmeer.
ehhh ff snel..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Marruk het volgende:
Zodoende is hiphop
Dat Nederlands-Engels!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
"I didn't like the schools
I too another way.
Yoh like the Miker "G" so I used my voice
And soon I bought a big Rolls Royce.
That's right my name is Miker "G"
jongen je hebt het tegen de verkeerde, als er iemand hiphop kent ben ik het wel, daarom vind ik het juist kut tegenwoordig, dan lack jij de kennis dus van hoe het vroeger was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:41 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nu nog steeds... alleen ben jij blijkbaar te kortzichtig om verder te kijken dan je neus lang is!![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jongen je hebt het tegen de verkeerde, als er iemand hiphop kent ben ik het wel, daarom vind ik het juist kut tegenwoordig, dan lack jij de kennis dus van hoe het vroeger was.
dan weet je ook dat de hiphop toen wel inhoud had en nu niet meer, of je hebt het over undergroundquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele rare conclusie die jij trekt uit mijn voorgaadne post! Omdat ik zeg dat er tegenwoordig nog steeds goede HipHop gemaakt wordt, verwijt jij mij een lack aan kennis op het gebied van de vroegere HipHop
![]()
En als er iemand HipHop kent van vroeger en nu dan ben ik het wel!![]()
eenschquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:49 schreef Ixnay het volgende:
Public Enemy enzo is best okay, niks mis met die muziek. Net als NWA.
De meesten hier die over hiphop oordelen, doelen daarmee denk ik alleen de simplistische variant, die iets minder diepgaande thema's heeft. En dat is dus wat je op MTV/TMF etc hoort.
Zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Def-P is overigens geniaal.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:05 schreef Hypnotick het volgende:
BTW. ik vind dat het gebruik van het N woord gewoon moet stoppen behalve als je zwart bent
En beetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik heb gezegd.
hadden ik en n vriend van me laatst een discussie over waar we het over eens waren dat het feit dat enkel zwarte mensen ...ok ok Bruine mensen dat woord gebruiken mogen en meteen de wokkels uit hun kop rukken als een wit persoon dat doet, net zo goed racisme is.quote:BTW. ik vind dat het gebruik van het N woord gewoon moet stoppen behalve als je zwart bent
LL cool J is nou net 1 van de grootste old school rappersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag net die "J. Lo" en LL Cool J rotzooi![]()
als zoveel uiteenlopende smaken het over 1 ding eens zijn (in dit geval dat hiphop zuigt), zou er dan niet een ietsiepietsie van waarheid in kunnen zitten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:58 schreef Q-Tip het volgende:
Mijn vraag aan iedereen is dan ook: Waarom is elke muziekstijl geaccepteerd, behalve hiphop. Een hoop rockers/hardcorefanaten/punkers etc., of gewoon normale mensen die zich niet in een hokje laten duwen hebben (bijna) allemaal een collectieve mening dat hiphop slechte muziek is, de teksten slecht en mensen die hiphop luisteren smakeloze, hersenloze, kansloze wannabe-negers. Ik vraag mij altijd af wat de reden is dat mensen gewoon niet kunnen accepteren dat sommige mensen een
Nigga please.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:05 schreef Hypnotick het volgende:
Fuck Hiphop haters dit kut forum is gewoon anti hiphop hun hebben gewoon geen smaak voor muziek hiphop is de ultieme manier om je gevoelens te vertellen
ik luister elke dag zo,n 3 uurtjes hiphop
en schrijf zelf ook teksten en neem het ook op Hypnotick is ook m,n artieste naam
ik zou niet weten hoe het is om zonder hiphop te weten
en ben zelf ook fan van:
Tupac, Biggie, Eminem, Wu Tang, NWA, Jay-z, Method Man, Dr.Dre, Snoop Doggy dogg
Nas, Ice Cube, Easy-E
BTW. ik vind dat het gebruik van het N woord gewoon moet stoppen behalve als je zwart bent
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
LL cool J is nou net 1 van de grootste old school rappers![]()
dat bling bling , slijm, meisje meisje gedoe van hem heeft ie nou gewoon eenmaal altijd gehad.. zo is zijn stijl altijd geweest.. dat je dat niet weet maar hem toch gebruikt om de huidige hip hop stroming die verkeerd valt te personaliseren vind ik erg zwak![]()
Er zit zeker ook wel wat waarheid in dat een bepaald gedeelte van de tegenwoordige hiphop zuigt. Maar dit is in mijn ogen geen hiphop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
als zoveel uiteenlopende smaken het over 1 ding eens zijn (in dit geval dat hiphop zuigt), zou er dan niet een ietsiepietsie van waarheid in kunnen zitten?
Over het paard getilde negerts in kasten van huzien die blaten over hoe gevaarlijk het "in tha hood" wel niet is...
En vergeet niet dat de meeste rappers wel echt uit een ghetto kwamen, en dus weten hoe het is om, zoals je zelf al zegt, 'in the hood' te leven. De meeste rappers hebben een crimineel verleden achter zich kunnen laten door te gaan rappen/hiphop te maken, en veel voorkomende onderwerpen zijn dingen die ze zelf gezien hebben. Hiphop heeft dus ook een therapeutische werking.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
als zoveel uiteenlopende smaken het over 1 ding eens zijn (in dit geval dat hiphop zuigt), zou er dan niet een ietsiepietsie van waarheid in kunnen zitten?
Over het paard getilde negerts in kasten van huzien die blaten over hoe gevaarlijk het "in tha hood" wel niet is...
Dat vind ik dan weer echt een relaxt nr. (van jay-z) Of de wannabe-elite dit nou hiphop vind of niet, knettergeil blijft het wel.quote:
Ik vind het ook wel lachwekkend dat hiphop eigenlijk de enige muziekstroming is die zoveel haat en nijd oproeptquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef Posdnous het volgende:
Hiphop.
Het enige wat nog achterlijker is dan idioten die niks van hip-hop weten maar er wel telkens over lopen te zeiken (terwijl ze zelf het zoveelste 13 in een dozijn britse gitaarbandje blijven ophemelen) zijn mensen die zich druk maken om idioten die niks van hiphop weten maar er wel telkens over lopen te zeiken.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |