Als ik pagina 21 van de manual bekijk, dan zie ik daar iets over over een knopje staan wat je ingedrukt moet houden om vervolgens aan het scrollwieltje te draaienquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie heeft er ervaring met de nikon d50?
ik kom niet uit een instelling
met de continu burst zou die meerdere foto's moeten maken zolang je de ontspan knop ingedrukt houdt, maar dat doet ie nie, snap niet wat ik verkeerd doe
Nee hoor....dat deed ik met bovenstaand antwoordquote:
Handig he...vriendjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
jas, geprobeerd, deed ie niet, maar nu blijkt dat hij niet op de auto, maar op de spot stand moet staan
vriendje was ff aan t kijken
schieten op P als je lui bent.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Haal 'm toch van die gekke auto-stand af joh.
Relax...ze begint netquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Haal 'm toch van die gekke auto-stand af joh.
leer het ze goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relax...ze begint netAutostand is goed voor beginners
Niet teveel in een keer doen
Met A moet je alleen kijken en op het knopje drukkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relax...ze begint netAutostand is goed voor beginners
Niet teveel in een keer doen
dat kan ook met een compact. daar koop je geen DSLR voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met A moet je alleen kijken en op het knopje drukken.
Goed voor luie mensen!.
edit: en vrouwen.
kan, maar hoeft niet. Er zijn speciale tasjes waar ie met objectief en al in kan...quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
hey, ik moet het leren, ik heb voor het eerst een spiegel reflex vast
oh ja, nog iets, als ik hem wil vervoeren, in een tas, moet ik neem ik aan het objectief eraf halen he?
*leert*
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh ja, nog iets, als ik hem wil vervoeren, in een tas, moet ik neem ik aan het objectief eraf halen he?
*leert*
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
*leert*
Ik heb geen ervaring met deze camera. 5 mp lijkt me voldoende voor op vakantie, meer heb je echt niet nodig (zelfs 4 zou nog (ruim) voldoende zijn).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek een nieuwe digitale fotocamera. Ik wil hem gebruiken voor op vakantie, en hij moet dus aan de volgende eisen voldoen:
- minimaal 5 MP
- lange batterijduur
- compact
- 200-250 euro
Ik heb de SONY DSC-S600 gezien, en die lijkt me erg geschikt. Hij krijgt redelijk goede reviews op internet (7-7.5), maar ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze camera of andere goede camera's??
Ik heb geen ervaring met deze camera, maar kwaliteit zal je niet tegenvallen denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 15:15 schreef Japzer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Canon Ixus 800 IS?
Ik wil een camera die compact is (en je dus zo even ergens mee naar toe neemt en in je broekzak kwijt kunt) die goede kwaliteit opnamen kan maken in een omgeving met weinig licht.
Ik heb een aantal reviews van dit model gelezen en volgens mij kan deze camera wat ik wil (ik wil 'm ook in bijvoorbeeld een club kunnen gebruiken) en dat IS lijkt me wel wat, maar waar ik nog geen antwoord op heb gevonden is hoeveel tijd er tussen het indrukken van het ik-maak-een-foto-knopje en het daadwerkelijk schieten van de foto. Anyone?
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Sony. Ik vond de kwaliteit niet alles, en een memorystick is duur vergeleken met SD of CF geheugen. Ik weet niet of dat met de laatste generatie Sony's ook zo is trouwens. Ik zou me ook niet blindstaren op megapixels, tenzij je veel met vergrotingen van meer dan 20x30 wil gaan werken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:25 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek een nieuwe digitale fotocamera. Ik wil hem gebruiken voor op vakantie, en hij moet dus aan de volgende eisen voldoen:
- minimaal 5 MP
- lange batterijduur
- compact
- 200-250 euro
Ik heb de SONY DSC-S600 gezien, en die lijkt me erg geschikt. Hij krijgt redelijk goede reviews op internet (7-7.5), maar ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze camera of andere goede camera's??
Vogens mij zit de reactietijd op hetzelfde als de Ixus 60, en die is redelijk met genoeg licht. Met minder licht wordt het snel minder, maar dat is met alle compactcamera's volgens mij. Door de IS kan je wel wat langere sluitertijden gebruiken, maar dan heb je het over 1 a 2 stops. Ik denk dat je je ook zeker moet verdiepen in de hoeveelheid ruis een camera heeft, en niet alleen op de IS.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:15 schreef Japzer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Canon Ixus 800 IS?
Ik wil een camera die compact is (en je dus zo even ergens mee naar toe neemt en in je broekzak kwijt kunt) die goede kwaliteit opnamen kan maken in een omgeving met weinig licht.
Ik heb een aantal reviews van dit model gelezen en volgens mij kan deze camera wat ik wil (ik wil 'm ook in bijvoorbeeld een club kunnen gebruiken) en dat IS lijkt me wel wat, maar waar ik nog geen antwoord op heb gevonden is hoeveel tijd er tussen het indrukken van het ik-maak-een-foto-knopje en het daadwerkelijk schieten van de foto. Anyone?
De 5600 ken ik niet. Ik heb zelf sinds ruim een maand de 9500 en ben daar dik tevreden mee. (hoewel ik hem nog niet goed genoeg ken... zoals ik zondag weer gemerkt heb...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef Jonnetje het volgende:
Hallo..
Heeft er iemand ervaring met de Fuji FinePix S5600?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |