Ik ga met mots zondag uit bij hem dit halen:quote:Middenveld: formidabel (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel hoog)
Dat ga ik niet reddenquote:
Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: goed (heel laag)
Grumps... zie dilemma hierbovenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef Grumpey het volgende:
verdedigen +1
gelijk een 17 jarige naar excellent met solid passing, gekocht voor 540k, hoppa, welkom terug bij verdedigen grump
Persoonlijk zou ik liever zien (hoe hard het ook klinkt) dat er juist snel een einde aan komt. Ze is 90, dat is wat ze altijd wilde worden, hopelijk ziet ze dr laatste kleinzoon (mijn broertje) ook nog een diploma halen en daarna mag ze van mij gaan. Jaren aan vloeibaar voedsel + logopedie + ziekenhuisbezoeken voor een vrouw van 90 is ook niet echt fijn... en weggestopt worden in een verpleeghuis al helemaal niet... misschien kiest ze zelf al wel voor euthansie...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef komrad het volgende:
Sterkte Joralf,
mijn opa heeft ook al een tijd prostaatkanker en het schijnt dat bij oude mensen dat langzamer uitzaait omdat de celdeling veel trager gaat dus mogelijk heeft ze nog een tijdje. Slokdarm is natuurlijk ook wel ernstiger dan prostaat.
@Grumps, als dat zo is heb ik met 1,5 training 3ton verdiend
ik te ver?? Sorry, maar ik denk niet dat ik hier ooit te ver kan gaan..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je avatar..
Je kunt ook te ver gaan:
[afbeelding]
Same here, gemiddelde vorm is 6,8..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik te ver?? Sorry, maar ik denk niet dat ik hier ooit te ver kan gaan..
Oh mijn TU:
vorm: +6/-1
TSI: +7.120/-20
Wel lekker, eindelijk mijn basiself eens allemaal op goed en uitstekend (2xmatig en 1xredelijk). Maar mag eindelijk eens postief naar de zondag toe zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef ASSpirine het volgende:
TU:
Vorm : +8 / -7
TSI : +4970 / -1940
Vleugel : +2
Twee skilltrades die eruit zullen gaan, ik zal Komrad er maar weer op aanspreken?
Aangezien hij altijd een tekort heeft aan wingers, ik vind ze vaak "moeiteloos"
Dat wordt weer zoeken naar minstens 2 nieuwe vleugels
Je maakt wel kans hoor mijn b-spelersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
TU was bij mij ook niet speciaal, heb net naar aanleiding van al de berichten in het forum, een week geleden ofzo, mijn reserve keeper verkocht voor 52 K (hij had maar 24,5 K gekost 10 maanden geleden).
Aankomend weekend lekker PICCEN voor de teamgeest en dan woensdags tegen de hierboven genoemde stefmans en zijn duivelse voetbalteam proberen stand te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |