Verder heb ik nog een formi/zwak spits en een uitstekend/zwak spits in de verkoopquote:Edi Crãciunescu (19316880)
28 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Romanian!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 530
Loon: 1 944 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Jawel hoor.. komt goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef -J-D- het volgende:
Wat een prutser die Edi Crãciunescu.
Die wil je toch niet.
Waarom denk je dat ik hem verkoopquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef -J-D- het volgende:
Hij is niet zo lang geleden gestegen naar redelijk ervaring. Duurt nog ff voordat ie goed is
Ik heb geboden op jou spits ik moest nog een uitstekend spits hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:35 schreef maniack28 het volgende:
Ex-speler van JD in de verkoop.. bedacht me net dat hoe langer ik hem nu hou, hoe minder hij waard wordt (goed ervaring / redelijk leiderschap levert slechts 300k op) dus hij is nu te koop voor 600k
[..]
Verder heb ik nog een formi/zwak spits en een uitstekend/zwak spits in de verkoop
Van dat geld koop ik volgende week wel een nieuwe winger ttm of een winger... of ik wacht nog een week want volgende week speel ik tegen een triest team
Of ik hou het geld in de pot.. zing het uit met 3 inner mids + een goed winger en verkoop aan het eind van het seizoen mijn briljante spits.. van dat geld koop ik vervolgens een uberwingerOok een leuk idee
Laat ik volgend seizoen alle 3 spelers die nu 17 jaar zijn in de basis spelen, de rest eruit en 3x redelijk van 17 erin... hou ik nog wat geld over voor een future coach en evt. een reusachtig mid ipv een wc midOf een andere def... of een andere keep
Het kan allemaal..
Waarschijnlijk gaat ie nog wel omhoog... maar goed.. ik zou zelf een andere zoeken, eentje met een spec. en met ervaring, wel uitstekend scoren en slecht passenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb geboden op jou spits ik moest nog een uitstekend spits hebben![]()
Ik heb al een Formie met passen en ervaring dus een kalere uitstekend erlangs kan dan niet zoveel kwaad lijkt me, en ik heb nog wel wat geld over dus ik kan mee bieden maar als hij te duur word laat maar zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie nog wel omhoog... maar goed.. ik zou zelf een andere zoeken, eentje met een spec. en met ervaring, wel uitstekend scoren en slecht passen![]()
Maar ja... wie ben ik![]()
(en bedankt voor het openingsbod)
quote:For sale
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 29-05-2006 om 16:48
Vraagprijs: 500 000 ¤
Vítor Silva
TSI = 1 670, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
nope, kost je 7 ton. Extern aannemen kost je 270k. Tel uit je verlies.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef foetre het volgende:
Ohja ik heb nu ervaring stijger hij heeft nu goed ervaring en slecht leiderschap maar heeft volgens mij totaal geen nut om hem coach te maken
Het is volgens mij goedkoper om een externe coach aan te nemen..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef foetre het volgende:
Ohja ik heb nu ervaring stijger hij heeft nu goed ervaring en slecht leiderschap maar heeft volgens mij totaal geen nut om hem coach te maken
ze hebben beide redelijk passen, 17 jaar en goed wing natuurlijk, geen specs helaas.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:57 schreef komrad het volgende:
[..]
mogelijk stel ik wat hogere eisen aan wingers
maareh wat denk je dat mijn spelert van een stuk hierboven in het topic waard is?
Op zijn 18de, en dan maar 381k gekregenquote:Edward Coret (56678976)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Is dat een redelijk bedrag daarvoor? Lijkt me wat veel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo.. YP verkocht voor 50k
Én een stijger, een 18 jarige naar formi scoren/matig passen, dus die staat nu op de TL voor 1M
Wat ik op msn zei, zeg het gelijk hier ook ff...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is dat een redelijk bedrag daarvoor? Lijkt me wat veel.
Nee weet ik veel wat voor eng figuur jij bent..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:19 schreef -J-D- het volgende:
Ow tof! Heb je MSN! Mag ik je email?
Ga daarmee je leerlingen maar voor de gek houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben lelijk, maar wel lief
Tja of ik had een half seizoen later moeten switchen.. dan had het beter uit kunnen pakken, maar net toen ik switchte ging het kutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:31 schreef maniack28 het volgende:
Ja uddel... spitsenmarkt is kut... je moet ze of optrainen tot WC, met goeie bijstats en specs.. of max. profit halen door maar 1 of 2 niveaus te doen.. het is triest gesteld tegenwoordig
denk er stiekum toch over om te switchen, maar ik zou niet weten waarnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |