Is bleach al klaar met fillers?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef ThaBrain het volgende:
teeveepee
gaat hard met de topics
net nieuwe bleach en naruto gekeken...damn...wat was die naruto ep erg zeg
allemaal uit het hoofd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:46 schreef Jordy-B het volgende:
En natuurlijk de roddels, zoals het plotselinge vertrek van Mari Yaguchi, toen bleek dat zij een relatie had met acteur Oguri Shun (Bekend van Hana Yori Dango, Densha Otoko, Gokusen en Great Teacher Onizuka)...
Of de schorsing van Ai Kago (die inmiddels samen met Tsuji Nozomi was doorgestroomd naar het bandje W (Double U)), omdat ze betrapt is op roken (wat in Japan verboden is onder de 20... Zij is 18)
Of het gedoe rond Abe Natsumi die betrapt was op plagiaat in haar gedichtenalbum...
hahaquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:33 schreef Sh0g het volgende:
[..]
allemaal uit het hoofd?![]()
![]()
Ik vond die optredens in die shows ook wel leuk. Maar vooral dat nummer "go girl koi no victory" gaat op de één of andere manier in je kop zitten (maar dat is al een oud nummer dus en ik moet nog op zoek naar recente nummers). Ook leuk om te zien is dat overal waar je erover leest, iedereen zo zijn eigen favoriet heeft. Het is ook wel typisch iets Japans, zo'n grote groep. Terwijl in Nederland de (kleine) meidengroepjes vooral vrouwelijke fans hebben van 6-16 jaar, hebben ze in Japan waarschijnlijk ook veel mannelijke fans van 16-60 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nou tot aflevering 7 gezien... De karakters worden wat verder uitgelegd, maar er gebeuren nog niet echt schokkende dingen... Het is wel een ontzettend leuke serie...quote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering gezien van Ouran High School Host Club... De serie gaat over een meisje, Haruhi, die met behulp van een studiebeurs op een hele dure school terecht is gekomen. Terwijl ze zoekt naar een rustig plekje om wat te studeren (de school heeft vier bibliotheken, alleen is daar ontzettend veel herrie. Ze komt per ongeluk terecht in de Host Club... Een club waar enkele knappe jongens als gastheer werken en zo de meiden vergezellen. Haruhi heeft een nogal jongensachtig uiterlijk, en door haar goedkope kloffie en enorme brillenglazen, denken de host club-leden dat ze met een jongen te maken hebben. Ze dondert per ongeluk een peperdure vaas om en wordt om die vaas terug te betalen aangenomen in de club...
Lijkt me wel een leuke serie, het viel me alleen op dat de stem van Haruhi nogal bekend voorkwam... Blijkt dat deze wordt ingesproken door Maaya Sakamoto... En die ken je wellicht van de verschillende begin/eindtunes die ze heeft ingezongen (Doorgaans met muziek van Yoko Kanno (Cowboy Bebop, Wolfs Rain, GITS-SAP, etc), of van haar albums (ook doorgaans met Kanno) of van een van haar rollen (bijvoorbeeld de hoofdrol in Vision of Escaflowne)...
Dat vond ik wel tof.De serie is ook wel geinig, trouwens... Kan er nog niet zoveel van zeggen na enkel de eerste aflevering, omdat in de eerste aflevering eigenlijk alleen nog maar de setting wordt uitgelegd, maar de sfeer is alvast goed...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:46 schreef koffiegast het volgende:
het is middag onderhand
naja ik ga ff weer futokai/ai yori/ouran high school kijken (randomly)Futakoi is best een leuke serie. Het wordt vooral leuk als je Futakoi Alternative er nog even achteraan plakt. Al die schattige tweelingen rennen ineens rond met geweren en weet ik veel wat nog meer. Erg verfrissend en verassend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouran Host Club is echt briljant.... Megagrappig.Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
dan raad ik je Card captor sakura aan, magic all over tha place..quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:16 schreef Intronic het volgende:
Net begonnen aan Mai Otome, trekt me wel aan en ga dus zeker verder kijken
Meisjes met magic powa
Mai Otome is het spin-off-achtige vervolg op Mai HiME... Het is wel zo handig dat je Mai HiME bekeken hebt als je ongeveer op de helft van Mai Otome bent...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:16 schreef Intronic het volgende:
Net begonnen aan Mai Otome, trekt me wel aan en ga dus zeker verder kijken
Meisjes met magic powa
nee...die van gisteren was echt de meest trieste aflevering van de hele serie...nog triester dan die ep met kakashi's maskerquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:48 schreef Orealo het volgende:
[..]
Is naruto al gestopt met de fillers?
en nee...denk dat t bij BLEACH nog ff gaat duren met de fillersquote:
+ Noein, de laatstequote:Op donderdag 25 mei 2006 18:57 schreef ThaBrain het volgende:
ik wil de nieuwe tokko/back lagoon/blood + ep zien![]()
idd nog steeds geen afl. 8quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef stroopje het volgende:
tvp
halloo zeg gaan we weer spoilertags gebruiken voor deze hele topic![]()
Het gaat wel erg traag met Amaenaideyo Katsu hoe lang moet ik nog wachten voor de volgende ep![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]Saikano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet iemand trouwens een echte depri serie?
En weer een seminuttige tvp gemaakt!"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
mmh klinkt interessant opvolger van futokaiquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Futakoi is best een leuke serie. Het wordt vooral leuk als je Futakoi Alternative er nog even achteraan plakt. Al die schattige tweelingen rennen ineens rond met geweren en weet ik veel wat nog meer. Erg verfrissend en verassend.
Ouran Host Club is echt briljant.... Megagrappig.
Futakoi...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mmh klinkt interessant opvolger van futokai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |