abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38200143
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef ThaBrain het volgende:
teeveepee

gaat hard met de topics

net nieuwe bleach en naruto gekeken...damn...wat was die naruto ep erg zeg
Is bleach al klaar met fillers?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38200257
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef Intronic het volgende:

[..]

True, alleen het was niet grappig
vond het wel enigszins humor hebben
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:33:07 #28
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38200360
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:46 schreef Jordy-B het volgende:

En natuurlijk de roddels, zoals het plotselinge vertrek van Mari Yaguchi, toen bleek dat zij een relatie had met acteur Oguri Shun (Bekend van Hana Yori Dango, Densha Otoko, Gokusen en Great Teacher Onizuka) ...
Of de schorsing van Ai Kago (die inmiddels samen met Tsuji Nozomi was doorgestroomd naar het bandje W (Double U)), omdat ze betrapt is op roken (wat in Japan verboden is onder de 20... Zij is 18)
Of het gedoe rond Abe Natsumi die betrapt was op plagiaat in haar gedichtenalbum...
allemaal uit het hoofd?
Ik vond die optredens in die shows ook wel leuk. Maar vooral dat nummer "go girl koi no victory" gaat op de één of andere manier in je kop zitten (maar dat is al een oud nummer dus en ik moet nog op zoek naar recente nummers). Ook leuk om te zien is dat overal waar je erover leest, iedereen zo zijn eigen favoriet heeft. Het is ook wel typisch iets Japans, zo'n grote groep. Terwijl in Nederland de (kleine) meidengroepjes vooral vrouwelijke fans hebben van 6-16 jaar, hebben ze in Japan waarschijnlijk ook veel mannelijke fans van 16-60 jaar.
pi_38200412
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:33 schreef Sh0g het volgende:

[..]

allemaal uit het hoofd?
Ik vond die optredens in die shows ook wel leuk. Maar vooral dat nummer "go girl koi no victory" gaat op de één of andere manier in je kop zitten (maar dat is al een oud nummer dus en ik moet nog op zoek naar recente nummers). Ook leuk om te zien is dat overal waar je erover leest, iedereen zo zijn eigen favoriet heeft. Het is ook wel typisch iets Japans, zo'n grote groep. Terwijl in Nederland de (kleine) meidengroepjes vooral vrouwelijke fans hebben van 6-16 jaar, hebben ze in Japan waarschijnlijk ook veel mannelijke fans van 16-60 jaar.
haha

mjah mkids enzo, van die foxkids groepjes zijn wel populair bij de 4-14 jarigen
pi_38200519
Ik moest alleen Oguri Shun even opzoeken

Je kan voor de recente nummers even de tracklist van hun zesde en zevende album bekijken (Ai no Dai6kkan en Rainbow 7)... de laatste video is Iroppoi Jirettai (Dit was ook het debuut van Koharu... ze is het eerste gezicht dat je ziet)

In Juni of Juli gaan er trouwens twee leden weg: Makoto "Mako-chan" Ogawa (gaat Engels studeren in het buitenland) en Asami "Konkon" Konno (gaat naar de universiteit), dus dan zullen er ook wel weer audities zijn voor nieuwe leden, denk ik...

[ Bericht 16% gewijzigd door Jordy-B op 25-05-2006 15:43:28 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38200642
Goeie morgen!
TVP.
Het gaat hard hier
pi_38200767
het is middag onderhand

naja ik ga ff weer futokai/ai yori/ouran high school kijken (randomly)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38201080
Daar was niet echt een spoilertag voor nodig hoor, koffiegast. Da's gewoon de introductie van de serie.
Een host club is een club of café waar je tegen betaling gezelschap krijgt van knappe vrouwen (of mannen, in dit geval).
Uit deel 13:
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering gezien van Ouran High School Host Club... De serie gaat over een meisje, Haruhi, die met behulp van een studiebeurs op een hele dure school terecht is gekomen. Terwijl ze zoekt naar een rustig plekje om wat te studeren (de school heeft vier bibliotheken, alleen is daar ontzettend veel herrie. Ze komt per ongeluk terecht in de Host Club... Een club waar enkele knappe jongens als gastheer werken en zo de meiden vergezellen. Haruhi heeft een nogal jongensachtig uiterlijk, en door haar goedkope kloffie en enorme brillenglazen, denken de host club-leden dat ze met een jongen te maken hebben. Ze dondert per ongeluk een peperdure vaas om en wordt om die vaas terug te betalen aangenomen in de club...

Lijkt me wel een leuke serie, het viel me alleen op dat de stem van Haruhi nogal bekend voorkwam... Blijkt dat deze wordt ingesproken door Maaya Sakamoto... En die ken je wellicht van de verschillende begin/eindtunes die ze heeft ingezongen (Doorgaans met muziek van Yoko Kanno (Cowboy Bebop, Wolfs Rain, GITS-SAP, etc), of van haar albums (ook doorgaans met Kanno) of van een van haar rollen (bijvoorbeeld de hoofdrol in Vision of Escaflowne)...

Dat vond ik wel tof. De serie is ook wel geinig, trouwens... Kan er nog niet zoveel van zeggen na enkel de eerste aflevering, omdat in de eerste aflevering eigenlijk alleen nog maar de setting wordt uitgelegd, maar de sfeer is alvast goed...
Ik heb nou tot aflevering 7 gezien... De karakters worden wat verder uitgelegd, maar er gebeuren nog niet echt schokkende dingen... Het is wel een ontzettend leuke serie...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38201222
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:46 schreef koffiegast het volgende:
het is middag onderhand

naja ik ga ff weer futokai/ai yori/ouran high school kijken (randomly)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Futakoi is best een leuke serie. Het wordt vooral leuk als je Futakoi Alternative er nog even achteraan plakt. Al die schattige tweelingen rennen ineens rond met geweren en weet ik veel wat nog meer. Erg verfrissend en verassend.

Ouran Host Club is echt briljant.... Megagrappig.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_38201311
Ai Yori Aoshi is trouwens wel een aanrader voor mensen die series als Love Hina of Fruitsbasket konden waarderen. Het is een comedy met wat minder drukte en wat meer romantiek. Het tweede seizoen (Enishi) is wel een stuk minder leuk dan het eerste seizoen...
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:06:25 #36
139585 Skyloto
(erg) Nutteloos
pi_38201359
Laat ik dan ook maar eens posten in een Anime topic, ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met anime en heb nog maar een paar series bekeken: Full Metal Alchemist, Hunter X Hunter en Azumanga Daioh.

Ik ben nu bezig met: Bleach, Naruto en Gungrave .
pi_38201688
Net begonnen aan Mai Otome, trekt me wel aan en ga dus zeker verder kijken
Meisjes met magic powa
pi_38201751
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:16 schreef Intronic het volgende:
Meisjes met magic powa
dan raad ik je Card captor sakura aan, magic all over tha place..
pi_38201931
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:16 schreef Intronic het volgende:
Meisjes met magic powa
Mai Otome is het spin-off-achtige vervolg op Mai HiME... Het is wel zo handig dat je Mai HiME bekeken hebt als je ongeveer op de helft van Mai Otome bent...
pi_38202120
ah, dan wacht ik even tot mai hime binnen is, maar ik wil weer eureka seven zien!
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:57:25 #41
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_38206933
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:48 schreef Orealo het volgende:

[..]

Is naruto al gestopt met de fillers?
nee...die van gisteren was echt de meest trieste aflevering van de hele serie...nog triester dan die ep met kakashi's masker
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef Agiath het volgende:

[..]

Is bleach al klaar met fillers?
en nee...denk dat t bij BLEACH nog ff gaat duren met de fillers

ik wil de nieuwe tokko/back lagoon/blood + ep zien
pi_38208116
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:57 schreef ThaBrain het volgende:
ik wil de nieuwe tokko/back lagoon/blood + ep zien
+ Noein, de laatste
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:26:31 #43
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38211865
tvp
halloo zeg gaan we weer spoilertags gebruiken voor deze hele topic
Het gaat wel erg traag met Amaenaideyo Katsu hoe lang moet ik nog wachten voor de volgende ep
pi_38212181
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef stroopje het volgende:
tvp
halloo zeg gaan we weer spoilertags gebruiken voor deze hele topic
Het gaat wel erg traag met Amaenaideyo Katsu hoe lang moet ik nog wachten voor de volgende ep
idd nog steeds geen afl. 8
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:48:54 #45
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38212511
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]
SPOILER
weet iemand trouwens een echte depri serie?
Saikano.

En weer een seminuttige tvp gemaakt!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38212692
Spoilertags zijn leuk als je delen beschrijft uit de latere afleveringen... maar zet er dan zichtbaar bij over welke serie je spoilertag gaat...
pi_38214263
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef Timmah het volgende:

[..]

Futakoi is best een leuke serie. Het wordt vooral leuk als je Futakoi Alternative er nog even achteraan plakt. Al die schattige tweelingen rennen ineens rond met geweren en weet ik veel wat nog meer. Erg verfrissend en verassend.

Ouran Host Club is echt briljant.... Megagrappig.
mmh klinkt interessant opvolger van futokai
pi_38214402
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:40 schreef koffiegast het volgende:

[..]

mmh klinkt interessant opvolger van futokai
Futakoi...
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_38214481
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef Timmah het volgende:

[..]

Futakoi...
ik blijf er problemen mee hebben
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:56:20 #50
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38214890
TS gaat de wereld veroveren.
Nee ik verveel me doooooooooooooooooood