Ik ga met mots zondag uit bij hem dit halen:quote:Middenveld: formidabel (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel hoog)
Dat ga ik niet reddenquote:
Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: goed (heel laag)
Grumps... zie dilemma hierbovenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef Grumpey het volgende:
verdedigen +1
gelijk een 17 jarige naar excellent met solid passing, gekocht voor 540k, hoppa, welkom terug bij verdedigen grump
Persoonlijk zou ik liever zien (hoe hard het ook klinkt) dat er juist snel een einde aan komt. Ze is 90, dat is wat ze altijd wilde worden, hopelijk ziet ze dr laatste kleinzoon (mijn broertje) ook nog een diploma halen en daarna mag ze van mij gaan. Jaren aan vloeibaar voedsel + logopedie + ziekenhuisbezoeken voor een vrouw van 90 is ook niet echt fijn... en weggestopt worden in een verpleeghuis al helemaal niet... misschien kiest ze zelf al wel voor euthansie...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef komrad het volgende:
Sterkte Joralf,
mijn opa heeft ook al een tijd prostaatkanker en het schijnt dat bij oude mensen dat langzamer uitzaait omdat de celdeling veel trager gaat dus mogelijk heeft ze nog een tijdje. Slokdarm is natuurlijk ook wel ernstiger dan prostaat.
@Grumps, als dat zo is heb ik met 1,5 training 3ton verdiend
ik te ver?? Sorry, maar ik denk niet dat ik hier ooit te ver kan gaan..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je avatar..
Je kunt ook te ver gaan:
[afbeelding]
Same here, gemiddelde vorm is 6,8..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik te ver?? Sorry, maar ik denk niet dat ik hier ooit te ver kan gaan..
Oh mijn TU:
vorm: +6/-1
TSI: +7.120/-20
Wel lekker, eindelijk mijn basiself eens allemaal op goed en uitstekend (2xmatig en 1xredelijk). Maar mag eindelijk eens postief naar de zondag toe zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef ASSpirine het volgende:
TU:
Vorm : +8 / -7
TSI : +4970 / -1940
Vleugel : +2
Twee skilltrades die eruit zullen gaan, ik zal Komrad er maar weer op aanspreken?
Aangezien hij altijd een tekort heeft aan wingers, ik vind ze vaak "moeiteloos"
Dat wordt weer zoeken naar minstens 2 nieuwe vleugels
Je maakt wel kans hoor mijn b-spelersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
TU was bij mij ook niet speciaal, heb net naar aanleiding van al de berichten in het forum, een week geleden ofzo, mijn reserve keeper verkocht voor 52 K (hij had maar 24,5 K gekost 10 maanden geleden).
Aankomend weekend lekker PICCEN voor de teamgeest en dan woensdags tegen de hierboven genoemde stefmans en zijn duivelse voetbalteam proberen stand te houden.
Verder heb ik nog een formi/zwak spits en een uitstekend/zwak spits in de verkoopquote:Edi Crãciunescu (19316880)
28 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Romanian!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 530
Loon: 1 944 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Jawel hoor.. komt goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef -J-D- het volgende:
Wat een prutser die Edi Crãciunescu.
Die wil je toch niet.
Waarom denk je dat ik hem verkoopquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef -J-D- het volgende:
Hij is niet zo lang geleden gestegen naar redelijk ervaring. Duurt nog ff voordat ie goed is
Ik heb geboden op jou spits ik moest nog een uitstekend spits hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:35 schreef maniack28 het volgende:
Ex-speler van JD in de verkoop.. bedacht me net dat hoe langer ik hem nu hou, hoe minder hij waard wordt (goed ervaring / redelijk leiderschap levert slechts 300k op) dus hij is nu te koop voor 600k
[..]
Verder heb ik nog een formi/zwak spits en een uitstekend/zwak spits in de verkoop
Van dat geld koop ik volgende week wel een nieuwe winger ttm of een winger... of ik wacht nog een week want volgende week speel ik tegen een triest team
Of ik hou het geld in de pot.. zing het uit met 3 inner mids + een goed winger en verkoop aan het eind van het seizoen mijn briljante spits.. van dat geld koop ik vervolgens een uberwingerOok een leuk idee
Laat ik volgend seizoen alle 3 spelers die nu 17 jaar zijn in de basis spelen, de rest eruit en 3x redelijk van 17 erin... hou ik nog wat geld over voor een future coach en evt. een reusachtig mid ipv een wc midOf een andere def... of een andere keep
Het kan allemaal..
Waarschijnlijk gaat ie nog wel omhoog... maar goed.. ik zou zelf een andere zoeken, eentje met een spec. en met ervaring, wel uitstekend scoren en slecht passenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb geboden op jou spits ik moest nog een uitstekend spits hebben![]()
Ik heb al een Formie met passen en ervaring dus een kalere uitstekend erlangs kan dan niet zoveel kwaad lijkt me, en ik heb nog wel wat geld over dus ik kan mee bieden maar als hij te duur word laat maar zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie nog wel omhoog... maar goed.. ik zou zelf een andere zoeken, eentje met een spec. en met ervaring, wel uitstekend scoren en slecht passen![]()
Maar ja... wie ben ik![]()
(en bedankt voor het openingsbod)
quote:For sale
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 29-05-2006 om 16:48
Vraagprijs: 500 000 ¤
Vítor Silva
TSI = 1 670, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
nope, kost je 7 ton. Extern aannemen kost je 270k. Tel uit je verlies.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef foetre het volgende:
Ohja ik heb nu ervaring stijger hij heeft nu goed ervaring en slecht leiderschap maar heeft volgens mij totaal geen nut om hem coach te maken
Het is volgens mij goedkoper om een externe coach aan te nemen..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef foetre het volgende:
Ohja ik heb nu ervaring stijger hij heeft nu goed ervaring en slecht leiderschap maar heeft volgens mij totaal geen nut om hem coach te maken
ze hebben beide redelijk passen, 17 jaar en goed wing natuurlijk, geen specs helaas.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:57 schreef komrad het volgende:
[..]
mogelijk stel ik wat hogere eisen aan wingers
maareh wat denk je dat mijn spelert van een stuk hierboven in het topic waard is?
Op zijn 18de, en dan maar 381k gekregenquote:Edward Coret (56678976)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Is dat een redelijk bedrag daarvoor? Lijkt me wat veel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo.. YP verkocht voor 50k
Én een stijger, een 18 jarige naar formi scoren/matig passen, dus die staat nu op de TL voor 1M
Wat ik op msn zei, zeg het gelijk hier ook ff...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is dat een redelijk bedrag daarvoor? Lijkt me wat veel.
Nee weet ik veel wat voor eng figuur jij bent..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:19 schreef -J-D- het volgende:
Ow tof! Heb je MSN! Mag ik je email?
Ga daarmee je leerlingen maar voor de gek houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben lelijk, maar wel lief
Tja of ik had een half seizoen later moeten switchen.. dan had het beter uit kunnen pakken, maar net toen ik switchte ging het kutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:31 schreef maniack28 het volgende:
Ja uddel... spitsenmarkt is kut... je moet ze of optrainen tot WC, met goeie bijstats en specs.. of max. profit halen door maar 1 of 2 niveaus te doen.. het is triest gesteld tegenwoordig
denk er stiekum toch over om te switchen, maar ik zou niet weten waarnaar
Dit is ook de eerste keer, dat JD juicht voor een Ajax-speler..quote:
Klaas Janquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer, dat JD juicht voor een Ajax-speler..![]()
Wat kan HAM dan, wat 7.50 waard is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb je idd supporter voor nodig.
Betaal anders 7,50 en je hebt je leven lang plezier van HAM
ik heb hem voor 50k gekocht en heeft 3x halve training gehad dus >300k zou al heel erg mooi zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ze hebben beide redelijk passen, 17 jaar en goed wing natuurlijk, geen specs helaas.
Enne, een 19-jarige uitstekend met goed passen... Ik vrees niet zoveel
Ik zeg, list em voor 300 k, en wees blij dat hij rond de 400k komt.
Ik heb zelf een paar voorbeelden
[..]i
Op zijn 18de, en dan maar 381k gekregen
quote:
Voor 611k verkocht.. hoe bedoel je weinigquote:Romaldo Vigueras (98846614)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Panamá
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
is het weer zover, het aanprijzen van hulpprogramma'squote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef -J-D- het volgende:
Klopt. Ik kan alleen oordelen over HAM, en dat is voor mij echt toppie.
Net als voor vele anderen.
Iemand anders mag hier best een preek houden voor een ander programma, maar ik blijf bij HAM
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor 611k verkocht.. hoe bedoel je weinig
Ik ook.quote:
Net effe gekeken op de HAM site en het lijkt heel erg veel op Hattrick Poli, bijna hetzelfde..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:00 schreef -J-D- het volgende:
Het houdt alle statistieken voor je team bij.
Trainingsweken voor een speler, ratings in wedstrijden, aantal sterren van spelers en team.
ALLES wat je maar kan wensen.
Geloof me, als je HT leuk vindt, dan vind je HAM ideaal.
Ja, er zijn ook andere programma's maar deze is fijn.
Komende zondag speel ik tegen hem in mijn eigen stadion.quote:Dat zou je zeggen ja, maar tot nu is het maar een dooie boel... Dus:
Vuistje (in je reet)
Azzez, dat kampioenschap kan je schudden broeder
wie hebben we nog meer... Oh ja
Fc Red and White Fighters: Ajax joden super joden Vak 415 4 life
Real Goes Nowhere
Bentgegoor of oudste woordgrap in de nederlandse voetbal geschiedenis
Ro Go Toch Home
En Fc Wilco laten we met rust want dieper kan ie toch niet zinken
VP heeft schijt aan jullie allemaal, en gaan er vandoor met de bokaal (Dat is hij)
aargh, hij verdient een enorme nederlaagquote:Hey Stewie, mag ik even een voorspellinkie doen voor Zondag? 2-5! Maar plek nr.2 die moet je toch wel kunnen opeisen voor jezelf dit seizoen
Er waren nog geen goeie YP's gedaan... tis gewoon pech dat er nu toevallig 2x een spits gepulled is met een hogere tsi.. want bij de mids en de defs zit nog helemaal niksquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:13 schreef komrad het volgende:
Je kon toch ook niet verwachten dat je zomaar U20 koopt voor net iets boven de marktprijs van een gewone maniack
1 voordeel 2 spitsen zijn er sowieso wel nodig
Ja, maar het probleem is dat er vrij weinig spelers zijn die echt rendabel (zoals vroeger) te trainen zijn... als mn spitsen verkocht worden ga ik maar met poppers werken..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
Daemon heeft het bij middenvelders
Lennox heeft het bij verdedigers
Joralf en ik hebben het bij aanvallers
Dus conclusie: Als ik niet geswitcht was, of ergens anders naar, had ik hetzelfde probleem gehad
quote:4. Joseph Franquet 1 490 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: Kristiansund
Leeftijd: 18 jaar
TSI: 3 480
Deadline: 29-05-2006 om 16:47
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
5. Robbin van den Ende 1 000 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: FC Uddel
Leeftijd: 18 jaar
TSI: 1 400
Deadline: 29-05-2006 om 18:10
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |