1957 Chevrolet 150 @ 1023 bhpquote:Quarter Mile: 10:51 seconds at a blistering 141.30 mph
1023 hp at the flywheel; 867 hp at the rear wheels
802 lb/ft of torque at 5300 rpm
Tuned to run on 93-Octane!
Unsurpassed braking and handling
Pulls more than 1 g on the skid-pad
MODIFICATIONS:
1995 Ford Mustang Cobra Custom metallic and pearl Grafik-EFX paint job
American Autosport Cowl Hood
Racing Hart Type-C Wheels (18x8.5 and 18x9.5)
Michelin Pilot Tires 275/30ZR?s Front and 295/30ZR?s BFG Drag in Rear
Montreaux Seats
Auto Meter Guages In Clock Pod (Boost and Fuel Pressure)
8-Point Custom Roll Cage with Removable Driver?s Side Bar
Chrome Fire Extinguisher Mounted On The Roll Bar In The Trunk
Ford Motosports SVO-351 Engine Block (396-cubic-inch stroker)
Compression Ratio of 8.5:1
Custom Hydraulic Roller Cam
Sonny Bryant Billet Crank
Speed Pro Plasma Moly Rings
Oliver Connecting Rods
J&E Forged Pistons
Ferrea Racing Valves
Comp Cams Valve Springs
Crane Gold Rocker Arms (1.7)
TFS-Street Heat Aluminum Cylinder Heads (Fully Ported)
Custom Ford Motorsport Chrome Valve Covers
Edelbrock Performer Intake Assembly (Power-coated)
BBK/Edelbrock Throttlebodies (75mm)
Paxton Novi 2000 Supercharger (30/74 Cog Belt Drive System)
Paxton Granatelli Signature Series Fuel Pump and Regulator
Paxton Billet Fuel Rails
Bosch 83 lb. Injectors
Borg-Warner T-56 six-speed-transmission with Pro-5.0 Shifter
McLeod Clutch and Pressure Plate
Pro-M-Mass Air Meter
Fuel Pressure Regulator
MSD-6AL
MSD Wires
Jet-Hot-Coated MAC Headers (1 ?-inch)
Custom Off-road H-Pipe
Brand New 3-inch Flowmaster Race Series Mufflers with Custom Tailpipes
3:55 Gears
Moser 31-spline axles
Auburn-Pro Limited-Slip Differential
SVO-Differential Girdle
Kenny Brown TracKit Plus Suspension
5-Way Adjustable Tokico Shocks and Coilover Struts
Eibach Lowering Springs
Griggs Tubular-K-Member and Control Arms
Baer Extreme Plus Brake Kit (Six-Piston-Calipers / Cross-drilled14-inch rotors up front / 13-inch in the rear)
Op de foto's net niet te zien want de markt gaat hier links om de hoek nog een heel stuk door, maar ook hier zijn exact 1023 paarden aanwezigquote:540 cubic inches
1023 bhp
asking price $34.600
Ik ga zo naar mijn pa om het dak van het huis aan 1 kant te slopen en de spullen die daarin liggen weg te brengenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat zijn de wilde plannen voor vandaag?![]()
Nou uhm... veel plezierquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga zo naar mijn pa om het dak van het huis aan 1 kant te slopen en de spullen die daarin liggen weg te brengen![]()
![]()
Nu loopt het dak van boven schuin naar beneden tot 50cm boven de grond er daar liggen ook nog allemaal spullen in opgeslagen.
De nieuwe schuur waarmee ze aankomende week gaan beginnen komt nu vlak tegen de muur van het huis aan.
[afbeelding]
hier op m'n werk jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
broek op de knietjes al?
[afbeelding]
we zitten domme internet spelletjes te spelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:35 schreef BaraCuda het volgende:
Goede morgen of deze geweldige vrij morgen![]()
Hoi Bo alles kut op je werk?![]()
Zal je krap komen te zitten en geen leuke extra's kunnen kopen voor je huisje?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:40 schreef BoJo het volgende:
zal ik een Alfa 75 kopen en omtoveren to Ring Racer?![]()
Wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zal je krap komen te zitten en geen leuke extra's kunnen kopen voor je huisje?
[afbeelding]
hmm jah, nah dan nog maar ff wachtenquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zal je krap komen te zitten en geen leuke extra's kunnen kopen voor je huisje?
[afbeelding]
Ik zou best wel keer met gauge willen pokeren hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet toch wat doen
enne wel fijn voor de ogen dit![]()
ik heb er al 2 naakt heurquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou best wel keer met gauge willen pokeren hoor![]()
Edit: Dude dat duurt een eeuw voordat je dat wijf helemaal naakt hebt![]()
Wij zijn stiekem dezelfde persoon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
waarom is bij ons bijna alles hetzelfde ijsmeisje?
[afbeelding]
Ze wil je niet!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zuig in poker menze is weer helemaal aangekleed
![]()
Oiquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij zijn stiekem dezelfde persoon.
Oi kloon
ordi pr0n sletjes iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss, ik ga nog liever zelf voor de spiegel staan.
En niemand die hem inkoptquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss, ik ga nog liever zelf voor de spiegel staan.
Ze durven niet meerquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En niemand die hem inkopt![]()
De rage is over[afbeelding]
Ja want ze weten nu dat er een beer van een Hugster achter staat die goed is in adressen googlenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja want ze weten nu dat er een beer van een Hugster achter staat die goed is in adressen googlen
[afbeelding]
man 1 stomp op die ronde neus en sterretjes verschijnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nederland is niet zo van geweren dus dat valt nog tegen
[afbeelding]
Jij slaat achterover van de terugslag manquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
man 1 stomp op die ronde neus en sterretjes verschijnen![]()
egggg niequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij slaat achterover van de terugslag man
[afbeelding]
mijn eerste down laat tot op heden nog op zich laten wachten terwijl ik toch regelmatig mensen uit de brand helpquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
man 1 stomp op die ronde neus en sterretjes verschijnen![]()
foto's maken voor paal (en mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
Op de carpool plaats hier in de buurt stonden van die paupers hun uitgebouwde bolides te patsen aan elkaar
Hebben we dat nu hier ook al
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
mijn eerste down laat tot op heden nog op zich laten wachten terwijl ik toch regelmatig mensen uit de brand help![]()
Dus als je het wil proberen vind ik het best
[afbeelding]
Ik kan me daar niet vertonen met een standaard auto die evenveel pk's heeft als al die auto's daar bij elkaar natuurlijkquote:
1) je broertje heeft je autoquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet vertonen met een standaard auto die evenveel pk's heeft als al die auto's daar bij elkaar natuurlijk
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
Meesterlijke opdrukken voor zulke machine's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
eventjes terug nog, een vriend van mijn pa heeft z'n grand cherokee (2 types nieuwer dan die van Bo) getotalled bij een zeldzaam stapje buiten de verharde paden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij helling op weggegleden en toen is ie aan het rollen geslagen![]()
Wat een daap
[afbeelding]
quote:
Kruimels in je bedquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
en ik schop net met mijn suffe kut kop per ongeluk een makro kilozak zak pretzels volledig door mijn kamer heen, overal op onder en tussen![]()
![]()
[afbeelding]
Nee dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen kunnen ook niet van de weg af
[afbeelding]
Fijn eh, die kilozakkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
en ik schop net met mijn suffe kut kop per ongeluk een makro kilozak zak pretzels volledig door mijn kamer heen, overal op onder en tussen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
End of the rainbow baby
[afbeelding]
Ja. En lelijk was je al.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit hier met 2 laptops en 2 extra schermen
Ben ik nu een n0rdh4xx0r?
[afbeelding]
En ik heb een brilquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. En lelijk was je al.
[afbeelding]
Brilsmurfquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik heb een bril![]()
![]()
:D:D:D:D
:DD!!!1;1!!!11!!!oneoneéén!!!11!11einseinsiens!!!!O_o-_! !!
[afbeelding]
Als je't laatste stukje copy-paste van mijn bericht moet je ook wel weer opnieuw de footer copy-pasten ehquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Brilsmurf![]()
:D:D:D
D!!!1;1!!!11!!!oneoneéén!!!11!11einseinsiens!!!!O_o-_! !!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
http://spunk.nl/articles/view_article.asp?id=1148478007281
WHAHAHAHAHA
[afbeelding]
En waarom kun je daar niet heen danquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:28 schreef vlad het volgende:
![]()
wat een weertje![]()
zit ik saai in hgv terwijl er vanavond een meeting is met oud klasgenoten in arnhem waar ik nu niet heen kan![]()
thuiszuipen verveelt![]()
Van de ruften?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef BoJo het volgende:
net burger king gehaald voor iedereen, restaurant was gesloten. Hele ruimte meurt nu![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
http://spunk.nl/articles/view_article.asp?id=1148478007281
WHAHAHAHAHA
[afbeelding]
heb even geen auto tot m'n beschikking en ik weiger met ov te reizenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom kun je daar niet heen dan
[afbeelding]
Je moet je auto ook niet uitlenenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
heb even geen auto tot m'n beschikking en ik weiger met ov te reizen![]()
en ik heb morgenochtend om 8 uur al plannen![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik wil daar echt niet zittenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet eens aan begonnen, wel met boeren![]()
wie wil de kamer trouwens met mij delen op de meet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil daar echt niet zitten
[afbeelding]
Wanneer is die meetquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie wil de kamer trouwens met mij delen op de meet?![]()
12 en 13 Augustus. Ga je mee? Aanmelden via mail. Zie sig.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer is die meet
[afbeelding]
Dan ben ik nog op vakantie geloof ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 Augustus. Ga je mee? Aanmelden via mail. Zie sig.
Ik keek hem op 4 mei, toen kwam ik HELEMAAAL niet meer bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/05/ik_4_mei.php
ik kom niet meer bij
[afbeelding]
jammerquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben ik nog op vakantie geloof ik
En ik heb dan ook geen auto
[afbeelding]
Ik zal binnenkort eens kijken wanneer ik op vakantie gaquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer
de personen zonder auto kunnen uiteraard meerijden met de personen met auto.![]()
zou wel jammer zijn, dan is Huggie de enige FBGerquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens kijken wanneer ik op vakantie ga
[afbeelding]
Die kon niet geloof ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe gaat ook niet?
[afbeelding]
Ik ben op Vlieland danquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe gaat ook niet?
[afbeelding]
Nog niet omdat ik niet wist of je 12 en 13 Augustus konquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:11 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, mij al meegerekend?
Weet ik ook niet zeker, misschien dat ik direct vanuit de Ring-meeting op vakantie ga danquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nog niet omdat ik niet wist of je 12 en 13 Augustus kon![]()
Email me even dan vergeet ik het straks niet als ik thuis kom![]()
ik ga niet op vakantie vanwege de oplevering van m'n huis over een paar maandjes. Dus ga ik de weekenden een beetje op die manier vullen. Misschien ga ik eerder nog een keertje naar de Nordschleife met m'n pa ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker, misschien dat ik direct vanuit de Ring-meeting op vakantie ga dan
* Alexxxxx hoopt daarom stiekempjes dat Paal ook mee gaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer
de personen zonder auto kunnen uiteraard meerijden met de personen met auto.![]()
Weet je moeder dat al?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga niet op vakantie vanwege de oplevering van m'n huis over een paar maandjes. Dus ga ik de weekenden een beetje op de manier vullen. Misschien ga ik eerder nog een keertje naar de Nordschleife met m'n pa ofzo![]()
ja ze heeft daarna nog 4 weken geprobeerd me op andere gedachten te brengenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je moeder dat al?![]()
Ik ga een weekje met vrienden, precies dat weekend willen we weg gaan en dan t/m t weekend erna. Maar dan kom ik wel 2dgn later.
Heeft ze er zich nog snel bij neer gelegd of nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ze heeft daarna nog 4 weken geprobeerd me op andere gedachten te brengen![]()
Maar ze heeft zich er uiteindelijk maar bij neer gelegd![]()
en denk je dat je broer hem gaat kopen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee te leen.... en slopen is kopen enzo
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En in wat voor een gebakje rij je nu?
[afbeelding]
Denk het wel jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
en denk je dat je broer hem gaat kopen?
Opel Corsa dieselquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En in wat voor een gebakje rij je nu?
[afbeelding]
Die dikke brul die uit dat vooronder komt als je hem in de toerenbegrenzer ragtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Opel Corsa dieselDie blijft fijn een week stil staan gok ik zo
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.thewetnuns.com/sjoewe/
[afbeelding]
Ehhmm ja die jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die dikke brul die uit dat vooronder komt als je hem in de toerenbegrenzer ragt
[afbeelding]
geweldigquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
whahahahhaha!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ja joh,quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geweldigAllen vraag ik me wel af hoe je aan die Peu-obsessie komt, lijkt soms wel of je verliefd op hem bent
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef Fugie het volgende:
mijn onmogelijke domme broertje dacht dat ie wel ff kortsluiting kon maken, mijn pc gelijk naar de klote
echt waar dat dat lompe mannetje alleen in dezelfde familie zit is ongelooflijk, laat staan dat het mijn broertje is
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
doe dan de vogeltjes dansquote:
ik laatst ook, op het end bleek ze een lul te hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:20 schreef BoJo het volgende:
oh ik krijg net een andere video strip poker toegestuurd![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik laatst ook, op het end bleek ze een lul te hebben
gisteren vakantie geld ontvangen... jeukt wel heel ergquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:17 schreef PeuRac het volgende:
ach, nog 45min dan kan je naar huis Bo en zie het zo, nu wordt je betaald, thuis had je je misschien ook verveelt![]()
sparen is niet je sterkste kant hequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteren vakantie geld ontvangen... jeukt wel heel erg![]()
![]()
a. sparen en voor huis gebruiken (saai)
b. weg gooien aan auto's![]()
morgan 8 Plus ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, wat voor type was die morgan ook alweer waarmee je op de ring was?
(ja, ik ben bezig met de foto's op BB te zetten nu)
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:49 schreef ThaFreak het volgende:
wk icoon check
Als je die 2 hoerenletters "W" en "K" er niet bij had gezet had ik hem gaaf gevondenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je die 2 hoerenletters "W" en "K" er niet bij had gezet had ik hem gaaf gevonden
NU VIND IK HET EEN HOERENICOON![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
lolquote:
ja hallooooow.....quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je die 2 hoerenletters "W" en "K" er niet bij had gezet had ik hem gaaf gevonden
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja hallooooow.....
voetbal iswk is
![]()
![]()
![]()
![]()
WK staat voor Welke Kankerhoerenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Is er niet stiekem een ander subforum waar je mod van moet worden dan ofzo?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja hallooooow.....
voetbal iswk is
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken
[afbeelding]
nee want auto's zijn altijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is er niet stiekem een ander subforum waar je mod van moet worden dan ofzo?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
moet jij hier eens kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
Bo koop gewoon een Alfa 75 godverdomme.... dat huis dat staat er nog wel een paar jaar![]()
Allemaal japans, gaat niet stuk toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
bij de toyota/lexus garagie dat bied vertrouwen
200.000km met zo'n auto is vragen om problemenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:11 schreef BaraCuda het volgende:
Godver M5 waarom kom je nou weer met die advertentie net nu ik de rust in mezelf had gevonden en ik een auto met relatief weinig vermogen wilde kopen![]()
jep.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja was het maar zo'n feest
2 ton is best veul voor een twinturbo
Ik wilde ook net gaan rondneuzen naar iets betaalbaarsquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef M5 het volgende:
[..]
jep.
ik kwam 'm gewoon tegen. was wat aan het rond neuzen..
Een Alfaquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=28422828&p_type_lijst=RL&o_id=3378800 Ook wel grappig wagentje
alfa 145 is niet mijn smaakquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=28422828&p_type_lijst=RL&o_id=3378800 Ook wel grappig wagentje
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft zonet een boom op onze oprit geplant
Dus als je een Niva hebt rij je die gelijk weer plat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft zonet een boom op onze oprit geplant
Die groene Lotus is een Elise volgens mij. En die Maserati is de nieuwe GranSportquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo:
Lotus
Maserati
Morgan
Opel Ascona
Opel Manta
Viper
Ferrari
Caterham
Jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als je een Niva hebt rij je die gelijk weer plat?
dat lukt vast niet meer tegen die tijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als je een Niva hebt rij je die gelijk weer plat?
Die groene die ik er in Rijswijk op heb gezet bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die groene Lotus is een Elise volgens mij. En die Maserati is de nieuwe GranSport![]()
En de door jou gespote grijze Exige komt uit Zwitserlandquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die groene Lotus is een Elise volgens mij. En die Maserati is de nieuwe GranSport![]()
Ja maar ik heb niet naar het kenteken geRDWed. Wellicht zit ik ernaast.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die groene die ik er in Rijswijk op heb gezet bedoel je?
Dat gaat ook niet met een GN-kenteken, maar het is idd een Elisequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet naar het kenteken geRDWed. Wellicht zit ik ernaast.
Kerol m'n budget is wat bijgesteld aangezien ik motorrijbewijs ga halen en een motor erbij koopquote:
Je had gewoon niet aan dat tweewieler gedoe moeten beginnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kerol m'n budget is wat bijgesteld aangezien ik motorrijbewijs ga halen en een motor erbij koop
En jij komt aan met twinturbo's en lederen stoelen
voor:quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zet ik eens een boot op de foto, mislukt ie
4 cils turbo's zitten nog best binnen het budgetquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Je had gewoon niet aan dat tweewieler gedoe moeten beginnen.d'r gaat niets boven een auto'ss met 4-clinders met turbo, 5-cilinders (al dan niet met turbo) en 6-cilinders
![]()
![]()
Die schijnen bij een 145 juist beroerd te zijnquote:
quote:
Ze zien er anders beter uit als de stoelen in een 155.... of precies hetzelfdequote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die schijnen bij een 145 juist beroerd te zijn![]()
De stoelen die BoJo in zijn auto heeft zijn echt fijn![]()
Nouja, niet alleen de stoelen, bedoel eigenlijk de gehele zit positie. Maar ik moet bekennen dat ik er nog nooit zelf in gezeten heb. Een 155 is trouwens qua verzekering en wegenbelastig net zo duur als een 145/146 met dezelfde motorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze zien er anders beter uit als de stoelen in een 155.... of precies hetzelfde
weet wat je budget nu is, maar zoveel goede goedkope 4-cilinder turbo's ken ik nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 cils turbo's zitten nog best binnen het budget
155 Q4 2.0 16v Turbo, verkrijgbaar vanaf 4000 euro soms al, maar dan niet altijd in even rijdbare staat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef M5 het volgende:
[..]
weet wat je budget nu is, maar zoveel goede goedkope 4-cilinder turbo's ken ik niet
Lancia Delta.... maar die mot ik nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef M5 het volgende:
[..]
weet wat je budget nu is, maar zoveel goede goedkope 4-cilinder turbo's ken ik niet
Wat was je budget ook alweer?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lancia Delta.... maar die mot ik niet
Hoe stoelen zitten is erg persoonlijk. Je kan op dat gebied volgens mij niet uitgaan van wat een ander vind. Zo vond ik de stoelen in een Alfa 156 V6 beroerd zitten. Terwijl een ander zal zeggen dat ze perfect zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, niet alleen de stoelen, bedoel eigenlijk de gehele zit positie. Maar ik moet bekennen dat ik er nog nooit zelf in gezeten heb. Een 155 is trouwens qua verzekering en wegenbelastig net zo duur als een 145/146 met dezelfde motor
Een nette 155 2.0 is ook welkom hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, niet alleen de stoelen, bedoel eigenlijk de gehele zit positie. Maar ik moet bekennen dat ik er nog nooit zelf in gezeten heb. Een 155 is trouwens qua verzekering en wegenbelastig net zo duur als een 145/146 met dezelfde motor
Doet me denken aan BroesWillems met zijn Caddy... Vroegah...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik moest lachen toen ik hem zag
Tsja daar noem je ook watquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lancia Delta.... maar die mot ik niet
Als je budget dat toelaat (denk het wel) ga dan voor een 155 v6 WB (96/97) die zijn zeldzaam, maar wel vlot en met wat geluk vind je eentje met leer ed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een nette 155 2.0 is ook welkom hoormaar dan wel in perfecte staat
Tja heb niet echt een budget vast gesteldquote:
Die wide body's zijn zeeeeeeer fapwaardigquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je budget dat toelaat (denk het wel) ga dan voor een 155 v6 WB (96/97) die zijn zeldzaam, maar wel vlot en met wat geluk vind je eentje met leer ed.
Hoeveel pk en gewicht heb je nu dan? Je hebt nu ook automaat of niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja heb niet echt een budget vast gestelden een turbo hoeft niet zo heel erg hoor
Tot ik een auto zonder turbo rij
226pk op 1370 kg handbakquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel pk en gewicht heb je nu dan? Je hebt nu ook automaat of niet?
Ga zoeken danquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die wide body's zijn zeeeeeeer fapwaardig![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga zoeken danJe kan er ook eentje uit Dld halen, neem dan meteen een met motorschade (importeren als schade auto = extra BPM korting) vervolgens laat je bij H&S Corse een 3.0 24v motor met 210~230pk inbouwen
![]()
I know, maar aangezien ik dus die motor erbij wil gaan rijden hoeft het niet alle 2 rete super megasnel te zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]een 155 v6 brengt veel minder PK's op ongeveer gelijk gewicht.
Dat is zoals ik het zou doenquote:
Daar zit ook wel wat in ja, maar met een motor heb je ook de helft gripquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
I know, maar aangezien ik dus die motor erbij wil gaan rijden hoeft het niet alle 2 rete super megasnel te zijn
Zo'n 600 cctje zit in 3 seconden aan de 100 dus snel zat
Tjaquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in ja, maar met een motor heb je ook de helft grip![]()
extra spannend dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in ja, maar met een motor heb je ook de helft grip![]()
Nouja, op de snelweg ga ik liever ook niet onderuit met zo'n dingquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TjaMaar was niet van plan om er mee over de ring te gaan ragge dus who needs grip
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, op de snelweg ga ik liever ook niet onderuit met zo'n ding![]()
Dan toch liever met de auto als de motorquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet hoormaar met een auto hoop je ook geen boom te raken met 100km/h
Niks lekkerder als met je sexy lederen pakje over het asfalt schuren en dan een boom van 30cm net 10 cm missenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan toch liever met de auto als de motor![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:30 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavondhèhè na 1,5 dag zonder internet en een drukke week eindelijk weer eens fokken
Zoveel Fok je toch niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:30 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavondhèhè na 1,5 dag zonder internet en een drukke week eindelijk weer eens fokken
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac maakt note aan zichzelf: uren en declaratie's in het vervolg goed registreren.
Dan ben ik tenmisnste geen 2u bezig om voor 20 dagen de boel in te voeren.
En die lui van kantoor maar zeiken dat ze geen facturen kunnen makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]zo herkenbaar
Laatst 6 weken achterstallige uren lopen invullen
![]()
ja bij mij zeiken ze ook altijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die lui van kantoor maar zeiken dat ze geen facturen kunnen makenik zeg dan altijd dat ze t mij maar makkelijkere moeten maken door een persoonlijke inlog op t werk. Dan hoef ik tenminste niet voor elke dag die ik declareer 10x hetzelfde in te vullen
![]()
Dat is omdat je op kantoor werkt, als ik die promotie waar ik voor gesolliciteerd heb krijg, dan is er een kleine kans dat ik m'n overuren uitbetaald krijg, maar bij ons krijg je er dan extra vrije dagen voor (niet dat je tijd hebt om die op te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:38 schreef ook_gek het volgende:
ik maak alleen maar over uren. En daar hoor ik ze nooit over dat ik ze moet indienen. Ze zijn al lang blij als ik die vergeet
je wilt ze niet eens uitbetaald krijgen. Dat word zo onwijs belast. Daar ga je niet vrolijk van worden. Ik doe altijd tijd voor tijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is omdat je op kantoor werkt, als ik die promotie waar ik voor gesolliciteerd heb krijg, dan is er een kleine kans dat ik m'n overuren uitbetaald krijg, maar bij ons krijg je er dan extra vrije dagen voor (niet dat je tijd hebt om die op te maken).
Nu krijg ik alle uren die ik werk betaald, ongeacht hoeveel ik er werk, wel is het zo dat ik af en toe een mailtje krijg van de administratie dat ik de maand erna 3 dagen minder mag werken omdat ze anders in de problemen komen met de arbo![]()
Als hij de auto bij een Bovag aangesloten bedrijf heeft gekocht, heeft hij gewoon recht op minimaal 6 maanden garantie. Als hij een brief stuurt naar de Bovag is alles zo geregeld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hyundai Getz inruilen tegen oudere Audi A4 Avanttijd terug vertelde ik hem dat die garantie regeling kut was
en nu kan hij op de blaren zitten door niet te luisteren
Ik kan nu geen overuren krijgen omdat ik geen uren contract heb, dus of ik nu 5u in de week of 100u in de week werk maakt niet zoveel uit qua uitbetaling. Helaas doet de arbodienst wel moeilijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt ze niet eens uitbetaald krijgen. Dat word zo onwijs belast. Daar ga je niet vrolijk van worden. Ik doe altijd tijd voor tijd.
Ja dat zei ik dus ook paar weken/maanden terug, maar daar wilde hij niet aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als hij de auto bij een Bovag aangesloten bedrijf heeft gekocht, heeft hij gewoon recht op minimaal 6 maanden garantie. Als hij een brief stuurt naar de Bovag is alles zo geregeld.
Ik heb wel eens iemand gehad die wou een auto kopen zonder die Bovag garantie, maar dan moet je iemand een verklaring laten tekenen dat hij akkoord gaat extra korting te krijgen omdat hij zelf geen garantie op de auto wil.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook paar weken/maanden terug, maar daar wilde hij niet aan
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan nu geen overuren krijgen omdat ik geen uren contract heb, dus of ik nu 5u in de week of 100u in de week werk maakt niet zoveel uit qua uitbetaling. Helaas doet de arbodienst wel moeilijk![]()
Ik ken de garage niet, maar ik heb alle voorwaarden van de Bovag er toen op nageslagen en er staat duidelijk in dat auto's boven de 4500 euro recht hebben op 6 maanden garantie, tenzij duidelijk vermeld dat deze afgekocht is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
"aflevering zonder garantie" is voldoende!
btw haarhuis is eengarage...
dat afkopen zit dus in priciepe al in de verkoopprijs, maar hoeft zeker niet in het contract te staanquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken de garage niet, maar ik heb alle voorwaarden van de Bovag er toen op nageslagen en er staat duidelijk in dat auto's boven de 4500 euro recht hebben op 6 maanden garantie, tenzij duidelijk vermeld dat deze afgekocht is.
Alleen vermelden 'aflevering zonder garantie' is geen afkopen![]()
Toch wel, zo staat het in het boekje van 2005 wat ik hier ergens heb liggen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat afkopen zit dus in priciepe al in de verkoopprijs, maar hoeft zeker niet in het contract te staan![]()
rond de 1500 euro, schat ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:07 schreef Sadar het volgende:
Hey, kom normaal nooit in dit forum maar heb nu toch even een vraagje![]()
mijn moeder is met de auto 'iets' te hard door de bocht gegaan en heeft daarbij de vangrail geraakt. het resultaat staat hier:![]()
http://www.sadar.nl/foto/auto/PICT0693.JPG
http://www.sadar.nl/foto/auto/PICT0694.JPG
http://www.sadar.nl/foto/auto/PICT0695.JPG
Zitten hier toevallig mensen die een inschatting kunnen maken van wat zoiets gaat kosten om te laten maken? bvd
Hier kan je weinig mee, schade bedragen kunnen trouwens per bedrijf flink uiteenlopen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:07 schreef Sadar het volgende:
mijn moeder is met de auto 'iets' te hard door de bocht gegaan en heeft daarbij de vangrail geraakt. het resultaat staat hier:![]()
Zitten hier toevallig mensen die een inschatting kunnen maken van wat zoiets gaat kosten om te laten maken? bvd
kan nog inloggen op de bovag sitequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel, zo staat het in het boekje van 2005 wat ik hier ergens heb liggen.
quote:Op gebruikte auto’s verleent de verkoper, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk heeft verklaard af te zien van BOVAG Garantie, minimaal zes maanden BOVAG Garantie, conform de van tijd tot tijd door BOVAG in overleg met de ANWB en Consumentenbond vastgesteld voorwaarden.
Als en die deur en dat paneel vervangen moet worden kan het wel eens duurder worden.quote:
Ja, dat klopt, dat staat ook zo op de blaadjes van de Bovag die je bij elk bovag aangesloten bedrijf kan krijgen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan nog inloggen op de bovag site![]()
[..]
Opel Kadett F als ik t goed zie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:13 schreef Googolplexian het volgende:
Is 't een Ford?
Nieuw voorscherm, en deur en achterscherm moeten uitgedeukt worden en gespoten worden....quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:07 schreef Sadar het volgende:
dit zijn de richtlijnen voor bedrijven aangesloten bij de bovagquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, dat staat ook zo op de blaadjes van de Bovag die je bij elk bovag aangesloten bedrijf kan krijgen.
Maar er zijn ook richtlijnen voor de bedrijven zelf, daarin staat dat simpelweg vermelden van het niet verlenen van de garantie niet voldoende is. De klant moet er een aparte handtekening voor zetten, of er moet een duidelijke korting voor vermeld staan. Dit is absoluut niet moeilijk hoor, gewoon een kwestie van creatief factuur opstellen.
Ik zal kijken of ik de correspondentie van toen mag inkijken op m'n oude werk, heb toen heel wat heen en weer gemaild met de Bovag over hoe ik het waterdicht kon verpakken, zodat de klant geen poot meer heeft om op te staan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dit zijn de richtlijnen voor bedrijven aangesloten bij de bovagmijn klantenlogin werkt nog steeds zag ik net....
dus als ts zijn handtekening zet onder een contract waar vermeld staat dat hij/zij accoord gaat om deze auto zonder garantie te kopen is het volkomen legitiem![]()
hoe waterdichter wil je het hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de correspondentie van toen mag inkijken op m'n oude werk, heb toen heel wat heen en weer gemaild met de Bovag over hoe ik het waterdicht kon verpakken, zodat de klant geen poot meer heeft om op te staan.
Wij kunnen dat ook in goederen uitbetaald krijgen, dat is belastingtechnischer veel voordeligerquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt ze niet eens uitbetaald krijgen. Dat word zo onwijs belast. Daar ga je niet vrolijk van worden. Ik doe altijd tijd voor tijd.
ja wij ook. Maar ik heb liever tijd voor tijd. Kan ik lekker op dinsdag op stap blijven gaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wij kunnen dat ook in goederen uitbetaald krijgen, dat is belastingtechnischer veel voordeliger
Bij de bovag waren er toen zaken bekend waarbij alleen het zinnetje "geen garantie verleend" of "auto verkocht zonder garantie" of iets vergelijkbaars, toch niet voldoende was. Daarom werd ons aangeraden altijd te vermelden dat de klant korting had gekregen voor het weigeren van garantie. En over het bedrag wat er dan bij hoorde was wat onduidelijkheid, maar als de klant geen garantie wilde, verwijderden wij altijd de zin 'korting' van de factuur en vervingen het dit door het kortings bedrag + het bedrag in mindering voor geen garantie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe waterdichter wil je het hebben![]()
koper gaat accoord met geen garantie, meer heb je niet nodig ook als niet bovag garage![]()
Bij ons valt er weinig in goederen uit betaald te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wij kunnen dat ook in goederen uitbetaald krijgen, dat is belastingtechnischer veel voordeliger
Wij krijgen geen vrij als dat niet net in de goeie periodes is... Maar gelukkig maak ik ook bijna geen overurenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wij ook. Maar ik heb liever tijd voor tijd. Kan ik lekker op dinsdag op stap blijven gaan![]()
Wij leveren ook geen TV's, maar toch had een collega zo een TV kunnen kopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij ons valt er weinig in goederen uit betaald te krijgenof ze moeten mij een chauffeur geven om naar kantoor te komen ofso, lekker nuttig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |