Doggystyle is gewoon intens stoerquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:07 schreef skiczukie het volgende:
Ice Cube trouwens, Dre, m.a.w. NWA.Snoop Dogg heb ik trouwens nooit okee gevonden, die stem, en hij verneukt de scene nu ook!
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:58 schreef Q-Tip het volgende:
Nas - Illmatic
Wat bedoel je? Death Row?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef DarkManta het volgende:
Snoop Dog, Dr Dre, ongelooflijk goede rap totdat er een pipo kwam en hun wist te overtuigen van een glans rijke carriere. Resultaat geld stroomde binnen, muziek is geen muziek meer te nomen, ook de clips zijn te zielig voor woorden.
Commercie maakt meer kapot dan je lief is
Dan ga ik toch echt voor shook ones pt. 2quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:16 schreef descendent1 het volgende:
En de ouwe Mobb Deep; 'Survival of the fittest' is echt een meesternummer!![]()
Beide zijn vet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:26 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan ga ik toch echt voor shook ones pt. 2![]()
Grappig, ik vind juist de Blood Money-CD die onder G-Unit is uitgebracht hun lijpste nummers hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef El_Rolando het volgende:
Jammer dat Mobb Deep bij Gay Unit zit.
Jij bent dan ook zo'n bontkraag.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig, ik vind juist de Blood Money-CD die onder G-Unit is uitgebracht hun lijpste nummers hebben.
Absoluut mee eens. Zo vind ik Metallica best te luisteren, maar Lordi vond ik voor hardrock heel slecht klinken. Robbie Williams en Blof vind ik ook goed, luister ik graag naar. Ik luister het zelf niet (ofwel, ik zet het zelf niet op) maar jazz vind ik ook goede muziek. Als ik uitga wil ik liever niet hiphop (of alleen Run DMC of iets dergelijks) horen, doe dan maar bubbeling/hardcore/party/dance achtige muziek.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:06 schreef DubzOne het volgende:
@ Q-Tip: Een muziekliefhebber weet wanneer iets goed is, ongeacht wat voor stijl of stroming het is. Ik ben veel met muziek bezig en luister om die reden ook veel HipHop net zoals ik ook veel naar andere bands, acts, dj's etc. luister die ik goed vind, ongeacht de muziekstroming!
Er zijn denk ik veel mensen die beweren 'open' te staan voor muziek, terwijl ze met oorkleppen op alleen muziek 'goed' vinden wanneer het binnen hun straatje valt... ik vind sommige muziek ook niet relaxed om te luisteren, maar ik hoor wel of iets goed is of niet.
Topicstarter, in dit geval jij dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Q-Tip het volgende:
Oh jah, even snel, wat betekent TS eigelijk?
Ok dank jequote:Op donderdag 25 mei 2006 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topicstarter, in dit geval jij dus.
De meeste wiggertjes met een bontkraag zijn anders het grootste tuig waar ik pas een echte hekel aan heb.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:43 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Ok dank je
Niets mis met bontkragen, vraag maar aan de rijksten der rijken. Wat die aan hun jassen hebben hangen![]()
Ok bedankt voor het meedelen. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn aan de 8 jarige marrokaantjes die denken dat ze de man zijn. Laatst wou eentje een vriend van me (18) neerslaan. Dan vraag je je af..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De meeste wiggertjes met een bontkraag zijn anders het grootste tuig waar ik pas een echte hekel aan heb.
Ik zie deze twee groepen als éen trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:02 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het meedelen. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn aan de 8 jarige marrokaantjes die denken dat ze de man zijn. Laatst wou eentje een vriend van me (18) neerslaan. Dan vraag je je af..![]()
Niets tegen allochtonen/marokkanen, want met de meeste is niets mis.
Goed getypt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef Nosh het volgende:
Zeggen dat alle hiphop kut is, vanwege 50 Cent en Nelly, is als zeggen dat alle metal kut is, vanwege bands als The Rasmus en Slipknot.
Tuurlijk, de televisie wordt gedomineerd door opgepompte narcistische booskijkertjes, die allemaal hun eigen kledinglijn hebben en zelfs met diamanten beugels rondlopen.
Maar kijk iets verder dan dat, en je ziet dat er nog heel veel goeds gebeurd. Rappers en producers als MF Doom, Cunninlynquists, Immortal Technique, Common en KRS-One zijn nog altijd heel goed bezig, en zo zijn er tientallen andere namen te noemen.
En dan begin ik niet eens over de volwassen-wording van de NL Hiphop. Nee, niet de vlassnor-rappertjes die je op TMF ziet, maar de mannen uit Zwolle, Duvelduvel, Pete Philly, D.A.C. en ga zo maar door.
Kwestie van weten waar je het over hebt, in plaats van met stereotyperingen te smijten. Iets wat erg makkelijk is om te doen op fok, maar toch. Komt altijd ietwat sneu over.
marokkanen is ons land zijn groot uitschot (Berbers) en worden vaak verward met Turken die zich wel fatsoenlijk gedragen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:02 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het meedelen. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn aan de 8 jarige marrokaantjes die denken dat ze de man zijn. Laatst wou eentje een vriend van me (18) neerslaan. Dan vraag je je af..![]()
En Turken worden soms verward met Irakezen. Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
marokkanen is ons land zijn groot uitschot (Berbers) en worden vaak verward met Turken die zich wel fatsoenlijk gedragen.
Eenschquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:00 schreef ForzaRob het volgende:
ik vind meer de hele "scene" om de hip-hop muziek heen die zwaar belachelijk is.
In Nederland wordt ik al helemaal moe van al die 15 jarige puistenknijpers die achterlijk gaan lopen rappen met maar 1 doel :bakken met geld verdienen aan andere paupers die de commerciele bagger nog kopen ook.
Je mag wel gewoon zeggen dat je een bontkraagje hebt hoor. Ik erger me alleen aan het tuig. Laatst werd er een bierflesje naar mijn kop gegooid en een andere etter wilde mijn vader laten struikelen. Totaal geen respect meer in deze maatschappij. En het zijn altijd die op hun fiets slingerende kutwiggertjes van 14.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:02 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Aardig op zijn tijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:58 schreef Q-Tip het volgende:
Ik hou van hiphop. Dat is een understatement. A Tribe Called Quest,
Vreselijk overschat, met name z'n kennis.quote:Nas,
Ach ja.quote:The Notorious B.I.G
Ja. Punchlines, heten die dingen toch?quote:Big L
Zeg maar Nas keer negen. Pseudo-intelligente rijmkunstenaars.quote:Wu-Tang Clan
Een hoop wezenloos geschreeuw.quote:Public Enemy
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef Nosh het volgende:
Zeggen dat alle hiphop kut is, vanwege 50 Cent en Nelly, is als zeggen dat alle metal kut is, vanwege bands als The Rasmus en Slipknot.
Tuurlijk, de televisie wordt gedomineerd door opgepompte narcistische booskijkertjes, die allemaal hun eigen kledinglijn hebben en zelfs met diamanten beugels rondlopen.
Maar kijk iets verder dan dat, en je ziet dat er nog heel veel goeds gebeurd. Rappers en producers als MF Doom, Cunninlynquists, Immortal Technique, Common en KRS-One zijn nog altijd heel goed bezig, en zo zijn er tientallen andere namen te noemen.
En dan begin ik niet eens over de volwassen-wording van de NL Hiphop. Nee, niet de vlassnor-rappertjes die je op TMF ziet, maar de mannen uit Zwolle, Duvelduvel, Pete Philly, D.A.C. en ga zo maar door.
Kwestie van weten waar je het over hebt, in plaats van met stereotyperingen te smijten. Iets wat erg makkelijk is om te doen op fok, maar toch. Komt altijd ietwat sneu over.
Voor de zekerheid; ik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:26 schreef Q-Tip het volgende:
Enne, die man die mijn favoriete artiesten citeerde, wat zijn jou favoriete artiesten? Ik zie dat je een beetje into Shaolin bent, maar geef eens concreet namen?
Tis inderdaad te merken dat je een n00b bent, ik zit regelmatig in Goth-bash, Metal-bash, Punk-bash, Gabber-bash topics.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:58 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Mijn eerste fok!-post hier, gaat over hiphop. Dit na aanleiding van vele posts, van vele users, die allemaal een mening hebben over hiphop, die vaak niet verder komt dan: hiphop =![]()
Mijn vraag aan iedereen is dan ook: Waarom is elke muziekstijl geaccepteerd, behalve hiphop. Een hoop rockers/hardcorefanaten/punkers etc.,
[..]
Nu verval je in hetzelfde gedrag als dat je in je OP mee komt om te klagen, lekker hypocriet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:07 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Kijk, dit is zo'n reactie. Wat moet een gemiddelde hiphop-fan hiermee? Ga maar lekker naar je hoofdpijn-muziek of zelfmoord-muziek luisteren zou ik zeggen.![]()
De meeste Metalheads die ik ken zijn behoorlijk intelligent.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:31 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
![]()
Elke muziek soort heeft wel zijn eigen paupers..
Dance en Metalheads zijn nou ook niet echt bepaald een speciaal volk kwa IQ
Ieder zijn ding,basta![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef Nega het volgende:
Hip 2 the hop, uh...
hiphop is wel vet. R&B is chiller.
Subjectief. Ik ken er weer genoeg die het IQ van een thermometer niet overstijgen, terwijl ik het prima muziek vind. Het voegt alleen niets toe, zo'n subjectieve observatie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De meeste Metalheads die ik ken zijn behoorlijk intelligent.
Ligt er ook maar aan of je Slipknot figuren als Metalheads mee telt, want dat zijn ze niet, net zoals je nu Gangsta-wiggers zou mee tellen als Hiphop'pers, al geef ik wel toe dat de mensen die in de Black en Heavy Metal scene beginnen over "true" zijn 9 van de 10x wel echt de paupers, maar vaak zijn zij ook niet compleet dom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:43 schreef JeRa het volgende:
[..]
Subjectief. Ik ken er weer genoeg die het IQ van een thermometer niet overstijgen, terwijl ik het prima muziek vind. Het voegt alleen niets toe, zo'n subjectieve observatie.
Ga eens naar een festival"Bospop?!" dude,en trek daar eens een blik dronken Metalheads open..quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De meeste Metalheads die ik ken zijn behoorlijk intelligent.
http://partyflock.nl/artist/5570.htmlquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:29 schreef tuigholland het volgende:
Hardcore is mijn smaak, maar als jij negermuziek wilt luisteren, moet jij dat lkkr weten. heb t alleen niet op marokkanies, maar als 'de jeugd van tegenwoordig' die chemische muziek wilt luisteren moeten ze dat lekker doen.. ik moet er eerlijk gezegt niks van wete
Ruimdenkend, dat kun je wel stellen ja. Wat denk jij dat mensen allemaal wel niet in hun neus stoppen ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:04 schreef Angeliquetje het volgende:
alle hiphoppers snuiven hasj enzo en ook alle hiphoppers stinken. De muziek die roept bij niemand wat gevoel op behalve bij drugsgebruikers, oftewel hiphoppers. Dit is mijn persoonlijke kijk op de zaak, ik vind dat ikzelf erg ruimdenkend omga met deze kwestie. Ik vind hiphop wel leuke muziek.
Can I get a flick with Uquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doggystyle is gewoon intens stoer.
Daarna heeft hij weinig goeds gemaakt inderdaad...
Toch grappig dat je nu de zogenaamde gangsterrappers noemt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:09 schreef Pumatje het volgende:
ach, hip hop is ontdekt door commercieel denkend Nederland, dat zie je goed terug op MTV en TMF en vooral de Box..
er is afgelopen jaren een nieuwe mainstream stroming bij gekomen.. Urban. Dat is een stijl.. dat was het 3 jaar geleden echt niet hoor.. toen was het weer wat anders.. Zo is hardcore, punk en alle andere onzin voorbij gekomen.
Bij die Urban onzin .. tjah daar moest een beeld bij.En wat willen 16 jarige puistenknijpers nou liever dan Lijken op een Grote Gangstercriminieel die slist en mank loopt omdat ie beschoten is![]()
Daar moet muziek bij waar tekst inzit en een lekker deuntje alleen maar omdat het lekker klinkt, het maakt helemaal niet uit of de tekst inhoud heeft, en of de beat gejat of gecovered is, het moet klinken.. je moet na 15 seconden luisteren het al een strak nummer dat ik op mijn opgevoerde brommer afspeel vinden.
Dat de Echte hip hop scene daarmee word verkracht hebben onze knappe commerciele koppen achter MTV/box/tmf/breakout/etc scheit aan.. wat is in.. wat is out..waar zijn we nu gevoelig voor.
Je kunt je best naar de scene dragen.. als je van hiphop houdt, je kunt ook bling bling 17"velgen (of groter ) onder je waggie hebben.. ja tuurlijk kun je dan nog van hip hop houden, dat is ieders eigen, maar kom dan wel met artiesten aan die hip hop zijn.. die het gevoel hebben en hip hop hebben gemaakt.
De pest is juist het bekende beeld van het lerenjasjenepbontkraagmarrokaantje dat met Ludacris - 2fast , 2 furious op zijn D500 dat iedereen ziet, dat geeft stereotypes die iedereen kent.
Denk voor jezelf en waardeer wat jij intressant vindt.
N.W.A
Rakim
Dre
Snoop
Mobb Deep
M.O.P
Mc Eight
2pac
public enemy
Shyne
B.i.G
en tientallen anderen
![]()
BWAHAHAHAHAHAHA!!!! BWAHAHAHA!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:57 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ga eens naar een festival"Bospop?!" dude,en trek daar eens een blik dronken Metalheads open..![]()
![]()
Over een week Rock am ring,ik ben benieuwd![]()
quote:Sting
Gabriel Rios
Alan Parsons Live Project
Simple Minds
Racoon
Joe Jackson
The Tragically Hip
Roxy Music
Simply Red
Precies. Mobb Deep en Tupac waren al mongolenidolen voor iemand van ''Ludachris'' etc. gehoord had.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Toch grappig dat je nu de zogenaamde gangsterrappers noemt.
N00b,Anthrax,Maiden,Mastodon,Megadeth,Motörhead,Overkill.. hebben er allemaal eens bij gestaan..quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHA!!!! BWAHAHAHA!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bospop is ZO Metal dat je er een metaalvergiftiging van oploopt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niks mis met Ludacrissquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies. Mobb Deep en Tupac waren al mongolenidolen voor iemand van ''Ludachris'' etc. gehoord had.
Nee, niet als je van ''5%'' geraaskal houdt. En drugsraps, natuurlijk.quote:
ja dat is de mooiste periode van allemaal..quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Toch grappig dat je nu de zogenaamde gangsterrappers noemt.
Sorrie?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja dat is de mooiste periode van allemaal..
aars![]()
met je kubus K![]()
Hierover wordt gezwegen dus waarschijnlijk geluisterdquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:19 schreef TimoBasso het volgende:
ik zeg Soul Position - No Gimmicks..
Zwijg&Luister..
En als je Abba luistert ben je natuurlijk heel slimquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef StefanP het volgende:
Omdat hiphoppers vrijwel allemaal dom zijn, en de "musici" nog dommer. Omdat de clips vol ho's en bitzjes zitten, geweld verheerlijkt wordt en het voorgekauwde onzin is die bedoeld is om de jeugd te hersenspoelen.
Dat niet, maar Abba zadelt de jeugd in ieder geval niet op met zo'n verziekt wereldbeeld, waarin je respect kunt krijgen door maar zo veel mogelijk te pimpen en te blingen. Ik bedoel, dat hele beeld is ook alleen maar geschapen omwille van bedrijven die spullen aan de man willen brengen, en daarvoor is de jeugd de ideale doelgroep. Dat je daarmee een hele generatie kweekt die totaal geen respect meer heeft voor niets of niemand, waar het enige wat er nog toe doet materiele dingen zijn, en waar vrouwen zo ongeveer gebruiksobjecten zijn, doet er niet toe.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En als je Abba luistert ben je natuurlijk heel slim![]()
Huilliequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef Galactica het volgende:
komt omdat we met neger muziek dood worden gegooid, metal komt niet op tv, neger muziek wel, overal, bijna niks anders dan, terwijl we in Europa zitten en niet in Afrika.
dierenbeulen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:43 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Ok dank je
Niets mis met bontkragen, vraag maar aan de rijksten der rijken. Wat die aan hun jassen hebben hangen![]()
turken, murken, allemaal eruit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
marokkanen is ons land zijn groot uitschot (Berbers) en worden vaak verward met Turken die zich wel fatsoenlijk gedragen.
Zoals je aangeeft heeft 50 cent en consorten weinig met Hip-Hop te maken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat niet, maar Abba zadelt de jeugd in ieder geval niet op met zo'n verziekt wereldbeeld, waarin je respect kunt krijgen door maar zo veel mogelijk te pimpen en te blingen. Ik bedoel, dat hele beeld is ook alleen maar geschapen omwille van bedrijven die spullen aan de man willen brengen, en daarvoor is de jeugd de ideale doelgroep. Dat je daarmee een hele generatie kweekt die totaal geen respect meer heeft voor niets of niemand, waar het enige wat er nog toe doet materiele dingen zijn, en waar vrouwen zo ongeveer gebruiksobjecten zijn, doet er niet toe.
En nee, dat ligt niet aan hip hop. Met hip hop zelf is niets mis. Hip hop wordt voor dit doel misbruikt door de commercie. Mensen al 50 cent verhoereren zichzelf aan de commercie. Dat zijn imho geen artiesten.
Een groot gedeelte van iemands opvoeding vindt niet plaats door iemands ouders, maar op straat, en door de mensen waar je mee omgaat. Aangezien al die mensen TMF en/of MTV kijken, denk ik dat de hiphop scene wel degelijk een negatieve invloed heeft op de jeugd. Jongeren zijn nu eenmaal onzeker over zichzelf, op zoek naar een identiteit, en dit soort zenders bieden dat. Als je je maar zo en zo gedraagt, en vooral maar zo veel mogelijk dure spullen koopt, dan krijg je respect! Wat dat betreft is de jeugd gewoon heel beinvloedbaar, en dus een ideale doelgroep voor commerciele bedrijven, die de hip hop scene maar wat graag misbruiken om spullen aan de man te brengen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zoals je aangeeft heeft 50 cent en consorten weinig met Hip-Hop te maken.
Ik geloof niet dat de rapscene er voor zorgt dat de jeugd ontspoort, dat heeft meer met opvoeding en leefklimaat te maken.
Ja, zeker in de periode dat pubers zich afzetten tegen hun ouders, worden ze snel slachtoffer van de op tv gepropagandeerde uit de bocht gevlogen noncultuur.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van iemands opvoeding vindt niet plaats door iemands ouders, maar op straat, en door de mensen waar je mee omgaat. Aangezien al die mensen TMF en/of MTV kijken, denk ik dat de hiphop scene wel degelijk een negatieve invloed heeft op de jeugd. Jongeren zijn nu eenmaal onzeker over zichzelf, op zoek naar een identiteit, en dit soort zenders bieden dat. Als je je maar zo en zo gedraagt, en vooral maar zo veel mogelijk dure spullen koopt, dan krijg je respect! Wat dat betreft is de jeugd gewoon heel beinvloedbaar, en dus een ideale doelgroep voor commerciele bedrijven, die de hip hop scene maar wat graag misbruiken om spullen aan de man te brengen.
Maar ik ben het met je eens dat hip hop artiesten zoals 50 cent, die zich met dit soort praktijken inlaten, weinig meer met echte hip hop te maken heeft. Er is genoeg goede hiphop, die echt een boodschap met zich meedraagt, maar die krijg je simpelweg niet op televisie te zien.
Wie geeft d'r nou een neuk om een boodschap in hiphop, als ik een boodschap wil ontvangen ga ik wel naar de kerk ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef Seneca het volgende:
Er is genoeg goede hiphop, die echt een boodschap met zich meedraagt, maar die krijg je simpelweg niet op televisie te zien.
Als je je 'afzet' tegen je ouders ben je gewoon zwak en/of op zoek naar aandacht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, zeker in de periode dat pubers zich afzetten tegen hun ouders, worden ze snel slachtoffer van de op tv gepropagandeerde uit de bocht gevlogen noncultuur.
Ja dat zal wel, maar het is nou eenmaal zo dat pubers zich afzetten tegen hun ouders, dan is het verschrikkelijk dat ze moeten vervallen in de scheve normen en waarden van die achterlijke hiphopcultuur.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je je 'afzet' tegen je ouders ben je gewoon zwak en/of op zoek naar aandacht.
Een _GOEDE_ boodschap die ga je zeker niet vinden in een kerk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie geeft d'r nou een neuk om een boodschap in hiphop, als ik een boodschap wil ontvangen ga ik wel naar de kerk ofzo.
[..]
Gangsterrappers hadden een duidelijke boodschap.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef Pumatje het volgende:
boodschap blaat
het is muziek, vind je het leuk hou je er van
niet hou je er niet van
dat boodschap gezeik.
Niet alleen de ondergang van de scene, ook de ondergang van de mensheid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef dfr0st het volgende:
Van mij mag de mainstream hip-hop even snel sterven, heb echt een tering hekel aan van die gastjes (groepje marokanen ofzo) voor de deur met een telefoon op volumestand 10 en dan kan een scrale beat die dan uit probeert te komen.
Heb liever een nieuwe happy harcore hype dan dit. Ik wordt echt gek van al het gepimp en vooral het gebitch en ge-ho.
Als ik het ook zie bij meisjes van 14-15 die dan de ho van de groep zijn en denken dat dat normaal is. Dat soort onzin is echt de ondergang van hiphop/rap. Want dat zien de 30plussers alleen maar.
Dus nu een snelle dood sterven hopelijk en dan weer: cypress hill, beastie boys, ice cube, Insane Clown Posse, Kottonmouth Kings, RUN-DMC enz
Wat heb je nou aan een boodschap in muziek manquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een _GOEDE_ boodschap die ga je zeker niet vinden in een kerk.
Liever een boodschap in muziek dan slap gelul van politici.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een boodschap in muziek man.
Goed gesproken, Kameraad Puma. Pwnage voor de partij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef Pumatje het volgende:
boodschap blaat
het is muziek, vind je het leuk hou je er van
niet hou je er niet van
dat boodschap gezeik.
Insane Clown Possequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef dfr0st het volgende:
Van mij mag de mainstream hip-hop even snel sterven, heb echt een tering hekel aan van die gastjes (groepje marokanen ofzo) voor de deur met een telefoon op volumestand 10 en dan kan een scrale beat die dan uit probeert te komen.
Heb liever een nieuwe happy harcore hype dan dit. Ik wordt echt gek van al het gepimp en vooral het gebitch en ge-ho.
Als ik het ook zie bij meisjes van 14-15 die dan de ho van de groep zijn en denken dat dat normaal is. Dat soort onzin is echt de ondergang van hiphop/rap. Want dat zien de 30plussers alleen maar.
Dus nu een snelle dood sterven hopelijk en dan weer: cypress hill, beastie boys, ice cube, Insane Clown Posse, Kottonmouth Kings, RUN-DMC enz
quote:
Wat heb je er nou aan als er helemaal geen boodschap in zit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een boodschap in muziek man.
Je bent de eerste die ze noemt!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef dfr0st het volgende:
RUN-DMC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |