Tadaquote:
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
Deel 31 mist, uitzendschema is verouderd. Ik zat net te zoeken in deel 31 en 30 naar een postje waarin stond dat er dit jaar nog maar 7 afleveringen komen en volgend jaar de rest? Kan het echter niet terugvinden?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:27 schreef Symer het volgende:
ABC heeft gisteren het nieuwe uitzendschema voor volgend seizoen bekend gemaakt:
In de herfst begint seizoen 3 met 7 nieuwe afleveringen.
Daarna 3 maanden (!) pauze, gevolgd door onafgebroken nieuwe afleveringen tot mei.
Ik ben natuurlijk niet blij met die winterstop, maar ik denk wel dat het beter is dan wat we nu hebben.
Daar zal denk ik wel weer het een en ander aan veranderd worden.quote:
Omdat ze misschien nu pas écht zoeken? In opdracht van Penelope (ook weer een mysterie opgelost trouwens, want het was dus niet de vrouw van Jack op de foto van Desmond).quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:59 schreef oZner het volgende:
Echt wazige aflevering...
We weten nu dus dat het vliegtuig door een electromagnetisch veld is neergehaald. Maar waarom zijn die twee wetenschappers toen niet in actie gekomen. Desmond zit er al jaren, dus toen ook!
Gevoelquote:Aaaarch!
Ze zeggen toch "That's it, isn't it? We missed it again --". Wellicht dat ze ten tijde van de crash inderdaad de elektromagnetische afwijking gemist hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:59 schreef oZner het volgende:
Echt wazige aflevering...
We weten nu dus dat het vliegtuig door een electromagnetisch veld is neergehaald. Maar waarom zijn die twee wetenschappers toen niet in actie gekomen. Desmond zit er al jaren, dus toen ook!
Tja, het is altijd zo: ze komen wel met een aantal antwoorden, maar dan komen ze weer met zoiets. Maar goed, daar is het ook een finale voor...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef Bellator het volgende:
Dat standbeeld was wel vaag ja... Snap niet wat de schrijvers daar verder mee willen.
Oh ja, tuurlijk. En dus nu maar wel ff bellen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:15 schreef Ascaroth het volgende:Ze zeggen toch "That's it, isn't it? We missed it again --". Wellicht dat ze ten tijde van de crash inderdaad de elektromagnetische afwijking gemist hebben.
watquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef Ascaroth het volgende:
Dat standbeeld heeft vast iets te maken met de utopische samenleving die DHARMA nastreeft of ooit op het eiland bestaan heeft. Gezien ook de utopia-referenties in de SWAN orientation film en de Pala Ferry. (Pala is een utopisch eiland in "Island" van Aldous Huxley)
Inderdaad, de buitenwereld bestaat dus ook nog.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:34 schreef Merkie het volgende:
Trouwens, de laatste scene van seizoen 2 was de allereerste scene die zich buiten het eiland afspeelt en geen flashback is. Betekent dat er nog wel een buitenwereld is
.
Stond op LostPedia.
Vaagheid alom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef oZner het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. En dus nu maar wel ff bellen.
Verder is het raar dat dat op de noord/zuid pool gebeurd? Of niet?
En ik bedenk net... "er is alleen zee en dit eiland" en "once you're out, you can't come back"... klinkt als concept The Truman Show... alleen dan is het weer raar met die vliegtuigcrash...
Hoe stom is het dat je niet op kunt houden met speculeren...
Mja dat was gewoon een project met genen gedoe van Dharma, dat was al te lezen op die tekening op de blastdoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vergeet niet dat er ook nog een ijsbeer op het eiland rondliep.
minder is dan weer dat ze in tegenstelling tot 24 3 eps uitzenden, dan maandje een break, dan weer 4, 1.5 maanden break etcquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:04 schreef truStie het volgende:
3 maanden pauze valt te doen, beter dan de 7 van 24..
Herhalingquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef mooya het volgende:
Supercoole aflevering!!
Weer enorm veel vragen ipv antwoorden
Er staat trouwens wel op ABC dat er volgende week nog een aflevering is.
(LINKJE
Next Episode:
Wednesday, May 31, 9/8c
"Man of Science, Man of Faith"
Dat is de eerste episode van season 2... duhquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef mooya het volgende:
Supercoole aflevering!!
Weer enorm veel vragen ipv antwoorden
Er staat trouwens wel op ABC dat er volgende week nog een aflevering is.
(LINKJE
Next Episode:
Wednesday, May 31, 9/8c
"Man of Science, Man of Faith"
Nee, er worden 7 afleveringen in 1x uitgezonden, daarna een pauze van 3 maanden, en dan de rest in 1x.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
minder is dan weer dat ze in tegenstelling tot 24 3 eps uitzenden, dan maandje een break, dan weer 4, 1.5 maanden break etc
geef mij maar 7 maanden pauze en dan in een rush door, net als 24
Oneens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:55 schreef Bellator het volgende:
[..]
Alleen de finales zijn erg goed, de rest is matig.
Ik zou niet naar een matige serie willen kijken, doe er wat aan. Zijn wij ook weer blij, dan kunnen we verder gaan over de inhoud.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:55 schreef Bellator het volgende:
[..]
Alleen de finales zijn erg goed, de rest is matig.
Naja, wat jij vindt. Maar in deze finale is net zoveel gebeurd als in heel de rest van seizoen 2.quote:
Het gaat er om dat het verhaal en de hele mythologie van de serie fantastisch in elkaar steekt. Dat het tempo soms wat laag ligt stoort mij persoonlijk niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef Bellator het volgende:
Naja, wat jij vindt. Maar in deze finale is net zoveel gebeurd als in heel de rest van seizoen 2.
Mij wel. De serie staat zit verder niet vol van goede dialogen, goed drama of spetterend acteerwerk. Dat zijn wel zaken die er in moeten zitten als je als maker ook afleveringen wil maken met minder tempo en zonder verder te gaan op de afleveringen. Dan kan ik er wel van genieten. Daarom zou ik eigenlijk alles op moeten sparen en op het eind van het seizoen kijken, maar daar heb ik ook geen geduld voor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:04 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het verhaal en de hele mythologie van de serie fantastisch in elkaar steekt. Dat het tempo soms wat laag ligt stoort mij persoonlijk niet.
Ik moest daar ook aandenken. Nouja, soort van. Moest eigenlijk meer denken aan Donald Duck Pocket #1, met de Zeven Duckwonderenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef Trancelocator het volgende:
Trouwens, de voet van een standbeeld aan de kust deed mij direct hier aan denken: een van de zeven wereldwonderen uit de klassieke oudheid.
http://ce.eng.usf.edu/pharos/wonders/colossus.html
Maar ik geloof niet dat Kolossus maar vier tenen aan een voet had. Verder was die ook van brons. Iemand andere ideeën?
GMTA, en hoe.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:08 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik moest daar ook aandenken. Nouja, soort van. Moest eigenlijk meer denken aan Donald Duck Pocket #1, met de Zeven DuckwonderenEigenlijk allemaal hetzelfde, maarja.. Wel apart van die 4 tenen
Van Lostpedia.com:quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef oZner het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. En dus nu maar wel ff bellen.
Verder is het raar dat dat op de noord/zuid pool gebeurd? Of niet?
En ik bedenk net... "er is alleen zee en dit eiland" en "once you're out, you can't come back"... klinkt als concept The Truman Show... alleen dan is het weer raar met die vliegtuigcrash...
Hoe stom is het dat je niet op kunt houden met speculeren...
quote:The Portuguese-speaking men are near the South Pole. While the North Pole tends to collect most of the electrically charged particles flowing around the earth (and would thus make for a perfect spot to monitor the earth's magnetic field and electrical/ionic behavior), this episode takes place during late November (September 22 plus 60-65 days), a time when the Arctic experiences darkness all day. The last scene of this episode, however, starts with an establishing shot of a snowstorm seen by daylight. It is also possible that the Portuguese-speaking men are on a high-altitude location, and/or on the northern hemisphere south of the Arctic Circle.
hoe komt Charlie dan ongeschonden weg, die was er tegelijk met henquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
WOWWat een gave season final.
![]()
Eindelijk een paar grote antwoorden, zoals "hoe ze gecrasht zijn?" en "wat de button doet?" Maar natuurlijk ook weer veel nieuwe vragen.
Ik dacht eerst op het einde dat die wetenschappers in een boot zaten die ook ging crashen of dat die peep Micheals zijn boot zat.
Over Micheal gesproken ik hoop wel dat wie die blijven volgen in het komende seizoen. Niet dat Micheal zelf zo interessant is, maar Walt wel. Daar zijn ook alle vragen nog niet over beantwoord.
Stel dat Eko en Locke dood zijn (wat ik waarschijnlijk acht, aangezien die hatch toch werd opgeblazen door Desmond) en Kate, Jack en Sawyer gevangen zij, is het aantal hoofdrolspelers op het kamp wel er uitgedund.
En nu is het grote wachten op S3 begonnen. Al zijn we dat met Lost wel gewend. Hopelijk krijgen we dan te zien wat the Others met Kate, Jack en Sawyer gaan doen.
Die zaten geloof ik gewoon in de boot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:17 schreef Autoreply het volgende:
tvp![]()
Is Sayid trouwens nou gevangen? Ik meende Gin en Sun ook geboeid te zien zitten![]()
denk het niet:quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
En arme Sayid zit nog steeds op het strand z'n vuurtje op te stoken. Misschien ziet hij Michael en Walt nog voorbij varen
Omdat die net op veilige afstand was gekomen? Omdat de explosie misschien beperkt blijft tot binnen de hatch? Die andere man in de hatch had het over dat de fail-safe de hatch zou opblazen. Wat ook de vliegende luikdeur verklaart. Het lijkt me onlogisch dat Locke en Eko die op maar enkele meters van Desmond staan dat dan wel overleven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:19 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe komt Charlie dan ongeschonden weg, die was er tegelijk met hen
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:17 schreef Autoreply het volgende:
tvp![]()
Is Sayid trouwens nou gevangen? Ik meende Gin en Sun ook geboeid te zien zitten![]()
Ja maar desmond zei dat hij locks leven ging redden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stel dat Eko en Locke dood zijn (wat ik waarschijnlijk acht, aangezien die hatch toch werd opgeblazen door Desmond).
Misschien dat die er vanuit ging dat Locke zou slim zou zijn om weg te rennen uit de hatch.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef FCDB het volgende:
[..]
Ja maar desmond zei dat hij locks leven ging redden.
"You saved mine, now i'm gona save yours!" (of iets in die richting)
Dat vond ik zon verrassing dat ik het eigenlijk al had verwacht. Ik vraag me alleen af waarom hij zich heeft laten pakken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:55 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een verrassing trouwens, die sukkel Henry blijkt gewoon de baas te zijn
yesquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef Drifter__ het volgende:
Hij was toch in de val gelopen van die franse chick ?
Ontvangt jouw schotel het niet danquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:19 schreef remlof het volgende:
Kut, heb ep23 nog steeds niet gevonden...
Dat viel mij ook op. Ik heb het gevoel dat Libby gewoon één of andere loopdame is voor Widmore of the Hanso Foundation.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:25 schreef JMurc het volgende:
Waar ik niemand over hoor is dat Libby de boot van haar overleden man "David" aan Desmond gaf. Die denkbeeldige vriend van Hurley in het gekkenhuis heet toch "Dave" en Libby zat daar ook. Dave = David???
nee, misschien moet ik een ander merk dan isohunt gebruiken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ontvangt jouw schotel het niet dan![]()
Zoiets dacht ik ook, maar ik wist die naam niet meer van die gast van Hurley.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:25 schreef JMurc het volgende:
Waar ik niemand over hoor is dat Libby de boot van haar overleden man "David" aan Desmond gaf. Die denkbeeldige vriend van Hurley in het gekkenhuis heet toch "Dave" en Libby zat daar ook. Dave = David???
Euh nee, je bent gewoon blindquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik een ander merk dan isohunt gebruiken?
Inderdaad. Op elke internet 'satelliet'zender hoef je maar Lost in te tikken of de nieuwste aflevering komt in veelvoud op je scherm tevoorschijn. Snap niet hoe je Lost niet kan vinden.quote:
dit viel mij ook op iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Man op de noordpool Jack?
Ten tweede, op het einde de mannen op de noord/zuid pool, ik denk dat die man die belde gespeeld word door Jack of iniedergeval de acteur die Jack speelt! Is dat ook iemand opgevallen?
In Irak heette die gast Joe Inman, in de hatch heet ie Kelvin/Calvin... Vraag is dus of ie zichzelf een andere naam heeft gegeven, of hij gewoon Joe Kelvin Inman heet, of het broers zijn, kloons etc etc.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:35 schreef JMurc het volgende:
Was het jullie ook opgevallen dat die Calvin die bij Desmond in The Hatch zat Sayid gevangen had genomen in Irak?
jullie hebben gelijk, ik zocht op "lost 23" en dan vindt die domme tuner niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Op elke internet 'satelliet'zender hoef je maar Lost in te tikken of de nieuwste aflevering komt in veelvoud op je scherm tevoorschijn. Snap niet hoe je Lost niet kan vinden.
ehhh, libby is geen otherquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:48 schreef Frenkel het volgende:
Dude, ik zit nu al uit te kijken naar seizoen 3, niet normaal..!!
Maar toen ik Libby zag was het eerste dat in me op kwam, dat is op een of andere manier ook een 'other' ..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Libby, Dave en Desmond
Om allereerst te beginnen met de Libby en Desmon flashback.
Libby ,genaamd Elizabeth, heeft het over haar man David. We hebben Libby ook gezien in het gekkehuis waar Hurley ook te vinden was, en hoe heette Hurley's onzichtbare vriend. Inderdaad Dave (David).
[edit] Toen ik dit verhaal typte zag ik niet dat jullie het al hadden opgemerkt![/edit]
Man op de noordpool Jack?
Ten tweede, op het einde de mannen op de noord/zuid pool, ik denk dat die man die belde gespeeld word door Jack of iniedergeval de acteur die Jack speelt! Is dat ook iemand opgevallen?
Schuine stand van de aarde toch maar weet ik niet zeker?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:05 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vraag me nu ineens af:
Waarom zijn er alleen maar tropen op het zuidelijk halfrond?
Nee de reden daarvoor is omdat het niet waar is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:08 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Schuine stand van de aarde toch maar weet ik niet zeker?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:52 schreef Chen het volgende:
[..]
Heeft iemand even daar een screenshot van + eentje van Jack om te vergelijken?
Ja, dat vroeg ik me ook direct af. Heel vaag! Ik ben alleen bang dat ze dat niet meer gaan uitdiepenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef s0k het volgende:
Vraagt niemand zich nou af waarom die computer perse met de hand om de 108 minuten moet worden ingetikt. Dat kan toch ook geautomatiseerd zijn
Verder niets achter zoeken. Ze hadden gewoon geen zin om hier een figurant voor in te huren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
Hij lijkt er idd erg op. Maar het is hem niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |